Last edited by a moderator:
سونی نمیتونه کمپانی مادر فرام رو بخره. نه قبول میکنن نه توانایی سونی در این حد هست
اگر زیر مجموعه سونی پیکچرز برند قشنگ نصف صنعت انیمه ژاپن با خاک یکسان میشه.کادو فراتر از یک بخش گیمینگه، تازه یکی دو سال به لطف الدن رینگ درامد گیمینگش به چشم میاد، سونی یا هر خریداری هر هدفی داره برا خود انیمه ها و ip ها هست
View attachment 357348
وگرنه همین الان با این شرایط، بازیای فرام برا ps عرضه میشن، اینا راحت 30درصد سهمشونو می گیرن، راحتم رو پلتفرمشون تبلیغ می کنن!
آیا منطقی هست، به خاطر فقط فرام نزدیک 4میلیارد خرج کنه+حالا خودش تمام بودجه عناوینو بده تا فقط تو جنگ کنسولی برا رقیب بازیو عرضه نکنه؟!(با وجود اینکه خود سونی گفته از مرحله رقابت کنسولی عبور کردیم!)
واضحا اگر خریدی صورت بگیره، برا انیمه ها هست، و خوب داشتن فرام برا هر کسی خوب هست، ولی می زارن عادی مثل سابق رو پروژه های خودشون کار کنند، حتی اگه قصد انحصاری داشته باشند، همچنان pc دی وان برقرار می مونه!
چیزی که مدیریت کادو رو سخت می کنه، در این هست که بیش از 5500 نیرو دارند!
.
.
قبلا گفتم صنعت مانگا، در انحصار چند خانواده هست، و چند وقت هست تو قضیه کادوکاوا، خانواده کنترل سابقشو از دست داده، حالا یا سونی یا کمپانی دیگه ای نهایت تلاششونو می کنند از این فرصت استفاده کنند!
خب رسما تایید شد که سونی درخواست خرید رو داده ولی این رسانه ای شدنش ممکنه براشون مشکل ساز بشه
عضو مجلس خبرگان: توانایی تولید بازیهای آنلاین برای جلب رضایت امام زمان را داریم
«لطفالله دژاکام»، عضو مجلس خبرگان اعلام کرد که مدیران فرهنگی در برنامه تولید هفتم توسعه، باید روی تولید بازیهای کامپیوتری، آنلاین و دیجیتالی هدفگذاری کنند. بازیهای آنلاین بیش از سه میلیون مخاطب در ایران دارند و میتوانند نقش موثری در جلب رضایت نظام و امام زمان ایفا کنند.
منبع