Yaiba :Team Ninja یک Ninja Gaiden متفاوت خواهد بود

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
بنا بر صحبت های مدیر عامل استودیو Team Ninja، آقای Yosuke Hayashi، بازی بعدی در سری Ninja Gaiden یعنی Yaiba: Ninja Gaiden Z (که هم اکنون زیر نظر سه استودیو Comcept،Team Ninja و Spark Unlimited در حال توسعه است) یک بازی متفاوت در این سری خواهد بود.

yaiba_ninja-gaiden-z_logo.jpg


Hayashi در مصاحبه ای با Siliconera در این باره گفت: "ما باید با یک استودیوی غربی همکاری می کردیم. ما نینجا های زیادی در بازی های غربی می بینیم، که البته نینجا های واقعی نیستند. همچنین زامبی ها نیز موجوداتی برخاسته از غرب هستند. ما احساس می کنیم می توانیم در بازی جدیدمان هم یک حس نینجا گونه و به کمک استودیوی غربی Spark Unlimited یک حس زامبی گونه داشته باشیم."

از نظر آقای Hayashi، جدید ترین عنوان سری Ninja Gaiden، یک بازی متفاوت و خاص است:

"ما به هیچ وجه قصد نداریم سیستم قدیمی بازی های سری Ninja Gaiden را تنها به همراه گرافیک متفاوت در این بازی پیاده کینم. بازی دارای سیستم و گیم پلی خاص خودش خواهد بود. با این حال ما می خواهیم مطمئن شویم گیم پلی بازی طرفداران قدیمی این سری را نیز راضی خواهد کرد. بنابراین با اینکه بازی متفاوت است، اما شما مانند بازی های قبلی این سری به چالش کشیده خواهید شد."

وی همچنین افزود: "این بازی یک دنباله برای سری Ninja Gaiden به حساب نمی آید. در واقع زیاد با این سری مرتبط نیست. در دنیای Ninja Gaiden اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است. Yaiba یکی از این اتفاقات است. با این حال طرفداران این سری حتما از این بازی لذت خواهند برد."

منبع
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
تا وقتی محصول نهایی در نیاد نمیشه نظر داد ... شاید ایده زامبی با روند و گیمپلی نینجا گیدن سنخیتی نداشته باشه ولی باز میتونه از نظر تنوع چیز جالبی از آب در بیاد ..
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
اگر چه اصلاً از این حرکت با همون اولین تریلر خوشم نیومد ! ولی این بازی به جز اسم هیچ سنخیتی با نینجا گایدن نداره خیالتون راحت :D توی تریلر نه "اژدها شاهین" حضور داشت نه محیط و گیم پلی اون بود ! یه بازی سل شید و دو بعدی مانند بود !
 

SoRoS

کاربر سایت
Apr 10, 2012
151
كلا يه سري ادم خرابكار پشت پروژه هستن!!:|
تيم نينجا كه با اين هاياشي ثابت كرد هيچگونه پتانسيلي برا عرضه ي يه عنوان متفاوت نداره،spark هم كه مثل كاميون حمل زباله ميمونه! يعني مضخرفترين IP هاي اين نسلو ساخته!! البته هنوز جا داره تا به rebelion برسه!:|
ميمونه اين استديوي كيجي اينافونه،اينافونه بازيساز خوبيه ولي تجربه ثابت كرده كه اصلا مدير خوبي نيست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر