Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: Konami
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: TBA





 
آخرین ویرایش:
پرودیوسر بازی، Noriaki Okamura تو لایو استریم کونامی گفته:

"هیچ چیزی رو بیشتر از کار کردن دوباره با کوجیما و دیگر اعضای قدیمی تیمش(شرکت کونامی) دوست ندارم. برام مانند یک رویا خواهد بود."

"ولی واقعیت فعلی ما اینه که مردم به سمت هدف و کارهای جدید خود میروند و تعهدات جدیدی پیدا میکنند، کارکردن دوباره آن ها با ما رو قطعی دانستن اشتباست و نباید پیش خودمان بگزاریم که کاملا به کسی وابسته باشیم"

"به نظر من چنین خواسته ای رو از هرکسی داشتن انتظار بیجاست. پس ما با این توقع پیش میرویم که کاری که میسازیم به خودمون بستگی دارد، به نحو احسنت انجام دادن کار بر دوش ماست."


Konami producer says it would be ‘the dream’ for Kojima to return to Metal Gear | VGC


Noriaki Okamura از اوایل سال 1990 تا 2015 سابقه همکاری با کوجیما در پروژه های مختلف مانند Policenauts و Zone of the Enders رو در کارنامه خودش داره.
 
اولین پیش‌نمایش توسط رسانه VGC منتشر شده





اسکرین شاتهای بازی
 

Attachments

  • photo_2024-08-26_11-28-00.jpg
    photo_2024-08-26_11-28-00.jpg
    161.9 KB · مشاهده: 25
  • photo_2024-08-26_11-27-57.jpg
    photo_2024-08-26_11-27-57.jpg
    65.4 KB · مشاهده: 24
  • photo_2024-08-26_11-27-54.jpg
    photo_2024-08-26_11-27-54.jpg
    177.9 KB · مشاهده: 30
  • photo_2024-08-26_11-27-45.jpg
    photo_2024-08-26_11-27-45.jpg
    124.7 KB · مشاهده: 25
  • photo_2024-08-26_11-27-42.jpg
    photo_2024-08-26_11-27-42.jpg
    205.3 KB · مشاهده: 34
  • photo_2024-08-26_11-27-39.jpg
    photo_2024-08-26_11-27-39.jpg
    192.7 KB · مشاهده: 32
  • photo_2024-08-26_11-27-36.jpg
    photo_2024-08-26_11-27-36.jpg
    208.5 KB · مشاهده: 28
من یک مشکل اساسی دارم با این ریمیک! که حتی بلوبر تو ریمیک SH2 سعی کرده تا حدودی رعایت کنه!

شما بازی های سینماتیک استدیو های مطرح رو ببینید، حالا چه رمدی یا حتی همین mgs های کوجیما و حتی سایر استدیو های AAA مطرح...

هر استدیو برای انتقال حس بهتر از یک سری رنگ قالب مرتبط با اون فلسفه داستان بازی استفاده کرده... به نوعی یاداور پلات بندی های فیلم های سینمایی هست که باعث میشن اون فیلم ها تو ذهنمون خاص باشن و مدام بهشون فکر کنیم! به نوعی به تصویر روح میدن با شناخت روانشناسی رنگ ها و نحوه استفاده از اون!

ولی تو این ریمیک، همه رنگ ها عادی و نرمال هست! اصلا ایرادی نداره، ولی اصلا نمی تونه اون اتمسفر رو انتقال بده!!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or