Last edited by a moderator:
احتمالا لانچ تایتل Deckard میشهوالو و عمو گیب به لحاظ تبلیغاتی برای ۲۰ سالگی HL2 سنگ تموم گذاشتن، موقعیت بهتری از این برای معرفی مورد انتظارترین بازی تاریخ نیست...
امیدوارم فیزیک استثنایی این بازی در الویت باشه برای ساختشصداپیشه کریتوس از معرفی چندین پروژه مرتبط با God of War در 2 هفته آتی گفت
x.com
https://www.reddit.com/r/GamingLeak...p&utm_name=ioscss&utm_source=share&utm_term=1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
شایعه بزرگ برای Half-Life 3
- بازی بزودی معرفی میشه
- در حال تست گان پلی هستن
- صداهای تازه برای شات گان با Source 2
- استفاده از موتور تخریب پذیری Arty voxel
- واکنش NPC ها نسبت به NPC های نزدیکشون
- اهمیت بیشتر رو گیم پلی تا گرافیک
- بازی اوپن ورلد نیست ( سپاسگزارم )
- خطی با محیط های باز مثل آنچارتد 4
- المانهای immersive sim بیشتر
- استفاده از استیم دِک 1 و 2
x.com
View attachment 357868
صداپیشه کریتوس از معرفی چندین پروژه مرتبط با God of War در 2 هفته آتی گفت
x.com
https://www.reddit.com/r/GamingLeak...p&utm_name=ioscss&utm_source=share&utm_term=1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
بتسدا بعد از دیدن این خبر:کارمند راکاستار در آپدیت صفحه لینکدین خود، اطلاعات جالبی از روند ساخت بازی GTA VI با موتور گرافیکی ریج بیان کرد.
آخرین نسخه موتور رِیج راکاستار برای GTA 6 ظاهراً از قابلیت تولید اشیاء رویهای بهره میبرد. این بدان معناست که بازی میتواند هر بار اشیاء را به شیوهای متفاوت ایجاد کند و تنوع و واقعگرایی بیشتری به جهان بازی بیافزاید.
[تولید اشیاء رویهای: به معنای ایجاد اشیاء به صورت خودکار و تصادفی بر اساس قوانین و الگوهای از پیش تعریف شده است. این ویژگی باعث میشود که هر بار که بازی اجرا میشود، محیط بازی کمی متفاوت به نظر برسد.]