نسخه بعدی DOOM در کنفرانس ایکسباکس ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) معرفی خواهد شد...
یه ساپورت خوبم از دوال سنس بکنن لذت بازی چند برابر میشهواقعا به نظرم برترین شوتر تاریخ میشه این نسخه اون صحنه داخل یک راهرو که با اون سلاح جمجمه خورد کن تیراندازی میکرد منی که از پشت مانیتور داشتم میدیدم ارضا شدم چه برسه به زمانی که کنترلر رو دستت بگیری. درود بر اید
اینو آپلود نکردم چون بیت ریتش پایینه (حدود 40mbps). وقتی فریز فریم میکنی خیلی از جزئیات از بین میره و در کل تفاوتی زیادی با ورژن 4K-60 یوتوب (قطعا سورس با کیفیت تری رو اونجا آپلود کردن) نداره. به نظر من حداقل بیت ریت باید 65 تا 70 باشه. حالا بتزدا خوبه بازم بعضی تریلرهاش با کیفیته، WB عملا کیفیت "اصلی" ویدیوهاش از یوتوب پایین ترهgamersyde فعلا فقط با زیرنویس چسبیده (فرانسه) گذاشته. سعی میکنم بدون زیرنویسش رو آپلود کنم.
قطعا درسته کاملا واضحه که بازی رگ و پی Quake رو داره و قشنگ معلومه که این بازی رو قطع به یقین از خرابه های quake کنسل شده آوردن بالا. تمام تم بازی و حتی المان هایی مثل برخی اسلحه ها و ... مدلینگ های نسخه اول quake رو دارن. احتمالا به خاطر مسائل تجاری و مارکتینگ و ... بازی رو شیفت دادن روی خود doom . به هر حال quake درسته که نام بزرگ و فراموش نشدنی ای داره ولی خب سال ها هست که در سکوت و سایه رها شده و گیمرهای امروزی خیلی هاشون اصلا نمیدونن چی هست و چی بوده. هزینه های تجاریسازیش و تبلیغاتش رو گذاشتن روی خود Doom تا اثر به مراتب بزرگتری خلق کنن.یه روزی اگه خبر بیاد که اول قرار بوده ریبوت نسخه اول باشه تعجب نمیکنم
View attachment 365262View attachment 365264
داستان که تو dlc دوم eternal تموم شد ، چطوری میخوان ادامه بدن ؟قطعا درسته کاملا واضحه که بازی رگ و پی Quake رو داره و قشنگ معلومه که این بازی رو قطع به یقین از خرابه های quake کنسل شده آوردن بالا. تمام تم بازی و حتی المان هایی مثل برخی اسلحه ها و ... مدلینگ های نسخه اول quake رو دارن. احتمالا به خاطر مسائل تجاری و مارکتینگ و ... بازی رو شیفت دادن روی خود doom . به هر حال quake درسته که نام بزرگ و فراموش نشدنی ای داره ولی خب سال ها هست که در سکوت و سایه رها شده و گیمرهای امروزی خیلی هاشون اصلا نمیدونن چی هست و چی بوده. هزینه های تجاریسازیش و تبلیغاتش رو گذاشتن روی خود Doom تا اثر به مراتب بزرگتری خلق کنن.
این وسط البته ما حسرت به دل میمونیم و باز هم نشد که بشه ظاهرا. چونکه خود مارتین گفته که حالا حالاها با doom کار دارن و من احتمال میدم توی این نسخه داستان رو به سمت پیچش های عجیب و غریبی ببرن که راحت بتونن ادامه و سیکوئل های بعدیش رو هم دولوپ کنن.
داستان که خیلی خیلی بد تموم شده بود توی ancient gods part 2 .داستان که تو dlc دوم eternal تموم شد ، چطوری میخوان ادامه بدن ؟
ممنون ولی اینا بدون فایل ۱۰-۲۰ مگی که آدم تا فیها خالدون زوم کنه و کیفیتش روی دسکتاپ نیاد پایین، فایده نداره شوخی میکنم قاعدتاولی طراحی پوسترهای این بازی واقعا نامبر 1 هست. اصلا شدیدا آرتیستیک هست . کارشون حرف نداره.نسخه به نسخه بهتر هم شده
این موارد رو ظاهرا میشه modify کردآقا این قضیه تنظیم سرعت چیه ؟ یعنی چطوری سرعت بازی کمتر میشه ؟ من اصلا با دوم اترنال حال نکردم خیلی شلوغ و تند بود امکانش هست تو این نسخه تعداد و سرعت دشمنا رو کمتر کرد بجاش قوی تر باشن یکم آروم تر بازی کرد ؟
کمیک The Dark Knight از فرانک میلر یک شگفتی بزرگ بود که به محبوبترین کمیک من تبدیل شده است و فکر میکنم بسیاری از مردم هم به آن علاقه دارند. میلر در این کمیک، تصویری از بتمن غولپیکر را نشان داد که شگفتانگیز و فوقالعاده قدرتمند بود. او شبیه یک تانک بود که به زرادخانهای سلاحهای قدرتمند دسترسی داشت. این بتمن عالی به نظر میرسید و من دوست داشتم یک دوم اسلیر سنگینتر و قدرتمند مثل او خلق کنم.
دیگر نمیتوانستیم بیشتر از چیزی که در Doom Eternal وجود داشت، حرکات سریع و آکروباتیک داشته باشیم. منظورم این است که در این بازی و بستههای الحاقی آن به حد نهایی تحرک سریع در محیط رسیدیم. با اینکه Doom Eternal بهمانند Doom سال ۲۰۱۶ روی پای خودش میایستد، اما یک تغییر فانتزی در قدرتهای دوم اسلیر میتواند ارزش تجربه بیشتری به بازی آینده بدهد و بازیکنها احساس خوبی کسب کنند.
ایستادن مقابل Doom Slayer آسان نیست و ما دائما نحوه القای حس سنگینی او را مرور میکنیم. منظورم این است که وقتی او راه میرود، شما میتوانید صدای قدمهای سنگین او را بشنوید. او هرکاری که انجام بدهد، بزرگ و قدرتمند دیده میشود و حس فوقالعادهای به مخاطب میدهد.
- هوگو مارتین، کارگردان خلاق بازی