ننگ بر شما باد.
بیگ باس با این ابهت رو ول کردین رفتین به u2 رای دادین؟
هنوز هم دیر نشده راه های توبه براتون بازه.
بیگ باس با این ابهت رو ول کردین رفتین به u2 رای دادین؟
هنوز هم دیر نشده راه های توبه براتون بازه.
خوب اونوقت دیگه دست بردن توی گروه بندی میشد و دیگه جالب نمیشدای کاش یه چندتا سرگروه انتخاب میکردید و بقیه رو رندوم سازی
نتایج گروه های قبلی رو کجا میشه دید ؟
خیلی خوبه که اتفاقا نشون میده به دور از فن بازی برا کوجیما و فرنچایز رای داده ارزش این رای 2 برابره
کوجیما هر وقت فن سرویس و نانوماشین ها رو با یه پچ حذف کرد اون موقع رای میدم به ۴ حالا از لول دیزاین خطی و آزادی عمل پایین گیم پلی هم بگذریم
مهدی آزادی عمل بازی زیر سؤال نبر دیگه هنوزم که بعضی مواقع واکترو از بازی میبینم هر کی یه جور خاص خودش میره آیتم های خاص خودش استفاده میکنه هر قسمت برای رفتن از a به b چندین مسیر وجود داره حتی یادم از یه سری جاها بری اصلا بعضی از مناطق نمیبینی.کوجیما هر وقت فن سرویس و نانوماشین ها رو با یه پچ حذف کرد اون موقع رای میدم به ۴ حالا از لول دیزاین خطی و آزادی عمل پایین گیم پلی هم بگذریم
کاری با اون دوتا بالایی ندارم چون دیگه سلیقه ایی هست، اگه بنظر خودم باشه، این اشغالی که سر 5 دادن صدها برابر نانوماشین در برابرش منطقی بنظر میانکوجیما هر وقت فن سرویس و نانوماشین ها رو با یه پچ حذف کرد اون موقع رای میدم به ۴ حالا از لول دیزاین خطی و آزادی عمل پایین گیم پلی هم بگذریم
کلا ۲ چپتر ول بازی تا حدی آزادی عمل خوبی میدن بهت. چپتر ۳ اروپا که عملا on rail محسوب میشه. قسمت اول که یه سکانس اسکریپت شده میوفتی دنبال یکی، بعدش یه ست پیس پشت موتور و باس فایت که با یه اسنایپ تو چند دقیقه میمیره.چپتر ۴ شدوموزس هم باز همینه با اون دشمنای مسخره که فقط رو اعصاب بودن. کلا کات سین و اون باس فایت آخر این مرحله رو حذف کنی عملا هیچی نداره. همون لول دیزاین محدود و گیم پلی که آزادی عمل خاصی نمیده بهت.چپتر ۵ رو کشتی باز فقط یه خط صاف باید بری که کلی قسمت رو اعصاب داره مخصوصا گکو های جلو در. از لحاظ گیم پلی و آزادی عمل هم باز هیچی. ۲ تا باس فایت صرفا جهت فن سرویسمهدی آزادی عمل بازی زیر سؤال نبر دیگه هنوزم که بعضی مواقع واکترو از بازی میبینم هر کی یه جور خاص خودش میره آیتم های خاص خودش استفاده میکنه هر قسمت برای رفتن از a به b چندین مسیر وجود داره حتی یادم از یه سری جاها بری اصلا بعضی از مناطق نمیبینی.
واقعا آزادی عمل و لول دیزاینش برای یه بازی خطی پشم ریزون در واقع
همون بخش مدیریت منابع و بیس سازی من نزدیک ۲۵۰ ساعت وقت صرف کردم پاش لول دیزاین و گیم پلی اتفاقا بهترین قسمت های ۵ بودنکاری با اون دوتا بالایی ندارم چون دیگه سلیقه ایی هست، اگه بنظر خودم باشه، این اشغالی که سر 5 دادن صدها برابر نانوماشین در برابرش منطقی بنظر میان
با اینحال سر اون پایینی ها شدید باهات مخالفم.
اتفاقا اون ها نکات مثبت هستن، ازادی عمل که بنظر من به اندازه کافی داشت که باعث شده Replayability بشدت بالایی اون مراحل با لول دیزاین خطی داشته باشن.
بعد خدایی طوری نگید انگار لول دیزاین خطی چیز بدیه...همین 5 OW شد به قدری از لحاظ لول دیزاین در مقایسه با قبلی ها توی در و دیوار که من به یاد نمیارم، که اصلا مراحلی بوده باشه که دوباره بخوام بازی کنم!
در هر صورت بنظرم بنده MGSV که بدون شک بدترین بازی توی سری بود.
من همون MGSPW رو بشدت بازی بهتری از MGSV میدونم
اونجا کنترل ها ذغالی بود ولی سیستم هایی که داشت عالی بودن. در 5 چه نوار کاست ها چه ایده های ساخت و ساز(سیستمی که باعث میشد سر ساخت هرچیزی مثل دنیای واقعی صبر کنی مثل یک جوک بیمزه میموند) و چه بالون ها برای تامین منابع به بدترین شکل ممکن به بازی اضافه شده بودن
خطی بودن که نکته مثبته ! mgsv همش گرفتن پایگاه رفتن از a به b و نجات دادن فلانی در حین پروسه بود فقط مرحله بیمارستان و اون بخش مربوط به code talker خوب بودن که اونا هم خطی بودن بنظر من جفت مپها mgsv جز بی روح ترین طراحیا مپ open world ه چندتا پایگاه گزاشته بودن بینشونم به صورت رندوم بوته پخش کرده بودن .کوجیما هر وقت فن سرویس و نانوماشین ها رو با یه پچ حذف کرد اون موقع رای میدم به ۴ حالا از لول دیزاین خطی و آزادی عمل پایین گیم پلی هم بگذریم
بهترین گیم پلی میشه شماره ۳ و ۵خطی بودن که نکته مثبته ! mgsv همش گرفتن پایگاه رفتن از a به b و نجات دادن فلانی در حین پروسه بود فقط مرحله بیمارستان و اون بخش مربوط به code talker خوب بودن که اونا هم خطی بودن بنظر من جفت مپها mgsv جز بی روح ترین طراحیا مپ open world ه چندتا پایگاه گزاشته بودن بینشونم به صورت رندوم بوته پخش کرده بودن .
از لحاظ گیم پلی هم بهترین گیم پلی کل سری رو octocamo اکت یک و دو mgs4 داره
خود خام گیمپلی باز قابل بحثه که بنظر خود من MGS4 بهتره ولی درک میکنم کسایی از 5 خوششون بیادهمون بخش مدیریت منابع و بیس سازی من نزدیک ۲۵۰ ساعت وقت صرف کردم پاش لول دیزاین و گیم پلی اتفاقا بهترین قسمت های ۵ بودن
اتفاقا اینو دیشب رفتم یوتیوب باس اخرش رو دوباره دیدم... حتی حال و حوصله نصب اش هم نبود، با اینکه 4 سال پیش بود به سختی چیزی ازش یادم مونده بود.ولی انچارتد 4 متر به مترش رو از برم حتی جای تک تک treasure هاش رو
آخرین باریم که بازی کردم 4 سال پیش بود
3 سیستم های استامینا یا استتارش واقعا هنوزم بنظرم بی نظیرن ولی اینقدر شوتینگ اش روی مخه من 4 رو ترجیح میدم در مبحث گیمپلیبهترین گیم پلی میشه شماره ۳ و ۵