یه چیزی که برای من جالبه بحث اینه که همه میگن MW وحشتناک تکراری شده بتل 3 کلا جدیده !!!
1_ بتل 3 چه نو آوری تو FPS اشت ؟؟؟؟؟ سینگل که از شماره های قبلیش هم عقب مونده تر و خطی تر بود -- مولتی هم که حتی تو بتل 1942 میتونستی 64 نفر بزنی و تانک و ماشین موتور و هواپیما و ... سوار بشی ....
2 _ مکانیسم گیم پلی و تیر اندازی MW به حدی حرفه ای طراحی شده که راحت بالای 100 ساعت گیم پلی رو بدون تکراری شدن جواب میده ( مولتی بازا میدونن ...) اونوقت اگه حساب کنیم کلا تو 3 شماره اصلا بهش دست هم نزده باشن - جمع گیم پلی 3 تا شماره 15 -16 ساعت میشه ... و خیلی خیلی با تکراری شدن فاصله داره ... غیر از این سازنده ها همه چی رو با هم هماهنگ کردن تا یک ثانیه هم احساس تکراری بودن به بازیکن دست نده ... مثلا تو همین MW3 امکان نداره دو تا مرحله مثل هم باشن یا حتی دو تا ماموریتتون مثل هم باشند ... یا میرید آسمون یا میریم دریا یا stealth یا کلا اکشن و و و .... حتی کلی نکات داستانی و صحنه های سینمایی که به آدم روحیه ادامه بازی میده ...
باز هم میگم به قول انگلیسی ها 90% هر کاری تبلیغات هست ... که تو این زمینه بتل 3 ترکوند ! طوری که حتی الان که که MW3 رکورد فروش و بهترین شوتر سال و رکورد لایو و .... رو گرفته ، ما باز هم داریم بحث میکنیم ....
الان کافیه فقط یه شرکت دیگه بیاد بگه من میخوام یه بازی بسازم تو سبک GTA و باهاش رقابت کنم یعنی لهش کنم و کلی عکس و تریلر خوش آب و رنگ هم تو نت پخش کنه ... اونوقت یه هفته بعد نظرات کاربرا : راک استار دیگه بازی ساختن بلد نیست ، همه بازیهاش تکراری شده ، خسته شدیم از بس چپ و راست تو GTA خواستیم یه آدم خوب باشیم بعدش دزد و قاتل شدیم ... ، ROCKSTAR = RECYCLE ، راک استار یه شرکت عقب موندست و بازی هاش رو هم گرفتن به معنی عقب مونده بودن خودمونه !! باید به روز باشیم و قبول کنیم که راک استار فسیل شده ، GTA فقط شماره 3 به من حال داد بقیش تکراری و آشغال بود ... !!!
1_ بتل 3 چه نو آوری تو FPS اشت ؟؟؟؟؟ سینگل که از شماره های قبلیش هم عقب مونده تر و خطی تر بود -- مولتی هم که حتی تو بتل 1942 میتونستی 64 نفر بزنی و تانک و ماشین موتور و هواپیما و ... سوار بشی ....
2 _ مکانیسم گیم پلی و تیر اندازی MW به حدی حرفه ای طراحی شده که راحت بالای 100 ساعت گیم پلی رو بدون تکراری شدن جواب میده ( مولتی بازا میدونن ...) اونوقت اگه حساب کنیم کلا تو 3 شماره اصلا بهش دست هم نزده باشن - جمع گیم پلی 3 تا شماره 15 -16 ساعت میشه ... و خیلی خیلی با تکراری شدن فاصله داره ... غیر از این سازنده ها همه چی رو با هم هماهنگ کردن تا یک ثانیه هم احساس تکراری بودن به بازیکن دست نده ... مثلا تو همین MW3 امکان نداره دو تا مرحله مثل هم باشن یا حتی دو تا ماموریتتون مثل هم باشند ... یا میرید آسمون یا میریم دریا یا stealth یا کلا اکشن و و و .... حتی کلی نکات داستانی و صحنه های سینمایی که به آدم روحیه ادامه بازی میده ...
باز هم میگم به قول انگلیسی ها 90% هر کاری تبلیغات هست ... که تو این زمینه بتل 3 ترکوند ! طوری که حتی الان که که MW3 رکورد فروش و بهترین شوتر سال و رکورد لایو و .... رو گرفته ، ما باز هم داریم بحث میکنیم ....
الان کافیه فقط یه شرکت دیگه بیاد بگه من میخوام یه بازی بسازم تو سبک GTA و باهاش رقابت کنم یعنی لهش کنم و کلی عکس و تریلر خوش آب و رنگ هم تو نت پخش کنه ... اونوقت یه هفته بعد نظرات کاربرا : راک استار دیگه بازی ساختن بلد نیست ، همه بازیهاش تکراری شده ، خسته شدیم از بس چپ و راست تو GTA خواستیم یه آدم خوب باشیم بعدش دزد و قاتل شدیم ... ، ROCKSTAR = RECYCLE ، راک استار یه شرکت عقب موندست و بازی هاش رو هم گرفتن به معنی عقب مونده بودن خودمونه !! باید به روز باشیم و قبول کنیم که راک استار فسیل شده ، GTA فقط شماره 3 به من حال داد بقیش تکراری و آشغال بود ... !!!
آخرین ویرایش: