سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

تنها چیزی که بزرگ‌تر از خرید FromSoftware توسط سونی است، خرید Valve یا Nintendo خواهد بود

مایک یبارا، مدیر سابق شرکت بلیزارد، خرید احتمالی شرکت مادر فرام سافتور، یعنی کادوکاوا، توسط سونی را "احتمالاً یکی از دو خرید برتر در صنعت بازی‌های ویدیویی در 15 سال گذشته یا حتی تاریخ" می داند. تنها معامله دیگری که به ذهن او می رسد، خرید ۲.۵ میلیارد دلاری ماینکرفت توسط مایکروسافت است.

یبارا شرکت فرام سافتور بسیار تحسین کرد و گفت: "این شرکت باورنکردنی است - بازی هایی را با سرعتی بالا منتشر می کند که همگی AAA و حماسی هستند. سابقه آنها فوق العاده است." فرام سافتور به همین دلیل در سال های اخیر به استودیوی مورد علاقه من تبدیل شده است. هیچ استودیویی وجود ندارد که به طور مداوم آثار هنری و ارزشمند سال را منتشر کند.

Former Blizzard boss says "the only thing bigger" than Sony buying FromSoftware would be if it bought Valve or Nintendo
 
این بیشتر به درد بازیهای قدیمی میخوره تا بازیهای جدید.
بازیهای جدید حتی RPGهای به اصطلاح هاردکورش یه ویپوینت که نصف صفحه رو پر میکنه و از کیلومترها عقب تر مشخصه دارن که یه وقت نکنه پلیر وقتش گرفته بشه و نتونه هدف رو پیدا کنه.
کنارش شخصیتهای بازی به شیزوفرنی دچار شدن که هنوز پلیر پازل رو ندیده یا به محل درست نرسیده بهش میگه که باید چی کار کنه.

جز چندتا استودیوی AAA ساز مابقی همه اینطورن.
یا اینکه استودیوی ایندی‌ساز باشن که هنوز با دل و قلبشون بازی میسازن و تیم مارکتینگی ندارن که براشون تعیین تکلیف کنه.
 
کنارش شخصیتهای بازی به شیزوفرنی دچار شدن که هنوز پلیر پازل رو ندیده یا به محل درست نرسیده بهش میگه که باید چی کار کنه.
دقیقا مشکل من با بعضی بازی های جدید همینه، بابا بزار من وارد محیط بشم، یه نگاه به دور و اطرافم بندازم، بعد اگه پیدا نکردم ازت نظر میخوام، نه اینکه بری وایسی جلوی پازل و بگی بیا فلان کار رو بکنیم :D
 
دقیقا مشکل من با بعضی بازی های جدید همینه، بابا بزار من وارد محیط بشم، یه نگاه به دور و اطرافم بندازم، بعد اگه پیدا نکردم ازت نظر میخوام، نه اینکه بری وایسی جلوی پازل و بگی بیا فلان کار رو بکنیم :D
من Shadow of the Tomb Raider رو ظرف ۱۵ دقیقه پاک کردم واسه همین مورد
دختره مریض در حین حل پازل بازم داشت با خودش حرف میزد :))
 
من Shadow of the Tomb Raider رو ظرف ۱۵ دقیقه پاک کردم واسه همین مورد
دختره مریض در حین حل پازل بازم داشت با خودش حرف میزد :))
فکر کنم از تنظیمات میشد hint های پازلها رو کلا خاموش کنی درجه سختی جداگانه دارن پازلها میتونی بزاری رو آخرین درجه درست میشه هم لارا حرف دیگه نمیزنه هم تو survival vision دیگه چیزی highlight نمیشه
 
آخرین ویرایش:
من نسخه PS5 و تموم کردم ٬ به معنای واقعی کلمه Next-gen شده ٬ چیزی ازین تریلر که گذاشتن کم نداره اصلا
همون نسخه next gen واقعا گرافیکش خوب شده.
یعنی خیلی فرق داره،
من همون موقع لانچ رو ps4 بازی کرده بودم، بعد که نسخه ی نسل ۹ اومد احساس میکنم هیچ فرقی نداشت با نسل هشت، خیلی دلم میخواد دوباره بازیش کنم ولی میترسم گرافیکش تو ذوق بزنه و اون خاطرات شاهکاری که تو ذهنم هست رو خراب کنه
با این جواب های شما باز میرم سمتش
 
  • Like
Reactions: Rohshen and Destro
صداپیشه کریتوس از معرفی چندین پروژه مرتبط با God of War در 2 هفته آتی گفت
x.com

https://www.reddit.com/r/GamingLeak...p&utm_name=ioscss&utm_source=share&utm_term=1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
شایعه بزرگ برای Half-Life 3
- بازی بزودی معرفی میشه
- در حال تست گان پلی هستن
- صداهای تازه برای شات گان با Source 2
- استفاده از موتور تخریب پذیری Arty voxel
- واکنش NPC ها نسبت به NPC های نزدیکشون
- اهمیت بیشتر رو گیم پلی تا گرافیک
- بازی اوپن ورلد نیست ( سپاسگزارم )
- خطی با محیط های باز مثل آنچارتد 4
- المانهای immersive sim بیشتر
- استفاده از استیم دِک 1 و 2

x.com


Half-Life.jpeg
 
صداپیشه کریتوس از معرفی چندین پروژه مرتبط با God of War در 2 هفته آتی گفت
x.com

https://www.reddit.com/r/GamingLeak...p&utm_name=ioscss&utm_source=share&utm_term=1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
شایعه بزرگ برای Half-Life 3
- بازی بزودی معرفی میشه
- در حال تست گان پلی هستن
- صداهای تازه برای شات گان با Source 2
- استفاده از موتور تخریب پذیری Arty voxel
- واکنش NPC ها نسبت به NPC های نزدیکشون
- اهمیت بیشتر رو گیم پلی تا گرافیک
- بازی اوپن ورلد نیست ( سپاسگزارم )
- خطی با محیط های باز مثل آنچارتد 4
- المانهای immersive sim بیشتر
- استفاده از استیم دِک 1 و 2

x.com


View attachment 357868
والو و عمو گیب به لحاظ تبلیغاتی برای ۲۰ سالگی HL2 سنگ تموم گذاشتن، موقعیت بهتری از این برای معرفی مورد انتظارترین بازی تاریخ نیست...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or