PlayStation Death Stranding 2: On The Beach

سازنده
Kojima Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
DS2.JPG

سازنده: Kojima Production
ناشر: Sony Interactive Entertainment
پلتفرم: PS5
تاریخ عرضه: 2025

"دث استرندیگ 2 ژانر استرند را بازنگری خواهد کرد."
استاد هیدئو کوجیما B-)

سم و یارانش سفری فراتر از UCA را برای وصل کردن آدمها به یکدیگر آغاز میکند تا نسل انسان را از خطر انقراض نجات دهند, و در طول این سفر با موانع زیادی همچون دشمنان فراطبیعی و سوال های سختی همچون "آیا ما باید به یکدیگر وصل میشدیم؟" رو به رو میشوند.
photo_2024-02-06_18-21-04.png
اطلاعات داستانی:

1. نام کامل بازی Death Stranding 2: On The Beach است.

2. علاوه بر بازگشت سه شخصیت سم, فرجایل و هیگز , دو شخصیت جدید با هنرپیشگی Elle Fanning و Shioli Kutsuna به مجموعه دث استرندینگ اضافه خواهند شد, هویت این شخصیت ها مشخص نیست.

3. کوجیما پس از وقوع کرونا مجبور به بازنویسی قسمت دوم شده.

4. براساس گفته این بازیساز بزرگ, اگر الی فنینگ پیشنهاد همکاری اش را قبول نمیکرد, او مجبور به بازنویسی بخشی از بازی میشد, شخصیت فنینگ در بازی مرموزه و ممکنه دوست یا دشمن شما باشه.

5. مدل کارگردان معروف جورج میلر, در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

6. مدل کارگردانی دیگری به نام فیف آکین در بازی است که نقش عروسکی کوچک شبیه عروسک های ژاپنی bunraku را ایفا میکند, او سم را در سفر هایش همراهی میکند و میتواند با او درباره بارهایش صحبت کند, اینکه چرا او به شکل مترسک درآمده در طی داستان مشخص میشود.

6. شخصیت هیگز زنده شده و بار دیگر شخصیت منفی است, همچنین گفته شده که او ممکن است در قسمتی از داستان به شما علیه روبات های سامورایی کمک کند.

7. شخصیتی با لباس نینجای سایبورگی, مشابه گری فاکس از متال گیر در این بازی وجود دارد.

8. "فرجایل گروه جدیدی به نام Drawbridge را تشکیل داده تا مناطق بیرون از UCA را بهم متصل کند. او رهبر این گروه بوده" و دیگر مثل گذشته خودش ضعیف نیست, دست دوم فرجایل نقش بزرگی در بازی دارد.

9. سفینه ای که در تریلر دیدیم ماگلان یا ماژلان نام دارد. این سفینه یک پایگاه متحرک است که سم را در باربری هایش همراهی میکند. همینطور به زیر زمین هم میرود.

10. بازی در قاره ای متفاوت از آمریکا جریان داره, جایی که سم برای وصل کردن Chiral Network بهش سفر میکنه. برای متصل شدن مناطق خارج یک گروه خصوصی باید وارد عمل شود چرا که اگر UCA دست بکار شود عملش به عنوان یک حمله شناسایی میگردد.

اطلاعات گیم پلی:

1. تریلر روی PS5 اجرا میشده, کوجیما فکر میکنه که گرافیک بازی بهتر هم میشه. به گفته کوجیما "است های بازی آماده اند و فقط باید بسازیمشون." دوبله ژاپنی بازی امسال شروع میشه تا به عرضه بازی در 2025 برسه.

3. سم حالا میتونه کیفش رو برای راحت تر حرکت کردن و مبارزه دربیاره.

4. محیط بازی بصورت ریل تایم میتونه تغییر فرم بده. جاده ها میتونن توسط زمین لرزه نصف بشن, جتگل ها بسوزن, سیل بیاد و...

5. وقتی که سم شبکه کایرال را وصل میکند, سفینه ماژلان میتواند آزادانه با این مناطق سفر کند. همچنین میتوانید سفینه را خبر کنید که به دنبالتان بی آید.

6. بازی تعداد زیادی وسایل نقلیه داره.

9. دث استرندیگ 2 در سال 2025 عرضه خواهد شد.

10. حظور بازی سازانی همچون سم لیک و نیل دراکمن به عنوان بازیگر مهمان در بازی تایید شده.
 
آخرین ویرایش:

Monster Hunter

کاربر سایت
Aug 3, 2014
455
نام
محمد
خیلی بیشتر واسه سایلنت هیل ۲ هایپ بودم :-&
ولی با نمایش این بازی خیلی حال کردم
همین پیاده روی با حفظ تعادل ۵۰۰ کیلو بار زیر بارون با آهنگ Don’t be serious خیلی شدید حال میده از هر لحظه نسخه یکش لذت بردم. بنظرم با همین فرمون نسخه اول گیمپلی نسخه دومم پیش بره خوبه
 

AxeL90

کاربر سایت
Aug 27, 2014
506
من بازی اول رو دوست داشتم ، اما این شلوغ بودنش در حالت آنلاین واقعا رو اعصاب بود و بازی هم به شدت ساده میشد باید یه فکری برای حل این مشکل و بالانس نبودن این قضیه بکنن ، bt ها هم اصلا چالشی نبودن( اساتید قاطر هم بیشتر فان بودن تا چالشی ) ، این دوتا مورد رو درست کنن من حاضرم بازم یه ۱۰۰ ساعتی خر حمالی کنم و الا همون یه بار کافی بود :D
 

R O N I N

ŌKAMI
کاربر سایت
Feb 8, 2012
1,028
تریلر رو ندیدم چون این از اون بازیسایت که نباید اسپویل بشه برام. ولی مطمئنم مثل نسخه اول شاهکار میشه.
بعضی بازیا هست که یه اسمش فقط کافیه. از هرچی تریلر و نقد و نمره اینا باید دوری کرد.
 
  • Like
Reactions: Amir09

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,101
نام
محمد علی
درسته بازی نکردم ولی ویدئو زیاد دیدم ، همه نقد ها هم اشاره میکردن که کل بازی همین داستان باربری و حل کردن موانع محیطی برای ادامه دادن باربری هست :Rolleyes:
هسته‌ی اصلی هر بازی گیم‌پلی ـه و داستان و سینماتیک و ... در مرحله بعدی قرار میگیره
در همه‌ی بازی‌ها مقداری راه رفتن وجود داره و بعد شما به گیم پلی می‌رسی. مثلا ۴۰ قدم راه میری و به دشمن می‌رسی و این خصم دژخیم رو به هلاکت می‌رسونی. دوباره میری جلوتر و بعد بدسگال دیگری رو ناکار می‌کنی.
در دث استرندینگ اما به جای ۴۰ قدم راه رفتن تا انجام کاری غیر از راه رفتن، باید ۴۰۰۰ قدم راه بری و این راه رفتن، ابدا نگه داشتن دکمه جلو نیست. خود راه رفتن در بیشتر زمان بازی یه عمل اکشن، استراتژیک، سروایوال و مدیریت منابع ـه!
و این در ترکیب با موانع محیطی که در واقع مانع محیطی نیستن، بلکه داستان‌گویی محیطی هستن، خودش شده یک نمونه درخشان از داستان‌گویی تعاملی.

در جایی از اوایل بازی، بعد از رد شدن کوهستانی صعب العبور (و البته با جزئيات فراوان در هر گوشه و کنارش) وقتی یک شیب ملایم منتهی به دریا منتهی میشه جلوی چشمتون میاد، یکی از بالاترین لذت‌های کسب دستاورد رو تجربه می‌کنی.
حداقل خودم چنین حسی داشتم.

و البته بازی اصلا در فراهم‌کردن ساز و کارهای گیم‌پلی جدید کمبود نداره. چندین مسیر حمل و نقلی باحال توی بازی هست که از نیمه بازی به بعد براتون در دسترس هستن.

بازی از لحاظ کات‌سین هم هیچ کمبودی نداره. اصلا کوجیما خودش پدر کات‌سین‌های پدر در بیاره. چه طور ممکنه بتونه بازی با سینماتیک و کات‌سین کم بسازه؟:D

فکر نمی‌کنم دث استرندینگ بازی باشه که بشه از روی دیدن ویدیو قضاوتش کرد. درک می‌کنم اکثر افراد بعد از انجام بازی از اون زده بشن اما بدون انجامش به نظرم نباید ردش کرد.
همه ما هزاران بار توی بازی‌ها شلیک کردیم، پریدیم، پیام آن‌لاین داخل بازی رو دیدیم و ... برای همین اگر از COD استریم ببینیم، به سادگی می‌فهمیم اوضاع از چه قراره.
اما گیم‌پلی دث استرندیگ رو فقط وقتی از روی ویدیو میشه قضاوت کرد که یک بار تجربه شده باشه چون از برخی جهات چیز جدیدی ـه و مشابهی نداره.
 

Dante _Sparda

کاربر سایت
Jul 18, 2009
575
اگه نسخه اول رو بازی نکردین نبینین.
ولی اگه بازی کردین به صندلی تکیه بدین و این بخش از بازی رو دوباره تجربه کنین:x=((

View attachment 326694
بهترین قسمت بازی اول برای من اون مبارزه پایانی با هیگز بود قشنگ یک دفعه یاد مبارزه پایانی اسنیک و آسلات در mgs 4 افتادم البته اون مرحله پایانی که حقیقت درمورد خودش و کلیف میدونه هم خیلی قشنگ بود
 

dantemaximum

کاربر سایت
Nov 18, 2009
312
آقای کوجیما‌ تصاویری از مدل ساختگی که همون عروسک داخل تریلر با استفاده از صورت Fatih Akin و صداپیشگی Johnathan Roumie منتشر کرد
مشخص شده که کوجیما از عروسک گردانی سنتی bunraku ژاپن برای طراحی عروسک تو بازی الهام گرفته
 

Attachments

  • photo_2024-02-02_13-51-24.jpg
    photo_2024-02-02_13-51-24.jpg
    67.9 KB · مشاهده: 27

Mr-Game

کاربر سایت
Sep 21, 2006
2,433
نام
سعید اکبرزاده
این رو امروز یوتوب پیشنهاد کرد.
شاید دیده باشین ولی به اونهایی که ندیدن حتما پیشنهاد میکنم که دیگه به گیم پلی این بازی ایراد نگیرن:
با نحوه بازی کردنش کلا ژانر بازی رو عوض کرد :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: m.a.t and m.d.makan

Mr-Game

کاربر سایت
Sep 21, 2006
2,433
نام
سعید اکبرزاده
مشخص شده که کوجیما از عروسک گردانی سنتی bunraku ژاپن برای طراحی عروسک تو بازی الهام گرفته
من از این ایده عروسکه خیلی خوشم اومد چون تو شماره اول تنها بودی و بیشتر اوقات دیالوگی زیادی رد و بدل نمیشد ولی الان یه همراه داره که هم خیلی حرف میزنه! و هم طنزهای جالبی میگه
 
آخرین ویرایش:

VecchiaSignora

کاربر سایت
Sep 11, 2010
4,807
به عنوان گیمر از روزی که چشم باز کردیم و وارد دنیای گیم شدیم با گیم های کوجیما زندگی کردیم و بزرگ شدیم و واقعا نمیتونم یک روزی رو تصور کنم که کوجیما دیگه بازی نسازه و قرار نیست منتظر بازیا و تریلر هاش باشیم.

امیدوارم سال های سال به بازی‌سازی ادامه بده. یکی از مواردی که هنوز از گذشته گیمینگ لذت بخش مون واسمون مونده همین کوجیما و بازی هاشه.
 

Mr-Game

کاربر سایت
Sep 21, 2006
2,433
نام
سعید اکبرزاده
به عنوان گیمر از روزی که چشم باز کردیم و وارد دنیای گیم شدیم با گیم های کوجیما زندگی کردیم و بزرگ شدیم و واقعا نمیتونم یک روزی رو تصور کنم که کوجیما دیگه بازی نسازه و قرار نیست منتظر بازیا و تریلر هاش باشیم.

امیدوارم سال های سال به بازی‌سازی ادامه بده. یکی از مواردی که هنوز از گذشته گیمینگ لذت بخش مون واسمون مونده همین کوجیما و بازی هاشه.
دقیقا ، منم هنوز بهترین بازی زندگیم MGS2 هست ، زمان خودش خدا بود ❤️❤️
نگرانی هم بابت از دست دادن کوجیما وجود نداره ، سنش مناسبه ، اون زمانی که دست از کار بکشه با توجه به وضعیت قشنگ زندگی ما احتمال زیاد یا عمرمون تموم شده یا از کار افتادیم و دیگه نمیتونیم بازی کنیم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر