Xbox 360 یا PS3 کدامیک در سال 2011 بیشترین بازی انحصاری را دارند ؟

کدامیک بازیهای انحصاری بهتری دارند ؟

  • PS3

    رای‌ها: 198 55.2%
  • 360

    رای‌ها: 116 32.3%
  • اهمیت نمیدهم

    رای‌ها: 45 12.5%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    359

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
یک نکته ی جالب اینه که تا قبل می گفتن فن های سونی اقلیت هستن و امیدوارم این نظر سنجی نشون بده که این جوری نیست به ما ها نگید شما بیشترید...
دوستی که میگه ریچ رو با3 مقایسه نکنید مگه نباید هم دوره باشن؟میخوای کمبت انوولود با متای 97 رو مقایسه کنیم؟
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
یک نکته ی جالب اینه که تا قبل می گفتن فن های سونی اقلیت هستن و امیدوارم این نظر سنجی نشون بده که این جوری نیست به ما ها نگید شما بیشترید...
دوستی که میگه ریچ رو با3 مقایسه نکنید مگه نباید هم دوره باشن؟میخوای کمبت انوولود با متای 97 رو مقایسه کنیم؟

گفت " هیلو " نگفت " ریچ " بعدش هم مگه ریچ 2011 اومده ؟ Halo:CEA داره 2011 میاد ! پس اگر مقایسه ای باشه بین این 2 تا هست ! این موضوع نباید برای شمایی که یه عنوان شماره دار رو با یه prequel داری مقایسه میکنید فرقی داشته باشه !

کلاً فن های PS3 روی نت بیشتر از سایر اقشار هستن ! خیلی هاشون رو سطح نت میگن ما حتماً فلان بازی ها رو میخریم و دسته جمعی کلی حال میکنن با بازی ها و سر و صدا و نقدهای طوفانی و ... در نهایت یه عنوانی مثل GeoW 3 که تو نمایشگاهها هم آنچنان تحویل گرفته نشده و تو بوق و کرنا نکردنش 1.7 میلیون پیش فروش میکنه ! Kinect Sport و Dance Centralـی رو هم که کسی بازی حساب نمیکنه 3 میلیون و 2 میلیون فروش میکنن و ... جریان مجازی یه چیزه و جریان حاکم تو بازار یه چیز دیگست !! ;)
 

daniel45

کاربر سایت
Dec 25, 2008
521
نام
دانیال
خب مگه Halo فقط Halo Reach هست ؟ همین Halo:CEA که میخواد بیاد نسخه اریجش 97/100 رو گرفته ! شماره 2 95/100 شماره 3 هم 94/100 !
کلاً بالای 90 میشه AAA ( فوقالعاده ) بالای 95 میشه AAAA (مسترپیس، شاهکار ) نمیدونم، منظورم یه چیزی فرای AAA هست ! زیر 90 تا 80 هم میشه عالی 80 تا 70 هم میشه خوب ! زیر اینها هم میشه متوسط و داغون و ... وقتی میگه 83 منظورش رنج 80-90 هست !
در کل بحث جالبیه ! عناوین کاندیدای AAA شدن سونی زیر 90 گرفتن اکثرشون بعد Forza ( بالای چهار میلیون فروش ) و گیرز ( بالای 6 میلیون فروش ) و هیلو ( بالای 8 میلیون فروش ) شدن آشغال ! آورین، ادامه بدین ! :D
وقتی دوستمون در ادامه‌ی بحثش به مقایسه‌ی KZ3 و R3 با انحصاری‌های حریف می‌پردازه مسلماً منظورش عنوانِ 4 سال پیش یا حتی نسل قبل نیست! اگر باشه که کلاً بحثی نباشه بهتره! فرضاً هم بگیم منظورشون Halo 3 بوده که اون هم با MW2 از نظر نمره در یک سطح قرار داره. از نظر فروش هم که بماند...
کلاً حرف شما رو تا حدودی قبول دارم. اگه بخوایم منطقی به قضیه نگاه کنیم اینجوری می‌شه:
انحصاری‌های PS3: کمیت: زیاد کیفیت: خوب و عالی
انحصاری‌های 360: کمیت: کم کیفیت: عالی و فوق‌العاده
 
  • Like
Reactions: Timeless One

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,183
نام
حسین
انحصاری‌های PS3: کمیت: زیاد کیفیت: خوب و عالی
انحصاری‌های 360: کمیت: کم کیفیت: عالی و فوق‌العاده
آفرین.دقیقا از اول هم منظورم همین بود.
 

AsaraymA

IchibaN
کاربر سایت
Apr 9, 2007
1,003
نام
آریا
خوب من به 360 رای دادم....فقط و فقط برای Halo :x....

اونطرفم Disgaea 4 بود....بسی انتخاب و سخت کرده بود#:-s

راستی این tales of xillia هم امسال میاد...اگه تو لیست باشه...رای من عوض میشه:d
 
  • Like
Reactions: shayan720

Heart Broken

کاربر سایت
Feb 22, 2011
2,418
نام
Ali
به به ادامه بدید!!هیلو آشغال!K3 , R3 آشغال!
بلاخره کدوم گروه قراره عقب نشینی کنه؟
به خدا سازنگان این بازی‌ها هم اینقدر تعصب رو بازیشون ندارند که دوستان ما دارند!
واقعا نمیدونم این بحث تا به اینجا کشیده شده، سودی هم برای اعضا داشته؟راستش رو بگید سونی یا مایکروسافت چقدر پول به حسابتون میریزه که حاضرید به خاطرش اعصاب خودتون رو منفجر کنید؟
فن بازی هم یک سری اصول و قواعد داره دیگه شما نوبرش رو آوردید!با هر دو طرفم، در ضمن نظر سنجی همه چیز رو مشخص میکنه، دیگه اینقدر بحث بی مورد نکنید.
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,869
کلاً فن های PS3 روی نت بیشتر از سایر اقشار هستن !
اخه طرفدار های این کنسول چندین ساله که دارن از کنسول های خانواده پلی استیشن استفاده می کن و اکثر خاطرات گیمریشون رو با این کنسول و ip هاش دارن ! کم پیدا می شن افرادی که دو روزه که فن یه برند جدید شدن اونم به علت اینکه این کنسول زودتر کپی خور شد و راحت تر می شد تهیش کرد ! اینایی که الان سنگ Fable و Ninja Gaiden و Halo و ... رو به سینه می زنن . 90 درصدشون نمی دونن بهترین نسخه این IP های روی Xbox ی عرضه شد که اینا نسل قبل فکر خریدش رو هم نمی کردن !! الانه که این ip هارو یاد گرفتن و یه چی شنیدن به قولی !!

p.s : خنده دار می بینم انحصاری های سونی رو با مایکروسافت مقایسه کنم !! کلا از اول نسل به غیر از Halo و گیرز برند انحصاری به درد بخور دیگه ای روی این کنسول نمونده دیگه !! هر سالم باید طرفدار هاش دست به دامن بازی های مولتی بشن که یه وقت بازی انحصاری های سونی Goty نشه . یا میرن سراغ modern warfare یا میرن سراغ crysis و .... !!

p.s 2 : کاربر U.S.A ، هر چند کلا یه کامنت درست و حسابی ندیدم ازت توی فروم ولی این یکی واسم خیلی جالب بود . کلیزون 3 بازی که به خاطر اینکه گرافیک عظیمشو پشت گوش بندازید و به روتون نیارید ! دست به دامن یه بازی مولتی شده بودید و التماس crysis رو می کردید . یه بازی معمولی از نظر شما جلوه می کنه !! خیلی استفاده کردیم از این نظر گهربار !!

p.s 3 : وای به حال اون گیمری که معیارش برای سنجش خوب و بد بودن بازی فروش اون بازی باشه !! بهتره اسم خودشو گیمر نذاره اون فرد ! pes هم تو ژاپن 3 برابر فیفا میفروشه . پس حتما بهتره که تو ژاپن بیشتر میفروشه !! یا بازی های دیگه ای که توی بعضی جاها پر فروشه !
 
آخرین ویرایش:

Dastan Persia

کاربر سایت
Sep 17, 2011
578
نام
Reza
عجب مقایسه ای!!:eek:
اولا اگر شما میخوای مقایست عادلانه باشه باید صبر کنی آنچارتد 3 بیاد نمرات گیرز رو با اون مقایسه کنی.
شما واقعا انتظار متای 91 رو از گیرز با اون دبدبه و کبکبه و ادعا های سازنده هاش و ماکروسافت انتظار نداشتی؟ از بازی ای که به نوعی نماد ایکس باکس 360 هست؟

دوما در مورد فروش: الان بازی GT5 با اینکه نتونست نظر منتقدین رو جلب کنه فروش 6 میلیون رو به راحتی رد کرد و الان همین یک شماره از GT از کل سری فروزا بیشتر فروخته.تکلیف چیه اینجا؟

سوما بازی ای مثل آلن ویک با متای 83 که نه امتیاز های عالی ای گرفت و نه فروش خوبی داشت.(فروش آلن ویک با تمام تخفیف هایی که خورد به زور 1 میلیون رو رد کرد) تکلیفش چیه این وسط؟ یعنی این بازی کلا به درد نمی خورد؟ یا اینکه میخوای بگی هیچکس ارزش های بالا ی این بازی رو درک نکرد؟

چهارما چرا زمانی که کیلزون 2 متای 91 گرفت و به متای هیلو ریچ رسید هیچ کدوم از شما نیومدین این بازی رو یک بازی عالی و در سطح هیلو حساب کنید ولی تا متای کیلزون 3 به 84 رسید یهو شد یه بازی متوسط؟؟!! در صورتی که تو هر زمینه ای نسبت به نسخه قبل پیشرفت داشت.

در کل اصلا مقایسه ی جالبی نبود و کاملا یک طرفه بود.
اگر بحث فروش میکنی فروش هیلو ریچ و فروش هیلو 3 بیشتر از تمام انحصاری های PS3 میشه پس هیلو یکی بازی شاهکار خیلی خیلی بزرگ هست
العان تو میگی ما مقایسه رو فروش بازی ها کنیم یا نمره بازی ها تو میگی عادلانه چرا امده بحث فروش رو باز کردید
اگه بحث فروش باشه تمام انحصاری PS3 امسال رو با فروش گیرز 3 مقایسه می کنیم
اگه نمره باشه که فروزا 3 نمراتش خیلی از GT5 بهتر بود تو میدونی همین GT5 چند مرتبه تاخیر خوده و چقدر تبلیغ کردند
و برای برنده یک مرسدس بنز جایزه دادن
تو میدونی اکتویژن گفته برای فروش ما خیلی از گیرز 3 می ترسیم پارسال هم تو فروش سر هیلو و بلک اپس رقابت بود
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
من که کنسول ندارم ولی مسلما PS3 برنده خواهد شد.چون تو کارنامش بازی های موفقی مثل uncharted و god of war رو داره.
ولی x360 بهترین بازی انحصاریش gears of war هست
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
دوستان تازه داشتم پکفرم سوم رو میخوردم و میخوندم چرا واستاده داشتین همگان میگفتین .:d

واقعا بعد این همه وقت خسته نشدین ؟ بابا نسل تمام شد شما هنوز سر همون خونه اول هستین مال من بهتره و مال تو بدتره .

یه نظر سنجی این همه حرف نداره که HALO رو کردین تو گونی و از اون ور هم همه عنوان های PS3 کردین عنوان های دسته چندم. ( صحبتم هم کلی هستش کسی به خودش نگیره .;))

این رفتار ها واقعا از یک گیمر بعید هستش که به بازی بگه بد به سلیقه من نمیخوره بازی نمیکنم پول براش نمیدم تو سرش نمیزنم .:|
 

.:Pouria:.

کاربر سایت
Sep 20, 2009
2,382
نام
-_-
این رفتار ها واقعا از یک گیمر بعید هستش که به بازی بگه بد به سلیقه من نمیخوره بازی نمیکنم پول براش نمیدم تو سرش نمیزنم .:|

علیرضا جان مشکلی اصلی می دونی چیه ؟ اینکه با جمع کثیری از کودکان و نوجوانان زیر 14 سال روبرو هستیم که بدون اینکه یه بار پول واقعی ( منظور خرید نسخه ارجینال ) بابت بازی داده باشن شدند برای ما فن قسم خورده ماکروسافت !!!! اصلا کسی بلد نیست به سلیقه دیگری احترام بزاره و فقط هی می خواد اسپم بده !!! واقعا متاسفم برای بعضی ها ! این هم نمونه بارزش :
امسال بهترین بازی گیرز3 میشه
 

Panther_X

کاربر سایت
May 31, 2011
1,204
خداوکیلی شماXBOX بازها هیلو رو نداشتید چه میکردید؟
حاضرم قسم بخورم اگر هیلو مولتی پلت فرم بود، هیچ کس حتی لقب مزخرف ترین بازی قرن رو بهش نسبت نمیداد!
بازی بسیارخوب و خوش ساختی هست ولی نه اینقدر که تو بوق و کرنا می‌کنید!عجب!خواهشا هر دو طرف آتش بست.

مثلا داری راجب بهترین بازی FPS حرف میزنیا...قسم الکی نخور چون حرفت از پایه از روی تعصبه
 

Heart Broken

کاربر سایت
Feb 22, 2011
2,418
نام
Ali
مثلا داری راجب بهترین بازی FPS حرف میزنیا...قسم الکی نخور چون حرفت از پایه از روی تعصبه
ببینید، نظر خودم همیشه برام محترم تر از نظر منتقدهاست،بهترین بازی fps از نظر من چیزی نیست جز 2 HALF Life، خداوکیلی شما خودت میتونی این دو بازی رو باهم مقایسه کنی؟
در ضمن، حقاً و انصافاً من از KZ 3 بدم میاد به خاطر داستان آبکیش، ولی از Halo هم بدم میاد چون تم بچه گانه و تخیلی‌ای داره، و به قول دوستانمون به غیر از بخش مولتی این بازی هیچ چیزی برای شفا نداره. و البته این رو قبول دارم که کمتر بازی به پای جذابیت halo تو بخش مولتی میرسه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر