Last edited by a moderator:
این گاردی که وجود داره در برابر هوش مصنوعی طبیعی هست به نظرم ٬ اما ما تاحالا ندیدم که هوش مصنوعی چطور میتونه اینکارو انجام بده٬ ولی شک نکن پتانسیلش از چیزی که تاحالا دیدیم خیلی خیلی بیشترهبشخصه هیچ علاقه ایی به بازی سازی با هوش مصنوعی ندارم و بنظرم تنها کاری که میتونه هوش مصنوعی کمک کنه سرعت بخشیدن به پروسه های فنی است. خلاقیت بشری غیرقابل جایگزینی است.
حالا چه ایلان باشه یا هر کس دیگه.
سلام حرفات درستاین گاردی که وجود داره در برابر هوش مصنوعی طبیعی هست به نظرم ٬ اما ما تاحالا ندیدم که هوش مصنوعی چطور میتونه اینکارو انجام بده٬ ولی شک نکن پتانسیلش از چیزی که تاحالا دیدیم خیلی خیلی بیشتره
نگاه نکن اینجا ابیاهنگ پیشرو رو میخونه ازین چیزا بیشتر ازش برمیاد و قطعا حیرت انگیز خواهد بود.
چه لاتی قیمت میگیره!View attachment 358349
ایلان ماسک قصد دارد شرکت Hasbro، که مالک Dungeons and Dragons است را خریداری کند
ماسک دیروز اعلام کرد که قصد دارد استودیو بازیسازی بر پایه Ai تاسیس کند.
توییتر رو هم همین شکلی قیمت گرفت.چه لاتی قیمت میگیره!
اینجوریه که همش رو هم چند؟
همونطور که گفتی وقتی هنوز نینتندو نتونسته جلوی Palworld رو بگیره یعنی اینکه چنین کارهایی چقدر سخته.این بازی Light of Motiram عالیه! از نظر بصری و حال و هوا، رسماً و شرعاً برداشتن دنیای Horizon رو به فجیعترین شکل ممکن کپی کردن و حتی تریلرش هم شبیه همونه!
البته گیمپلی یه سری تفاوتها داره و در کنار مبارزه با جک جونورهای رباتی، باید کارهایی مثل جمع کردن چوب و سنگ و... هم انجام داد و کلاً انگار ترکیبی از Horizon و Palworld هست. ولی اگه عکسها و تریلرش رو به عنوان Horizon نشون میدادن، کمتر کسی شک میکرد! یعنی حتی به اون نور قرمزِ چشم رباتها هم رحم نکردن! فقط برین تریلر بازی رو ببینین و لذت ببرین از این میزان کپی کردن از اولین تریلر Horizon:
【拓荒者,祝你好运】PS5 | 《荒野起源》官方首支游戏宣传视频
با توجه به موفقیت Palworld، حدس میزنم این یکی هم کلی بفروشه و بعد از چند روز برسه به ۱۰ میلیون نسخه و این حرفا! بازی هر کیفیتی هم که داشته باشه، مطمئنم یه عده میگن از Horizon بهتره، چون چمیدونم کاراکتر اصلی خوشگلتره!
این وسط جالبه که نینتندو با قمه افتاد دنبال سازندههای Palworld، ولی سونی نهتنها قصد شکایت نداره، بلکه قراره بازی در کنار پیسی و موبایل برای PS5 هم بیاد!
و نکته جالب دیگه اینه که بازی رو زیرمجموعههای تنسنت دارن میسازن و از اون چیزهایی نیست که یه استودیوی گمنامی میسازه و بعدش ناپدید میشه، مثل War Gods که چند وقت پیش مطرح شده بود:
آره اینم درسته. حتی اگه میشد اعتراض کرد هم شاید سونی بیخیالش میشد تا با غولی مثل تنسنت درگیر نشه که بعداً بخوان جبران کنن و مثلاً سراغ تحریم پلی استیشن برن.همونطور که گفتی وقتی هنوز نینتندو نتونسته جلوی Palworld رو بگیره یعنی اینکه چنین کارهایی چقدر سخته.
از اونطرف کلا تنسنت و زیرمجموعه هاش جایی نمیخوابن که آب ببرتشون.
بلدن چطور روی مرز کپی پیست و ایده های جدید راه برن که گرفتار لایسنس و... نشن.
اخیرا هم با Arena Breakout و Delta Force که کپی های باکیفیت از تارکوو و بتلفیلد بودن این رو ثابت کردن.
==========
اما واقعا خیلی حرکت چیپیه.
حاصل دسترنج خودشون رو نمیخورن
همونطور که گفتی وقتی هنوز نینتندو نتونسته جلوی Palworld رو بگیره یعنی اینکه چنین کارهایی چقدر سخته.
کمبتش از هورایزن بهتره هورایزن اگه Mele combat بود خیلی جذاب تر میشد . نمیدونم چرا با تیرکمون تو هیچ بازی حال نمیکنم . خیلی کند و Boring ـه .
View attachment 358419
لیکر Ignus ادعا کرده است که به زودی تاریخ انتشار بازی Wuchang: Fallen Feathers اعلام خواهد شد.
هنوز تایید نشده که این بازی در TGA حضور داشته باشه، اما احتمال بالایی داره، چون یه تریلر جدید آماده شده برای نمایش و تاریخ انتشار، احتمالا نیمه اول سال آینده هست.
این لیکر در آخر هم میگه هنوز دقیق مطمئن نیست.
اول که تریلرش اومد فکر میکردم دنباله Wulong Fallen Dynasty ه برادران چینی رفتن قشنگ کل اسم بازی رو برداشتن دو تا کلمه رو عوض کردنوولانگ
ووكانگ
ووچانگ
بعد ميگن چينيا شبيه هم نيستن
همین رندوم کاراکتری که تو تریلر نشون دادنم حتی از الوی جذابیت بیشتری داشت!کمبتش از هورایزن بهتره هورایزن اگه Mele combat بود خیلی جذاب تر میشد . نمیدونم چرا با تیرکمون تو هیچ بازی حال نمیکنم . خیلی کند و Boring ـه .