Last edited by a moderator:
بسیار هم بازیهای خوبین.
ففتر از خیلی از نسخه های دیگه هم هستن.
بترکه اونی که نمیتونه ببینه.
حسودا
فقط امیدوارم تایم لیمیت نسخه ی سوم رو بردارن و اینکه خوب فروخت بهمون Versus XIII بدن
تایم لیمیت نسخه سوم یجورایی جوهره و هسته اصلی بازی و مستقیما در ارتباط با داستان و بعضی از کوئست های بازی هست. واقعا فکر نکنم امکان حذفش باشه.
اره میدونم
ولی کلا تایم لیمیت بهم استرس میده
وگرنه عاشق lightning returns هستم
هنوز همشون رو فیزیکی برای ps3 دارم
اره تایم لیمیت تو اکثر بازی ها استرس زا هست. اما توی این بازی چون یکی از مکانیزم های اصلی بازی هست بنظرم اونقدرها هم بد نیست و بعد از یه مدت بازی کردن عادت میکنی. شخصا برای من وجود همین تایم لیمیت باعث جذاب تر شدن بازی و داشتن گیم پلی بهتری نسبت به دو نسخه قبلی شد.
GOW VALHALLA فری داد سونی گفتن شاید مرجع تقلیدش سونی باشهاکسپنشن داستانیه.
چرا باید رایگان باشه؟
من به این سطح از بی اعتباری می رسیدم سعی میکردم تو افق محو میشم، این استاد واقعا به سنگ پای قزوین گفته زکیتکذیب شایعه توقف فروش کنسول های اکس باکس در خاورمیانه
امروز صبح بود که رئیس رسانه مشهور عربستانی یعنی TrueGaming، اعلام کرد که اکس باکس قصد دارد تا فروش محصولات خود را در خاورمیانه متوقف کند.
با این حال، جز کوردن اعلام کرد که طبق گفته های منابعاش، مایکروسافو هیچ برنامهای برای پایان پشتیبانی و توقف فروش محصولات خود در مناطقی که به طور رسمی از آنها پشتیبانی میشود (مانند خاورمیانه) ندارد. هرچند ویژگی های خاص مانند xCloud، به عواملی مانند دیتاسنتر و... بستگی دارد.
MoonMedia
جز کوردن در مورد عرضه بازی های ایکس باکس روی پلی استیشن هم اینو میگفت:تکذیب شایعه توقف فروش کنسول های اکس باکس در خاورمیانه
امروز صبح بود که رئیس رسانه مشهور عربستانی یعنی TrueGaming، اعلام کرد که اکس باکس قصد دارد تا فروش محصولات خود را در خاورمیانه متوقف کند.
با این حال، جز کوردن اعلام کرد که طبق گفته های منابعاش، مایکروسافو هیچ برنامهای برای پایان پشتیبانی و توقف فروش محصولات خود در مناطقی که به طور رسمی از آنها پشتیبانی میشود (مانند خاورمیانه) ندارد. هرچند ویژگی های خاص مانند xCloud، به عواملی مانند دیتاسنتر و... بستگی دارد.
MoonMedia
یه خبری امروز اعلام شده که گویا Halo Infinite مدتی هست به سوددهی رسیده. حالا اینکه این همه مدت طول کشیده تا به سوددهی برسه خودش جای بحث داره ولی حداقل اون بودجهای که شایعهاش بوده رو برگردونده (بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار).والا هیلو اینفینیت گفتن ۵۰۰ میلیون هزینه کردن، حداقل بازی کمپین داشت. یه تعدادی هم فروخت. هنوزم یه پلیر بیس کمی داره. یعنی یه پولی برگردوند به مایکروسافت!
این کنکورد اسکم خالص بوده. ۴۰۰ فاکینگ میلیون؟
فقط تو ایران هست که این شایعه رو باور میکنند. وقتی نه منبع معتبری داره و نه حتی خبرگزاری ها واسه کلیک منتشر نکردند نمیدونم اصرار بر استفاده از این شایعه چیه.یه خبری امروز اعلام شده که گویا Halo Infinite مدتی هست به سوددهی رسیده. حالا اینکه این همه مدت طول کشیده تا به سوددهی برسه خودش جای بحث داره ولی حداقل اون بودجهای که شایعهاش بوده رو برگردونده (بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار).
Halo Infinite has finally been profitable for a while. Investments redirected to new projects [Jez Corden]