اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,923
نام
محمد حسین
شاید مسخرم کنن بعضی ها.ولی با این هولدر کنترلر خیلی حال کردم(تولید Cable Guy). چیز غیر ضروری هست.ولی پول دادم خریدم دیگه :D

View attachment 328426
پ . ن:
تریلر لانچ Tomb Raider I–III Remastered
View attachment 328428
یچیزی شش برابر کنترلر گرفتی که اونو نگه داره. فقط هولدره یا شارژم میکنه.
بعد این فقط یکی هولد میکنی، اون دسته چرا رو میزه
 

Tatsumaru

Searching For Light
Gold User
Mar 31, 2013
939
نام
Ahmad
یچیزی شش برابر کنترلر گرفتی که اونو نگه داره. فقط هولدره یا شارژم میکنه.
بعد این فقط یکی هولد میکنی، اون دسته چرا رو میزه
نه بابا.6 برابر چیه؟
گفتم که غیر ضروری هست.مثل اکشن فیگور که جنبه نمایشی داره فقط.دکور قشنگیه.شارژ هم میکنه.2 تا یو اس بی کنارش هست.
من از طرف خودم و اون دسته روی میز از شما عذر میخوام. :D
چه خوبه😍
چند و از کجا خریدی؟
اشتراک بزارید خوبی هارو که کارما شامل حال شما شود 🙂
از تک سیرو خریدم امین جان.2،500
ولی فرداش واسه یکی میخواستم بگیرم تموم شده بود.
 

MEHDIMDI

کاربر سایت
Apr 20, 2007
1,929
نام
مهدی

Attachments

  • 20240214_221955.jpg
    20240214_221955.jpg
    192.8 KB · مشاهده: 38
  • 20240214_222026.jpg
    20240214_222026.jpg
    206.8 KB · مشاهده: 37

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,773
این واقعا معلقه؟
چقدر خوشگله

.
یکی از تفریحات من اینه که هر چند وقت یکبار میرم تو این سایت Xbox Design Lab و کنترلر طراحی میکنم :D
از چند سال پیش تا الان فکر کنم 20-30 تا کنترلر طراحی کردم. ولی حیف که نمیشه خریدشون...
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
امیدوارم Pentiment رو واسه پورت مثل دیسکو ورژن صداگذاری شدش رو بدن بیرون نه صرفا همون نسخه اصلی.
خود سبک و آرت استایلش سلیقه ای هست به کنار همین که صداگذاری نشده باز باعث میشه خیلیا نیان سمتش.

یکی از بهترین بازیای نسل بوده برام تا اینجا.
 

RAFA_1992

کاربر سایت
Jun 17, 2018
478
خب دوستان تا چند ساعت دیگه آینده ی Xbox و ما قراره مشخص بشه،امیدوارم اسپنسر به جای حرف های دوپهلو برای یک بار تو عمرش صریح و شفاف بگه ما فن های Xbox چه دلیلی برای نگه داشتن کنسول هامون داریم،
با توجه به صحبت‌های ساراباند پشت درهای بسته :D مولتی پلتفرم شدن بازی های Xbox اجتناب‌ناپذیره اما این بین وضعیت کنسول ها مشخص نیست که اونا چطور می خوان گیمرهارو قانع کنن که بازم Xbox بخرن،
من شخصا اگه تمام بازی های استدیوهای ماکروسافت بیان رو گیمپس و با استفاده از درامدهای بازی هایی که مولتی شدن بازی های روز دیگه رو هم بیارن رو سرویس اونوقت قانع میشم Xboxرو نگه دارم غیر این باشه این رابطه ی عاشقانه ی بین من و Xbox برای همیشه تموم میشه🤣
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,773
خب دوستان تا چند ساعت دیگه آینده ی Xbox و ما قراره مشخص بشه،امیدوارم اسپنسر به جای حرف های دوپهلو برای یک بار تو عمرش صریح و شفاف بگه ما فن های Xbox چه دلیلی برای نگه داشتن کنسول هامون داریم،
با توجه به صحبت‌های ساراباند پشت درهای بسته :D مولتی پلتفرم شدن بازی های Xbox اجتناب‌ناپذیره اما این بین وضعیت کنسول ها مشخص نیست که اونا چطور می خوان گیمرهارو قانع کنن که بازم Xbox بخرن،
من شخصا اگه تمام بازی های استدیوهای ماکروسافت بیان رو گیمپس و با استفاده از درامدهای بازی هایی که مولتی شدن بازی های روز دیگه رو هم بیارن رو سرویس اونوقت قانع میشم Xboxرو نگه دارم غیر این باشه این رابطه ی عاشقانه ی بین من و Xbox برای همیشه تموم میشه🤣
آره واقعن شب هیجان انگیزی پیش رو داریم :D
وضعیت استودیوهای داخلی که خوبه و از این نظر مشکلی نداریم.
ولی اگر بنا باشه کل بازیها (شامل ip های اصلی) مولتی پلتفرم بشن و گیم پس هم دچار تغییرات بشه، عملن خرید کنسول و یا حتی موندن در اکوسیستم، توجیهی نداره.
من با گرون شدن گیم پس هم مشکلی ندارم. چون در قیاس با کپی های درجه چندمش همین الان هم زیر قیمته. از اونطرف مخاطبهای سرویس های دیگر پلتفرم ها مشکلی با گرون شدن نداشتن و ما هم ناگریز مجبوریم مشکلی نداشته باشیم.
ولی کوچکترین تغییر محتوایی به سمت ضعیف تر شدن گیم پس، به نظرم یه جور خودکشی و تیر خلاص زدن به کل برند ایکس باکسه.
منطق میگه هیچکس انقدر احمق نیست که همچین تصمیماتی رو بگیره. چون قاعدتن هر کمپانی دنبال کسب منافع بیشتره و نه از بین بردنش اما اگر همچین تصمیماتی بگیرن میشه گفت بزرگترین اشتباه یک ابرکمپانی در تاریخ رو به نام خودشون ثبت خاهند کرد.
حالا باید دید چطور میشه.
 

simplexcomic96

کاربر سایت
Jun 12, 2014
687
آره واقعن شب هیجان انگیزی پیش رو داریم :D
وضعیت استودیوهای داخلی که خوبه و از این نظر مشکلی نداریم.
ولی اگر بنا باشه کل بازیها (شامل ip های اصلی) مولتی پلتفرم بشن و گیم پس هم دچار تغییرات بشه، عملن خرید کنسول و یا حتی موندن در اکوسیستم، توجیهی نداره.
من با گرون شدن گیم پس هم مشکلی ندارم. چون در قیاس با کپی های درجه چندمش همین الان هم زیر قیمته. از اونطرف مخاطبهای سرویس های دیگر پلتفرم ها مشکلی با گرون شدن نداشتن و ما هم ناگریز مجبوریم مشکلی نداشته باشیم.
ولی کوچکترین تغییر محتوایی به سمت ضعیف تر شدن گیم پس، به نظرم یه جور خودکشی و تیر خلاص زدن به کل برند ایکس باکسه.
منطق میگه هیچکس انقدر احمق نیست که همچین تصمیماتی رو بگیره. چون قاعدتن هر کمپانی دنبال کسب منافع بیشتره و نه از بین بردنش اما اگر همچین تصمیماتی بگیرن میشه گفت بزرگترین اشتباه یک ابرکمپانی در تاریخ رو به نام خودشون ثبت خاهند کرد.
حالا باید دید چطور میشه.
به تاریخچه مایکروسافت نگاه کنی میبینی هیچ چیز بعید نیست . ویندوز فون . gfwl . و....
 

Rodan

کاربر سایت
May 26, 2022
314
آره واقعن شب هیجان انگیزی پیش رو داریم :D
وضعیت استودیوهای داخلی که خوبه و از این نظر مشکلی نداریم.
ولی اگر بنا باشه کل بازیها (شامل ip های اصلی) مولتی پلتفرم بشن و گیم پس هم دچار تغییرات بشه، عملن خرید کنسول و یا حتی موندن در اکوسیستم، توجیهی نداره.
من با گرون شدن گیم پس هم مشکلی ندارم. چون در قیاس با کپی های درجه چندمش همین الان هم زیر قیمته. از اونطرف مخاطبهای سرویس های دیگر پلتفرم ها مشکلی با گرون شدن نداشتن و ما هم ناگریز مجبوریم مشکلی نداشته باشیم.
ولی کوچکترین تغییر محتوایی به سمت ضعیف تر شدن گیم پس، به نظرم یه جور خودکشی و تیر خلاص زدن به کل برند ایکس باکسه.
منطق میگه هیچکس انقدر احمق نیست که همچین تصمیماتی رو بگیره. چون قاعدتن هر کمپانی دنبال کسب منافع بیشتره و نه از بین بردنش اما اگر همچین تصمیماتی بگیرن میشه گفت بزرگترین اشتباه یک ابرکمپانی در تاریخ رو به نام خودشون ثبت خاهند کرد.
حالا باید دید چطور میشه.
هیچ کمپانی احمق تر از مایکروسافت گیمینگ نیست،،، حتی سگا خدابیامرز بهتر بود بعضی تصمیماش.
 
  • Smile
Reactions: arthur97

prop

کاربر سایت
Jan 10, 2021
580
بالاخره یه خبری از دیابلو شد ولی خبری از CoD نشد‌.
همون های فای راش، پنتیمنت
Sot و گراندد ۴ تا بازی هستند که برای همه پلتفرمها میان یا شروعش با ایناست و...
گیم پس هم که تغییری نداشت خوشبختانه‌.
دیگه بقیه اش اصلا برام مهم نیست.

یعنی چطور میشد امسال از فراست پانک ۲ و استاکر ۲ بگذرم اونم بدون گیم پس؟ 😁
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,773
خب دوستان قضیه تموم شد رفت. برگردید روی روال عادی زندگیاتون))
4 تا بازی میاد که 2 تاش gaas هستن و دوتا هم AA
قرار هم نیست سیگنالی باشه برای اینکه بازیهای دیگه قراره روی پلتفرمهای دیگه عرضه بشه.
گیم پس هم تغییری نمیکنه و تمام بازیهای xbox روز اول روی گیم پس عرضه میشن
استارفیلد و ایندیانا هم قرار نیست جایی برن :D
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,923
نام
محمد حسین
10 تا بازی ریلیز دارن با dlc ها
دیابلو dlc
هلبلید
ara
towerborne
ایندیانا
dlc استارفیلد
dlc الدر
کالاف
________
2 تا دیگه
dlc فال اوت و
age of empire
فعلا برنامه عجیب غریبی ندارن
Phil Spencer says not every Xbox game will come to PC
اسپنسر تو 2016 گفت که بزرگترین فرانچایزها برا pc میاد
On the podcast, Spencer explains that Microsoft are “committed to bringing [the] biggest franchises from Xbox to Windows, we’ve said that” but that it “doesn’t mean, necessarily, that every game ends up on both platforms, because there could be some differences in how things play
مهمترین چیزی که نداد هیلو 5 بود و یکسری مثل halo wars ر با تاخیر داد و 4 سال بعد گفت همه رو میدم، الان فعلا تکذیب کردعرضه رو
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر