Multi Platform The Crew Motorfest


TCM_KA_lowRez.jpg

سازنده: Ubisoft Ivory Tover
ناشر: Ubisoft
سبک: Racing
پلتفرم: xbox one, xbox series consoles, ps5, ps4, windows

از اونجایی که بحث های این بازی توی تاپیک نسخه دوم بود و اینکه بازی مورد استقبال اکثریت قرار گرفته لایق یه تاپیک هست این بنده خدا :D
 
از امروز به مدت 3 4 روز این بازی به صورت رایگان روی کلیه کنسول ها و PC قابل بازی شده، محدودیت زمانی هم نداره
روی PC می تونید از طریق لانچر خود یوبی سافت یا اپیک دانلودش کنید

Free Weekend | The Crew Motorfest | Ubisoft (EU / UK)
 
این پلی‌لیست جدید فوق‌العاده بود خصوصا ۲تا ریس آخرش. دیشب عشق کردما :D
واقعا دمشون گرم. ماشینای جدیدم خیلی خووبن. کلا فصل خیلی خوبیه. تغییرات خفنی هم اعمال کردن. مهمترینش اینه که میشه پارت‌هایی که نیاز نیستن رو یک جا سلویج کرد که دیگه وقتمون گرفته نشه. از هفته دیگه هم Legacy Mainstage میاد که مین‌استیج‌های قبلی رو از ابتدا تا الان، دوباره تکرار میکنه به صورت یک پلی‌لیست. در نتیجه میتونیم مین‌استیج‌های قدیمی که از دست دادیم رو بریم و ریواردشون رو هم بگیریم که حرکت خیلی خووبیه. در کل بازی رو آپدیت کنید و پلی‌لیست هالیوود رو از دست ندید :D
 
سلام دوستان ، شرمنده اینجا میپرسم ، من تو کانال های فروش اکانت ( قانونی ) هر چی میگردم اینو پیدا نمیکنم :| ، اگه کانال معتبری دارین بازیو داشته باشن ممنون میشم ( کلا کانالی که آرشیوش کامل باشه )
 
عزیزانی که مایل به فارم پول و xp و پارت هستید، از پلی‌لیست هالیوود، Scene 7 The Love Story رو انتخاب کرده و مسیری که من میرم رو برید. واسه کلاس هایپر و رالی و رالی رید و استریت تیر ۱ و ۲ جوابه ولی خب هواپیما و قایق و آلفا جی‌پی و ریسینگ خیر. یعنی ریسینگ و آلفا هم میشه ولی خب کنترل ماشین سخته به نسبت بقیه. خیلی بعیده فعلا بهش دست بزنن. قبلا هم ایونت هامر اکسپرس همچین وضعی داشت اما تا شروع سیزن جدید فیکسش نکردن و اینم احتمالا همینطور باشه پس در نتیجه تا میتونید فارمش کنید :D فقط یادتون باشه روی ماشینی که میخواید استفاده کنید حتما استت‌های لاکی و ریچ/لیجند روی پارت‌ها باشه. از بخش پلیر هم لیجند پوینت‌هاتون رو خرج لاکی و ریچ و لیجند کنید.

View attachment 4_6034918475288285615.mp4
 

اینکه تریلر سیزن چهار از سال اول هستش برای چند روز پیش




و اینم معرفی دزد و پلیس که به موتورفست بازخواهد گشت + جزیره‌ی جدید که برای سال دوم به بازی اضافه خواهد شد.

یه مدتیه خیلی کو ن گشادی بازی رو ساپورت کردن و امیدوارم برای سال دوم بهتر بشه وضعیت
 
  • Like
Reactions: AM!R
عه چرا چندتا پست اخیر تاپیک رو الان برام آورده!
بازی یه سری هیت داره میگیره البته بیشتر یوبیسافت ، اونم سر حذف Crew1 از استور ملت هم صداشون دراومده و همه جا دارن یوبی رو میکوبن ، وگرنه موتوفست رو از لحاظ محتوا و آپدیت و ایونت های مختلف چند وقتیه خوب ساپورت کردن مخصوصا این سری ایونت آخری که ماشین‌های کلاسیک آمریکایی بود که بشدت وایب GTA میده!
خدایی بازی از همه لحاظ خفن شده بهترم میشه.
چندتا شات بذارم از جزئیات و ماشین های جدید مخصوصا اونایی که واسه قبلا بود الان میشد گرفتشون!
190dab0a71267-screenshotUrl.jpg
190dab127e165-screenshotUrl.jpg
قشنگ مشخصه عقبش دوتا جنازس:دی
190dab1733667-screenshotUrl.jpg190dab323192-screenshotUrl.jpg190dab3e04378-screenshotUrl.jpg
190dab1cb4848-screenshotUrl.jpg
این شورلت وانت 3100 نسخه کاستوم شده، نمای کاکپیت ش واقعه باحاله😘
 

Attachments

  • 190dab2463854-screenshotUrl.jpg
    190dab2463854-screenshotUrl.jpg
    632.6 KB · مشاهده: 6
این شورلت وانت 3100 نسخه کاستوم شده، نمای کاکپیت ش واقعه باحاله😘
نمای داخل کابین تو موتورفست و دوربینش ، تکون خوردن سر و فیدبک تصویری که میده بهترین نمای داخل کابین بین بازیهای آرکید و سیم کیده.
واقعا خیلی خوبه.

بین بازیهای ریسینگ آرکید برای من رتبه اول Crew و بعد فورتزا ، nfs و... هستن.
لوپ گیم پلی و سیستم پیشرفت و پاداشی که میده نقطه قوت بازیه که پلیر رو پای بازی نگه میداره و خسته کننده وتکراری نمیشه.

Ivory با موتورفست واقعا سنگ تموم گذاشت.
 
  • Like
Reactions: AM!R and NaViiDii
به‌به بالاخره چند نفر گذرشون به این تاپیک افتاد. بیشتر بیاید خوشحال میشیم :D
تجربه‌ی موتورفست واقعا جذاب و کم‌نظیره. بعد از ۳۹۰ ساعت بازی همچنان خسته نشدم از گیم‌پلی این بازی و رانندگی با ماشینای مختلف و پول جمع کردن یا صرفا چرخیدن تو مپ و تموم کردن چلنجا. گرند ریس بدون شک یکی از بهترین و فان‌ترین مُدهای PvP بین تمام ریسینگ‌های آرکید و سیم‌کیده. بخش دمولیشن هم که حالت بتل رویال داره رو خیلی خوب دراوردن. محتوای بخش سینگل بازی خیلی خووبه. تعداد پلی‌لیست‌ها بیشتر و بیشتر میشه. تموم کردن چلنج‌ها به تنهایی میتونن ساعت‌اا سرگرمتون کنن. ازون‌ور بخش Main Stage Legacy رو اضافه کردن تا ماشین‌هایی که قبلا توی Main Stage از دست دادی رو بتونید بگیرید. پول دراوردن تو بازی راحته واقعا خصوصا از وقتی چلنجای هفتگی رو اضافه کردن. سامیت رو هم از دست ندید اگر قراره پیگیرانه بازی کنید خصوصا این فصل جدید که خیلی بهتر و متنوع‌تر شدن. ضمن اینکه باید از صداگذاری عالی بازی هم بگم خصوصا وقتی که با هدست بازی میکنید. صدای ماشین‌‌هارو عالی طراحی کردن و حرکت توی محیط‌های مختلف هم با خوبی صداگذاری شدن. در کل پکیج به شدت خوب و کاملیه و دلیل اصلیش هم به نظرم اینه که مپ بازی رو کوچیکتر کردن و تونستن هندلینگ و فیزیک بازی رو عملا زیر و رو کنن. نوامبر هم که جزیره‌ی جدید میاد.
 
دوستان گرافیک بازی چطوره ؟ من crew 2 رو خریده بودم دو سه سال پیش بعد از یه ساعت کنار گذاشتم به خاطر گرافیک خیلی ضعیف. تو یوتوب هم معمولا حق مطلب ادا نمیشه در این مورد. قابل قبوله فقط یا رو به بالا هست گرافیک ؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or