سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
اینا بالاخره فهمیدن کلا ساخت کنسول و انحصاری بازی و چند دهه جنگ با پلی استیشن اشتباه بوده ، این یه بازی چه اهمیتی داره این وسط :D
ولی جدی امیدوارم رو پلی استیشن عرضه بشه بلکم یه مقدار بفروشه ، حیفه این نینجا تئوری وقعا ...
Xbox games on PS5 have been having a rough time so far
STALKER 2 is already profitable and will receive expansions, studio owner says
بازی اگر خریدار داشته باشه رو همون پی سی میتونه خوب بفروشه، اینا هم ادا های کنسول واریه که نتیجه اش رو دیدیم
 
استاكر ٢ فعلا روى همين پلتفرمايي كه هست تو استيبل كردن وضعيتش زاييده.
بعيده با شرايطى هم كه اين استوديو داره با توجه به جنگ و اين داستانا بخواد خودشو وارد پروسه پورت روى يه كنسول ديگه هم بكنه.
 
استاكر ٢ فعلا روى همين پلتفرمايي كه هست تو استيبل كردن وضعيتش زاييده.
بعيده با شرايطى هم كه اين استوديو داره با توجه به جنگ و اين داستانا بخواد خودشو وارد پروسه پورت روى يه كنسول ديگه هم بكنه.
حالا تو نسل هفتم هم نیستیم که دوتا کنسول دوتا دنیای کاملا جدا باشن یکشون سل باشه یکی زنون
سخت افزار سری اکس و فایو شباهتشون شاید بالای 80 درصد باشه و پورت بازی هم بینشون خیلی راحته
 
  • Like
Reactions: pouria.sh
1000029253.jpg

اندرو گوین، یکی از بنیان‌گذاران شرکت Naughty Dog، اخیراً در LinkedIn توضیح داده که چرا این شرکت در سال 2001 به سونی فروخته شد. به گفته گوین، دلیل اصلی این بود که بودجه‌های تولید بازی‌ها به طور چشمگیری افزایش می‌یافت و نیاز به تأمین مالی مستقل برای هر پروژه فشار زیادی بر شرکت وارد می‌کرد. فروش به سونی به Naughty Dog امکان داد تا آینده مالی خود را تأمین کند و منابع لازم برای ساخت بازی‌های مورد نظر خود را بدون نگرانی از هزینه‌های سرسام‌آور تأمین کند. به گفته گوین، این تصمیم درست بود زیرا هزینه‌های بازی‌های بزرگ از آن زمان تا کنون فقط افزایش یافته است و بدون فروش به سونی، شاید قادر به ادامه کار نبوده باشند.

 
حدود ۱۰۰ گیگابایت از اطلاعات مربوط به هیلوهای کلاسیک روی اینترنت منتشر شده. منبع انتشار هم معلومه و هک و اینا نیست.
مقدار زیادی از حذفیات بازی اصلی، محتواهای منتشر نشده، دموهای اولیه و ... توش هست

https://gamerant.com/halo-leak-90-gb-unreleased-content-dev-builds/
 
کیتاسه(تهیه کننده FFVIIR)
فروش بازی ناامیدکننده نبوده ولی دیگه نباید فقط در انحصار یک کنسول باشه...
View attachment 361840
بین یکسری از تصمیم های اسکوئر و اساتید/رانت خورهای وطنی خودمون خیلی شباهت وجود داره.
یعنی باید با سر برن تو دیوار تا تازه متوجه بشن که این راهی که دارن میرن تهش بن بسته.
انحصاری ساختن اونهم تو همچین سبکی و با این هزینه ها فقط خودزنیه.
اصلا پیش بینی ، بازارخوانی و... مثل اینکه جایی در تصمیم گیریهاشون نداره!

حالا باز خوبه قبل اپیزود سوم به این نتیجه رسیدن ، امیدوارم این یکی رو از الان قرارداد نبسته باشن که واقعا حیفه که بازی دوباره سوخت بشه.
یا اگه قرارداد انحصاری بستن لااقل امکان این رو داشته باشن که بتونن با سونی تعامل کنن که حداقل بطور همزمان روی PC هم بدن که بخشی از فروش پایین روی پلی استیشن رو بتونن اونجا جبران کنن.
مطمئنا اپیزود سوم میتونه روی کنسول بعدی نینتندو هم بیاد.

برای ایکس باکس هم بالاخره باید بازارسازی کنن و با انتشارهای پشت به پشت و تبلیغات طرفدار بسازن.
همونطور که سگا با پرسوناها این کار رو کرد و الان کلی فن بیس روی ایکس باکس داره.
اسکوئر واقعا خنگ تشریف داره.
 
همونطور که سگا با پرسوناها این کار رو کرد و الان کلی فن بیس روی ایکس باکس داره.
اسکوئر واقعا خنگ تشریف داره.
Yoshi P به صورت علنی گفته باید رو ایکس باکس فن بیس بسازیم و حتی میگفت ریلیز FF13 و 15 بدون نسخه های قدیمی سری اشتباه بود، احتمالا واسه همین هم قدم اول رو با Pixel Remaster برداشتن یعنی حداقل این یه مورد رو کاملا میدونن
 
Yoshi P به صورت علنی گفته باید رو ایکس باکس فن بیس بسازیم و حتی میگفت ریلیز FF13 و 15 بدون نسخه های قدیمی سری اشتباه بود، احتمالا واسه همین هم قدم اول رو با Pixel Remaster برداشتن یعنی حداقل این یه مورد رو کاملا میدونن
الان که حتما میدونن و اخیرا انتشار نسخه های مختلف گواه قضیست ولی خب تقریبا دو نسل رو این وسط سوزوندن و همچنان این سیاست خودسوزی رو ادامه دادن.

FF VII ریمیک که برای PC اومد یکسال در انحصار اپیک بود (انگاری اسکوئر لنگ پول پورت بازیه ، خودش رو در سطح استودیوهای ضعیف تر و ایندی آورد پایین)
از اونطرف کالکشن Kingdom hearts همچنین ، فکر کنم دو-سه سالی ناخواسته در انحصار اپیک بود و اصلا یادشون رفته بود دکمه انتشار استیم رو بزنن.
بازی خود یوشیدا تازه سال بعد برای ایکس باکس میاد.
ریبرث هم که بنده خدا سوخت شد (امیدوارم نسخه PC سودآور باشه براشون).

همونطور که گفتی خودشون آگاهن به قضیه ولی سرشون با تهشون بازی میکنه و هر چند وقت یه پشتکی میزنن.
انگاری تصمیم گیر نهایی ندارن و هر کسی ساز خودش رو میزنه اونجا.
البته این مدیر جدیده به نظر امیدوارکنندست.
 
کیتاسه(تهیه کننده FFVIIR)
فروش بازی ناامیدکننده نبوده ولی دیگه نباید فقط در انحصار یک کنسول باشه...
View attachment 361840
نمیدونم کنسول نسل بعد نینتندو اینو ران میکنه یا نه ، اما روی اکس باکس خودشو پاره کنه 500 هزارتا نمیفروشه.
 
الان که حتما میدونن و اخیرا انتشار نسخه های مختلف گواه قضیست ولی خب تقریبا دو نسل رو این وسط سوزوندن و همچنان این سیاست خودسوزی رو ادامه دادن.

FF VII ریمیک که برای PC اومد یکسال در انحصار اپیک بود (انگاری اسکوئر لنگ پول پورت بازیه ، خودش رو در سطح استودیوهای ضعیف تر و ایندی آورد پایین)
از اونطرف کالکشن Kingdom hearts همچنین ، فکر کنم دو-سه سالی ناخواسته در انحصار اپیک بود و اصلا یادشون رفته بود دکمه انتشار استیم رو بزنن.
بازی خود یوشیدا تازه سال بعد برای ایکس باکس میاد.
ریبرث هم که بنده خدا سوخت شد (امیدوارم نسخه PC سودآور باشه براشون).

همونطور که گفتی خودشون آگاهن به قضیه ولی سرشون با تهشون بازی میکنه و هر چند وقت یه پشتکی میزنن.
انگاری تصمیم گیر نهایی ندارن و هر کسی ساز خودش رو میزنه اونجا.
البته این مدیر جدیده به نظر امیدوارکنندست.
اینا تازه خوباشن :دی Samurai Shodown یادت هست یه سال انحصاری استادیا بود بعدشم یه سال انحصاری اپیک؟ :))
 
تهه قدرت کنسول بعدی نینتندو ریمیک است.:دی
هرچند همونم خدایی خیلی خوبه.:دی
ماه دیگه روی PC که اومد مطمئنا روی دک هم اجرا میشه.
حالا با فریم و جزئیات کمتر .
کنسول بعدی نینتندو از لحاظ قدرت کمترین حالتش دیگه در حد Deck که دیگه حتما هست (شایعه که میگه در حد سری اس هست و پس چندبرابر دک قدرت داره ولی خب قطعی نیست)
DLSS هم که داره و خودش خیلی کمک میکنه.
اصلا در حد همون دک هم که باشه و بشه 30 فریم با خروجی معقول بازی کرد خودش خیلی عالیه.
اصلا jrpg/Rpg و خیلی از سبکهای دیگه به نظرم بهترین حالت تجربشون روی کنسول دستیه ، حتی با فریم/گرافیک پایینتر.
نمیدونم کنسول نسل بعد نینتندو اینو ران میکنه یا نه ، اما روی اکس باکس خودشو پاره کنه 500 هزارتا نمیفروشه.
حتما همینطوره ولی با این انتشارهای پشت هم و آوردن نسخه های مختلف به اون پلتفرمه که فن بیس رو میسازن.
دقیقا مثل کاری که اسکوئر با استیم/PC انجام داد.

با اینکه حتی از همون نسل 5 یا 6 این سری روی PC هم منتشر میشد ولی خب از اواخر نسل 7 یا اوایل 8 به بعد بود که عملا تمرکز اسکوئر روی PC و استیم بیشتر از قبل شد.
الان اگه نگیم که FFها روی PC فن بیس خیلی آتیشی و هاردکورتر از پلی استیشن نداشته باشن ولی قطعا تو همون لول یا نزدیک به اون حتما هستن.

همینکار رو میتونن به راحتی با آوردن یه نسخه بزرگ از سری روی گیم پس انجام بدن و یه شبه راه صدساله رو برن.
دقیقا همونکاری که سگا با پرسوناها روی گیم پس انجام داد.
تو کمترین زمان ممکن تونست فن بیس بسازه و برای نسخه های آینده مشتری بالقوه جور کنه.
 
آخرین ویرایش:

1000001993.jpg
آقای هیروشی تاکای (کارگردان FF16) در سال ۲۰۲۵ روی یک بازی جدید کار می‌کند.
وی در در این مورد گفت:
"به نوعی، در سال ۲۰۲۴ من کاملاً با کار روی Final Fantasy XVI مشغول بودم، اما در سال ۲۰۲۵ روی چیزی متفاوت کار خواهم کرد. در حالی که هنوز نمی توانم جزئیات خاصی را به اشتراک بگذارم، در سال ۲۰۲۵ همچنان سخت کار خواهم کرد. (می‌خندد) مطمئن هستم که این کار به چیزی منجر می شود که خوانندگان ۴Gamer از آن لذت ببرند."
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or