WWE 13 | Xbox 360

میانگین نمرات این بازی رو پیشبینی کنید

  • 90-100

    رای‌ها: 20 11.6%
  • 80-90

    رای‌ها: 56 32.4%
  • 70-80

    رای‌ها: 51 29.5%
  • 60-70

    رای‌ها: 21 12.1%
  • 50-60

    رای‌ها: 4 2.3%
  • کمتر از 50

    رای‌ها: 21 12.1%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    173
دوستان حتما تریلر Atitude Era رو ببینیم دو تا چیز جدید اضافه شده که نشون می‌ده:
1) Ex Change Punch یا همون مشت هایی که یکی می‌زنه و دیگری جواب می‌ده
2)برای Hell In A Cell وقتی از قفس خارج می‌شید و می‌خواید برید بالا، دیگه مثل قبل نیست که خودش مثل میمون از قفس بره بالا:دی
شما می‌تونید بالا و پایین بیاریدش و حتی اونجا با سوپراستار های دیگه درگیر بشید!
تو تریلر وقتی استیو آستین داشت از قفس بالا می‌رفت، آندرتیکر هم کنارش بود و آستین، آندر رو پرت کرد روی میز گزارشگر ها!!!
 
اطلاعاتی جامه از بخش Create-An-Arena امسال؛(توسط یکی از کاربرانی که بازی را تست کرده)(اختصاصی بازیسنتر)
دوستان برخی جاها عین خود متن ترجمه نشده,سعی کردم مفهوم کامل برسونم و اگر غلطی بود من را ببخشید
Create-An-Arena امسال برگشته است, و ان برگشته است که با حد اقل انفجار میگویند.یکی از جدیدترین اضافات به Create-An-Arena توانایی انتخاب اندازه arena است. اگر شما بخواهید که احساس WrestleMania به شما دست دهد,شما میتوانید arena رو با جمعیت بسیار زیادی انتخاب کنید.و یا اگر شما میخواهید نوعی نمایش احساسی را انتخاب کنید میتوانید جمعیت بسیار کوچک را انتخاب کنید.بهترین قسمت ان این است,امسال شما میتوانید صحنه نمایش خود را ویرایش کنید, توقع خود را بیش از حد بالا نبرید هر چند شما مجبور به انتخاب یکی از چند صحنه نمایش از قبل موجود هستید. بهر حال یکبار که شما ان را بالا اوردید(load کردید) گزینه های شخصی سازی(سفارشی کردن) درخشان میشوند. دارای رنگ های روشن و عظیم است . ,میگویند شما اجازه دارید old-school Smackdown صحنه نمایش بیضی شکل انتخاب کنید.,بهد از ان شما میتوانید رنگ های ان را ویرایش کنید .تعدا اندکی ارم(logo) اضافه کنید یا اگر شما میخواهید کل بخش ها را حذف کنید. همراه ان نمایش احساسی را انتخاب کنید, شما میتوانید فقط با هدایت کردن دوربین به پشت سر کشتی گیر ارنای قدیمی اسمکدان را ترک کنید . stage ها قابل تنظیم اند , که شما حتی به پس زمینه نیاز ندارید.
 
آخرین ویرایش:
امیر حسین جان لینک میدی؟
این رو دوست عزیزم FLAWL3SS گذاشتن:
89538697846156139303.jpg

HD -- SD
 
اینم اطلاعاتی از گیم بلی بازی که از انجمن منبع, گرفته شده
مبارزات داخل رینگ,با بیشرفت قسمت های دیگر بله ای رو به بالا رفته . اکنون شما میتوانید نوع بازیتون رو بین حماسی ,معمولی,یا کوتاه انتخاب کنید. بیس بازی کوتاه بر بایه کوبیدن هستند(به کدو تنبل تشبیه کرده) . بازی نرمال ,انچه است که در طول سال انجام دادیم.(مثل شماره های قبل) و حماسی میتواند ماراتن 20-30 دقیقه ای مثل مین اونت بزرگ رستلمانیا راه اندازی کند. اقدام به ضربه زدن, شامل اسیب هایی است و چگونه, سریع شما signatures/finishers بسازید

---------- نوشته در 11:12 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 09:58 PM ارسال شده بود ----------

اینم اطلاعاتی از predator teach 2.0 engine (نسخه بهبود یافته ان در wwe 12 )

که از مصاحبه اقای لدسما با سایت wwe گرفته شده ؛

ما در ادامه افزایش سیستم انیمیشن با معرفی چندین ویژگی جدید مانند انیمیشن های متنی، تشخیص وزن و حمله خودکار خانگی شروع کردیم. ما همچنین
بیش از 300 حرکت جدید به بازی اضافه کردیم.همه از این پیشرفت های جدید به موتور انیمیشن کمک به ایجادتجربه بازی , نرم و صاف و رضایت بخش تر کرده
است .سیستم انیمیشن های متنی به صورت پویا , حرکت ها رو در هر کشوری با هر زمانی با اطمینان حاصل عوض میکند(انلاین).سیستم تشخیص وزن مانع از بلند کردن ستاره های غول بیکر wwe وسط افراد کوچک میشود. جابه جایی بویا حرکات لیفتینگ ان ها را خارج میکند (وزن های کم )برای حملات مناسب تر. سیستم خودکار حمله خانگی کمک میکند تا wwe 13 تاریخی ترین تجربه بازی باشد(شعار).در هنگام انجام هر گونه دست و پنجه نرم کردن,فن,حمله شیرجه ای یا برشی از بالای ترانباکل,با اطمینان ,هدف مورد نظر با دقت لیزر ضربه حاصل شود(منظورش اینه که با دقت به بدن هدف برخورد میکند و این نیس که نخوره یا غیر طبیعی باشه مثل سال های قبل).سیستم خانگی همچین میتواند,شیار ها خط ها, محیط میز ها رو نشان دهد.اجازه میدهد دست به گریبان(attack) حملات نردبان انجام دهید که هیجان به دنبال اورد برای نابود شدن نهایی نزدیکترین میز.
دوستان اشکالی بود به بزرگی خودتون ببخشید سعی کردم قابل فهم باشد
 
آخرین ویرایش:
منصور جان من عذاب وجدان دارم که تاپیک WWE13 رو زدم.تمام زحمت هاش رو شما کشیدی.:x
راستی راجع به تشخیص وزن...مطمعنی؟عالی میشه اگه اینطور باشه.
عذاب وجدان و این صحبت ها چیه؟ شما دانیال جان تایبک زدی و افتتاح کردی ما هم سعی کردیم تایبک بازی حفظ شه البته امیر حسین هم زحمت کشید اوردش بالا اره سیستم تشخیص وزن خود لدسما در مصاحبه اش اشاره کرد با سایت wwe

از امیر حسین عزیز هم بسیار سپاسگزارم:x
 
آخرین ویرایش:
منصور جان من عذاب وجدان دارم که تاپیک WWE13 رو زدم.تمام زحمت هاش رو شما کشیدی.:xراستی راجع به تشخیص وزن...مطمعنی؟عالی میشه اگه اینطور باشه.>:d
عذاب وجدان و این صحبت ها چیه؟ شما دانیال جان تایبک زدی و افتتاح کردی ما هم سعی کردیم تایبک بازی حفظ شه البته امیر حسین هم زحمت کشید اوردش بالا اره سیستم تشخیص وزن خود لدسما در مصاحبه اش اشاره کرد با سایت wwe
 
این هم, در مورد تنظیم stage که امسال اضافه کردن ;;)

THQ تایید کرد که قابلیت ساخت و ادیت استیج آرناهای بازی در WWE 13 توسط کاربران امکان پذیر خواهد بود .

گیمرهایی که از این قابلیت استفاده میکنند نه تنها میتوانند تغییرات جزئی در استیج بدهند ، بلکه میتوانند استیج را عوض و آن را به شکل گذشته در بیاورند .

به طور مثال ، مشت نقره ای که در گذشته در برند اسمک داون مشاهده میشد . گیمرها میتوانند تصویر مشت را به طور کامل پاک کنند و به عنوان مثال لوگوی پی پی وی سامر اسلم را جایگزین آن کنند .

ویژگی ساخت استیج یکی از خواسته هایی بود که توسط خیلی از طرفداران مطرح شده بود و سرانجام THQ خواسته ی آنها را عملی کرد .

ظرف روزهای آینده اطلاعات و جزئیات بیشتری از این قابلیت منتشر خواهد شد .

33105830024378625947.jpg
 
ساختن استیج خوبه ولی زیاد کاربردی نیست.در همین wwe 12 شما نگاه کنید.خیلی کم پیش میاد که قسمت ورودی استیج مشخص باشه.مگر در مسابقات رویال رامبل و مسابقات hell in a cell (وقتی بالای قفس هستیم و یا در هنگام ورود به رینگ.
نمیدونم اصل رو ول میکنن به فرع میچسبند.
مثلا میتونستن جای این کار ، یه کاری کنن تا کشتیگیرها بتونن برن وسط تماشاگرها و همدیگه رو بزنن.با هزار تا کار دیگه.نمیدونم واقعا کسی نیست به اینها ایده بده؟این ها فقط دارن ایده های احمفانه رو عملی می کنن.مثل شکستن رینگ.:|
 
ساختن استیج خوبه ولی زیاد کاربردی نیست.در همین wwe 12 شما نگاه کنید.خیلی کم پیش میاد که قسمت ورودی استیج مشخص باشه.مگر در مسابقات رویال رامبل و مسابقات hell in a cell (وقتی بالای قفس هستیم و یا در هنگام ورود به رینگ.
نمیدونم اصل رو ول میکنن به فرع میچسبند.
مثلا میتونستن جای این کار ، یه کاری کنن تا کشتیگیرها بتونن برن وسط تماشاگرها و همدیگه رو بزنن.با هزار تا کار دیگه.نمیدونم واقعا کسی نیست به اینها ایده بده؟این ها فقط دارن ایده های احمفانه رو عملی می کنن.مثل شکستن رینگ.:|

فعلا اقای لدسما در توییت خودش داره تفره میره از جواب, این که میگی احتمالا تو شماره بعد عملی میشه,ولی چند نفر برسیده بودن که بشه مثل نسخه ps2 رفت بیرون در falls conect anywhere واقعیش هم همینه,ولی گفته نه نمیشه گفتن احتمالا این واسه نسل بعد عملیه ولی مشکل انجین بازیه.
 
دوستان اینا صحبت های تولید کننده ارشد wwe 13 اقای Arnaud Frey در مجله فزانسوی در مورد اینده بازی بر روی کنسول های نسل بعد ثبت شده؛(چکیده صحبت ها)

فری ظاهرا نشان می دهد که این تیم در حال توسعه به عنوان کشتی جدید برای نسل بعدی کنسول ها است. این سیستم ها در 2013E3 سال آینده اعلام خواهد شد - که می تواند خیلی تعجب آور باشد - و فری می گوید: اولین ورود به WWE برای سخت افزار جدید در دو سال اینده آزاد خواهد شد.

در مورد WWE '14، این است که برای سیستم های نسل فعلی ساخته شده است

این بحث در مورد زمانی که jeuxvideomagazine.com به ذکر است که WWE '13 Yukes توسعه دهنده بازی باید با نیاز به ادامه کار ادامه دهد که , از کار با یک موتور قدیمی نا امیدشده
منبع
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or