Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:

AmirPh78

کاربر سایت
Nov 13, 2019
285
#شایعه


⭕️ به گفته VentureBeat (جف گراب) استودیوی فنلاندی MainFrame در حال کار بر روی یک عنوان Cloud-native Massively multiplayer online adventure برای Xbox Game Studios هست و تایتل بازی هم Pax Dei هستش و این چیزی هست که افراد تیم Xbox برای آن هیجانزده هستن


♦️عنوان Cloud-native در اینجا به این معناست که بازیکنان می‌توانند از طریق هر دستگاهی به یک بازی دسترسی داشته باشند ، همچنین این استودیو در حال بررسی مکانیک های گیم پلی است که فقط می‌توانند در یک بازی کار کنند که عمدتا در یک Remote Server وجود دارد


♦️همچنین Xbox امیدوار است که از این درس ها برای بازی آینده Hideo Kojima که قراره برای Xbox توسعه داده بشه، استفاده کند


🔻کوجیما و مایکروسافت هنوز در حال نهایی کردن یک قرارداد هستند و تیم Xbox هم منابع خودشو برای کمک به این طراح مطرح ژاپنی آماده کرده


▪️در آخر جف گراب گفت که در ماه ژوئن مایکروسافت Kim Swift را برای نظارت بر عناوین Cloud و همکاری با کوجیما در پروژه خود استخدام کرده است


#Rumor
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
#شایعه


⭕️ به گفته VentureBeat (جف گراب) استودیوی فنلاندی MainFrame در حال کار بر روی یک عنوان Cloud-native Massively multiplayer online adventure برای Xbox Game Studios هست و تایتل بازی هم Pax Dei هستش و این چیزی هست که افراد تیم Xbox برای آن هیجانزده هستن


♦️عنوان Cloud-native در اینجا به این معناست که بازیکنان می‌توانند از طریق هر دستگاهی به یک بازی دسترسی داشته باشند ، همچنین این استودیو در حال بررسی مکانیک های گیم پلی است که فقط می‌توانند در یک بازی کار کنند که عمدتا در یک Remote Server وجود دارد


♦️همچنین Xbox امیدوار است که از این درس ها برای بازی آینده Hideo Kojima که قراره برای Xbox توسعه داده بشه، استفاده کند


🔻کوجیما و مایکروسافت هنوز در حال نهایی کردن یک قرارداد هستند و تیم Xbox هم منابع خودشو برای کمک به این طراح مطرح ژاپنی آماده کرده


▪️در آخر جف گراب گفت که در ماه ژوئن مایکروسافت Kim Swift را برای نظارت بر عناوین Cloud و همکاری با کوجیما در پروژه خود استخدام کرده است


#Rumor
Linkedin برنامه نویس ارشد این استودیو هم پیدا کردن و دقیقا همین توضیحات رو داده:

We're creating a cloud-native MMO, mixing the best of AAA, MMO and mobile gaming into a social sandbox, playable on any screen

به احتمال قوی این شایعه حقیقت داره. سایت رسمی استودیو:

Mainframe – Building the game of a lifetime

لینک یک خبر در همین venturebeat هم گذاشته و این یعنی اینکه جف گراب اونجا source داره:D
 

AmirPh78

کاربر سایت
Nov 13, 2019
285
Linkedin برنامه نویس ارشد این استودیو هم پیدا کردن و دقیقا همین توضیحات رو داده:

We're creating a cloud-native MMO, mixing the best of AAA, MMO and mobile gaming into a social sandbox, playable on any screen
من فقط این قسمت رو متوجه نشدم که از هردستگاهی به یه بازی دسترسی دارن یعنی چی
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
من فقط این قسمت رو متوجه نشدم که از هردستگاهی به یه بازی دسترسی دارن یعنی چی
چیزی که جف گراب نوشته:

One key concept, however, is that mechanics scale in terms of complexity. While anyone can do anything in Pax Dei on any device, certain tasks will make more sense depending on where you are playing. So if you’re on your phone at work, you can open up the game and quickly do some crafting or resource farming. Then, when you get home to your PC or console, you can take on some of the more complex missions like raids.
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
چیزی که جف گراب نوشته:

One key concept, however, is that mechanics scale in terms of complexity. While anyone can do anything in Pax Dei on any device, certain tasks will make more sense depending on where you are playing. So if you’re on your phone at work, you can open up the game and quickly do some crafting or resource farming. Then, when you get home to your PC or console, you can take on some of the more complex missions like raids.
یادمه یه بازی همچون سیستمی قبلا پیاده کرده بود. یعنی اینجوری بود که شما با گوشی میرفتی یه کارهای فرعی رو انجام میدادی و تاثیرش روی بازی اصلی میموند.
 

Rezaenslaved

کاربر سایت
Aug 25, 2020
857
یادمه یه بازی همچون سیستمی قبلا پیاده کرده بود. یعنی اینجوری بود که شما با گوشی میرفتی یه کارهای فرعی رو انجام میدادی و تاثیرش روی بازی اصلی میموند.
دقیقا مثل فیفا آلتیمیت تیم
هرکاری با موبایل انجام بدی روی بازی اصلی تاثیر داره
 

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
1,395
جدا از فیفا یه بازی rpg بود فکر کنم که یه همچون سیستمی رو پیاده کرده بود
فکر کنم MassEffect 3 منظورت باشه که همزمان باهش یک اسپیناف (اگه اشتباه نکنم infiltrator بود اسمش ) رو موبایل هم براش اومد که بازی کردن اون یه پارامتر تو بازی اصلی رو بالاتر می برد.
 
  • Like
Reactions: ArMaN458

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
فکر کنم MassEffect 3 منظورت باشه که همزمان باهش یک اسپیناف (اگه اشتباه نکنم infiltrator بود اسمش ) رو موبایل هم براش اومد که بازی کردن اون یه پارامتر تو بازی اصلی رو بالاتر می برد.
نمیدونم شاید، دقیق یادم نمیاد. بصورت گذرا یادمه سالها پیش همچون خبری خوندم.
 

John117

کاربر سایت
Oct 3, 2021
274
نام
پویا
#شایعه


⭕️ به گفته VentureBeat (جف گراب) استودیوی فنلاندی MainFrame در حال کار بر روی یک عنوان Cloud-native Massively multiplayer online adventure برای Xbox Game Studios هست و تایتل بازی هم Pax Dei هستش و این چیزی هست که افراد تیم Xbox برای آن هیجانزده هستن


♦️عنوان Cloud-native در اینجا به این معناست که بازیکنان می‌توانند از طریق هر دستگاهی به یک بازی دسترسی داشته باشند ، همچنین این استودیو در حال بررسی مکانیک های گیم پلی است که فقط می‌توانند در یک بازی کار کنند که عمدتا در یک Remote Server وجود دارد


♦️همچنین Xbox امیدوار است که از این درس ها برای بازی آینده Hideo Kojima که قراره برای Xbox توسعه داده بشه، استفاده کند


🔻کوجیما و مایکروسافت هنوز در حال نهایی کردن یک قرارداد هستند و تیم Xbox هم منابع خودشو برای کمک به این طراح مطرح ژاپنی آماده کرده


▪️در آخر جف گراب گفت که در ماه ژوئن مایکروسافت Kim Swift را برای نظارت بر عناوین Cloud و همکاری با کوجیما در پروژه خود استخدام کرده است


#Rumor
این نشون دهنده تنوع بالای لاین اپ اکس باکسه ، بازی سوم شخص ، اول شخص ، استراتژیک ، سیمولیتور ، ایزومتریک ، تکتیکال، ریسینگ ارکید و شبیه ساز و .... برعکس بعضیا که فقط بلدن سوم شخص بسازن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر