Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
راضیم استودیوهای ماکروسافت سالی ۲۰ تا بازی واسه سونی بسازن ولی بازیشون دی وان رو گیم پس عرضه شه
گیم پس معادلات انحصاری و مولتی رو کاملا عوض کرده و بازی که دی وان رو گیم پس عرضه میشه ارزشش از بازی که صرفا فقط انحصاریه واسه من خیلی بیشتره
 
C9BA4A81-94D4-4573-9D8F-8F95918DD10B.jpeg

-نسخه کامل بازی بعد از ۲ سال در سپتامبر ۲۰۲۲ در دسترس قرار میگیره که شامل تمامی ۱۲ آپدیت تا الان هم هستش
-بازی یک کمپین کامل خواهد داشت ، داستان چند تا نوجوون و یک دانشمند دیوانه و ماجرای که در پی آن هست :D
- محوطه بزرگتر و بخش حیاط جدیدتر در نسخه کامل اضافه خواهد شد
- باس جدید به نام Mantis
-آرمور ها ، سلاح ها و کلی چیزهای مخفی و مرموز جدید اضافه خواهد شد
-بازی به طور سولو یا کوآپ کاملا قابل بازی هستش.
-به قیمت ۴۰ دلار عرضه خواهد شد و البته موجود در گیمپس:x

بازی تا همین الان در نسخه پرویو ، ۱۰ میلیون کامیونیتی جمع کرده ، خلاصه باید طعم جدید آشپز ماهرمون یعنی آبسیدین رو چشید.
 

مقاله جالبی از پیوستن آبسیدین به مایکروسافت و تجربه این ۴ سال و تفاوت مایکروسافت اسپنسر و بوتی با گذشته.
خیلی خوبه که استودیو ها همچین دلبستگی و رضایتی رو از کمپانی مادرشون دارند.
 

مقاله جالبی از پیوستن آبسیدین به مایکروسافت و تجربه این ۴ سال و تفاوت مایکروسافت اسپنسر و بوتی با گذشته.
خیلی خوبه که استودیو ها همچین دلبستگی و رضایتی رو از کمپانی مادرشون دارند.
بالاخره مادره دیگه سلطان غم مادر که میگن الکی نیست :D
 
مشخص بود ولی تایید رسمی شد. 😅

View attachment 259834
نمیشد بهتر بود اونجوری امید داشتیم یکی بسازش زودتر بشه.اینجوری تو بهترین حالت 2026 الدر و 2030 ممکنه فال اوت باشه.میشه اواسط نسل بعد
_______________
Forza Horizon Devs Originally Pitched Making a Project Gotham Racing Reboot - IGN
خوندن اینم خالی از لطف نیست به فورزا برمیگرده. که تو رستوران برنامشون از ساخت ریبوت project gotham racing به فورزا تغییر کرد
Trevor Williams, studio head of Playground Games, remembers sitting in the Palm restaurant in Los Angeles, having just pitched a would-be reboot of the much-adored Xbox racing series Project Gotham Racing. But Hartman and Greenawalt weren’t interested in Playground tackling PGR. “It was one of those stories where the steak turns to ash in your mouth, and I'm thinking, 'how do we afford the flights home?'” says Williams. “After five minutes, Alan was like, what would you do with Forza? Where would you take Forza? And we pitched what literally became Horizon, almost on a napkin.”
و اون عنوان ایکس باکس به خواب رفت، هنوزم تریدمارکشو داره ایکس باکس. یه زمانی میگفتن lucid داره میسازه ولی فکر کنم بخاطر هورایزن از خیرش گذشتن. اکتی رو بخرن blur رو هم دارن. ساخت اون آسیبی به فورزا نمیزنه، اون دنباش فرق داره.
 
تانگو بخش خرید بازی hero dice رو متوقف کرد و از 31 آگوست هم این بازی موبایلی بسته میشه، بعد از 5 ماه از ریلیز که تو 31 مارس ریلیز شد
Tango Gameworks is shutting down its mobile game after just 5 months | VGC
“I hope to eventually change the image that Tango Gameworks currently has,” Mikami explained in the interview. “At the moment, we are still seen as a studio that specialises only in survival horror.

“Of course, it’s nice to have fans think of us as a studio with a reputation for developing survival horror games. But we also want to be viewed as a studio that can create a wider variety of games. We will be releasing more and more new games in the future, starting with Ghostwire: Tokyo, so please give us your support.”
میکامی گفته دوست داریم توانایی هامونو نشون بدیم و ثابت کنیم علاوه بر وحشت و بقا میتونیم تو ژانرهای دیگه بازی بسازیم،.
با این تفاسیر باید شاهد ip های جدید باشیم و حتی ممکنه عناوین قدیمی اکس باکسو بگیرن بسازن.
 
نیک رابینسون اومده یه مستند در مورد فنتوم داست، یکی از جالب ترین بازی های اکس باکس ارجینال ساخته.
دیدن این مستند رو توصیه می کنم بهتون.
نکته با مزه این جاست که این بازی رو استدیو اکس باکس ژاپن ساخته و سازنده اش آقای Yukio Futatsugi یکی از خفن ترین بازی ساز های ژاپنی هست که البته در این ویدئو اظهار می کنه که دوست داره ادامه ای برای بازی بسازه.
به نظرم با توجه به ایجاد مجدد شعبه ژآپن اکس باکس، خوبه که بتونن دوباره این بازی رو احیا کنند.

 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or