پرسش و پاسخ در ارتباط با مسابقات Character Battle بازی سنتر

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

alibala

کاربر سایت
Jul 27, 2008
59
نام
علیرضا
فقط کریتوس کبیر خداکش !!! (منظورم الهه کشه، سو تفاهم نشه )
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
ولی به نظر من که فینال بین کریتوس و Solid Snake عزیزمون برگزار میشه و امیدوارم که Solid Snake قهرمان بشه چون به بقیه ترجیح میدمش.
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
با اينكه اين مسابقه كاملا سرگرمي هست ولي قانون و قوانين بايد به خوبي رعايت بشه .

در مورد ماركوس بايد بگم كه كار اشتباهي بود كه نظر سنجي زودتر جمع شده .

درسته كه هيچ اثباتي براي اين نيست كه اگر نظر سنجي يكم بيشتر دوام مياورد اصلا معلوم نبود كه كدوم شخصيت بيشتر راي بياره و يا حتي اينكه وضعيت ماركوس بدتر هم ميشد ولي اين احتمال هم كاملا وجود داشت كه ماركوس بتونه جلوتر بزنه .
ما از اين اتفاقات تو دنياي خاكيه خودمون زياد داريم و با مراجعه به برنامه هاي تلويزيوني هم ميشه اين عوامل را به خوبي درك كرد . ما مسابقه هاي زيادي داشتيم كه در اخرين لحظات نتيجه بازي بعوض شده
نمونه مثال من : فوتبال هست , فوتبال يه بازيه 90 دقيقه هست . حالا بر فرض يه تيم از تيم ديگري 2 گل جلوتر باشه ايا منطقيه كه بازي را 5 دقيقه حتي 1 دقيقه زودتر داور سوتش را بزنه و بگه كه بازي تمومه ؟! همون در يك دقيقه اخر مثل بازيه منچستر و با بايرن مونيخ در جام اشتباه نكنم 99 كه بايرن منيخ 1 گل جلو بود ولي همين منچستر نامرد در 1 دقيقه وقت هاي تلف شده دوتا گل زد :biggrin1: كه تيم ما به هادت پيوست :biggrin1:
حالا نه فقط فوتبال خيلي از مسبقات حتي نظر سنجي هم بوده كه چنين اتفاقاتي مي افته نمونش را برنامه هاي تلويزيني ميتونيد ببينيد .
حالا همون قدر كه احتمال داره در 1 ساعت اخر حتي راي ليان از ماركوس بيشتر باشه همون قدر هم احتمال داره كه راي ماركوس از لالن جلوتر بزنه . پس همون قدر هم كه چيزي براي اثبات كردنش نيست بهتره همون قانون و قوانين حاكم اجرا بشه و نظر سنجي به موقع تموم بشه كه حداقل اعتراض هم نداشته باشيم .
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,806
نام
امین
البته یه نکته ی قابل توجه هست اونم اینه که دیشب همون ساعت 11:30 اینا سرور سایت قاطی کرد و ... :D!!
 

Elvish Hero

Channeling La Masia
کاربر سایت
Sep 23, 2005
4,143
تقریبا تو یه ساعت آخری که رای گیری باز بود شاید دو یا سه تا رای داده شد.
مقایسه کردنش با فوتبال هم جالبه! تو فوتبال شاید تو 5 ثانیه یه تیم 3 تا گل بزنه، ولی تو رای گیری وقتی همه افرادی که شرکت میکنن از فرجه تک راییشون استفاده کردن کی قراره بیاد رای بده؟ نظرسنجیا معمولا وقتی که دیگه یه مدت میگذشت و رایی اضافه نمیشد بسته میشدن.
در مورد جناب Razor هم اگه ایشون رایی نداده باشه یه رای به مارکوس اضافه میکنیم!
 

zxc0012004

Da Spirit of Eternity - مدیر سابق
Loyal Member
Sep 30, 2005
1,289
نام
احمد
واقعاً متاسفم برای کسانی که با 30 دقیقه زودتر و یا دیرتر جمع کردن یک نظر سنجی، امانت داری مدیران رو زیر سوال می برن ...
برای تمام کسانی که فکر می کنن این کار از روی قصد انجام شده باید اینو بگم که اگر ما می خواستیم در آرا تغییری رو ایجاد کنیم، خیلی ساده می تونستیم همون اواسط کار با دست بردن در نظر سنجی یه اختلاف 200 تایی رو بین کرکترها ایجاد کنیم (به هر شکلی) و در نهایت اصلاً نظر سنجی رو 5 ساعت هم دیرتر جمع کنیم که اصلاً هیچ حرف و حدیثی پیش نیاد. پس بحث اینکه این کار (جمع کردن نظر سنجی در ساعت 11:30) از روی قصد و غرض انجام شده بسادگی هرچه تمام تر رد میشه.

از سمت دیگه
اگر در بین مدیران قصدِ غرض ورزی بود، هیچ وقت نمی گذاشتیم کرکتری مثل فینیکس، بتونه از کنار غول هایی مثل Thrall یا Lich King (یا خیلی های دیگه) که برای خودشون کیلومترها Lore دارن، عبور کنه (جایی که جمع کثیری از مدیران به این شخصیت ها علاقه دارن). در حالی که همون طوری که با هم دیدیم Thrall در اولین مرحله و Lich King هم بعد از یک صعود حقارت بار در مرحله ی دوم از دور رقابت خارج شدند (که این نشانگر اینه که متاسفانه توی کشور ما به هر چیزی توجه میشه، الا خط داستانی و شخصیت پردازی... بگذریم...)

نمی خوام زیاد وارد این ماجرا بشم، و همچنین نمی خوام بعد از این پستم چیزی رو در این مورد بخونم.
بعنوان آخرین حرفم: متاسفم برای خودم که وقتم رو برای کسانی تلف می کنم؛ که حتی امانت داری من و دوستانی رو زیر سوال می برند که دارن برای ایجاد یک محیط سالم برای شما، شمایی که اینطور ما رو از ادامه کارمون دلسرد می کنید، وقت و انرژی خودشون رو صرف می کنن...
 
آخرین ویرایش:

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,113
نام
نـــــــویـــــــــد
اي بابا !!!
بيخيال بابا !!!
منم خودم طرفدار Macus Fenix بودم كه حذف شد ...
رقابت يعني همين ديگه ...
به اميده پيروزيه dante & Leon
 

WILDCAT

کاربر سایت
Jun 5, 2007
1,572
نام
Noctis LuciS Caelum
zxc0012004 بابا ولش ;)
من هم بخدا باهات موافقم و واقعا بهت حق میدم . توی مملکت ما بجای شخصیت به کنسول بازی نگاه میکنند نه خود شخصیت بازی . چرا خودتو خسته میکنی تا فردا هم حرف بزنی عقیده هیچکدومشون عوض نمیشه ;)

موفق باشی .
 

Console

ناظم سابق انجمن
کاربر سایت
Nov 2, 2007
8,441
نام
پدرام
کسی فکر نمی کرد یه روز همچین مسابقه جالب و در حد خودش حرفه ای توی بازیسنتر راه بیوفته.
جای این که ازش ایراد بگیرید،مدیران رو تشویق کنید که مسابقه های قوی تر رو برای سایت راه بندازن.
شاید اگه از همون اول نمیشد به یه نفر 2 رای داد،مسابقه سخت تر می شد.
 

MANIX

کاربر سایت
May 18, 2007
2,500
نام
حميدرضا
چه بحث مسخره اي اين كه دست بردن تو آرا مگه انتخاب رياست جمهوري هست ؟!

:confused:
 

Francis Drake

کاربر سایت
Dec 24, 2008
7,904
نام
کیارش
من نمیدونم این اسم مارخور چیش بده که همه انقدر بهش حساسیت نشون میدین و توهین حسابش میکنن.
اتفاقا باید به مارخور بودن(که یه بخش از شخصیت پردازیه بیگ باسه) مفتخر هم باشید.
یعنی کوجیماهم از بیگ باس بدش میومد که اسم MGS3 رو گذاشت مارخور!
حالا البته من نمیدونم دوستان چرا به اسنیک میگن مارخور! احتمالا به اطلاعات بالاشون از این بازی مربوط میشه.
منم مشکلم همینه.
اصلا snake eater اسم یه ماموریته نه اسم بیگ باس

یکی از مشکلات دیگری هم که تو نظر سنجی وجود داره اینه که مثلا یکی از اعضا میاد تو نظر سنجیی شرکت میکنه که اصلا شخصیت محبوبش نیست و به اصطلاح شخصیت کنسول مقابل هست (مثل snake و fenix) . و میاد به یکی دیگه که نمیشناستش رای میده
 
آخرین ویرایش:

kane

کاربر سایت
Apr 18, 2007
857
نام
شایان
مگه انتخاب رياست جمهوري هست ؟!
بابا تو همین ریاست جمهوریشم ...(ولش کن) :biggrin1:
حالا با این رای گیری ها ُ 30دقیقه زودتر اقدام کردن مگه میخواد انقلابی در صنعت گیمینگ ایجاد بشه که این همه دعوا مرافه پیش میاد؟!
لااقل بیشتر میشناسنش و بیشتر دیدنش و عبارات خیلی موثر تر از شت و فاک از دهانش خارج شده :biggrin1:
.واقعا ;)
من با اینکه فن GEOW بودم ولی نتونستم به LEON رای ندم.حدا اقل اگه هیچی هم از داستان GEOW ندونم ُ در مورد شخصیتاش ندونم ولی اینو میدونم که به پای LEON نمیرسه. تازه این همه روز وقت بوده که حالا بخواد تو همین نیم ساعت 8 تا رای بیاره بزنه جلو؟ من امارو ندارم (احتمالا فقط دست مدیراس! ) ولی فکر نمیکنم امکان همچین چیزی باشه که تو دقیقه آخر یکی بخواد بزنه جلو.
===
کلا CB که داره تموم میشه هر روزم یه چیزی پیش میاد یه سریا ساز مخالف میزنن یه هفته بعدم فراموش میکنن . چه برسه که این CB اصلا تاثیری هم رو هیچ چی نداره (جز نشون دادن سلایق). حالا ارزششو داره که با همچین چیزایی از مدیرای سایت روبرو شیم؟
واقعا هیچ فرقی بین اینجا و کودکستان نیست :smile:
یا بدتر از این:
متاسفم برای خودم که برای کسانی وقتم رو تلف می کنم؛ که حتی امانت داری من و دوستانی رو زیر سوال می برند که دارن برای ایجاد یک محیط سالم برای شما، شمایی اینطور ما رو از ادامه کارمون دلسرد می کنید، وقت و انرژی خودشون رو صرف می کنن...
2روز دیگه اصلا اهمیتی میدیم که MARCUS برد یا LEON؟
ببخشید پستم طولانی شد.
 
آخرین ویرایش:

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
برگزاری این کرکتر بتل در بازی سنتر یکی از گام‌های دیگه ای بود که این سایت برای ارتقاء سطح گیم و گیمینگ در ایران انجام داد که متاسفانه مثل خیلی چیزهای دیگه، (روی صحبت با دوستان بخصوصیه، اگر در خانه کس است...) با ایرانی بودن خودتون ثابت کردید که لیاقتتون در حد فوروم‌های باری به هر سوی سادست که به تعداد موهای سر در اینترنت ریخته.
رنج سنی سایت پایینه (چه شناسنامه‌ای؛ چه عقلی) و این باعث بدتر شدن وضعیت اعضای سایت میشه.
وقتی در سایتی؛ Thrall به دور دوم نمیرسه، واقعا باید به حال سطح گیمر بودن اعضای اون سایت تاسف خورد. و وقتی جناب فنیکس که رسما از زیر بوته به عمل اومده و عمر مفیدش به دو ماه هم نمیرسه در مقابل شخصیتی که 10 ساله تو بهترین‌های دنیا حضور داشته حذف میشه، فرد به خودش اجازه میده به مدیریت سایت رو زیر سوال ببره، آدم واقعا درمونده میشه، که قاه قاه بخنده یا زار زار گریه کنه.
و بعضی وقتا وقتی خودمو جای خیلیا تو سایت میزارم واقعا تعجب میکنم که چی باعث میشه برای این اعضا انقدر زحمت بکشن؟
و افرادی که سیطره ادعاشون عالم رو برداشته؛ وقتی بین کرکتر X و کرکتر Y، با حماقت تمام بدون در نظر گرفتن حتی یک عامل مهم به کرکتر Y رای می‌دید، بدونید واقعا نه تنها عقل، بلکه وجود شی‌ای به اسم مغز تو کلتون میره زیر سوال. اگر واقعا گیمر بودید، بین ماریو، زلدا یا هرکسی که تو این دسته قرار داره و X و Y، انتخابتون واضح بود...
 

darklord_7

کاربر سایت
Jul 9, 2008
253
نام
shayan
وای خدایا شکرت مارکوس حذف شد!!!! واقا خوشحالم به همه تبریک میگم هورااااااااا!!! شخصیتی که عمرش به اندازه یه کنسوله اخه مگه لیاقت اومدن تو نیمه نهایی داره تازه اگرم نظر سنجی زود تموم کردن خواستن لیون بیشتر رای نداره که مارکوس بد تر از اینا ضایع نشه:laughing::laughing:

البته جا داره از مدیران تشکر کنم که این مسابقات به خبی برگزار کردن البته تو هر بازی هرکی ببازه مسلما باید به داوری اعترض کنه حالا درست یا غلط اما امیدوارم که مدیریت دلسرد نشن من که با تمام وجود ازشون تشکر میکنم
 
آخرین ویرایش:

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
من هم اگر حرفی حدیثی پیش اومده از طرف خودم و طرف تمام دوستان عذرخواهی می کنم!:love::blushing:
و از زحمات شما مدیران کمال تشکر دارم.
پیروز و پاینده باشید...
یاحق
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر