PlayStation Death Stranding 2: On The Beach

سازنده
Kojima Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
DS2.JPG

سازنده: Kojima Production
ناشر: Sony Interactive Entertainment
پلتفرم: PS5
تاریخ عرضه: 2025

"دث استرندیگ 2 ژانر استرند را بازنگری خواهد کرد."
استاد هیدئو کوجیما B-)

سم و یارانش سفری فراتر از UCA را برای وصل کردن آدمها به یکدیگر آغاز میکند تا نسل انسان را از خطر انقراض نجات دهند, و در طول این سفر با موانع زیادی همچون دشمنان فراطبیعی و سوال های سختی همچون "آیا ما باید به یکدیگر وصل میشدیم؟" رو به رو میشوند.
photo_2024-02-06_18-21-04.png
اطلاعات داستانی:

1. نام کامل بازی Death Stranding 2: On The Beach است.

2. علاوه بر بازگشت سه شخصیت سم, فرجایل و هیگز , دو شخصیت جدید به نام Tomorrow و Rainy با هنرپیشگی Elle Fanning و Shioli Kutsuna به مجموعه دث استرندینگ اضافه خواهند شد.
مدل کارگردان معروف جورج میلر, در نقش شخصیتی به نام Tarman در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

3. کوجیما پس از وقوع کرونا مجبور به بازنویسی قسمت دوم شده.

4. براساس گفته این بازیساز بزرگ, اگر الی فنینگ پیشنهاد همکاری اش را قبول نمیکرد, او مجبور به بازنویسی بخشی از بازی میشد, شخصیت فنینگ در بازی مرموزه و ممکنه دوست یا دشمن شما باشه.

5. مدل کارگردان معروف جورج میلر, در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

6. مدل کارگردانی دیگری به نام فیف آکین در بازی است که نقش عروسکی کوچک شبیه عروسک های ژاپنی bunraku را ایفا میکند, او سم را در سفر هایش همراهی میکند و میتواند با او درباره بارهایش صحبت کند, اینکه چرا او به شکل مترسک درآمده در طی داستان مشخص میشود.

7. شخصیت هیگز زنده شده و بار دیگر شخصیت منفی است, همچنین گفته شده که او ممکن است در قسمتی از داستان به شما علیه روبات های سامورایی کمک کند.

8. شخصیتی با لباس نینجای سایبورگی, مشابه گری فاکس از متال گیر در این بازی وجود دارد.

9. "فرجایل گروه جدیدی به نام Drawbridge را تشکیل داده تا مناطق بیرون از UCA را بهم متصل کند. او رهبر این گروه بوده" و دیگر مثل گذشته خودش ضعیف نیست, دست دوم فرجایل نقش بزرگی در بازی دارد.

10. سفینه ای که در تریلر دیدیم ماگلان یا ماژلان نام دارد. این سفینه یک پایگاه متحرک است که سم را در باربری هایش همراهی میکند. همینطور به زیر زمین هم میرود.

11. بازی در قاره ای متفاوت از آمریکا جریان داره, جایی که سم برای وصل کردن Chiral Network بهش سفر میکنه. برای متصل شدن مناطق خارج یک گروه خصوصی باید وارد عمل شود چرا که اگر UCA دست بکار شود عملش به عنوان یک حمله شناسایی میگردد.

12. حظور بازی سازانی همچون سم لیک و نیل دراکمن به عنوان بازیگر مهمان در بازی تایید شده.

اطلاعات گیم پلی:

1. تریلر روی PS5 اجرا میشده, کوجیما فکر میکنه که گرافیک بازی بهتر هم میشه. به گفته کوجیما "است های بازی آماده اند و فقط باید بسازیمشون." دوبله ژاپنی بازی امسال شروع میشه تا به عرضه بازی در 2025 برسه.

3. سم حالا میتونه کیفش رو برای راحت تر حرکت کردن و مبارزه دربیاره.

4. محیط بازی بصورت ریل تایم میتونه تغییر فرم بده. جاده ها میتونن توسط زمین لرزه نصف بشن, جتگل ها بسوزن, سیل بیاد و...

Death-Stranding-2-On-the-Beach_2024_01-31-24_014.jpg

5. وقتی که سم شبکه کایرال را وصل میکند, سفینه ماژلان میتواند آزادانه به این مناطق سفر کند. همچنین میتوانید سفینه را خبر کنید که به دنبالتان بی آید.

Death-Stranding-2-On-the-Beach_2024_01-31-24_012.jpg

6. بازی تعداد زیادی وسایل نقلیه داره.

Death-Stranding-2-On-the-Beach_2024_01-31-24_018.jpg

7.دشمنان جدید همچون سگ های رباتی در تریلر دیده میشود.

Death-Stranding-2-On-the-Beach_2024_01-31-24_019.jpg

8. فوتومد تایید شده است.

ds2.jpg

----------------------------------------------------------------------

7. طبق گفته کوجیما موشن کپچر و صداپیشگی بازی به پایان رسیده.

8. دث استرندیگ 2 در سال 2025 عرضه خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
حالا نه صرفا اکشن ولی همون پیاده روی هم یه سری اتفاقات سینماتیک بینش رخ بده ، نه اینکه نیم ساعت در حال راه رفتن باشی که تهش بخوای یه کات سین ببینی
من نمیدونم شماره اول رو بازی کردی یا نه ولی پیاده رویش به این معنی نیست که صرفا یه مسیر صاف از A میری به B و هیچی هم این وسط نیست. در واقع چالش اصلی بازی همین طی کردن مسیر ها و مسافت هاس.
اینکه چقدر بار برداری و چجوری بچینی، از چه مسیری بری، چه تجهیزاتی برداری که توی مسیر کمکت کنه، چجوری از کوه بری بالا یا از رود بگذری یا از دست BT ها در بری.... کل بازی در همین بخش هاس که معنی داره. نه که یه مسیر بری که صرفا کاتسین ببینی:دی
 
طراحی ها تو تریلر رو ببینید فک بر انداز بود
شخصیتها هر کدومش که ظاهر میشدن برجسته بودن خودشون رو نشون میدادن، چقدر عجیب و سنگین بودن، تا حالا همچین چیزی ندیده بودم
طراحی عروسکه که دیگه میخ کوبم کرد
شخصیت شمشیر زن دقیقا من رو یاد رایزینگ انداخت
هنوز هم کلی شخصیت معرفی نشده مونده به قول کوجیما

پوستر شخصیت های مهم بازی Death Stranding 2 منتشر شده
آقای کوجیما‌ تصاویری از مدل ساختگی که همون عروسک داخل تریلر با استفاده از صورت Fatih Akin و صداپیشگی Johnathan Roumie منتشر کرد
 

Attachments

  • photo_2024-02-01_11-32-52.jpg
    photo_2024-02-01_11-32-52.jpg
    184.5 KB · مشاهده: 26
  • photo_2024-02-01_11-32-55.jpg
    photo_2024-02-01_11-32-55.jpg
    171.4 KB · مشاهده: 30
  • photo_2024-02-01_11-32-50.jpg
    photo_2024-02-01_11-32-50.jpg
    180 KB · مشاهده: 25
  • photo_2024-02-01_11-32-46.jpg
    photo_2024-02-01_11-32-46.jpg
    142.4 KB · مشاهده: 22
حالا نه صرفا اکشن ولی همون پیاده روی هم یه سری اتفاقات سینماتیک بینش رخ بده ، نه اینکه نیم ساعت در حال راه رفتن باشی که تهش بخوای یه کات سین ببینی
خب اینی که میگی یعنی اصلا بازی نکردی و تحت حرف ها و صحبتهای دیگران گذاشتیش کنار.
پیشنهادم اینه که بری بازی کنی چون نسخه دوم کاملا ادامه همون بازیه.
 
تریلر


بعد از تجربه دث استرندینگ تنها عنوانی که مث خودش بهم حال داد الن ویک ۲ بود. الانم مطمئنم دث استرندینگ ۲ میتونه همون حس و حال رو برام تکرار کنه. با تشکر از اساتید کوجیما و سم‌ لیک.
بنظرم آلن ویک 2 رو نه تنها با بازی های کوجیما بلکه با بازی های قدیمی خود رمدی هم نمیشه مقایسه کرد, کارهای کوجیما برعکس هرچیزیه که آن ویک 2 هست
چون بازی ای که عرضه شده نوشته سم لیک نیست, نسخه دستکاری شده و سانسور شدشه, اینجا جاش نیست و نمیگم داستان پشت این دستکاریا چیه ولی فکر کنم اکثریت خودشون بدونن.

میان شخصیت ها رو بدون هیچ دلیلی تغییر نژاد و جنسیت میدن, که خب شخصیت اصلی آن ویک 2 هم دستخوش همین تغییر شده و میتونید برید ببینید (نه که برای من مهم باشه, فقط دارم میگم که این ریسیست ها دارن برای پخش کردن افکار فاسد سیاسی خودشون از این کارا میکنن).

به غیر از اون مرحله رقص کرینج, دیالوگ هایی که آدم رو به خنده میندازه و مشخصه که یه نویسنده واقعی ننوشتتش.

البته به اینکه شما خوشت اومده از بازی کاری ندارم خیلیم عالی, ولی برعکس این بازی کارهای کوجیما همه از ذهن خودش اومده و با آزادی تمام نوشتتشون
فقط خواستم بگم که قابل مقایسه نیست, چنگال اینجور داستانا به ژاپن هم باز شده و میترسم که دیر یا زود به کوجیما هم برسه.

همین تازگیا کیتاسه برای داستان FF7 عذرخواهی کرده, یعنی چی اینکار؟ چرا آدم باید برای افکار و نوشته خودش خجالت زده بشه؟, پس فردا کوجیما هم میاد و برای داستان MGS عذرخواهی میکنه.

----------------------------------------------------------------------------

@Mr-Game من یکی دو ساعتی بازی کردم و اینو میتونم بهنون بگم که هسته گیم پلی بازی همین پیاده رویشه, یعنی کل کنترل های بازی روی پیاده روی و بالانس فیزیک و حل کردن معمای محیط میچرخه, اینجوری نیست که فقط راه بری, باید مراقب سطح زمین و... باشی.

بشخصه به کمبت نرسیدم اما مبارزه بخش کوچکی از بازیه, سیستم مخفی کاری بازی هم تا جایی که بازی کردم چیز خیلی جالبیه
در کل بازی خیلی خاصیه, نمیگم بقول کوجیما سبک جدیدیه اما هیچ چیز شبیهش توی بازار نیست, فقط حیف که پورت پی سیش خوب نیست و سیستم من هم با اینکه شاخه سیستم گیمینگ نیست واگرنه تا الان تمومش کرده بودم :D.
 
اقا من حافظه خوبی ندارم ولی بخش مبارزه مرد گیتار بدست با اون رباته(من بازی دث فقط چند ساعتی بازی کردم برای همین اسم هاشون نمیدونم) یه صحنه داره دقیقا صحنه متال 4 بود مبارزه رایدن اگر درست بگم
و اینکه پشمام از گرافیک اون هم در ابعاد اوپن ورد
 
مثل همیشه نمایش بازی استاد عالی بود و محشر
ولی بات ویلی اگر در این نسخه جدید یعنی قسمت دوم بازم بخواد گیم پلی رو مثل نسخه اول پیاده کنه, فکر نکنم به نتیجه برسه

اکشن بازی باید زیاد و به اندازه وسعت بازی باشه
مبارزه با باس فایت ها درست و حسابی باشه
داستان بازی باید حساب شده و منطقی روایت بشه
ماموریت های اصلی بیهوده و الکی نباشن

همه اینایی که گفتم در نسخه اول بودن و ایراد حساب میشدن ولی چون نسخه اول بود قابل چشم پوشی بودن ولی در اینجا همچین چیزی نداریم.
 
خب اینی که میگی یعنی اصلا بازی نکردی و تحت حرف ها و صحبتهای دیگران گذاشتیش کنار.
پیشنهادم اینه که بری بازی کنی چون نسخه دوم کاملا ادامه همون بازیه.
درسته بازی نکردم ولی ویدئو زیاد دیدم ، همه نقد ها هم اشاره میکردن که کل بازی همین داستان باربری و حل کردن موانع محیطی برای ادامه دادن باربری هست :Rolleyes:
 
  • Poker Face
Reactions: GameMasterr
درسته بازی نکردم ولی ویدئو زیاد دیدم ، همه نقد ها هم اشاره میکردن که کل بازی همین داستان باربری و حل کردن موانع محیطی برای ادامه دادن باربری هست :Rolleyes:
برای همین میگم خودت بازی کن.
سبک بازی همینه که متفاوتش کرده.

وگرنه انتظار تغییرات خاصی از نسخه دوم هم نداشته باش.
 
به تاپیک ربطی نداره, ولی عزیزان اگه با کوجیما حال میکنید Policenauts و Snatcher رو حتما بازی کنید چون بازی نکردنشون اشتباه :D
یعنی حتی منی که از ویژوال ناول خوشم نمیاد نمیتونم نادیدش بگیرم, دیالوگا شاید به خوبی متال گیر نباشه, اما کوجیما همیشه کوجیماست :D.

فکرش رو کنید که ریمیک این بازیا با طراحی بزرگوار شینکاوا چه چیزی بشه =P~.

S&P.JPG

تصور هم نمیخواد نمونه طراحی شینکاوا از این بازیا هست :D.

اسنتچر

s1.JPG

پلیس ناتس, میدونم نمیخوره مال شینکاوا باشه ولی مال خودشه :D.

p2.JPG p1.JPG
 
من هیچ درک نمی کنم که یه عده توقع این رو دارید بازی اکشن تر بشه. مگه میشه کسی شماره یک رو بازی کرده باشه کامل و بخواد بازی اکشن تر بشه؟ برعکس، من دعا میکنم کوجیما راهی که تو قسمت یک شروع کرده رو ادامه بده و زیر بار خواسته های نا معقول نره. دلیلی که DS1 واسه من یه تجربه یونیک بود همین ویژن دست نخورده کوجیما تو بازی بود. دوست ندارم نظرات منتقدان تاثیر زیادی روی این ویژن کوجیما بزاره و همون مسیر رو فقط کامل تر ادامه بده.
 
طبق معمول که هر تریلر کوجیما رو ۶۰ بار می‌بینم، این تریلر Death Stranding 2 رو هم فعلاً چند بار نگاه کردم و هر دفعه بیشتر از قبل لذت بردم.
این تیکه خیلی باحال بود و تغییر حالت چشم‌های طفل معصوم بعد از بیرون دادن کشتی رو دوست داشتم. :D

286c01_24aa3.jpg


کاراکتری که چهره‌ش از روی جرج میلر طراحی شده هم چیز جالبی به نظر می‌رسه و یه دستش قطع شده و از اون حالت‌های قیرمانند پیدا کرده. هر جایی هم نسبت به شرایط، یه استفاده‌ای از اون دست می‌کنه و یه بار می‌ره سراغ جراحی و یه بار دستش رو می‌کنه توی دم و دستگاه کشتی!

e1de01_24aa2.jpg


طراحی چهره عروسک براساس قیافه فاتح آکین رو هم در جریانش نبودم و توی خبرها خوندم! :D ایشون کارگردان و فیلمنامه‌نویس نسبتاً مشهوریه که البته من چیزی ازش ندیدم، ولی چند سال پیش با فیلم In the Fade به جوایزی مثل گلدن گلوب رسید و نمی‌دونم رابطه‌ش با کوجیما چطوریه که چهره بنده خدا رو به اون عروسکه داده! :D

98c501_2453502279829-f260ffbce2-o.jpg


در نهایت هم اشاره‌ای داشته باشیم به اون صحنه خفن مبارزه با گیتار! از اون صحنه‌هایی هست که شاید توی هر تریلر دیگه‌ای می‌دیدم، می‌گفتم این مسخره‌بازی‌ها چیه ولی با عطر و طعم کوجیما، به شدت جذاب می‌شه و صد بار دیدمش! گذشته از اون ربات با صدای نوزاد که ترکیبی از بامزه و ترسناک بودن رو به طور هم‌زمان داره، اگه به صدای گیتار هیگز توجه کنین، تم محشر BB از نسخه اول رو می‌شنوین. :D

278801_24aa1.jpg


---------------
در مورد بحث اکشن، همون‌طور که قبلاً گفتم دوست دارم بازی حال و هوای نسخه اول رو داشته باشه و همچنان تمرکز اصلی روی پیاده‌روی و حمل و نقل و... باشه که خوشبختانه این تریلر هم این‌طوری بود. اکشن و گان‌پلی بازی جای پیشرفت داره (مخصوصاً به خاطر باس‌فایت‌ها که باید کیفیت مبارزات بهتر از نسخه اول بشه)، ولی اینکه کلاً تمرکز بره روی اکشن، به شدت مخالفم.
گیم‌پلی Death Stranding یه چیز خاص و منحصربفرد بود و به خاطر همین قضیه خیلی‌ها عاشقش شدن (و خیلی‌ها هم سریع ولش کردن). به نظرم وقتی این همه بازی اکشن خوب توی بازار هست، می‌شه به این یکی تخفیف داد و بهتره توی همون سبک باقی بمونه. خود من که به شخصه توی ۱۰۰ و خورده‌ای ساعتی که نسخه اول رو بازی کردم، تقریباً هیچ جایی به جز باس‌فایت‌ها سراغ کشت و کشتار نرفتم. با اینکه بازی کلی سلاح متنوع داره، ولی مخاطب رو تشویق می‌کنه به استفاده از چیزهایی مثل Bola Gun که دشمن رو شهید نمی‌کنن. استفاده از این وسیله خیلی هم برام لذت‌بخش بود و حس خوبی بهم می‌داد و برای همین ۹۹٪ بازی رو با همین وسیله رفتم. :D
در مجموع خوشحالم که بازی توی همون مسیر نسخه اول پیش می‌ره، با یه سری تغییرات و ویژگی‌های جدید مثل محیط‌هایی که ممکنه در اثر اتفاقاتی مثل سیل و ریزش کوه و... تغییر پیدا کنن و همیشه حالت ثابت نداشته باشن. اگه کیفیت گان‌پلی بهتر بشه هم که عالیه، ولی دیگه نه اینکه کل سبک بازی رو اکشن کنن. :D
 
همین دو عکس واسه من یکی که کافی بود دث استرندینگ ۲ بالاتر از GTA VI مورد انتظارترین بازی 2025 بشه. لحظه به لحظه تریلر دیشب نشون میداد نسخه دوم چقدرر پیشرفت داشته و کسایی که با نسخه اول حال کردن قراره چه لذتی ببرن از این نسخه!

کوجیما یه دونه باشه.

View attachment 326600
به شدت مواااافقم
 
طبق معمول که هر تریلر کوجیما رو ۶۰ بار می‌بینم، این تریلر Death Stranding 2 رو هم فعلاً چند بار نگاه کردم و هر دفعه بیشتر از قبل لذت بردم.
این تیکه خیلی باحال بود و تغییر حالت چشم‌های طفل معصوم بعد از بیرون دادن کشتی رو دوست داشتم. :D
DS2.jpg
ولی من هربار تو تریلرها این رو میبینم فقط موارد خاک برسری به ذهنم میرسه :D
شاید بس که معصوم باشم اینطوریه نمی دونم.
 
من هیچ درک نمی کنم که یه عده توقع این رو دارید بازی اکشن تر بشه. مگه میشه کسی شماره یک رو بازی کرده باشه کامل و بخواد بازی اکشن تر بشه؟ برعکس، من دعا میکنم کوجیما راهی که تو قسمت یک شروع کرده رو ادامه بده و زیر بار خواسته های نا معقول نره. دلیلی که DS1 واسه من یه تجربه یونیک بود همین ویژن دست نخورده کوجیما تو بازی بود. دوست ندارم نظرات منتقدان تاثیر زیادی روی این ویژن کوجیما بزاره و همون مسیر رو فقط کامل تر ادامه بده.
دقیقا, اگه یادتون باشه خیلیا سر MGS4 داشتن گله میکردن که چرا انقدر کات سین داره, کوجیما هم اومد تو MGS5 برعکسش رو انجام داد و دیدیم نتیجه چی شد (فکر کنم اشاره هم کرد بهش), ایندفعه اومدن گفتن چرا کات سیناش کمه (من خودم انتظارم کات سین بیشتری رو داشتم :D).

نه اینکه نظر بقیه اهمیت نداشته باشه ولی باید بزارن طرف چیزی که میخواد رو بسازه چون خالق خودشه و کارش درسته.

در نهایت هم اشاره‌ای داشته باشیم به اون صحنه خفن مبارزه با گیتار! از اون صحنه‌هایی هست که شاید توی هر تریلر دیگه‌ای می‌دیدم، می‌گفتم این مسخره‌بازی‌ها چیه ولی با عطر و طعم کوجیما، به شدت جذاب می‌شه و صد بار دیدمش! گذشته از اون ربات با صدای نوزاد که ترکیبی از بامزه و ترسناک بودن رو به طور هم‌زمان داره، اگه به صدای گیتار هیگز توجه کنین، تم محشر BB از نسخه اول رو می‌شنوین. :D
بجز دو ساعت بازی نکردم قسمت اول رو ولی همیشه با خودم میگفتم که هیگز خیلی شخصیت کرینجیه, بیشتر بخاطر فایت آخرش که شبیه بازی فایتینگه و HP داره :D
اما الان متوجه شدم که این کرینج بودنش از عمد, گیتار برقی حتی برای DS هم عجیب غریبه :D.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or