نمایشگاه/رویداد Xbox Games Showcase 2024

برای مراسم پیش رو بیشتر از همه منتظر نمایش کدام یک از عناوین زیر هستید؟

  • age of mythology

  • avowed

  • blackops 6

  • blade

  • clockwork revolution

  • DOOM

  • everwild

  • fable

  • flight simulator

  • gears6

  • indiana jones

  • od

  • perfect dark

  • Elder Scrolls VI

  • new ip


Results are only viewable after voting.

Philip Marlowe

کاربر سایت
Jan 2, 2022
914
رفیق ایشون خودشون هم می دونه قضیه چی هست و هدفش چیز دیگری است.دان ماتریک با ۵-۴ استودیو نسل رو شروع کرد و اینقدر آینده نگری ضعیفی داشت که بخش Xbox رو تا مرز نابودی برد.واقعا مقایسه اش با وضعیت فعلی Xbox خنده دار هست.شما ببینید شرایط چگونه هست که سایت Push Square همچین تیتر و مقاله ای منتشر کرده است.
Reaction: Solid Xbox Showcase Should Give Sony Some Incentive to Stop Being So Damn Cloak and Daggers About PS5, PS4
 

earendilist

کاربر سایت
Feb 12, 2023
820
میگم این اتفاق افتاد دیگه :D سر جی تی 7 این اتفاق افتاد و شلوارش رو درآوردن ولی سر فورتزا تا اینجا خیلی روال برخورد کردن یعنی زیاد گیر خاصی ندیدم. انتقاد دیدم ها ولی نع خیلی. ببین شاید اگه از طرف دولوپر این دوتا بازی این قضیه ببینی چیز منطقی ای به نظر بیاد ولی برای گیمر خیلی تو مخه. تایمی که اینترنت تو ایران ضعیف شده بود من 2 3 هفته نتونستم جی تی بازی کنم اصا. منتقدا هم سر این قضیه چندجا ازش نمره کم کردن.
همیشه انلاین بودن باید تبدیل به یک استاندارد شود تا توسعه دهنده اطلاعات دقیق تری بتواند از تجربه ی گیمر دربیارد پرداخت درون برنامه ای اگر p2w نباشد ابدا مشکلی نداره
من به نظرم تمام بازی ها حتی سینگل پیلرش هم باید حتما همیشه انلاین را اجباری کند حتی بازی ای مثل گاداو وار حتی بازی ای مثل اوود
حمله ی یورزها به بازی شاهکاری مثل GT7 اونم بابت چنین دلیل مسخره ای جدا ناراحت کننده بود
 

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,830
همیشه انلاین بودن باید تبدیل به یک استاندارد شود تا توسعه دهنده اطلاعات دقیق تری بتواند از تجربه ی گیمر دربیارد پرداخت درون برنامه ای اگر p2w نباشد ابدا مشکلی نداره
من به نظرم تمام بازی ها حتی سینگل پیلرش هم باید حتما همیشه انلاین را اجباری کند حتی بازی ای مثل گاداو وار حتی بازی ای مثل اوود
حمله ی یورزها به بازی شاهکاری مثل GT7 اونم بابت چنین دلیل مسخره ای جدا ناراحت کننده بود
شما از این دید هم نگاه کن که با فرض شما من نوعی که پول دادم برای محصولی اگر سرورها خاموش بشه دیگه به اون محصول دسترسی ندارم ، اگر اگر جایی باشم که اینترنت ضعیفه یا دسترسی نیست باز به مشکل بر میخورم .
 

earendilist

کاربر سایت
Feb 12, 2023
820
شما از این دید هم نگاه کن که با فرض شما من نوعی که پول دادم برای محصولی اگر سرورها خاموش بشه دیگه به اون محصول دسترسی ندارم ، اگر اگر جایی باشم که اینترنت ضعیفه یا دسترسی نیست باز به مشکل بر میخورم .
از این جهت میگم باید استاندارد شود که ان شرکت چون بازی را با این مشخصات فروخته نباید سرور خاموش کند (اگر نمیتواند هزینه ی سرور دهد پس نباید همیشه انلاین را اجباری کند)، ریجینی بازی فروش رفته باید از پیشتبانی کند برای پینگ پاسخگو باشد (اگر نمیتواند برای کاهش پینگ فکری کند پس نباید همیشه انلاین را اجباری کند) یعنی دو طرفه است
وقتی میگیم استاندارد سازی یعنی طرف ارائه دهنده مسئولیتی مشخص در قبال سرویس فروخته شده برعهده گیرد و در صورت شانه خالی کردن از مسئولیت بتوان او را مورد پیگرد قرار داد
 

Need-More-Speed

Gold User
Jul 1, 2007
4,341
نام
یونس
همیشه انلاین بودن باید تبدیل به یک استاندارد شود تا توسعه دهنده اطلاعات دقیق تری بتواند از تجربه ی گیمر دربیارد پرداخت درون برنامه ای اگر p2w نباشد ابدا مشکلی نداره
من به نظرم تمام بازی ها حتی سینگل پیلرش هم باید حتما همیشه انلاین را اجباری کند حتی بازی ای مثل گاداو وار حتی بازی ای مثل اوود
حمله ی یورزها به بازی شاهکاری مثل GT7 اونم بابت چنین دلیل مسخره ای جدا ناراحت کننده بود
داداش توی کشورهای پیشرفته که مردم دسترسی به اینترنت با کیفیت و قابل اطمینان دارن هم شاکی هستن بعد ما تو ایران با این وضعیت اینترنت به دائم آنلاین بودن بازی راضی باشیم جدا زبان قاصره :D
توسعه دهنده چه اطلاعاتی از بازی سینگل پلیری مثل گاد می خواد از من گیمر در بیاره؟ :D اذیت نکن عه
 
آخرین ویرایش:

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,830
از این جهت میگم باید استاندارد شود که ان شرکت چون بازی را با این مشخصات فروخته نباید سرور خاموش کند (اگر نمیتواند هزینه ی سرور دهد پس نباید همیشه انلاین را اجباری کند)، ریجینی بازی فروش رفته باید از پیشتبانی کند برای پینگ پاسخگو باشد (اگر نمیتواند برای کاهش پینگ فکری کند پس نباید همیشه انلاین را اجباری کند) یعنی دو طرفه است
وقتی میگیم استاندارد سازی یعنی طرف ارائه دهنده مسئولیتی مشخص در قبال سرویس فروخته شده برعهده گیرد و در صورت شانه خالی کردن از مسئولیت بتوان او را مورد پیگرد قرار داد
خوب همینه ، بخشی از بازار رو از دست میده ، هزینه اضافی هم برای خودش با درنظر گرفتن فرض شما ایجاد میکنه.
برای اطلاعات هم هر وقت آپدیت داد و وصل بود میتونه اطلاعات رو جمع آوری کنه
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,401
به به
پس تو هم عاشق نمرات metacritic بودی و نمی گفتی
به عنوان یه عاشق متا تو تاپیک redfall حضور نداشتی
امتیازات REDFALL
2022 چه اتفاقی افتاد که مایکروسافت حتی به لیست 45 ناشر سال هم نرسید :))
13th Annual Game Publisher Rankings - At a Glance
قطعا به خاطر e3 2013 و Mattrick :))

بحث مقایسه بین لانچ دو کنسول xbox ، بعد metacritic :)) اون رتبه ای که به خاطر بازی مولتی پلتفرم / پورت یه بازی 2020 بود

آقا چرا از بازی ها لذت نمیبری؟ پلتفرم های دیگه منظورمه گرامی من همه پلتفر مها رو بازی میکنم خودم برای مثال. بخر بازی کن اذیت نکن خودت رو چرا حرص میخوری؟( بحث اونلاین بودن و دایم اونلاین بودن برای ما مشکل دار است البته بیشتر) - خوب دیگه ایشون گیم پس راه انداخت دیگه شما این رو نمیگی !؟ کلی هم استودیو جمع کرد کلی هم بازی ساختنه و در حال ساختن هستن. اون بازی هم دن ماتریک نساخت از نسل 360 دیدن موفق بودنه شروع کرده بودن توسعه عرضه شدن موقع کنسول . همه پلتفرم ها رو بازی کن خودتت رو اذیت نکن.
حرص؟
لذت نمیبری؟
چی شده؟ چه ارتباطی به عملکرد مدیران xbox داره؟

Mattrick سال 2010 مدیر xbox شده و تمام بازی های لانچ تحت مدیریت اش ساخته شدن
 

prop

کاربر سایت
Jan 10, 2021
629
این مدلی که امسال شوکیس برگزار شد عالی بود. بازیهای ایندی خیلی باحالی نمایش داده شد و خوشبختانه روی گیم پس هم میان.
گیم پس بهترین فرصت برای سازنده های ایندی هست که از این استیج پربیننده به نفع خودشون استفاده کنند حتی اگه بازیشون مورد استقبال منتقدها قرار نگیره، با پول مناسب و بازخوردهایی که از گیمرها میگیرند فرصت فوق العاده ای در اختیارشون قرار میگیره. نمونه خیلی خوبش همین High on life که حالا dlc تازه ای داره.
تقریبا یه نسل کامل من فقط به چندتا بازی محدود شده بودم ولی با وجود گیم پس دیگه سبکی نیست که تستش نکرده باشم. اصلا نمیدونستم پرسونا دیگه چی چیه 😁 اما الان علاقه مند هستم براش وقت بزارم.
امیدوارم که در ادامه abk به جمع خانواده ایکس باکس اضافه بشه. شک نکنید که به نفع همه گیمرها هست.

نسبت به ارون گرینبرگ:
20230519_110903.jpg
 

earendilist

کاربر سایت
Feb 12, 2023
820
داداش توی کشورهای پیشرفته که مردم دسترسی به اینترنت با کیفیت و قابل اطمینان دارن هم شاکی هستن بعد ما تو ایران با این وضعیت اینترنت به دائم آنلاین بودن بازی راضی باشیم جدا زبان قاصره :D
توسعه دهنده از چه اطلاعاتی بازی سینگل پلیری مثل گاد می خواد که من گیمر در بیاره؟ :D اذیت نکن عه
اتفاقا اطلاعات مفیدی میتواندا ز نحوه ی بازی کردنت میتواند بدست اورد سپس این اطلاعات را مبنایی برای بهبود بازی های اینده قرار دهد الان کسانی درهر صنعتی جلو میافتد که بتوانند از تجربه ی کاربرانش اطلاعات زیادی داشته باشد سپس به نسبت به همان تجربه بتواند محصولاتش را ارائه کند

خوب همینه ، بخشی از بازار رو از دست میده ، هزینه اضافی هم برای خودش با درنظر گرفتن فرض شما ایجاد میکنه.
برای اطلاعات هم هر وقت آپدیت داد و وصل بود میتونه اطلاعات رو جمع آوری کنه
اگر بشود روی یک استانداری به تفاهم رسید مشکل حل میشه کسی که نمیتواند بازی اش را با این شرایط همیشه انلاین کند باید بیخیالش شود مود افلاین داشته باشد
کسی هم توانایی پیشتیانی داشت و برایش این اطلاعات ارزشمند بود هزینه های جانبی اش را میپیذیرد
الان مشکل ما اینجاست که مثلا طرف میاد بازی redfall را میده ولی فیچرهای انلاین اش تاریخ گذشته هست با این وجود اجبار هم هست این بده
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,892
نگین که به خاطر پرداخت درون برنامه‌ای بود چون اون فقط یکی از بحثها بود
فقط به خاطر پرداخت درون برنامه ای و قیمت فضایی ماشین ها و گرایند محور بودن بازی بود.
اتفاقا همیشه آن‌لاین بودن یه مورد حاشیه ای بود.

الان رو استیم بازی کاملا سینگل پلیر هم خیلی ها آنلاین میشن.
هم بحث کلاود سیوش هست و هم اچیومنت ها و خیلی موارد دیگه.
این همیشه آنلاین بودن یه زمانی اونم تو یه لوکیشن های خاصی مشکل ساز بود. الان دیگه زمانه عوض شده)
 

Philip Marlowe

کاربر سایت
Jan 2, 2022
914
رفقا در همین حین که فیل اسپنسر برنامه ای برای Xbox ندارد اعلام شد که استودیو People Can Fly در حال ساخت یک انحصاری بر اساس یکی از IP های مایکروسافت با بودجه ای بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون دلار است.احتمالا مربوط به سری Gears of War باشد.یعنی مایکروسافت حتی به این تعداد استودیو هم راضی نیست.
 

KING.RG

کاربر سایت
Jun 12, 2021
486
رفقا در همین حین که فیل اسپنسر برنامه ای برای Xbox ندارد اعلام شد که استودیو People Can Fly در حال ساخت یک انحصاری بر اساس یکی از IP های مایکروسافت با بودجه ای بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون دلار است.احتمالا مربوط به سری Gears of War باشد.یعنی مایکروسافت حتی به این تعداد استودیو هم راضی نیست.
با این بودجه ای که گفته شده احتمال میدم یا ریمیک یه نسخه از Gears of War باشه یا بصورت ساپورت برای کمک به ساخت Geras 6
 

Philip Marlowe

کاربر سایت
Jan 2, 2022
914
با این بودجه ای که گفته شده احتمال میدم یا ریمیک یه نسخه از Gears of War باشه یا بصورت ساپورت برای کمک به ساخت Geras 6
رفیق در همین مورد توی ارا بحث شد مثل اینکه نوشته بودند با محاسبه نرخ مالیات و تورم در لهستان،با ۵۰ میلیون دلار می شود حقوق ۵ سال ۱۵۰ نفر با محاسبه بالاترین پرداخت در صنعت رو داد.مثل اینکه هزینه ساخت بازی در لهستان به مراتب پایین تر از اروپا و آمریکا هست.
 

marco dest

کاربر سایت
May 24, 2021
700
با این بودجه ای که گفته شده احتمال میدم یا ریمیک یه نسخه از Gears of War باشه یا بصورت ساپورت برای کمک به ساخت Geras 6
۵۰ میلیون کمک؟چه خبره آقا😁😁از جیب ما که نمیره اما آدم حرصش میگیره😂
امیدوارم همون ریمیک باشه
 
  • Like
Reactions: Sega_genesis

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,350
نام
سروش
رفیق در همین مورد توی ارا بحث شد مثل اینکه نوشته بودند با محاسبه نرخ مالیات و تورم در لهستان،با ۵۰ میلیون دلار می شود حقوق ۵ سال ۱۵۰ نفر با محاسبه بالاترین پرداخت در صنعت رو داد.مثل اینکه هزینه ساخت بازی در لهستان به مراتب پایین تر از اروپا و آمریکا هست.
خودمم حدس میزنم ریمیک گیرز باشه ولی بله بودجه بازی aaa در لهستان هم میتونه باشه
بطور مثال بودجه بازی کنترل و یا الن ویک 2 حدودا 40 میلیون دلار بوده اونم توی کشوری مثل فنلاند
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر