نمایشگاه/رویداد Xbox Games Showcase 2024

به نمایش Xbox چه امتیازی می دید ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    236
تبریک به ایکس باکس فن ها . بسیار شوکیس پرفکتی بود . تا باشه از این شوکیس ها که گیمرها تا مدتها هایپشون بچسبه به سقف . برای سونی هم خیلی خوب شد . تا فشار رو اینها نباشه آبی از اینا نمیچکه . امیدوارم صنعت گیم همیشه رو قله باشه تا گیمر حالشو ببره .
 
این عکس را بعنوان یک سونی فن میزارم هرچند 90 درصد ماها داری منطق هستیم و هرگز کور کورانه نه دفاع میکنیم نه طرفداری بیخود:

View attachment 340554

دیشب بهشت بود برای فن های اکس باکس.چقدر بازی های با کیفیت معرفی شد هرچند بیشترشون مولتی پلتفرم بود اما اکثرشون همان روز ریلیز برای گیم پس میان.اونوقت من الان ۴۲۰۰ گیفت کارت ۷۰ دلاری خریدم تا black ops 6 را پیش خرید کنم. تازه بماند باید روی سرویس اکسترام برای هربازی ای ۲ سال صبر کنم تا ببینم اصلا میاد روش یا نه.
خیلی خوشحالم که بعد از شاید بیش از 11 سال مایکروسافت راه درستش را پیدا کرده و ایشالا که با همین دست فرمان جلو بره چون بازار باید رقابت داشته باشه چه در زمینه انحصاری چه در زمینه سرویس پرقدرت در عناوین مولتی پلتفرم.
امیدارم توی شوکیس اخر سال سونی هم با نمایش های انحصاری پشت سر هم امید تزریق شه
درود بر تو با این کامنت زیبایی که گذاشتی
کاش همه سهامدار ها بیخیال اون چند صدم درصد بشن و به این پی ببرن که وقتی رقابت پرشور باشه به نفع همه ماس ٬‌ نمیتونیم چشممون و ببندیم و صرفن از یه برند طرفداری بکنیم ٬ هرکدوم که بازی با کیفیت بده جای دفاع داره و هرکدوم هم کم کاری داشته باشه در هر زمینه ای واقعن نمیتونیم دفاع بکنیم و بیخودی سنگش و به سینه بزنیم

----------------------------------------------
پ.ن: این Showcase دقیقن همون چیزیه که یه گیمر احتیاج داره ٬ یاداور دوران خوش ۳۶۰ و اون نسل طلایی بود ٬ من مخالف مقایسه state of play با Showcase هستم ولی نمیشه چشم پوشی کرد که سونی خیلی کم داری داره میکنه ٬در نهایت بیاییم به جای تیکه انداختن از بازی کردن لذت ببریم که این دوران زودتر از چیزی که فکرشو بکنیم میگذره...
 
نکاتی چند از برنامه دیشب. :D
Doom: The Dark Ages غوغاست! حس می‌کنم دشمن‌ها یه حالت سنتی‌تر و خاکی‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی دارن و اسلحه‌ای مثل اون جمجمه‌خردکنِ محشر یا سپر هم در همین راستا، حالت متفاوتی نسبت به سلاح‌های کلاسیک این مجموعه دارن. کلاً یه جورایی انگار دوز مکانیکی/ماشینی کمتر شده که شاید با توجه به داستان و محل وقوع ماجراهای بازی هم منطقی باشه.
Flight Simulator 2024 یکی از بهترین تریلرها رو داشت و به نظرم بازی یه جوری شده که افراد بیشتری می‌تونن ازش لذت ببرن. حقیقتش نسخه قبلی برای من خیلی سنگین بود و با اینکه گزینه‌های مختلفی هم برای گیم‌پلی داشت، باز انقدر میزان شبیه‌ساز بودنش بالا بود که نتونستم اون طور که باید و شاید باهاش سرگرم بشم. :D این هم به هیچ وجه مشکل بازی نیست و فقط به سلیقه مخاطب برمی‌گرده، مثل Gran Turismo و Forza Motorsport که برای بعضی‌ها خیلی خشک محسوب می‌شن و ریسینگ‌های آرکید رو ترجیح می‌دن. ولی حس می‌کنم این دفعه می‌خوان یه کاری کنن که هر دو گروه از گیمرها از بازی لذت ببرن. هم اون‌هایی که برای تک‌تک ویژگی‌های شبیه‌سازی‌شده هواپیما احترام قائل هستن و دست کمی از خلبان ندارن، هم امثال من که از فضای همچین بازی‌ای خوش‌شون میاد ولی دوست دارن یه ذره ساده‌تر باشه و بتونن مأموریت‌های مختلف رو انجام بدن.
همه بخش‌های محشر تریلر Gears of War: E-Day یه طرف و استفاده از تم زیبای Mad World و یادآوری خاطرات نسخه اول یه طرف. :x
South of Midnight جزو پدیده‌های دیشب بود و خیلی از تریلرش لذت بردم. این حالتی که فریم پایین داره و شبیه استاپ‌موشن هست، واقعاً جالب از آب در اومده و نه‌تنها توی کاتسین‌ها همچین چیزی دیده می‌شه، بلکه توی خود گیم‌پلی هم با غلظت کمتر وجود داره و بعضی جاها حس و حال منحصربه‌فردی به بازی می‌ده، مثل اون بخش پرواز یا حرکت پرنده‌ها. و عجب موسیقی‌ای داشت این تریلر! کلاً ترکیب اون موسیقی با لهجه‌های سیاه‌پوستی و اتمسفر خاص بازی یه معجون عجیبی ساخته و خیلی منتظرش هستم!
یکی از بهترین نمایش‌های دیشب برای Mixtape بود و استودیوی سازنده این بازی یعنی Beethoven & Dinosaur، قبلاً بازی The Artful Escape رو ساخته بود که اگه از نمایش Mixtape خوش‌تون اومده، حتماً یه سری به اون بازی هم بزنین. قدیما توی تاپیک امتیازها بهش ۹ داده بودم و به نظرم واقعاً بازی جذابی بود.
از آهنگ تریلر Clair Obscur: Expedition 33 سیر نمی‌شم. عجب حس خوبی داره این بازی!
در نهایت هم اگه بنده رو به شهادت نمی‌رسونین، به نظرم این شخصیت Fable دیگه در اون حد هم فجیع نیست! یعنی با اینکه زیبا نیست، ولی دیگه در حدی هم زشت نیست که آدم با دیدنش از شدت وحشت صلوات بفرسته! :D یه حالت ساده و روستایی داره که احتمالاً از پایین شروع می‌کنه و به تدریج در طول داستان به جاهای جالبی می‌رسه. حالا دوستان نیان بگن به روستایی‌ها توهین شد یا چمیدونم عکس از روستایی‌های پری‌چهره بذارن! منظورم روستایی‌های دنیای Fable هست نه اینجا! :-"
شاید یکی از دلایلی که مشکلی با این کاراکتر ندارم، به Fable 2 برمی‌گرده (تنها نسخه‌ای که تا آخر رفتم و خیلی دوستش داشتم). کاراکتر من توی اواخر اون بازی تقریباً شبیه شعبون جعفری شده بود، البته با شکم بزرگ‌تر و موهای کمتر! :D

a0a210_24sd3.jpg


برای همین چیزی به عنوان کاراکترهای زیبا توی Fable توی ذهنم ثبت نشده و بیشتر یه حالت فانتزی و اغراق‌آمیز یادمه. مثل یکی از کاراکترهای خانم (فکر کنم اسمش Hammer بود) که ۲۰۰ کیلو وزن داشت و احتمالا‌ً اگه الآن همچین کاراکتری رو توی یه بازی نشون می‌دادن، ملت استودیو رو به آتیش می‌کشیدن و می‌گفتن از یه جایی دستور رسیده که کاراکتر زن سنگین‌وزن توی بازی بچپونن! :D البته توی نسخه جدید، نوع طراحی کاراکترها واقع‌گرایانه شده و خبری از اون حالت قبلی نیست، ولی منظورم اینه که توی نسخه دوم به عنوان یکی از بهترین بازی‌های X360 هم مشکلی با زشت بودن کاراکترم نداشتم!
در مورد حضور احتمالی ایران توی Indiana Jones هم دیشب گفتم و الآن عکسش رو بذارم:

d9fc10_24xczed.jpg


شاید هم چیز مهمی نباشه و فقط داره یه حالت نمادین از سفرهای ایندیانا جونز رو نشون می‌ده، ولی نکته اینجاست که توی بازی به مصر سفر می‌کنیم و توی این نقشه هم دو تا نقطه روی مصر دیده می‌شه. بعدش می‌رسه به عربستان و... در نهایت هم ایران. پس اندک امیدی وجود داره که یه سر به ایران بزنن. :D
 
آخرین ویرایش:
برای من Doom dark ages بهترین معرفی دیشب بود. تمام دایرکت از ثانیه اول تا آخر بنگر مطلق.
با اینکه معرفی مدل های جدید کنسول خیلی سطحی و شل بود ولی باز امتیاز ۱۰ بهش میدم.

باید این رو میزاشتن شخصیت اصلی تا دیگه غر نزنید! :D

1013712_508.jpg
دوران بزن درو گذشت ممد :دی. یه مشت مشکی ایکبیری رو فرو کردن توی صنعت از مدیر ارشد اکس باکس بگیر تا کرکترهای بازی.
 
ولی کاش میدونستم تو ۳۴۳ چه خبره.(جدای ریمستر که مشخص نیست توسط کی ساخته میشه)
احساس میکنم اینا تو ۳۴۳ اختلاس میکنن 😁
یه dlc که از قبل انتشار بازی برنامه ریزی شده بود مشخص نشد چی شد.
برنامه آینده اینا چیه واقعا
 
از صمیم قلب امیدوارم تمام بازی های نشون داده شده عالی بشند که لذت ببرید. نمیدونم چرا تا حرفی میشه صحبت از فن بازی میزنید خود من بیشتر از همه تو تاپیک سونی غر زدم.
برای اینکه ذهنیت عوض بشه میگم دووم بدون شک عالی میشه. فیبل عالی میشه ولی قیافه کارکتر اول واقعا قابل تحمل من نیست. پرفکت دارک هم به نظر من چیزی خوبی درمیاد. مخصوصن که کریستال همکاری داشته. گیرز ولی مطمئن نیستم.
 
  • Like
Reactions: SNIPER II
چیزی که واسه من جالب بود این شوکیس بعد از سال های طولانی حس کلاسیک گیم رو درون من زنده کرد و احساس کردم تو سال های قدیمی و دورانی هستم که دارم از ته دل از گیم لذت میبرم
این تجربه خیلیامون بود،خداروشکر باز بازیسنتر هست بیایم دورهم :love:
 
ضعیف و داغون مثل تریلر Dragon age Veilguard :| چی بود این؟ اولش فکر کردم سیزن جدید فورتنایت ! کاش بازی اصلی به این افتضاحی نباشه ٬‌ اینم هنر بزرگی که یه همچین IP گردن کلفتی داشته باشی و تهش این و بخوایی تحویل بدی اونم بعد این همه سال !
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or