PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
ویدیو مقایسه اجرای بازی توی ۲ حالت پرفورمنس و فیدلیتی روی ps5 اومده و واقعا از اون بازی هاست که بسیار تاثیر گذاره روی چه حالتی میرید.از میزان مه گرفتی توی شهر گرفته تا نور پردازی تا سایه و همچنین میزان مات بودن صفحه و…
بنظرم این عنوان بیشترین لذت کنسولیش روی pro خواهد بود که هر ۲ حالت را همزمان بشه تجربه کرد

 
آخرین ویرایش:
صداگذاری که محشره به خصوص وقتی صدای فرکانس رادیو از کنترلر ps5 میاد دیگه اوج تعلیق رو منتقل میکنه.
همه چی تا اینجا عالی بود جز کامبت سیستمش
یک مقداری زاویه دوربین موقع کامبت نزدیک به میدان مبارزه میشه و اذیت میکنه.
در نسخه کلاسیک دوربین ثابت میموند
 
صداگذاری که محشره به خصوص وقتی صدای فرکانس رادیو از کنترلر ps5 میاد دیگه اوج تعلیق رو منتقل میکنه.
همه چی تا اینجا عالی بود جز کامبت سیستمش
یک مقداری زاویه دوربین موقع کامبت نزدیک به میدان مبارزه میشه و اذیت میکنه.
در نسخه کلاسیک دوربین ثابت میموند
اقا روی حالت فیدلیتی مشکلی نداره رون اجرا میشه
 
نزدیک به ۲‌ ساعت از بازی رو روی ps5 تجربه کردم.
اول از همه بگم که بازی بی نهایت بهینه هست روی کنسول. حالت پرفرمنس عالیه و خیلی نسبت به کوالیتی توی ذوق نمیزنه. حالت کوالیتی هم تقریبا روون هست. پرفرمنس روی ۶۰ فریمه و واقعا لذت بخشه.
گرافیک بازی بی نظیره. واقعا اتمسفر فوق العاده ای در اوردن و قطعا از گرافیک لذت می برید.
مهم ترین چیزی که توجهمو جلب کرد, میزان ترس بازی بود. حس تنهایی توی این بازی خیلی قوی تر از نسخه ی اورجینال به بازیکن القا میشه. از طرفی بازی واقعا یکی از ترسناک ترین‌ بازیهاییه که تجربه کردم. چون رسما هیچ بازی ای نتونسته بود منو بترسونه. اما این بازی حس ترس خاصی بهم می داد.
کنترل بازی, دوربین و کامبت بازی هم نرم, روون, مدرن و بهینه هست. از تک تک ثانیه های بازی لذت می برید.
قطعا این بازی برای من گوتی امساله.
 
نزدیک به ۲‌ ساعت از بازی رو روی ps5 تجربه کردم.
اول از همه بگم که بازی بی نهایت بهینه هست روی کنسول. حالت پرفرمنس عالیه و خیلی نسبت به کوالیتی توی ذوق نمیزنه. حالت کوالیتی هم تقریبا روون هست. پرفرمنس روی ۶۰ فریمه و واقعا لذت بخشه.
گرافیک بازی بی نظیره. واقعا اتمسفر فوق العاده ای در اوردن و قطعا از گرافیک لذت می برید.
مهم ترین چیزی که توجهمو جلب کرد, میزان ترس بازی بود. حس تنهایی توی این بازی خیلی قوی تر از نسخه ی اورجینال به بازیکن القا میشه. از طرفی بازی واقعا یکی از ترسناک ترین‌ بازیهاییه که تجربه کردم. چون رسما هیچ بازی ای نتونسته بود منو بترسونه. اما این بازی حس ترس خاصی بهم می داد.
کنترل بازی, دوربین و کامبت بازی هم نرم, روون, مدرن و بهینه هست. از تک تک ثانیه های بازی لذت می برید.
قطعا این بازی برای من گوتی امساله.
حالا که بحث گوتی شد منم واقعا امیدوارم این بازی امسال گوتی بشه قطعا با این اتفاق کونامی , بلوبر و این سبک دوباره جون میگیرن
 
  • Like
Reactions: Taha75
کمپانی EA متاسفانه نتونست با ریمیک دد اسپیس ۱ که حقیقتا جز ترسناک ترین بازی های جهان و قطعا ترسناک ترین بازی فضایی هست به موفقیت برسه و این سبک رو احیا کنه .

خوشبختانه سایلنت هیل به بلای دد اسپیس دچار نشد و از این خان با افتخار رد شد
 
کمپانی EA متاسفانه نتونست با ریمیک دد اسپیس ۱ که حقیقتا جز ترسناک ترین بازی های جهان و قطعا ترسناک ترین بازی فضایی هست به موفقیت برسه و این سبک رو احیا کنه .

خوشبختانه سایلنت هیل به بلای دد اسپیس دچار نشد و از این خان با افتخار رد شد
دد اسپیس ریمیک امتیازش از این بازی بیشتر شد هر چند فروشش از کلیسیتو پروتوکول هم کمتر شد

این بازی هنوز عرضه نشده و معلوم نیست چقدر قراره فروش بره ، چجوری از خان افتخار رد شد ؟
 
  • Like
  • Cool
Reactions: Arios 22 and Taha75

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or