نمایشگاه/رویداد Xbox & Bethesda Showcase 2022

امتیاز شما به کنفرانس؟

  • A

  • B

  • C

  • D

  • F


Results are only viewable after voting.

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
untitled-1_et8i.jpg

خب طبق روال هر سال کنفرانس (نمایش) مخصوص سال 2022 ایکس باکس (به همراه بتسدا) با اعلام زمان پخش، معرفی شد.

در این تاپیک در مورد این Show بحث خواهیم کرد. اطلاعات و شایعات به همراه زمان پخش و لینکهای مربوط تدریجا اضافه خواهد شد.

این نمایش روز یکشنبه 22 خرداد ساعت 21:30 به وقت ایران پخش خواهد شد.

لینک رسمی

لینکهای تماشای شوکیس:


..................

انتظارات و پیش بینی هاتون را بنویسید. :D
 
آخرین ویرایش:
این سیاستی که بازی های ۱۲ ماه آینده رو نشون دادن خیلی هم عالی بود
حداقل میدونی که چیزی رو که میبینی در آینده نزدیک تجربه میکنی نه ۵ سال دیگه

کنفرانس هم از اول تا آخر پشت به پشت بازی بود و انتظار این که تمامی عناوین AAA باشن غیر منطقیه
شخصا که خیلی خوشم اومد و GAME PASS با این حجم زیاد بازی که داره واسش میاد خیلی خیلی جذابتر میشه

بازی ASOBO رو اصلا در موردش نمیدونستم و تا به حال هیچی ازش ندیده بودم،شدیدا سورپرایز جذابی بود واسم
اسم forza هم جایی بیاد در کیفیت بازی شک نکنید
و در آخر هم starfield هوش از سرم برد
 
آخرین ویرایش:
فرزا 8 قشنگ گرن کیلر هست هر چی که اون نداره رو این داره ترکوندن گرافیکم که حرف نداره و برعکس جی تی که فقط ری تریسینگ توی REPLAY فعال می شه این توی کل بازی فعاله
خوشبختانه بازی هم افلاین مد داره عین گرن مجبورت نمی کنه همیشه انلاین باشی
 
به نظرم تعداد هزار سیاره تا حدی جنبه تبلیغاتی هم داره، احتمالا بخش عمده ای فقط برای منابع حتی بدون فرود اومدن انجام بشه، یا یك بخش محدود از سیاره با جزئیات بیشتر، كلا هم در دنیای واقعی سیاره های زیادی مثل زمین و موجودات هوشمند و تنوع زیستی وجود نداره ( در دسترس ما كه فعلا همین زمین هم تك محسوب میشه) پس به نظرم خیلی نگران نباشیم، احتمالا اتمسفر های به شدت خفن و یونیكی رو این سیاره ها ببینیم و دیسکاوری شون میتونه كار زنگ تفریح وسط جریان اصلی بازی و تنوع رو انجام بده، كاری كه در F4 با ساخت ساز در settlement انجام میشد اینجا به شدت بزرگ و گسترده شده و این عالیه، فكر اینكه با این روند خفن و گسترده ار پی جی سازی، در نهایت از TES VI چی در میاد هم به شدت لذت بخشه،

من از متای بالا خوشم میاد اما زیر نود هم شد فدای سر تك تك سازندگان و طراحانش، امیدوارم از نقد های منطقی و درست اف 4 و اف 76 حتی اسكایریم نهایت درس رو گرفته باشند، با این حال احتمالا باز هم بشه از ایرادات ظاهری سنتی بتزدایی یا حتی ساختاری به دلیل محتوای جدید خرده گرفت كه خب به درك اگر چنین شد و انتقاد ها الكی و ابكی بود و زد جاده خاكی،
موسیقی inon zur هم وایب فال اوت بهم میده و مطمئنم كه قرار هست مثل ساندترك های قبلی BGS عاشقش شم.

همین یه دونه استارفیلد برای پرواز من كافیه، اما دیابلو هم واقعا خفن بود انتظار كمتری هم نمیرفت، فورتزا هم مثل همیشه آون "با كیفیت" بودنشو حفظ كرد و من عاشق این سطح بالا بودن و تداوم و استمرارش در نسخه و شرایط گوناگون هستم.

اینا بازی هایی بود كه با توجه به پیشینه قوی، از نمایش اصلی حتی بدون كنترل گیم پلی توسط خودمون میشه حدس زد با چه چیزی طرف هستیم، بازی های دیگری هم بودند كه فعلا نظری ندارم، چند تا جمع و جور تر هم بود كه طبیعتا خوشم میاد،

در كل برنامه منطقی و خوبی بود، اما قابل دركه یك سری سلایق خاص (مثلا علاقه وافر به داستان و روایت در یك ادونچر یا شوتر) رو پوشش نده، همینم قطعا در آینده با عناوین جدید بتزدا اكتی بلیز و استودیو های دیگر و نیتیو مایكرو جبران میشه.

نسل خفنی در پیش هست و داشتن هر دو كنسول یا حداقل PS5 + Steam واجب، چه بهتر كه گیمر اكس باكس هم داشته باشه و به استیم و پی سی در كنار پلی استیشن اكتفا نكنه (و در این مملكت هم بشه بهشون رسید)
 
استارفیلد همه چی داشت ولی تو هیچکدوم از عناصر گیم پلی بهترین نبود.
هوش مصنوعی خیلی ضعیف نشون میداد.
کرکتر ها و گرافیک بازی خمیریه.
تمرکز بیش از حد روی مینی گیم ها رو هم دوست نداشتم. بجاش باید وقت بیشتری روی گان پلی بازی میذاشتن، چون خیلی جنریک و 2007 طور میزد همه چیش.

شخصا امیدوارم منتقدین از خجالت تاد هاوارد در بیان، تو سال 2023 هنوز کلی از عناصر بازیش برمیگرده به 15 سال قبل.
 
آخرین ویرایش:
جای خالی گرافیک نکست جن هم خیلی به چشم میومد. کنسول پر قدرت داشته باشی و فقط ریسینگ هات گرافیک خوبی داشته باشند فقط.
هل بلید هم رفت واسه 2024.پروسه معرفی تا انتشار احتمالا ۵ سال یا بیشتر .
 
یارو توی وضعیت کووید استودیو زده ادم جمع کرده بازی ساخته 6 ماه دیگه بازیش روی 5 تا پلتفروم منتشر میشه (the callisto protocol) و ما هنوز یه شات از Fable یا Perfect dark ندیدیم.

دایریک خیلی ابکی پر از بازیهای بی اهمیت و meh بود. تنها نکته مثبتش دورغهای تاد هست.
 
تا الان بیشترین ویو بین تریلر های نشون داده شده اول برای استارفیلد هست (نزدیک یک میلیون)
بعد هالو نایت (نزدیک پونصد هزار تا)

اون هالو نایت مطمئنم اگه نینتندو نشونش میداد بیشتر ویو میخورد
 
کنفرانس تو معرفی بازی (مخصوصا بازی برای گیم پس) خیلی خوب بود، ولی تو معرفی بازیهایی که قدرت نسل جدید و قدرت کنسول نسل جدید مایکرو رو نشون بدن تقریبا چیز خاصی نداشت(فقط فورتزا بود که اونم مشخص بود معرفی میشه و پارامتراش قابل انتظار بود)
بنظرم عجله کردن تو معرفی بازیهایی مثه هل بلید و فیبل و avowed و ..... و هنوز نسل جدید عملا شروع نشده برای کنسول سازا مخصوصا مایکرو.

راستی دیابلو 4 خیلی خوب بود، قشنگ اعتیاد آور بود.

استارفیلدم خیلی خوب بود ولی wow نبود بازی - دلیلش هم بنظرم کم کاریه خود تاد هاوارد و تیمشه (بنظرم بعد الدر اسکرول تیم تادهاوارد دیگه اونطوری انقلابی و خفن کارنمیکنن)

.
 
فرزا 8 قشنگ گرن کیلر هست هر چی که اون نداره رو این داره ترکوندن گرافیکم که حرف نداره و برعکس جی تی که فقط ری تریسینگ توی REPLAY فعال می شه این توی کل بازی فعاله
خوشبختانه بازی هم افلاین مد داره عین گرن مجبورت نمی کنه همیشه انلاین باشی
فورتزا باید بازیش بیاد تا مشخص بشه ری تریس تو گیمپلی با چه رزولوشنی هست اگر 4k native و ۶۰ فریم هست که حرف شما درست اگر نیست این احتمال رو محفوظ بدار که برای GT7 هم در صورت اینکه رزولوشن بازی رو از 4k native پایین تر بیارن بعدا فعال بشه.
ضمن اینکه ما باید یه حداقل استانداردهایی هم ببینیم چیزی که از کیفیت ری تریس فورزا دیدم به نسبت GT7 جالب نبود
ضمن اینکه گرافیک محیطی این فورتزا ۸ رو من از فورزا هورایزن ۵ خیلی ضعیف تر دیدم قشنگ از درختها میشد اینو فهمید


ضمن اینکه ویدیوی فورزا بیشتر رو چرخه شبانه روز و دمیج و اینجور چیزا مانور داد باید یه چیزی مثل sop که برا gt7 گذاشتن بیان و مود های بازی بررسی بشه تا یکی که اهل ریسینگ سیمولیشن هست مجاب بشه بیاد سمت فورتزا
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or