سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
10-12 سال پیش؟ :دی
آسون گرفتم بهشون:دی

آپگرید که باید بکنن ولی اگه بتونن پرفورمنس بازیاشون رو درست کنن من مشکل خاصی با انجینشون ندارم . art style بازی هاشون چیزای دیگشونو جبران میکنه . این قضیه توی wild hearts خیلی مشهود بود همچنین nioh 2
آرت استایل بازیهاشون هم ضعیفه.
اوجش تو همون Nioh 2 تموم شد.
این چندتا بازی آخر (وولانگ/جفتک و FF ) که رسما کویر بودن از این لحاظ.

کنار این طراحی مراحل هم ضعف دیگشونه.
خیلی جای خالی برای پیشرفت و بهبود دارن.
نقطه قوتشون هم بخش مبارزه ، لوت و... خب واقعا خوبه.
 
آخرین ویرایش:
اولین کار اینه که انجین فسیلتون رو بندازین دور یا به روزش کنین.
جزو 10 کمپانی برتر بودن با انجین و ابزارهای 12-10 سال پیش جور در نمیاد.
انجین بتسدا که برای دوره نئاندرتالهاست از مال اینها به روزتره.

آپگرید که باید بکنن ولی اگه بتونن پرفورمنس بازیاشون رو درست کنن من مشکل خاصی با انجینشون ندارم . art style بازی هاشون چیزای دیگشونو جبران میکنه . این قضیه توی wild hearts خیلی مشهود بود همچنین nioh 2
 
  • Like
Reactions: m.a.t and m.d.makan
تام هندرسون: یوبی سافت قصد دارد در دهه آینده هر شش ماه یک بازی Assassin's Creed منتشر کند.​

View attachment 355215
چه خوب که داریم برمیگردیم به دوران خوب نسل 5 و 6 که هر استودیو میتونست سالی چندتا بازی منتشر کنه :x

=========
پس اون دوره اوریجینز/اودیسه که فاصله انداخته بودن بین نسخه ها داشتن مقدمات سالی دوتا نسخه رو میچیدن؟
چند قدم رفتن عقب که بتونن تپه های ترقی و پیشرفت رو سریعتر برن بالا.
احسنت.

بدین آقا ، چه فرقی میکنه؟
مگه الان شرایط کیفی این بازیها چیه که اونموقع بخواد تغییری داشته باشه.
همین الانش هم این مجموعه از دست رفته.
اگه این باعث میشه که کمپانی سرپا بمونه و کنارش پول کافی در بیارن که تزریق کنن به عناوین دیگه مثل اسپلینترسل/گوست ریکان /Crew و... من نمیتونم بگم که ناراحت میشم.
 
چه خوب که داریم برمیگردیم به دوران خوب نسل 5 و 6 که هر استودیو میتونست سالی چندتا بازی منتشر کنه :x

=========
پس اون دوره اوریجینز/اودیسه که فاصله انداخته بودن بین نسخه ها داشتن مقدمات سالی دوتا نسخه رو میچیدن؟
چند قدم رفتن عقب که بتونن تپه های ترقی و پیشرفت رو سریعتر برن بالا.
احسنت.

بدین آقا ، چه فرقی میکنه؟
مگه الان شرایط کیفی این بازیها چیه که اونموقع بخواد تغییری داشته باشه.
همین الانش هم این مجموعه از دست رفته.
اگه این باعث میشه که کمپانی سرپا بمونه و کنارش پول کافی در بیارن که تزریق کنن به عناوین دیگه مثل اسپلینترسل/گوست ریکان /Crew و... من نمیتونم بگم که ناراحت میشم.
یوبیسافت از دیدگاه من دنبال ترند های روز بوده. بعد از زلدا برت او وایلد و ویچر ۳ و ار پی جی های دیگه که مد شده بود (اینکه هنوز هم میگن فلان بازی چند ساعت گیم پلی داره، باقی مونده) هرچه بازی طولانی تر یعنی ارزش پولی که میدی بیشتر. سر همین شاهد بسیاری فتچ کوىٔست در بازی ها بودیم، مخصوصاً یوبیسافت که یه بازی نهایت ۱۰ ساعت داستانی رو می‌کرد ۱۰۰ ساعت.

به لطف کپ کام و بقیه سازندگان که فهماندند، بازی طولانی تر به معنی ارزش بیشتر و کیفیت بیشتر نیست، از اون دوران حداقل گذر کریدم؛ هرچند ناگفته نماند بالا رفتن هزینه توسعه یه بازی هم تو این موضوع بی تأثیر نیست.
 
اوبیسافت اولین بازی بلاک چینی خود با اسم Champions Tactics: Grimoria Chronicles برای پی سی عرضه کرد. این بازی NFT که بهار 2023 معرفی شده بود یک بازی مولتی پلیر رقابتی استراتژیک با مبارزه های نوبتی هست که قیمت آیتم های درون مارکت بازی تا سقف 64000 دلار هم میرسد.


View attachment Champions Tactics - Launch Trailer.mp4


 
Brian Horton، کارگردان بخش خلاقیت و نوآوری در عنوان Wolverine، از اواسط امسال این تیم رو ترک کرده و در همین بخش خلاقیت، به عنوان کارگردان پروژه Perfect Dark که فرست پارتی ایکس باکس هست مشغول به کار شده است.
بر اساس گزارش ها، کارگردان جدید این بخش Wolverine، آقای Marcus Smith هست و کارگردان جدید بازی، Mike Daly. هر دوی آنها در پروژه Ratchet & Clank: Rift Apart سال 2021 در همین سمت مشغول به کار بودند.

PDark.jpg

Scoop: PlayStation's Wolverine creative director is now leading Xbox’s Perfect Dark
 
Brian Horton، کارگردان بخش خلاقیت و نوآوری در عنوان Wolverine، از اواسط امسال این تیم رو ترک کرده و در همین بخش خلاقیت، به عنوان کارگردان پروژه Perfect Dark که فرست پارتی ایکس باکس هست مشغول به کار شده است.
بر اساس گزارش ها، کارگردان جدید این بخش Wolverine، آقای Marcus Smith هست و کارگردان جدید بازی، Mike Daly. هر دوی آنها در پروژه Ratchet & Clank: Rift Apart سال 2021 در همین سمت مشغول به کار بودند.

View attachment 355268

Scoop: PlayStation's Wolverine creative director is now leading Xbox’s Perfect Dark
یه نکته‌ای در مورد ساختار اینسامنیاک:
همه بازی‌های اخیر این استودیو، سه تا creative director داشتن و احتمالاً Wolverine هم این‌طوری باشه. یعنی هر چهار تا بازی اخیر (از Spider-Man و Miles Morales تا R&C: Rift Apart و Spider-Man 2) این مدلی بودن و یک نفر به تنهایی این سِمَت رو برعهده نداشته. در کنار برایان هورتون که توی تیم تولید هر چهارتا بازی بوده، مارکوس اسمیت هم توی همه‌شون همین نقش رو برعهده داشته (نفر سوم بعضی وقت‌ها جابه‌جا شده). برای همین حدس می‌زنم اون منبع که گفته مارکوس اسمیت جانشین برایان هورتون شده، این تیکه رو اشتباه کرده و هر دو نفر (احتمالاً در کنار یک فرد دیگه) به عنوان creative director روی بازی کار می‌کردن و الآن یکی‌شون جدا شده.
یعنی ساختار اینسامنیاک این‌طوری نیست که هر پروژه فقط یدونه creative director داشته باشه و الآن با جدا شدنش، کل پروژه به فنا بره و تازه برن بگردن یکی دیگه رو به جاش بذارن. :دی حتی یه بازی فرعی مثل Miles Morales هم تیم سه‌نفره برای این کار داشته، چه برسه به Wolverine.
از طرف دیگه هم سال‌ها از آغاز تولید Wolverine می‌گذره و توی همون لیک پارسال، خیلی از بخش‌هاش توی اینترنت منتشر شد و نشون می‌داد که پروسه تولید تا حد زیادی جلو رفته. یعنی شاید وارد مرحله‌ای شده باشه که دیگه نیاز اساسی به حضور همه creative directorها نبوده و هورتون جدا شده.
مختصر و مفید اینکه فعلاً شاید نیازی به نگرانی نباشه و بهتره تا اخبار بعدی صبر کنیم. :دی
 
یه نکته‌ای در مورد ساختار اینسامنیاک:
همه بازی‌های اخیر این استودیو، سه تا creative director داشتن و احتمالاً Wolverine هم این‌طوری باشه. یعنی هر چهار تا بازی اخیر (از Spider-Man و Miles Morales تا R&C: Rift Apart و Spider-Man 2) این مدلی بودن و یک نفر به تنهایی این سِمَت رو برعهده نداشته. در کنار برایان هورتون که توی تیم تولید هر چهارتا بازی بوده، مارکوس اسمیت هم توی همه‌شون همین نقش رو برعهده داشته (نفر سوم بعضی وقت‌ها جابه‌جا شده). برای همین حدس می‌زنم اون منبع که گفته مارکوس اسمیت جانشین برایان هورتون شده، این تیکه رو اشتباه کرده و هر دو نفر (احتمالاً در کنار یک فرد دیگه) به عنوان creative director روی بازی کار می‌کردن و الآن یکی‌شون جدا شده.
یعنی ساختار اینسامنیاک این‌طوری نیست که هر پروژه فقط یدونه creative director داشته باشه و الآن با جدا شدنش، کل پروژه به فنا بره و تازه برن بگردن یکی دیگه رو به جاش بذارن. :دی حتی یه بازی فرعی مثل Miles Morales هم تیم سه‌نفره برای این کار داشته، چه برسه به Wolverine.
از طرف دیگه هم سال‌ها از آغاز تولید Wolverine می‌گذره و توی همون لیک پارسال، خیلی از بخش‌هاش توی اینترنت منتشر شد و نشون می‌داد که پروسه تولید تا حد زیادی جلو رفته. یعنی شاید وارد مرحله‌ای شده باشه که دیگه نیاز اساسی به حضور همه creative directorها نبوده و هورتون جدا شده.
مختصر و مفید اینکه فعلاً شاید نیازی به نگرانی نباشه و بهتره تا اخبار بعدی صبر کنیم. :دی
در مورد رچت که درسته. سه تا Creative Director داشتن. وولورین رو نمیدونم. ولی تمام سایت ها از هورتون به صورت منفرد نام بردن. نه "یکی از creative director ها". البته در پروژه های به این بزرگی، طبیعی هست که تمام کار رو منوط به یک نفر نمیکنن و تغییرات و جا به جایی ها با حساب و کتاب صورت میگیره. اینسومنیاک هم امتحان پس داده هست و کارش درسته.

حالا کی گفت ما نگرانیم آریا جان؟ فعلا تنها نگرانیم شکم آواتار شماست :D
 
تام هندرسون: یوبی سافت قصد دارد در دهه آینده هر شش ماه یک بازی Assassin's Creed منتشر کند.​

View attachment 355215
به عنوان یک طرفدار قدیمی Assassin's Creedاین حرکت یوبی‌سافت واقعاً نگران‌کننده و شرم آور است
اینسری همیشه برای من نماد کیفیت بالا، داستان‌های تاریخی پیچیده، و تجربه‌ای منحصر به فرد بوده است. این تصمیم یوبی‌سافت که هر شش ماه یک نسخه جدید عرضه کند تنها به نفع سود مالی کوتاه‌مدت شرکت است و قطعاً کیفیت و اصالت این سری را قربانی خواهد کردتصور کنید هر شش ماه، بدون فرصتی برای نوآوری یا وقت کافی برای توسعه داستان و جهان بازی، فقط یک نسخه جدید از Assassin's Creedداشته باشیم. 😮این یعنی داستان‌ها به تدریج سطحی، بی‌کیفیت و تکراری می‌شوند. در چنین حالتی، با شخصیت‌های جدیدی روبه‌رو می شویم که به اندازه قهرمان‌های قدیمی
مثلاً اتزیو عمق ندارند و عملاً تنها اسامی مختلفی روی قالب‌های تکراری خواهند بود.این سری به توجه دقیق به جزئیات تاریخی و معماری معروف است، اما با این روند شتاب‌زده چنین جزئیاتی فدای روند سریع تولید می‌شوند. به یاد دارم که چقدر نسخه‌هایی مانند Unityبه دلیل مشکلات فنی و عدم پرداختن به جزئیات زیر انتقاد قرار گرفتند.حال اگر یوبی‌سافت هر ششماه یک بازی منتشر کنداحتمال بروز باگ‌ها و مشکلات فنی حتی بیشتر خواهد شد، چون وقت کافی برای رفع این مشکلات وجود نخواهد داشت.
علاوه بر این، هویت و اصالت مجموعه به مرور از دست می‌رود؛ چون داستان‌ها و محیط‌های مختلف بدون وقت کافی برای توسعه عمیق، دیگر نمی‌توانند آن حس اصالت و متفاوت بودن را القا کنند. این حرکت یوبی‌سافت می‌تواند نه تنها به اعتبار اسایسن بلکه به وفاداری طرفدارانش آسیب بزند، چون واقعا کسی حاضر نیست زمان و هزینه‌اش را برای محصولی تکراری و فاقد کیفیت خرج کند.
 
این AC از اولش جز شماره های اولش آش دهن سوزی هم نبود، تنها نکته مثبتش برای من دیدن آثار تاریخی مهم تو یه بازی بود.
یوبی سافت ip بهتر خیلی داره مثل SC که خب مثلا از همین SC نمیتونه شیردوشیهای آنلاینشو انجام بده و کلا بیخیالش شده.

بعد به نظرم اگه هر شماره شو با فاصله نسبتا طولانی از قبلی ادامه میداد خیلی بهتر از اینها میشد فرانچایزش.

lore تاریخی/راز آلود وقت گذاشتن میخواد و‌ کلا بازی درست و حسابی از چنین تمی ساختن. همین شد که بعد نسل هفت سقوط کرد.
 
  • Like
Reactions: dark souls
این AC از اولش جز شماره های اولش آش دهن سوزی هم نبود، تنها نکته مثبتش برای من دیدن آثار تاریخی مهم تو یه بازی بود.
یوبی سافت ip بهتر خیلی داره مثل SC که خب مثلا از همین SC نمیتونه شیردوشیهای آنلاینشو انجام بده و کلا بیخیالش شده.

بعد به نظرم اگه هر شماره شو با فاصله نسبتا طولانی از قبلی ادامه میداد خیلی بهتر از اینها میشد فرانچایزش.

lore تاریخی/راز آلود وقت گذاشتن میخواد و‌ کلا بازی درست و حسابی از چنین تمی ساختن. همین شد که بعد نسل هفت سقوط کرد.
شماره اولش یه اکشن ادونچر خیلی خوب بود که توی شماره دوم و ملحقاتش به حد عالی رسیده بود.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or