Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:

spartanX

کاربر سایت
Jul 7, 2021
285
20210801_120942.jpg
شایعه: بازی بعدی استودیو Inxile یک نقش‌آفرینی اول شخص و شوتر خواهد بود

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی جز کوردن، سردبیر گیمینگ ویندوز سنترال و از اینسایدرهای شناخته‌شده‌ی مایکروسافت، استودیو اینگزایل درحال ساخت پروژه نقش‌آفرینی جدیدی با اسم رمز Cobalt است که توسط موتور آنریل ۵ و با گیم‌پلی شوتر اول شخص در دنیای استیم‌پانکی روایت می‌شود


برخی از شایعات پیشین اشاره داشتند که بازی اینگزایل بیشترین بودجه بازی‌سازی را بین استودیوهای مایکروسافت در دست دارد 20210801_134438.jpg
پردیس گیم
 
آخرین ویرایش:

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,423
استودیو Inxile یک نقش‌آفرینی اول شخص و شوتر خواهد بود

دیگه ماکرو یکمی زیادی نقش آفرینی اول شخص داره الان :D
البته خب هر استودیو باید کاری که توش خوبه رو انجام بده و اینا فک کنم تو نقش آفرینی خوب باشن، حالا اول شخصش نمیدونم
همیشه ایزومتریک بوده کاراشون
 

spartanX

کاربر سایت
Jul 7, 2021
285
دیگه ماکرو یکمی زیادی نقش آفرینی اول شخص داره الان :D
البته خب هر استودیو باید کاری که توش خوبه رو انجام بده و اینا فک کنم تو نقش آفرینی خوب باشن، حالا اول شخصش نمیدونم
همیشه ایزومتریک بوده کاراشون
کمپانی رقیب ثابت کرده با ژانر و سبک تکراری اما با کیفیت کاملا میشه یوزر رو تشنه و راضی نگه داشت هرچند بشخصه اصلا از این شرایط راضی نیستم
 
  • Like
Reactions: AmirPh78

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,423
کمپانی رقیب ثابت کرده با ژانر و سبک تکراری اما با کیفیت کاملا میشه یوزر رو تشنه و راضی نگه داشت

ینی میگی نقش آفرینی اول شخص پلیر بیس اش اندازه بازی های اکشن ادونچر هست؟:-?
من بعید میدونم چون کلا ژانر اکشن ادونچر جوریه که افراد خیلی کژوال تر هم میتونن ازش لذت ببرن، حتی کسایی که مخاطب جدی تر هم هستن گاهی حوصله rpg ندارن

نمیدونم حالا واقعا اینطوریه یا خودم چون هیچوقت نتونستم با یه rpg کنار بیام این فکرو میکنم، یعنی با اینکه خیلی سعی کردم از Fallout و اسکایریم لذت ببرم بعد از هفت هشت ساعتی ولشون کردم چون این جنبه Grind/Scavange کردنشون برام خیلی خسته کننده بود (حالا یا بخاطر نوب بودن من بود یا واقعا اینطوریه) بهرحال علی رغم میل خودم نتونستم وارد این ژانر بشم و فکر میکنم خیلی از مردم همینطور باشن.
 

spartanX

کاربر سایت
Jul 7, 2021
285
ینی میگی نقش آفرینی اول شخص پلیر بیس اش اندازه بازی های اکشن ادونچر هست؟:-?
من بعید میدونم چون کلا ژانر اکشن ادونچر جوریه که افراد خیلی کژوال تر هم میتونن ازش لذت ببرن، حتی کسایی که مخاطب جدی تر هم هستن گاهی حوصله rpg ندارن

نمیدونم حالا واقعا اینطوریه یا خودم چون هیچوقت نتونستم با یه rpg کنار بیام این فکرو میکنم، یعنی با اینکه خیلی سعی کردم از Fallout و اسکایریم لذت ببرم بعد از هفت هشت ساعتی ولشون کردم چون این جنبه Grind/Scavange کردنشون برام خیلی خسته کننده بود (حالا یا بخاطر نوب بودن من بود یا واقعا اینطوریه) بهرحال علی رغم میل خودم نتونستم وارد این ژانر بشم و فکر میکنم خیلی از مردم همینطور باشن.

The Elder Scrolls V: Skyrim - 30 Million​

The-Elder-Scrolls-V-Skyrim.jpg

The Elder Scrolls V: Skyrim is one of the best selling games in history, as well as being critically acclaimed at the same time. It had an impressive launch and sold 3.4 million physical copies in the first 48 hours of its release — of that were 59 percent for Xbox 360, 27 percent for PlayStation 3, and 14 percent for Microsoft Windows. Bethesda also shipped 7 million copies in the first week, while the game also being the fastest-selling on Steam to that date.

The sales climbed to 20 million after two years and in 2016 the game's director Todd Howard confirmed that the game sold over 30 million copies.
مشخصا فروش هنگفت و هیولایی دارن اما دلیل نمیشه چون الدر فوق العاده موفق بوده همیشه تو فروش بگیم مابقی اساتید هم به همین منوال هست اما از AVOWEDگرفته تا پروژه برایان فارگو که قرار پلیر بیس بزرگی رو هدف قرار بدن تو اکوسیستم اکس باکس اونم نه بنا به فروش و بنا بر تعداد کاربر بیشتر و بیشتر پس جای نگرانی نیست
اما این تک قطبی رفتار کردن و فوکوس رو ی ژانر کلا اتفاق جالبی نیست و مشکل ساز میشه تو انحصاری ها هرچند از این بابت ماکرو با برار دادهای زیاد سکند پارتی و تردپارتی کاملا تنوع ژانر رو حفظ کرده و از رقبا کاملا قوی تر عمل کرده
حالا شایعه پروژه استار وارز انحصاری سکند پارتی رو هم در نظر بگیرید با این همه انحصاری fps و rpg پروژه استاروارزی هم وجود داشته باش و ژانرشم که مشخصا یکی از این دو مورد :))
 

spartanX

کاربر سایت
Jul 7, 2021
285
View attachment VID_20210801_211816.mp4
تاپیک گیم پس گذاشتم گفتم بی ربط به این تاپیک هم نیست :D
رايان رينولدز هم به ماركتينگ Xbox GamePass پيوست

•يه مسابقه تو توييتر اكس باكس به اسم NPC Awards برگذار شده كه ميتونيد بريد و به بهترين كاراكتر Non player بازي ها كه رايان رينولدز هم بخاطر فيلم Free guy جزو گزينه هاست راي بديد
 

spartanX

کاربر سایت
Jul 7, 2021
285
20210806_004309.jpg
💢 لوگوی بازی Killer Instinct در وبسایتش بروز شد.

یه درصد فک کنید iron galexy رو بخره و ipرو بروز بکنه و بتونیم با آنریل 5 نسخه جدید و فصل جدید رو رو گیم پس تجربه کنیم[-o<:x
بشخصه بهترین اتفاق تو این ژانر میتونه برام باش <:-P=P~
 

Pouryar21

کاربر سایت
Jan 31, 2021
286
SharedScreenshot.jpg
Skullzi گفته شایعاتی رو شنیده که بتسدا استودیوی جدیدی رو برای ریمستر یا ریمیک بازی ها باز کرده
جستجو کردم دیدم Artifact که اشاره کرده ، یه استودیو مارکتینگ هست و با دیزنی ، مارول ، بتسدا ، یوبیسافت و ... همکاری کرده
(Skullzi یوتیوبر و اینسایدر بتسدا هست)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر