Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:
خب من بازی رو بعد از این که روی PS5ول کردم
روی PCبازی رو نصب کردم با فارسی ساز
نظرم کاملا عوض شد نسبت به بازی 😂

داستان بازی خیلی خوب بود و من فقط یه پایانش رو دیدم بقیه پایان ها رو گذاشتم برا بعد
گان پلی بازی خیلی خوبه دفعه قبل کفتم گان پلی بازی خیلی خوبه

ماموریت فرعی بعضی هاشون خیلی خوب بودن درگیر می کردن
رد بدل شدن دیالوگ بین جانی و وی خیلی خوب بود ‌

دوستانی مثل من که زیانشون متوسط هست شاید نتون اون ارتباط خیلی خوب با داستان بگیرین و از بازی زده میشن ولی واقعا تجربه فارسی بازی یه چی دیگه بود
 
1000076610.jpg

ما واقعا به DLC کریستال پالاس نیاز داشتیم.
بعد فانتوم لیبرتی بازی اوج خیلی خوبی گرفته و الانم که تو استیم نظرات مثبتی زیادی گرفته.
اپدیت ها هم پشت سر هم هنوز داره برای بازی میاد، دیگه وقتش بود یه DLC دیگه میگرفتیم، حیف واقعا.
اخه این سازنده ها چطوری از دلشون میاد نایت سیتی با این طراحی فوق العاده اش رو بیخیال بشند.
ویچر ۳، دو تا DLC فوق العاده داشت که من از داستان بازی اصلی بیشتر دوستشون داشتم. برای سایبرپانک هم نیاز بود ۲ تا DLC میساختن چون این بازی هنوزم پتانسیلشو داره که محتوای جدیدی بگیره.
 
دوستان phantom liberty رو‌ پيشنهاد میدید بعد از تموم کردن داستان اصلی شروع کنم یا قبلش؟ :دی
باید وسط داستان اصلی سراغش بری اگه میخوای پایان جدیده آنلاک شه یا حداقل تا قبل ماموریت نهایی
 
آخرین ویرایش:
دوستان phantom liberty رو‌ پيشنهاد میدید بعد از تموم کردن داستان اصلی شروع کنم یا قبلش؟ :دی
میتونی بازی اصلیو تموم کنی و پایانشو ببینی چون طولی نمیکشه بعدش سیو آخرو لود کنی (دقیقا قبل مرحله آخر) که اگه اشتباه نکنم خودشم سیو میکرد همونجا، بعد DLC رو بری و از آخر اندینگ DLC رو هم ببینی.
من اندینگ DLC رو بیشتر دوس داشتم.
 
دوستان phantom liberty رو‌ پيشنهاد میدید بعد از تموم کردن داستان اصلی شروع کنم یا قبلش؟ :دی
۱- بازی رو تموم کن،
بعد
۲- اتوماتیک برمیگرده قبل پایان بازی
و بعد
۳- دی ال سی رو برو
و پایان دی ال سی هم ببین
 
دوستان phantom liberty رو‌ پيشنهاد میدید بعد از تموم کردن داستان اصلی شروع کنم یا قبلش؟ :دی
بنظرم به منظور حفظ immersion بازی، بنظرم وسطای بازی که رسیدی شروع کن dlc رو بری و بعد خودت تصمیم بگیری که کدوم پایان بازی (خود بازی اصلی یا dlc) رو انتخاب کنی. برای دور اول بنظرم اینطوری برو بعد دورهای آینده قبل از آخرین ماموریت بازی اتوماتیک واست سیو میشه و میتونی همه پایان هارو ببینی
 
چقدر این پایان جدید که به بازی اصلی اضافه شده تو DLC دارک بود 😐 اول اینکه باید به همه خیانت کنی تقریبا . و اخرش فکر میکنی از شر رلیک خلاص میشی و عشق و حاله 😁 ولی اوضاع طبق نقشه پیش نرفت . واقعا دلم واسه V سوخت 😁

در اخر بگم بازی رو با DLC صد درصد کردم . بی شک یکی از بهترین بازی های زندگیمه.



.
پیام مدیریت: لطفاً از اسپویلر استفاده کنید
باید این واقعیت رو قبول کنیم که V تو همون ملاقات آخر دکستر دشان گیر افتاد و کشته شد:( اون چند هفته ای هم که زندگی کرد اضافه بر سازمان بود و به لطف رلیک جانی بود یه فرصت خداحافظی با دنیا بهش داده شد:( من همه پایان ها رو رفتم اونی که V زنده موند بنظرم هیچ شرافت و عزتی درش نبود تو دنیای سایبرپانک اون زنده موندن بدون ایمپلنت ها اصلا امکان نداره و از نظر من بهترین پایانش همونی بود که آخرش بدنش رو داد به جانی با اینکه خیلی دراماتیک بود ولی شخصا واقعا ناراحت شدم و یه حسی بهم دست داد که دنیا چقدر نامرد و بی ارزشه دوست داشتم v و جانی جفتشون کنار هم زندگی کنن ولی همه پایان های سایبرپانک یه خراش روی قلب بود:(
 
دوستان phantom liberty رو‌ پيشنهاد میدید بعد از تموم کردن داستان اصلی شروع کنم یا قبلش؟ :دی
قبلش. چند صفحه قبل یه لیست گذاشتم چه ترتیبی بهتره ادم بره. به نظرم اینجوری دستت باز تره برای انتخاب و داستانی هم شخصیت ها بیشتر وقت دارن پرورش داده بشن.
 
  • Like
Reactions: kanway
الان که خودم شخصا رانندگی میکنم با ماشین بعد از N سال بازی کردن بازی های ریسینگ میتونم بگم سایبرپانک یکی از بهترین فیزیک های تاریخ ریسینگ رو از داخل کابین داره ، جزعیاتشون هم خداست واقعا!
 
سلام دوستان

من چند روز پیش پایان‌های مختلف این بازی رو دیدم. به دلیل ایرادهای نسخه اولیه، صبر کرده بودم تا بازی به سطح قابل قبول برسه و بالاخره با آپدیت 2.2 بازی کردم.

باید بگم میزان درگیری احساسی که این بازی برای مخاطب ایجاد می‌کنه، تقریباً بی‌سابقه است. بازی‌های زیادی مخاطب رو در بخش‌هایی از داستان (مخصوصاً در پایان) به صورت عمیق از لحاظ عاطفی درگیر می‌کنن، ولی اینکه یک بازی در تمام طول داستان و در تمام مسیرهای مختلف داستانی و پایان‌های مختلف، تا این حد درگیری احساسی برای مخاطبش ایجاد کنه، تحسین برانگیز هست. جالب اینکه هرچند تقریباً همگی پایان‌ها و رخدادهای بازی طعم تلخی دارند؛ ولی تجربۀ این بازی باعث نارضایتی مخاطب نمی‌شه و این «تلخی» و دلیلش برای مخاطب کاملاً قابل درک و قابل قبول هست (به عبارت بهتر، پایان‌ها و داستان‌ها تلخ هستند ولی بد نیستند). مثل طعم تخلی هست که خودخواسته به استقبالش بریم، مثلاً تکیلای مخصوص جانی سیلورهند! در واقع باید گفت زهر مار هرگز اینقدر شیرین نبود!

خیلی دلم می‌خواد برای افرادی که هرگز در عمرشون بازی کامپیوتری تجربه نکردند ولی به فیلم علاقه دارند؛ کلیپ‌های این بازی رو نشون بدم تا تم جدّی و سطح داستانی بالای بازی رو ببینند. احتمال می‌دم براشون خیلی جذّاب باشه.
 
سلام دوستان

من چند روز پیش پایان‌های مختلف این بازی رو دیدم. به دلیل ایرادهای نسخه اولیه، صبر کرده بودم تا بازی به سطح قابل قبول برسه و بالاخره با آپدیت 2.2 بازی کردم.

باید بگم میزان درگیری احساسی که این بازی برای مخاطب ایجاد می‌کنه، تقریباً بی‌سابقه است. بازی‌های زیادی مخاطب رو در بخش‌هایی از داستان (مخصوصاً در پایان) به صورت عمیق از لحاظ عاطفی درگیر می‌کنن، ولی اینکه یک بازی در تمام طول داستان و در تمام مسیرهای مختلف داستانی و پایان‌های مختلف، تا این حد درگیری احساسی برای مخاطبش ایجاد کنه، تحسین برانگیز هست. جالب اینکه هرچند تقریباً همگی پایان‌ها و رخدادهای بازی طعم تلخی دارند؛ ولی تجربۀ این بازی باعث نارضایتی مخاطب نمی‌شه و این «تلخی» و دلیلش برای مخاطب کاملاً قابل درک و قابل قبول هست (به عبارت بهتر، پایان‌ها و داستان‌ها تلخ هستند ولی بد نیستند). مثل طعم تخلی هست که خودخواسته به استقبالش بریم، مثلاً تکیلای مخصوص جانی سیلورهند! در واقع باید گفت زهر مار هرگز اینقدر شیرین نبود!

خیلی دلم می‌خواد برای افرادی که هرگز در عمرشون بازی کامپیوتری تجربه نکردند ولی به فیلم علاقه دارند؛ کلیپ‌های این بازی رو نشون بدم تا تم جدّی و سطح داستانی بالای بازی رو ببینند. احتمال می‌دم براشون خیلی جذّاب باشه.

توصیف خوبی بود..
و بله. برای غیرگیمرها هم جالب خواهد بود, منتها هرگز عمقش رو درک نخواهند کرد.
اون آمیختگی با جهان بازی و کرکترها و داستانهاشون که بواسطه و در بستر گیم پلی شکل میگیره, یه لایه خیلی مهم به این تجربه اضافه میکنه و Cyberpunk 2077 رو تبدیل به چنین شاهکار بی همتایی که هست, میکنه.
روایت و گیم پلی اینجا همدیگه رو به شکل هم افزایی ساپورت میکنن. برای مثال gig های بازی که منطقا باید از جایی به بعد به ورطه تکرار میفتادن (و خب صادقانه ساختار گیم پلی کاملا مشابهی هم دارند) به لطف خرده داستانهایی که هنرمندانه روایت میشه, هر gig رو خاص و متمایز جلوه میده و بعد همین gig ها خودشون عاملی میشن جهت تکمیل هرچه بیشتر پازل روایی بازی.
 
سلام دوستان

من چند روز پیش پایان‌های مختلف این بازی رو دیدم. به دلیل ایرادهای نسخه اولیه، صبر کرده بودم تا بازی به سطح قابل قبول برسه و بالاخره با آپدیت 2.2 بازی کردم.

باید بگم میزان درگیری احساسی که این بازی برای مخاطب ایجاد می‌کنه، تقریباً بی‌سابقه است. بازی‌های زیادی مخاطب رو در بخش‌هایی از داستان (مخصوصاً در پایان) به صورت عمیق از لحاظ عاطفی درگیر می‌کنن، ولی اینکه یک بازی در تمام طول داستان و در تمام مسیرهای مختلف داستانی و پایان‌های مختلف، تا این حد درگیری احساسی برای مخاطبش ایجاد کنه، تحسین برانگیز هست. جالب اینکه هرچند تقریباً همگی پایان‌ها و رخدادهای بازی طعم تلخی دارند؛ ولی تجربۀ این بازی باعث نارضایتی مخاطب نمی‌شه و این «تلخی» و دلیلش برای مخاطب کاملاً قابل درک و قابل قبول هست (به عبارت بهتر، پایان‌ها و داستان‌ها تلخ هستند ولی بد نیستند). مثل طعم تخلی هست که خودخواسته به استقبالش بریم، مثلاً تکیلای مخصوص جانی سیلورهند! در واقع باید گفت زهر مار هرگز اینقدر شیرین نبود!

خیلی دلم می‌خواد برای افرادی که هرگز در عمرشون بازی کامپیوتری تجربه نکردند ولی به فیلم علاقه دارند؛ کلیپ‌های این بازی رو نشون بدم تا تم جدّی و سطح داستانی بالای بازی رو ببینند. احتمال می‌دم براشون خیلی جذّاب باشه.
داداش چقدر قشنگ توصیف کردی ، واقعا همینه و من هنوزم که هنوزه به اون صحنه :
که بالای ساختمان نشستیم و جانی کنارمونه و دیگه وقت تماس و انتخاب های نهاییه بازیه فکر میکنم . یا به پایانی که با روگ رفتیم آراساکا رو بیاریم پایین ، که چطور واقعا شخصیت جانی روی من تاثیر گذاشت با اینکه تو زندگی واقعیم از هیجان دوری میکنم و کلا آنارکیست نیستم اصلا برای اولین بار اون پایان رو انتخاب کردم یک جوری که انگار این بازی و شخصیت جانی اون نیمه خاموش وجود من رو بیدار کرده بود که میخواستم بازی رو به اون شکل تموم کنم و این یعنی نهایت تاثیر گذاری
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or