نه نه! فکر می کنم سوء تفاهمی شده من نگفتم که هر کی از WiC یا CoH خوشش بیاد تازه کاره یا اینکه صرفاً جذب گرافیک این بازی شده؛ از کلمه "بیشتر" استفاده کردم که با کلمه "همیشه" خیلی فرق داره. من بار ها گفتم CoH یکی از بهترین بازی های استراتژی تاریخه ولی قبول کنید خیلی ها به خاظر گیم پلی به این بازی جذب نمی شن بلکه گرافیک باعث جذب اونهاست. من با افراد خیلی زیادی که در این زمینه فعال هستند برخورد دارم و خیلی از اونها گرافیک این بازی رو دلیل برتری اون می دونستند نه گیم پلی اون رو.
مثل اینکه مشکل سر semantics هست. منم تا حدود زیادی حرف شما رو زدم. گفتم همیشه اینطور نیست که... شما هم میگی همیشه نیست ولی اکثرا اینطوره که گرافیک جذب میکنه...
من که تنا قضی نمیبینم ولی شاید مفهوم جور دیگه منتقل شده یا برداشت شده.
من کی این حرف ها رو زدم؟ یا خودم رو بالاتر دونستم؟ همیشه گفتم بازی جدید CoH یکی از بهترین های تاریخه الآن هم می گم این بازی جدید جزو بازی های محبوب منه. بحث سر نوستالژیا نیست؛ سر خوب بودنه. وقتی عنوان تاپیک بهترین بازیه استراتژی باشه؛ باید همه بازی ها رو که در طول تقریباً 30 سال حیات بازی های کامپیوتری تولید شدن در نظر بگیرید. ولی در مورد WiC باید بگم بازیه خوبیه ولی به نظر من جزو بهترین ها نیست. وقتی می بینیم تقریباً تمام بازی های لیست جدید هستند من به شخصه به این نتیجه می رسم بیشتر افرادی که تو تاپیک پست دادن تازه کار هستند (لطفاً توجه کنید؛ گفتم بیشتر نه همه).
شما که خودت به کلمات دقت میکنی پس دیدی که نوشتم "بعضی" گیمرهای قدیمی شما که جزو اون دسته نیستی که گیمهای جدید رو به خاطر جرم eye candy داشتن کنار میزارن. مخاطب حرفهام هم عموم بود نه نقل قول کردم نه بلا فاصله بعد از پست شما پست دادم.
کاملاً موافق هستم؛ ولی در مورد پست خودم متنی که نظر تلخی منو نشون بده ندیدم.
شما خودت رو مخاطب اصلی فرض کردی. اینجا هم همونطور که شماتو پست اولت نگاه کلی خودتو نسبت به پستهای تاپیک بیان کردی منم همین کار رو کردم و برای مثال منظور حرف شما رو متوجه خودم ندونستم وقتی که گفتی اکثرا WC3 رو نام میبرن چون فارسی شده.
ویک هم به نظر من تو سبک ار تی اس قالب شکنی کرده وقتی کامل تو مولتیش حل میشی طرز نوینی از تفریح با ار تی اس رو تجربه میکنی که تا بحال نکردی من اسم این رو میگزارم یک اثر انقلابی بعد از مدتها که سبک ارتی اس نواوری ماندگار نداشت.
تعداد یونیتهای تحت کنترل یک نفر انقدر زیاد نیست که درجه مشکل بودنش مثل یک ار تی اس کلاسیک فست پیس باشه ولی همکاری تاکتیکی بین اعضای تیم مهمه واجرای بی نقصش در مقابل یک تیم خوب و ورزیده حریف که بتونه به پیروزی منجر بشه از عهده مبتدیها بر نمیاد. اسکرین شاتها این گیم رو خیلی ساده انگارانه و خالی از تاکتیک نشون میدن به اشتباه. البته چون حرف ویک پیش اومد من خصوصیاتش رو گفتم وگرنه بنظرمن نفس کار دفاع کردن از یک بازی وقتی از دور نگاه کنی خیلی بچه گانه ا ست.