سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
Insomniac نمیتواند تایید کند که عنوان Marvel's Wolverine در سال 2025 منتشر شود.
در پی بازنشستگی Ted Price رییس این استودیو، Chad Dezern یکی از سه رییس مشترک جدید، گفته که با وجود هیجان زیادی که حول این پروژه وجود دارد، نمیتواند در مورد تاریخ انتشار، جزئیات جدیدی ارائه کند.

View attachment 364984
احتمال زیاد پس از لیک خیلی چیزا رو تغییر دادن
 
تام هندرسن سال گذشته شنیده که gears e-day برای انتشار در سال 2025 برنامه‌ریزی شده
همچنین ریمستر آبلیوین بهار امسال عرضه خواهد شد
2025 looks like a great year for Xbox

احتمالشم هس گیرز کالکشن رو امسال عرضه کنن و E-day رو 2026 .

خلاصه هرچی هست به احتمال خیلی زیاد امسال یه گیرز کاسبیم :D :D

Screenshot 2025-01-25 111754.png
 
احتمالشم هس گیرز کالکشن رو امسال عرضه کنن و E-day رو 2026 .

خلاصه هرچی هست به احتمال خیلی زیاد امسال یه گیرز کاسبیم :D :D

View attachment 365088
من واقعا هایپم مخصوصا برای گیرز ۲ و ۳.
خیلی وقت پیش تموم کردم و چیز خاصی از بازی یادم نیست.
 
من واقعا هایپم مخصوصا برای گیرز ۲ و ۳.
خیلی وقت پیش تموم کردم و چیز خاصی از بازی یادم نیست.
چیز خاصی نبود که بخواد یادت باشه :دی
کلا یه کاتسین معروف هست تو گیرز ۳ با یه سری جوک ها و شوخی های هم تیمی ها :D
 
چیز خاصی نبود که بخواد یادت باشه :دی
کلا یه کاتسین معروف هست تو گیرز ۳ با یه سری جوک ها و شوخی های هم تیمی ها :D
منظورم از مراحل و گیم پلی هست. :D
بجز گیرز ۱ که تقریبا همش یادمه، از گیرز ۲ و ۳ چیزی یادم نیست واقعا و واقعا دلم میخواد تجربشون کنم دوباره.
 
  • Like
Reactions: Terova
منظورم از مراحل و گیم پلی هست. :D
بجز گیرز ۱ که تقریبا همش یادمه، از گیرز ۲ و ۳ چیزی یادم نیست واقعا و واقعا دلم میخواد تجربشون کنم دوباره.
از همون نظر هم :دی من خودم طی همین دو ماه گذشته سه گانه اصلی رو بازی کردم فقط از باس هاش خاطره بد برام مونده :D
 
چیز خاصی نبود که بخواد یادت باشه :دی
کلا یه کاتسین معروف هست تو گیرز ۳ با یه سری جوک ها و شوخی های هم تیمی ها :D
چند وقت پیش gears 1 رو نصب کردم.اصلا دیگه لذت نداشت.گیم پلیش و طراحی مراحلش خیلی قدیمی و سادس.
 
آخرین ویرایش:
Phil Spencer گفته که مایکروسافت مشتاق است تا عناوین ایکس باکس را روی کنسول نینتندو منتشر کند. او در پاسخ به اینکه نظرش درباره رونمایی سوییچ 2 چیست، خلاقیت و نوآوری نینتندو را ستایش کرده است.
Microsoft Flight Simulator و Halo: The Master Chief Collection از جمله عناوینی هستند که قرار است روی سوییچ 2 منتشر شوند.
SX1.jpg


Xbox Is "Really Looking Forward" To Supporting Switch 2
 
چند وقت پیش gears 1 رو نصب کردم.اصلا دیگه لذت نداشت.گیم پلیش و طراحی مراحلش خیلی قدیمی و سادس.
آخه در مقایسه با بازی های زمان خودش هم مالی نیست. آخرین نسخه اش رو 360 همش یه سال قبل از Spec Ops The Line اومد که از همه نظر یه سر و گردن بالاتره. اینم مثل بقیه انحصاری های کنسولی نسل ۷ به بعد یه بازی خیلی معمولیه که فن بوی ها بزرگش کردن. تمام ایراداتی که تو اون نسل و نسل بعدش از انواع و اقسام شوتر های سوم شخص گرفته میشد کاملا برای سری گیرز هم صدق میکنه. گیم پلی یکنواخت با مثلا نوآوری های زورکی و بیخود، باس فایت های بیخود، گیم دیزاین به شدت خود درگیر (معلوم نیست چرا وقتی بازی تو همه جوانب عاشق شوآف کردن لنسر و اره برقیه اینقدر اصرار داره پلیر رو از استفاده از اره برقی منع کنه و انیمیشن استارت زدن اره رو با یه تیر کنسل میکنه)
 
  • Like
Reactions: Rohshen
آخه در مقایسه با بازی های زمان خودش هم مالی نیست. آخرین نسخه اش رو 360 همش یه سال قبل از Spec Ops The Line اومد که از همه نظر یه سر و گردن بالاتره. اینم مثل بقیه انحصاری های کنسولی نسل ۷ به بعد یه بازی خیلی معمولیه که فن بوی ها بزرگش کردن. تمام ایراداتی که تو اون نسل و نسل بعدش از انواع و اقسام شوتر های سوم شخص گرفته میشد کاملا برای سری گیرز هم صدق میکنه. گیم پلی یکنواخت با مثلا نوآوری های زورکی و بیخود، باس فایت های بیخود، گیم دیزاین به شدت خود درگیر (معلوم نیست چرا وقتی بازی تو همه جوانب عاشق شوآف کردن لنسر و اره برقیه اینقدر اصرار داره پلیر رو از استفاده از اره برقی منع کنه و انیمیشن استارت زدن اره رو با یه تیر کنسل میکنه)
کاملا موافقم.فکر میکردم من نمیتونم لذت ببرم ولی واقعا همچیش سادس.
 
منظورم از مراحل و گیم پلی هست. :D
بجز گیرز ۱ که تقریبا همش یادمه، از گیرز ۲ و ۳ چیزی یادم نیست واقعا و واقعا دلم میخواد تجربشون کنم دوباره.
گیرز2 با فاصله بهترین گیرز آور وار هست.
هنوزم که هنوز گرافیک و گیم پلی بازی عالیه. لول دیزانش آره یکم کهنه شده ولی مگه چند تا بازی مشابه تو این سبک تو چند سال اخیر اومده؟

بنظرمن همین الانشم اگه یه ریمیک درست و حسابی از گیرز2 دربیارن بهترین TPS بازار میشه

.
 
آخه در مقایسه با بازی های زمان خودش هم مالی نیست. آخرین نسخه اش رو 360 همش یه سال قبل از Spec Ops The Line اومد که از همه نظر یه سر و گردن بالاتره. اینم مثل بقیه انحصاری های کنسولی نسل ۷ به بعد یه بازی خیلی معمولیه که فن بوی ها بزرگش کردن. تمام ایراداتی که تو اون نسل و نسل بعدش از انواع و اقسام شوتر های سوم شخص گرفته میشد کاملا برای سری گیرز هم صدق میکنه. گیم پلی یکنواخت با مثلا نوآوری های زورکی و بیخود، باس فایت های بیخود، گیم دیزاین به شدت خود درگیر (معلوم نیست چرا وقتی بازی تو همه جوانب عاشق شوآف کردن لنسر و اره برقیه اینقدر اصرار داره پلیر رو از استفاده از اره برقی منع کنه و انیمیشن استارت زدن اره رو با یه تیر کنسل میکنه)
برای من این قابل قبوله که یکی بگه گیرز رو دوست ندارم یا به نظرش حتی ضعیف باشه.

ولی اینکه بگی Spec Ops همه جوره از اون بهتره قبول کن که بزرگنماییه.

Spec ops فقط یه جورش :D بهتره اونهم داستانگویی و روایت منحصر به فردشه.
باقی عوامل کاملا کپی پیست و عملا ری اسکین گیرزه که خیلی وقتها به خوبی اون هم نیستن و گاها حتی نزدیکش هم نمیشن.

با این همه گیرز تو اون سالها یه انقلاب تو سبک شوتر سوم شخص بود ، اینکه این رو بندازیم گردن فنها و بزرگنمایی اونها به هیچ وجه درست نیست.
برای اثباتش چه دلیلی بهتر از اینکه تا سالها بعد شوترهای سوم شخصی که تولید میشدن همه میخواستن گیرز باشن.
از Army of Two بگیر تا همین Spec Ops یا binary Domain ، Inversion یا همین آخریها و بازیهایی مثل Outriders و ...
حالا اینها کپیهای مستقیم بودن که به ذهنم میرسه ، عملا میشه گفت هر شوتر سوم شخصی که بعد از اون ساخته شد خواسته یا ناخواسته تحت تاثیر گیرز بوده.

خب بازیی که تونسته تا این حد تاثیر گذار و جریان ساز بوده باشه و منبع الهام خلق چندین عنوان جدید ، نمیشه که با بزرگنمایی فنهاش به اونجا رسیده باشه و استودیوها و ناشرها بیان روی کلونهاش سرمایه گذاری چند ده میلیون دلاری کنن و سودهای آنچنانی ببرن!
دیگه یه اثر باید چی کار کنه که بهش بگیم که یک عنوان مهم و جریان سازه.

اینها باعث میشه که قبول کنیم اون اثر میتونه 20سال بعدش هم استانداردهای روز رو پاس کنه؟
مسلمه که نه.
همه بازیها یک تاریخ مصرف دارن و استانداردهایی که کهنه میشن.

شما فقط باید تو اون روزها گیمر میبودی و اون فضا رو در بین گیمرهای دیگه دنیا در سطح سایتها و مجلات دنبال میکردی که به عظمت این عنوان پی ببری.
گیرز تو اون سالها غولی بود.
شاید بخوام مثال تقریبا مشابهی بزنم تقریبا کاری که فرام سافتور با دیمن سولز/دارک سولز کرد و صنعت رو ترکوند اونموقع اپیک با گیرز انجام داد.
اونهم آوردن یه ایده و سبک جدیدی از گیم پلی بود که تونست دل پلیرها رو با خودش ببره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or