![Gears-of-War_E-Day_Announce_Screenshot_6-f4080b1e36291f34bdad.jpg Gears-of-War_E-Day_Announce_Screenshot_6-f4080b1e36291f34bdad.jpg](https://forum.bazicenter.com/data/attachments/308/308550-ae6bef08f37f9e89d1df521761cf7164.jpg?hash=rmvvCPN_no)
سازنده: The Coalition
ناشر: Microsoft Studios
سبک: شوتر سوم شخص
پلتفرم: PC , Xbox Series
صفحه Steam : دارد
تاریخ عرضه: نامعلوم
بخش چند نفره : تایید نشده
Co-op : تایید نشده
آپدیت و ویرایش این پست ادامه خواهد داشت.
آخرین ویرایش:
“With the advancements in Unreal Engine 5, the leap in technical capabilities is tremendous,” explains Kate Rayner, Studio Technical Director at The Coalition. This includes over 100 times more environment and character details than Gears 5, hardware raytraced lighting, reflections and shadows, next generation destruction and gore, and cutting-edge animation technology, to name just a few of the countless improvements that will make Gears of War: E-Day an unrivalled visual experience.
“Our ambition is to, once again, set a new standard in technical excellence,” Rayner adds. “
جزئیات محیطی 100 برابری نسبت به گیرز 5 RT و تخریب پذیری و GOREچقدر دلم واسه دیدن یه همچین قاب بندی تنگ شده بود:
View attachment 340426
پیش درآمد به نسبت ریمیک یا گیرز 6؛ بهترین تصمیمی بود که میشد واسه این سری گرفت و اینکه اطلاعاتی که مهرداد گذاشته خیلی امیدوار کنندست قشنگ پتانسیل از سر و روی بازی میباره بخصوص از حیث داستانی.
به لحاظ فنی هم مشخصه میخوان سنگ تموم بذارن :
اینطور که گفتن بیس گیم پلی همونه ولی به لطف تکنولوژی جدید بازنگری و بهترش کردن. اما واقعا گیم پلی نیاز نداره بکوبن دوباره یچیز جدید از اول بسازن بیشترین چیزی که GeoW نیاز داره بنظرم لول دیزاین خوبه. یعنی اینکه چطوری بخوان همون بیس گیم پلی ای که هنوزم لذتبخشه رو نگه دارن و با یه طراحی مراحل مدرن تلفیقش کنن و یچیز خلاقانه و جدید ازش در بیارن که در عین حال که احساس تازگی به مخاطب میده ، حس و حال قدیمی رو هم تو خودش داشته باشه. اتفاقی که بنظرم علارغم تلاشی که برای دو نسخه ۴ و ۵ کردن ولی نتونستن موفق بشن.، آیا اصلا تکلیفمون مشخص بشه بیس گیمپلی همون ایده 2006 هست یا گیمپلی ریبوت شده، بیشتر از داستان و تم داستان، گرز نیاز به بازنگری اساسی تو بخش گیمپلی داره
مصطفی تصور کن با این گرافیک و قابلیت های UE5 موج انبوهی از KRYLL ها کل آسمون رو سیاهپوش میکنن و اون ترس و وحشتی که GENERAL RAAM برای اولین بار به پلیر منتقل کرد رو اینجا به صورت واقع گرایانه خواهیم دید. مخصوصا که مارکوس و دام هیج گونه تجربه جنگی علیه لوکاست ها ندارن و بازی به نوعی تبدیل به Survival horror میشه که حتی یک drone هم طبق گفته دولوپر ها یک تهدید اساسی محسوب میشه و برای همین یک بازنگری تو طراحیشون صورت گرفته.چقدر دلم واسه دیدن یه همچین قاب بندی تنگ شده بود:
View attachment 340426
پیش درآمد به نسبت ریمیک یا گیرز 6؛ بهترین تصمیمی بود که میشد واسه این سری گرفت و اینکه اطلاعاتی که مهرداد گذاشته خیلی امیدوار کنندست قشنگ پتانسیل از سر و روی بازی میباره بخصوص از حیث داستانی.
به لحاظ فنی هم مشخصه میخوان سنگ تموم بذارن :
عالی دم شما گرمGEARS OF WAR E-DAY چهارده سال قبل از شماره اول بازی رخ خواهد داد و داستان در مورد اتفاقات هولناک EMERGENCE DAY هست پس تعجب نکنید که مارکوس و دام جوان هستند، الان وقتشه که به قدیمی ترین ویدیوهای GEARS OF WAR 1 یه سری بزنیم.
View attachment 340380View attachment 340382
...
نوید یاد تورنومنت هایی که میزاشتیم و شب نشینی های طولانی بخیر. هیچ تجربه ای مثل مولتی گرز نیست و نخواهد بود مخصوصا که اون موقع با پینگ 200 300 همرو پاره میکردیم.![]()