Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
View attachment 194955

مایکروسافت دو رویداد با اجرای Kareem Choudhry و فیل اسپنسر خواهد داشت که در این رویدادها احتمالا گیم‌پلی از بازی های متفاوت خواهیم دید ?
فکر نکنم بخواد تو این ایونت معرفی بازی باشه! بیشتر در مورد تک قراره صحبت کنن. و احتمال میدم اونجا هم نهایی شدن قرارداد بتسدا رو اعلام کنن وجود داره.
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
این شایعه مپ FH5 رو منم دیروز خوندم. ممکنه واقعی باشه ولی من شخصا امیدوارم توی ژاپن محیط شهری زیادی هم وارد بازی کنن و یجورایی فوکس خیلی خفنی روی قسمت مسابقات خیابونی بزارن. (توی مپ لو رفته محیط شهری کمه) + حس میکنم مپ به نسبت مپ نسخه 4 کوچیکتره :-?
جدای اینها برام سواله اینبار هم تونستن عین FH4 یک خلاقیت خفن بیارن داخل بازی یا نه... من واقعا سر قضیه فصل های FH4 باورم نمیشد اینقدر این تیم خفنه...
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,106
این مپ هورایزون 5 قدیمیه، نمیدونم چرا الان دوباره گذاشتن. دقیقا یکسال پیش لیک شده بود و فیک هم بود ظاهرا. البته ژاپن بودنش رو من فکر میکنم درسته.

جالبه اگه واقعا ژاپن باشه، سه شماره متوالی تو کشورهاییه که راننده سمت راسته! :D
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,937
نام
محمد حسین
2021-02-14_15-08-59.jpg

شایعه خریده شدن رد شده و مپ فورزا که یکسال قبل لیک شده بود. با نقشه گوگل مپ تقریبا یکیه. برا همین احتمال ساخته شدن توسط کاربرا هست.
البته تو لیک فورزا 4 هم یه نقشه شبیه گوگل مپ اومده بود بیرون و از این جهت هم ممکنه درست باشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر