نمایشگاه/رویداد ـXbox Developer Directـ ۲۸دی ساعت ۲۳:۳۰

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα

⬇️⬇️نحوه تماشا⬇️⬇️
راحت ترین راه برای تماشای مراسم : ابتدا صفحه تویتچ را با V.پی.N باز کنید به محض شروع استریم V.پی.N را غیر فعال کنید . حالا میتونید با بالاترین سرعت مراسم را تماشا کنید


youtube_318-566773 (1).png twitch-app-logo-png-3 (1).png Facebook_Logo_(2019) (1).png Steam_icon_logo.svg.png

Screenshot (2021).png

شوکیس DEVELOPER_DIRECT پنجشنبه 18 jan (28 دی) ساعت 11:30 عصر به وقت ایران

در شوکیس امسال عناوین Indiana Jones ، Avowed ، Ara: History Untold ،Senua’s Saga: Hellblade II حضور خواهند داشت.
 
Last edited by a moderator:

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
این قضیه طولانی شدن از وسطای نسل 8 شروع شد تا قبل اون 7-8 ساعت بودن بازیا از دید هیچکس مشکل نبود
الان اینقدر تو همه بازیا رگه هایی از RPG میبینیم همه انتظارشون این شده 20 ساعت گیم پلی ببینیم
همین میشه که آمار ها رو ببینید اکثر گیمرا بازیا رو نصفه ول میکنن نمونش اکثر assassins ها هست
 

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,811
نام
شیخ صدرا
این قضیه طولانی شدن از وسطای نسل 8 شروع شد تا قبل اون 7-8 ساعت بودن بازیا از دید هیچکس مشکل نبود
الان اینقدر تو همه بازیا رگه هایی از RPG میبینیم همه انتظارشون این شده 20 ساعت گیم پلی ببینیم
همین میشه که آمار ها رو ببینید اکثر گیمرا بازیا رو نصفه ول میکنن نمونش اکثر assassins ها هست

اين نسل كلا نسل rpg ها على الخصوص سولز لايك ها بوده.
البته اينكه بازى ٥٠ دلار هست و ٨ ساعته به نظرم حركت منصفانه ايي بوده،تو نقدا هم به همين خاطر بهش كمتر سخت ميگيرن قطعا اينجورى.
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
اخه اونطرف قضیه هم هست
یه سری بازیا الکی طولانی میشن کسی صداش در نمیاد
مثلا death stranding که خودم دوسش داشتم و تمومش کردم کلا باید تو 5-6 ساعت تموم میشد اما 40ساعت بازیه
 

VecchiaSignora

کاربر سایت
Sep 11, 2010
4,807
اخه اونطرف قضیه هم هست
یه سری بازیا الکی طولانی میشن کسی صداش در نمیاد
مثلا death stranding که خودم دوسش داشتم و تمومش کردم کلا باید تو 5-6 ساعت تموم میشد اما 40ساعت بازیه
دث استرندینگ تو 5-6 ساعت جمع میشد؟ 😂فقط کات سین های بازی که داستان رو جلو میبره ده دوازده ساعتی هست جمعا. چجوری 5-6 ساعته میخوای جمعش کنی؟

واقعا لازم نیست واسه توجیح کم کاری استودیوهای مورد علاقه تون بقیه بازیا رو پایین بکشید.

تا دیروز بازیای سینمازده ی سی چهل ساعته سونی کوتاه و بدرد نخور بودند. بازیا باید 300 ساعت مثل استارفیلد تو لودینگ هاش بچرخی.

حالا بازی فوق خطی 5-6 ساعته ایکس باکس خیلیم خوبه بقیه بازیا بیخودی طولانی هستند؟ :>

هر سری استاندارد ها و خط کش ها تغییر میکنه بی سر و صدا. ما هم متوجه نمیشیم!! :D
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
دث استرندینگ تو 5-6 ساعت جمع میشد؟ 😂فقط کات سین های بازی که داستان رو جلو میبره ده دوازده ساعتی هست جمعا. چجوری 5-6 ساعته میخوای جمعش کنی؟

واقعا لازم نیست واسه توجیح کم کاری استودیوهای مورد علاقه تون بقیه بازیا رو پایین بکشید.

تا دیروز بازیای سینمازده ی سی چهل ساعته سونی کوتاه و بدرد نخور بودند. بازیا باید 300 ساعت مثل استارفیلد تو لودینگ هاش بچرخی.

حالا بازی فوق خطی 5-6 ساعته ایکس باکس خیلیم خوبه بقیه بازیا بیخودی طولانی هستند؟ :>

هر سری استاندارد ها و خط کش ها تغییر میکنه بی سر و صدا. ما هم متوجه نمیشیم!! :D
من استودیو مورد علاقه ندارم! دیگه بچه 15-16 ساله نیستم که سنی ازم گذشته:D
من از 5-6 ساعت منظورم خود گیم پلی بود نه ویدئو
وقتتو هدر ندن اون بازی نهایت 6 ساعته
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
به نظرم دایرکت خوبی بود.

Hellblade II
تقریبا چیز جدیدی از بازی نشون ندادن ولی تو همین نمایش هم مشخصه تنوع محیط بالا هست که به نظرم یکی از ایرادات نسخه قبل همین مورده. مبارزات بازی هم به نظرم به وضوح بهتر و البته خشن تر شده ولی خب کسی انتظار HnS داشته باشه مشخصا ناامید میشه. دو تا مورد هست که اگر کیفیت خوبی داشته باشن قطعا بهتر از نسخه قبل خواهد شد یکی داستان و روایت و یکی دیگه هم کیفیت پازل ها. از نظر تکنیکی هم که واقعا هیچ حرفی برای گفتن نمی مونه و تو اکثرا مورد با اختلاف بهترین گرافیکی هست که تا حالا وجود داشته. امیدوارم از نظر پرفورمنس هم ایرادی نداشته باشه. در کل نباید انتظار یک بازی خیلی خفن ازش داشت، همین که بتونه بهتر از نسخه قبل ظاهر بشه خبر خوبی هست. البته امیدوارم بعد از این بازی برن سراغ یک عنوان متفاوت و اکشن تر مثل بازی هایی که دو نسل قبل می ساختن.

Avowed
فکر کنم با بهترین RPG سال طرف باشیم حداقل از نوع غربی. هر چیزی از بازی نشون دادن خیلی خوب هست حتی سیستم مبارزات که کاملا به این سبک می خوره و شاید تو نمایش جالب نباشه ولی طبق تجربه های قبلی میشه انتظار مبارزات جذاب و فانی رو داشت. مهم ترین عامل موفقیت بازی جایی هست که Obsidian تخصص داره یعنی داستان و روایت و حق انتخاب و پیچیدگی المان های نقش آفرینی. اینا رو خراب نکرده باشن راحت می تونه بهترین بازی استودیو باشه.

Indiana Jones
حقیقتش انتظار نداشتم اینقدر خوشم بیاد، بالای ۲۰ بار تریلر رو دیدم و واقعا حال کردم با چیزی که ساختن. خودم نمای سوم شخص رو برای این سبک بیشتر می پسندم ولی با توجه به تبحر MachineGames تو سبک اول شخص و گیم پلی که نمایش دادن به نظر میاد عنوان سطح بالایی باشه. نکته ای که وجود داره این هست که تمرکز روی پازل هست و چند تا از بهترین بازی های پازل هم اول شخص هستن و اگر اینجا پازل ها کیفیت خوبی داشته باشن خیلی تو موفقیت بازی تاثیر داره. چون تو این بخش استودیو تجربه چندانی نداره امیدوارم افراد مناسبی برای طراحی این بخش جذب کرده باشن. در نهایت بازی می تونه پدیده امسال بشه و اگر کیفیتی در حد ولفنشتاین های نسل قبل داشته باشه عالی میشه.

اون دو تا بازی دیگه هم تو سبک مورد علاقه من نیستن و نظری در موردشون ندارم!
 

Esm-nadaram

Gold User
Jan 9, 2022
676
نام
Woody
به نظرم دایرکت خوبی بود.

Hellblade II
تقریبا چیز جدیدی از بازی نشون ندادن ولی تو همین نمایش هم مشخصه تنوع محیط بالا هست که به نظرم یکی از ایرادات نسخه قبل همین مورده. مبارزات بازی هم به نظرم به وضوح بهتر و البته خشن تر شده ولی خب کسی انتظار HnS داشته باشه مشخصا ناامید میشه. دو تا مورد هست که اگر کیفیت خوبی داشته باشن قطعا بهتر از نسخه قبل خواهد شد یکی داستان و روایت و یکی دیگه هم کیفیت پازل ها. از نظر تکنیکی هم که واقعا هیچ حرفی برای گفتن نمی مونه و تو اکثرا مورد با اختلاف بهترین گرافیکی هست که تا حالا وجود داشته. امیدوارم از نظر پرفورمنس هم ایرادی نداشته باشه. در کل نباید انتظار یک بازی خیلی خفن ازش داشت، همین که بتونه بهتر از نسخه قبل ظاهر بشه خبر خوبی هست. البته امیدوارم بعد از این بازی برن سراغ یک عنوان متفاوت و اکشن تر مثل بازی هایی که دو نسل قبل می ساختن.

Avowed
فکر کنم با بهترین RPG سال طرف باشیم حداقل از نوع غربی. هر چیزی از بازی نشون دادن خیلی خوب هست حتی سیستم مبارزات که کاملا به این سبک می خوره و شاید تو نمایش جالب نباشه ولی طبق تجربه های قبلی میشه انتظار مبارزات جذاب و فانی رو داشت. مهم ترین عامل موفقیت بازی جایی هست که Obsidian تخصص داره یعنی داستان و روایت و حق انتخاب و پیچیدگی المان های نقش آفرینی. اینا رو خراب نکرده باشن راحت می تونه بهترین بازی استودیو باشه.

Indiana Jones
حقیقتش انتظار نداشتم اینقدر خوشم بیاد، بالای ۲۰ بار تریلر رو دیدم و واقعا حال کردم با چیزی که ساختن. خودم نمای سوم شخص رو برای این سبک بیشتر می پسندم ولی با توجه به تبحر MachineGames تو سبک اول شخص و گیم پلی که نمایش دادن به نظر میاد عنوان سطح بالایی باشه. نکته ای که وجود داره این هست که تمرکز روی پازل هست و چند تا از بهترین بازی های پازل هم اول شخص هستن و اگر اینجا پازل ها کیفیت خوبی داشته باشن خیلی تو موفقیت بازی تاثیر داره. چون تو این بخش استودیو تجربه چندانی نداره امیدوارم افراد مناسبی برای طراحی این بخش جذب کرده باشن. در نهایت بازی می تونه پدیده امسال بشه و اگر کیفیتی در حد ولفنشتاین های نسل قبل داشته باشه عالی میشه.

اون دو تا بازی دیگه هم تو سبک مورد علاقه من نیستن و نظری در موردشون ندارم!
Picsart_24-01-23_23-04-33-963.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر