به نظر من کارهای میازاکی بیشتر از سوتک الهام گرفتن تا ایکو

یعنی اگر دقت کنیم هم سازه ها و غول ها و اتمسفر و ستینگ بیشتر به سمت سوتک هست تا ایکو. خلاصه اینکه برید خجالت بکشید و با فرافکنی سعی در گمراهی مخاطبین و ایجاد دو دستگی بین طرفداران میازاکی نداشته باشین.
===
اصن خود سایلنت هیل رو بذاریم کنار، موسیقیش به تنهایی میتونه جلوی ایکو رقابت کنه

کدوم عنوان رو دیدین که موسیقی اون اینقدر توی تار و پود بازی فرو رفته باشه که اگر جداش کنیم، بازی بی هویت میشه؟

البته میدونم الان همتون میخوایین بگین سولزبورن (

) ولی خب اون بیش برای اتمسفر دادن به باس ها هست تا کل بازی به عنوان یه مجموعه.