ینی میگی نقش آفرینی اول شخص پلیر بیس اش اندازه بازی های اکشن ادونچر هست؟
من بعید میدونم چون کلا ژانر اکشن ادونچر جوریه که افراد خیلی کژوال تر هم میتونن ازش لذت ببرن، حتی کسایی که مخاطب جدی تر هم هستن گاهی حوصله rpg ندارن
نمیدونم حالا واقعا اینطوریه یا خودم چون هیچوقت نتونستم با یه rpg کنار بیام این فکرو میکنم، یعنی با اینکه خیلی سعی کردم از Fallout و اسکایریم لذت ببرم بعد از هفت هشت ساعتی ولشون کردم چون این جنبه Grind/Scavange کردنشون برام خیلی خسته کننده بود (حالا یا بخاطر نوب بودن من بود یا واقعا اینطوریه) بهرحال علی رغم میل خودم نتونستم وارد این ژانر بشم و فکر میکنم خیلی از مردم همینطور باشن.
The Elder Scrolls V: Skyrim - 30 Million
The Elder Scrolls V: Skyrim is one of the best selling games in history, as well as being critically acclaimed at the same time. It had an impressive launch and
sold 3.4 million physical copies in the first 48 hours of its release — of that were 59 percent for Xbox 360, 27 percent for PlayStation 3, and 14 percent for Microsoft Windows. Bethesda also
shipped 7 million copies in the first week, while the game also being the fastest-selling on Steam to that date.
The sales climbed to 20 million after two years and in 2016 the game's director Todd Howard confirmed that the game sold
over 30 million copies.
مشخصا فروش هنگفت و هیولایی دارن اما دلیل نمیشه چون الدر فوق العاده موفق بوده همیشه تو فروش بگیم مابقی اساتید هم به همین منوال هست اما از AVOWEDگرفته تا پروژه برایان فارگو که قرار پلیر بیس بزرگی رو هدف قرار بدن تو اکوسیستم اکس باکس اونم نه بنا به فروش و بنا بر تعداد کاربر بیشتر و بیشتر پس جای نگرانی نیست
اما این تک قطبی رفتار کردن و فوکوس رو ی ژانر کلا اتفاق جالبی نیست و مشکل ساز میشه تو انحصاری ها هرچند از این بابت ماکرو با برار دادهای زیاد سکند پارتی و تردپارتی کاملا تنوع ژانر رو حفظ کرده و از رقبا کاملا قوی تر عمل کرده
حالا شایعه پروژه استار وارز انحصاری سکند پارتی رو هم در نظر بگیرید با این همه انحصاری fps و rpg پروژه استاروارزی هم وجود داشته باش و ژانرشم که مشخصا یکی از این دو مورد