Last edited by a moderator:
20 سال پیش در چنین روزی Resident Evil 4 رو گیم کیوب عرضه شد
x.com
View attachment 363419
عجب بازی ای بود. چه دورانی بود.
من پورت PCش رو که یوبی سافت انجام داده بود رو رفتم. موس رو ساپورت نمیکرد (بعدا یه پچ دادن براش ). یه پچ 1 2 مگی داشت که کپی پیست میکردی گرافیک بازی رو میبرد بالا. همینطور نورپردازی و سایه زنی.
همیشه با کیبورد بازیش کردم تا خود نسخه Remake اومد.
من به خاطر ریمیک رزیدنت 1 خریدم اینو. بعدا این هم اومد و لذت بردیم. البته روی PS2 هم بود. برعکس رزیدنت 1 و 0 که اون زمان فقط رو گیم کیوب میشد تجربه کرد. نارنجیش خیلی باحاله. ولی باندل خود رزیدنت 4 واقعا قشنگه. به خاطر مشکلات مالی، خیلی از آرشیوم رو فروختم. واقعا نگاه کردن به این کنسول های قدیمی، حال خوب کنه.View attachment 363676
View attachment 363677
من سره این لعنتی رفتم گیم کیوب گرفتم و اون موقع واقعا نمیدونستم که چه جواهریه این کنسول همین چند وقت پیش دوباره از کمد در اوردم و تست کردم هنوزم همون لذت و خاطرات رو برام زنده کرد
واقعا یه تحول بزرگ بود .
من به خاطر ریمیک رزیدنت 1 خریدم اینو. بعدا این هم اومد و لذت بردیم. البته روی PS2 هم بود. برعکس رزیدنت 1 و 0 که اون زمان فقط رو گیم کیوب میشد تجربه کرد. نارنجیش خیلی باحاله. ولی باندل خود رزیدنت 4 واقعا قشنگه. به خاطر مشکلات مالی، خیلی از آرشیوم رو فروختم. واقعا نگاه کردن به این کنسول های قدیمی، حال خوب کنه.
پ.ن: یه خاطره هم بگم از سال 1382 که گیم کیوب گرفتم. اون موقع اینترنت گستردگی نداشت و اطلاعات من هم یا از طریق دوستان به دست میومد یا تک و توک مجله های خارجی. رزیدنت 2 و 3 هم روی گیم کیوب بود اون زمان. ولی منِ بیچاره فکر کردم اون ها هم ریمیک شده. هر 4 تا رزیدنت و کنسول رو سفارش دادم و وقتی به دستم رسید، دیدم 0 و 1 دو دیسک هستن، ولی 2 و 3 تک دیسک. هنوز هم دوزاریم نیفتاده بود که اینا فقط پورت شده. با ذوق و شوق رزیدنت 2 رو گذاشتم تو دستگاه و منتظر یه چیزی مثل ریمیک 1 بودم. خلاصه بادمجون بدی خورد تو صورتم اون روز.
من آمادگی خودم رو اعلام میکنم. با 30 سال سابقه گیمینگ.View attachment 363722
استودیو سازنده God of War در حال استخدام تسترهای کنترل کیفیت برای بازی بعدی خود برای کنسول پلی استیشن 5 است.
سونی سانتا مونیکا در حال حاضر به دنبال سرپرستان کنترل کیفیت و تحلیلگران ارشد کنترل کیفیت برای این پروژه است.
این موقعیتها قراردادی هستند، به این معنی که برای مدت زمان مشخصی خواهند بود.
از آنجایی که بازی جدید کوری بارلوگ از سال 2019 در دست توسعه است، احتمالاً این فرصت های شغلی مربوط به آن پروژه هستند.
چقدر سوپرمارکتی بود
n 2021, Microsoft CEO Satya Nadella faced a choice involving the company's Xbox and cloud gaming business. The company could either acquire major game studios to drive more subscriptions to its nascent Game Pass subscription service. Or it could wind down its games business entirely, Nadella told two people at the time.
Nadella took the first path, acquiring Elder Scrolls maker Bethesda Studios for $7 billion in 2021 and Call of Duty maker Activision Blizzard for $75.4 billion in the fall of 2023.
several leading game studios have resisted Microsoft's pitch that they should put their titles on Game Pass in exchange for fees that Microsoft offers to pay to the gaming studios, according to people familiar with the discussions.
"I just think the majority of the game market doesn't really want a game pass" like the one Microsoft is offering, said Gus Zinn, a portfolio manager of the Macquarie Science and Technology Fund
Microsoft also hoped the Activision deal would attract game developers to rent its Azure cloud servers. But Activision wasn't using Azure prior to the deal, and it still rents servers from Google Cloud and Amazon Web Services while primarily relying on its own servers for development, according to someone with direct knowledge of the situation and another person briefed on it.
Before completing the Activision acquisition, Microsoft targeted having over 100 million Game Pass subscribers by 2030, meaning it would have to triple its current subscriber base in five years—or grow at a rate of 40% annually, which would be faster than its rate of growth every year since 2020.