Multi Platform WUCHANG: Fallen Feathers

سازنده
Leenzee Games
تاریخ انتشار
2025
ناشر
505 Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
WUCHANG_GIF-6_600x200.gif


بازی WUCHANG: Fallen Feathers یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی (Action RPG) در سبک سولزلایک (Soulslike) است که توسط استودیوی چینی Leenzee Games توسعه یافته و توسط 505 Games منتشر خواهد شد

در اینجا اطلاعات کلیدی در مورد این بازی آورده شده است:

داستان و محیط بازی:

  • بازی در اواخر دوران سلسله مینگ در چین، در سرزمین جنگ‌زده و طاعون‌زده‌ی "شو" (Shu) جریان دارد.
  • یک بیماری مرموز به نام "Ornithropy" یا "Feathering" در حال شیوع است که باعث جهش‌های وحشتناک و تبدیل انسان‌ها به موجودات هیولایی می‌شود.
  • بازیکنان نقش "بای ووچانگ" (Bai Wuchang) را بر عهده می‌گیرند، یک دزد دریایی زن که از فراموشی رنج می‌برد و به بیماری Feathering مبتلا شده است.
  • ووچانگ باید ضمن کشف رازهای گذشته فراموش‌شده خود، با بیماری‌اش مقابله کرده و حقیقت پشت پرده این طاعون و جهش‌ها را در سرزمین شو کشف کند.
  • داستان بازی از اساطیر چین، به‌ویژه افسانه‌های باستانی شو و مکان‌هایی مانند Sanxingdui و Jinsha الهام گرفته شده است.
  • انتخاب‌های بازیکن، متحدانی که به آن‌ها اعتماد می‌کند و اسراری که کشف می‌کند، به پایان‌های مختلفی در بازی منجر خواهد شد.
گیم‌پلی:

  • این بازی یک تجربه سولزلایک با مبارزات چالش‌برانگیز و از دید سوم شخص است.
  • سیستم مبارزات بر واکنش‌پذیری تمرکز دارد. با جاخالی دادن یا دفع حملات (Parry) در زمان‌بندی مناسب، "امتیاز مهارت" کسب می‌کنید که برای استفاده از حملات ویژه و طلسم‌ها ضروری است.
  • تنوع سلاح‌ها بالاست و شامل ۲۵ سلاح منحصر به فرد در ۵ دسته مختلف می‌شود. بازیکن می‌تواند یک سلاح اصلی و یک سلاح فرعی حمل کند.
  • علاوه بر سلاح‌ها، حدود ۴۰ طلسم و جادو نیز در بازی وجود دارد که می‌توان با تکیه بر آن‌ها نیز بازی را به اتمام رساند.
  • بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها و مهارت‌های خود را ارتقا دهند و مهارت‌های جدیدی از دشمنان شکست‌خورده به دست آورند.
  • دنیای بازی شامل مناطق به‌هم‌پیوسته است که بازیکنان را به کاوش تشویق می‌کند.
  • شخصیت‌های غیرقابل‌بازی (NPC) متعددی در دنیا وجود دارند که می‌توان با آن‌ها تعامل کرد و ماموریت‌های جانبی دریافت نمود.
  • باس‌فایت‌های چالش‌برانگیز با فازهای متعدد، بخش مهمی از گیم‌پلی را تشکیل می‌دهند.
  • بازی مسیری غیرخطی را ارائه می‌دهد و بازیکنان می‌توانند ترتیب مقابله با باس‌ها را انتخاب کنند.
جزئیات فنی و انتشار:

  • بازی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته شده است که امکان ارائه گرافیک بالا، نورپردازی واقع‌گرایانه و جلوه‌های مبتنی بر فیزیک را فراهم می‌کند.[6]
  • این بازی برای پلتفرم‌های PC (از طریق Steam و Epic Games Store)، پلی‌استیشن ۵ (PS5) و ایکس‌باکس سری X/S منتشر خواهد شد.
  • تاریخ انتشار بازی برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که بازی در تابستان ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.
  • بازی از روز اول انتشار در سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.
به طور خلاصه، WUCHANG: Fallen Feathers یک بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک با فضایی تاریک و فانتزی است که در چین باستان جریان دارد و بر مبارزات چالش‌برانگیز، کاوش و داستانی عمیق با الهام از تاریخ و اساطیر چین تمرکز دارد.
 
منم وارد منطقه ی چهارم بازی شدم. تا اینجای کار همه چیز تکراری, بی منطق, روی مخ بود :دی
باس ها به خپدیه خود سخت نیستن. حرکاتشون بسیار محدوده. سخت بودنش به خاطر فس فس کردن کاراکتر وقتی میفته روی زمین و باید از ۱۲ امام کمک بگیره برا بلند شدنش. از طرفی باس ها روی دور 3x هستن!
تا اینجای کار دقیقا همه چیز کپی مطلق! از اون راه نامرئی پشت معبد ناحیه سوم , تا میمیک ها و...! بازی تقریبا هیچی از خودش نداشته.
فاصله ی بسیار زیاد شراین ها هم بیشتر به جای اینکه حس ترس به ادم بده, حس نفرت میده. واقعا این حجم از فاصله بی معنیه! یعنی شما حتی از محیط قبلی وارد محیط بعدی میشی, بازم باید کل محیطو بگردی تا شراین پیدا کنی!
اما بزرگترین و فاجعه ترین مشکل بازی, محیط های بزرگ و سردرگم کننده ی اونه! ناحیه ی دوم بازی (برفی) یکی از رو مخ‌ترین محیطهای ممکن بود. هر جایی که‌وارد میشدی, تبدیل میشد به ۲-۳ راه دیگه که همه هم شبیه به هم بودن. واقعا ساخت یه بازی با این وسعت وقتی منه سازنده توانایی و تجربشو ندارم, حماقت محضه.
اخرین موردی هم که برای خودم جالب بود این بود که بر خلاف سایر سولز لایک ها,وقتی یه باس سخت رو میزنم, هیچ حس قدرت یا افتخاری به خودم ندارم :دی اتفاقا وقتی باسو میکشم, بیشتر از بازی متنفر میشم که چرا همچین حالت فاجعه و آن بالانس ای ایجاد کرده :دی
فعلا تا ابتدای چپتر ۴, به بازی ۶ میدم.
 
IMG_20250729_095050_499.jpg
اقا من به شدت محوه گرافیک هنری و فنی بازی شدم :D از عناوین خوب و پخته آنریل انجین تو این نسل حساب میشه یه جورایی این موتور خوراک دارک فانتزیه و چی بهتر از عناوین سولز ...
نور پردازی پویا Global Illumination
از نور مشعل، مه‌گرفتگی، و بازتاب نو روی زمین خیس باعث ایجاد فضایی سنگین و وهم‌آلود که خوراک همین عناوینه توش به بهترین شکل پیاده شده.سنگینی گیم پلی و تعداد کم دشمنا اجازه میده بیشتر با فضا و اتمسفر ارتباط بگیریم .
به من خیلی خیلی بیشتر از ووکانگ چسبیده واقعا.خلاصه یکی از خوبای انریله ۵ جه .
چنتا اثر هنری زیبا ازش ببینیم .
IMG_20250729_124735_975.jpg IMG_20250729_124739_023.jpg IMG_20250729_124734_039.jpg
 
آخرین ویرایش:
منم وارد منطقه ی چهارم بازی شدم. تا اینجای کار همه چیز تکراری, بی منطق, روی مخ بود :دی
باس ها به خپدیه خود سخت نیستن. حرکاتشون بسیار محدوده. سخت بودنش به خاطر فس فس کردن کاراکتر وقتی میفته روی زمین و باید از ۱۲ امام کمک بگیره برا بلند شدنش. از طرفی باس ها روی دور 3x هستن!
تا اینجای کار دقیقا همه چیز کپی مطلق! از اون راه نامرئی پشت معبد ناحیه سوم , تا میمیک ها و...! بازی تقریبا هیچی از خودش نداشته.
فاصله ی بسیار زیاد شراین ها هم بیشتر به جای اینکه حس ترس به ادم بده, حس نفرت میده. واقعا این حجم از فاصله بی معنیه! یعنی شما حتی از محیط قبلی وارد محیط بعدی میشی, بازم باید کل محیطو بگردی تا شراین پیدا کنی!
اما بزرگترین و فاجعه ترین مشکل بازی, محیط های بزرگ و سردرگم کننده ی اونه! ناحیه ی دوم بازی (برفی) یکی از رو مخ‌ترین محیطهای ممکن بود. هر جایی که‌وارد میشدی, تبدیل میشد به ۲-۳ راه دیگه که همه هم شبیه به هم بودن. واقعا ساخت یه بازی با این وسعت وقتی منه سازنده توانایی و تجربشو ندارم, حماقت محضه.
اخرین موردی هم که برای خودم جالب بود این بود که بر خلاف سایر سولز لایک ها,وقتی یه باس سخت رو میزنم, هیچ حس قدرت یا افتخاری به خودم ندارم :دی اتفاقا وقتی باسو میکشم, بیشتر از بازی متنفر میشم که چرا همچین حالت فاجعه و آن بالانس ای ایجاد کرده :دی
فعلا تا ابتدای چپتر ۴, به بازی ۶ میدم.
کاکا اگه بازی برا من حکم ۶ رو داشت امکان نداشت بازیش کنم حتی اگه ۵تومن پول بازی داده بودم
داری خیلی به خودت فشار میاری اینقدر تنفر تو دلت ایجاد میکنی :D
این دنیا ارزشش رو نداره مرد بیخیال شو:D
 
کاکا اگه بازی برا من حکم ۶ رو داشت امکان نداشت بازیش کنم حتی اگه ۵تومن پول بازی داده بودم
داری خیلی به خودت فشار میاری اینقدر تنفر تو دلت ایجاد میکنی :D
این دنیا ارزشش رو نداره مرد بیخیال شو:D
امکان نداره :دی
بحث پول نیس :دی گور بابای پول :D بحث سر چلنج هست. به هر حال توی سن و سال من (مثبت ۳۲) اینکه یه بازیو بزنم پاک کنم صرفا به بهونه ی اینکه بالانس نبوده یا اشغال بوده, حس ضعف میده بهم :Dباید به خودم اثبات کنم که هنوز سولز بازم و میتونم چلنج رو قبول کنم :دی یه جور اثبات به خودمه انگار :دی
نه تنها بازیش میکنم, بلکه باید پلاتش هم بکنم :دی
دنیا همینه دقیقا :دی

WUCHANG: Fallen Feathers Upcoming Tweaks, Fixes & Changes​

  • Fix crashes across different devices
  • Improve frame rates and reduce lag on certain graphics cards
  • Optimize default settings for some graphics cards
  • Correct the speed of getting up after being knocked down
  • Reduce damage and the number of some traps
  • Lower impact resistance of certain low-level monsters
  • Reduce exploration pressure in some areas
  • Fix issues caused by missing items leading to quest interruptions
  • Improve AI logic for monsters and bosses
  • Enhance texture quality in low-resolution areas
  • Improve asset detail and precision in some regions


خوب گویا دارن بالانسش میکنن بالاخره.
خبر خوب اینکه تعداد تله ها داره کم میشه, انیمیشن بلند شدن از زمین داره کوتاه تر میشه.
 
آخرین ویرایش:
من بازیو روزی که ریلیز شد شروع کردم و الان هم تموم شد، در یک کلام بخوام بازیو توصیف کنم یک بازی عالی خوش ساخت که واقعا باید به سازنده های این بازی یک خسته نباشید حسابی گفت، این بازی شاید بهترین اثر سولز لایک تا به امروز باشه که حتی در بعضی موارد هم نسبت به خود سری دارک سولز لذتش برای من بیشتر بود که یکی از دلیلش میتونه fast pace بودن بازی باشه که در اواخر برای من تبدیل شده بود به نینجا گیدن ترکیب اونیموشا 3 در قالب دارک سولز. چه از منظر ستینگ، اتمسفر و ست درسینگ محیط ها با یک اثر عالی طرف هستیم که مکانیک گیم پلی و درخت مهارت بازی به بهترین شکل ممکن در اختیار هم هستن که بازی به شدت لذت بخش میکنه. تنوع باسها و مینی باس ها و دشمن های عادی هم خوب هست، داستان بازی هم به نظرم به بهترین شکل روایت میشه در بین سولز لایک ها.

اول از همه دوست دارم یه چند مورد رو از سر راه بردارم، مورد اول اینکه بازی حداقل روی 2 تا سیستم بنده هیچ مشکل پرفورمنسی نداره و حتی 1 دونه باگ هم برنخوردم. من با موس و کیبورد بازی میکنم و اصلا ابدا مشکل دوربینی که بهش اشاره میشد رو ندیدم و همه چیز تو بهترین حالت ممکن هست و هیچ تاخیری تو مکانیک گیم پلی و غیره دیده نشده تو بعضی موارد میگن موقع ناک اوت شدن روی زمین کاراکتر دیر بلند میشه که این خودش کیس بای کیس متفاوته و نکات مثبت منفی خودشو داره، مثلا در مواجه با بعضی از باسها که شما به زمین پرتاب میشید اون باس وسط حمله های زنجیره وار هست که اگه به سرعت بلند بشید باعث میشه که سریع کشته بشید مثلا همین امروز که اپدیت جدید دادن مواجه شد به باس آخر که برای من بعد از ناک اوت شدن توسط اسپل 2 مرحله ای بعد از بلند شدن مجدد دوباره همون اسپل به من دمیج داد چون تایمینگ برخواستن با اسپل اتک باس یکی بود در صورتی که در پیش از اپدیت این فرصت برای شما وجود داشت تا یه بازه زمانی خودتون تصمیم بگیرید چه زمانی از زمین بلند بشید که اونم با اسپم کردن دکمه Dodge بود.
خیلی گفته میشه که بازی بالانس نیست و سخته و من بهترین توصیفی که که میتونم پیدا کنم اینه که بازی بعضی از باسهاش چالش بر انگیزه از نوع لذت بخشش و البته این بر میگرده به خود پلیر که درخت مهارتش رو به چه صورت چیده باشه یا هنگام مواجه با باس با ارمور یا Pendant های درستی استفاده کرده باشه و از همه مهمتر تا چه سطحی در منطقه ای که هستید فارم کردید. مورد دیگه هم باسها یک سری پترن دارن که ممکن تکرار بشه و از چند حالت خارج نیست به عنوان مثال Commander Honglan در فاز اولیه حمله بهتره از فاصله دور فقط حملاتش دفلکت بشه تا اون دایره مربوط به Critical hit پر بشه در نیمه دوم جونش هم بهتر با فاصله نزدیک. هر چی به آخر بازی نزدیک بشید باسها هم براتون آسونتر میشه چون آیتم های مهم و فارمینگ بهتری گیرتون میاد به طوری که از 20k رد مرکروی فارمینگ چپتر 3 میرسید به 100k آخرای بازی در یک rotation.
مورد بعدی اینکه بارها گفته شده که فاصله بین Teleport ها زیاده، که باز هم این مورد اشتباه نه تنها فاصلشون زیاد نیست بلکه مپ ها به صورت حرفه ای طراحی شده که در آخر همه فواصل به نوعی به هم در ارتباط هستن که به صورت یک هاب مرکزی همرو به هم وصل میکنه و فاصله بیشتر از چند دقیقه ای با هم ندارن و اینکه گفته میشه راههای زیادی هست خب اینم چیز جدیدی نیست و قانون بازیهای سولز بک ترک کردن مسیرها هستش که ممکن منتهی بشه آیتم های مختلف یا درهای از پشت بسته شده ای که بعد از باز کردنشون مسیر به سمت Teleport قبلی رو برای شما هموار میکنه که مناطق رو به هم وصل میکنه.

من خودم بازی با لول 130 تموم کردم و تمامی تمرکزم فقط بر روی longsword بود و مهمترین اسکیلی که براش گرفتم deflect بود و از شاخه های اصلی دیگه هم Dual Blades ، Axe ، one hand sword و Spear فقط مهارت های مربوط به Strength, Agility, Endurance، Vitality اپگرید کردم. دلیلش هم این هست که بعضی مواقع شما برای دسترسی به endurance بیشتر باید خانه بیشتری در یک درخت مهارت طی کنید تا بهش بهش برسید در صورتی که مثلا تو Dual Blades ممکن سریعتر به +5 اندییورنس برسید.
بعضی از اسپل ها هم گیم چنجر هستن مثل Ethereal Form که عملا شمارو از 1 یا 2 حمله 100% هیت غیب میکنه و تنها یک خونه از مجیک شمارو میگیره و سریع هم پر میشه.

Screenshot 2025-07-29 200555.png
Divine Might هم برای ضربه قدرتی Heavy Attack از پشت یا حتی دمیج های اسلشینگ هم عالیه

photo_2025-07-29_20-36-31.jpg

یه اسپل دیگه هم هست اواخر چپتر 4 میگیرد که اون دیگه 4 5 تا ضربه 100% هیت رو جلوشو میگیره که به صورت یک شیلد هست که به دلیل اسپویل اول اسمش رو میگم که حواستون بهش باشه Echo of the ...

یک سری تصاویر هم از چپتر نخست گرفتم تا انتهای بازی از محیط های زیباش که میزارم تو اسپویلر. فقط چون حجم هر عکس 20 مگ بود مجبور شدم کامپرس کنم که به 180kb برسه.



 
من بازیو روزی که ریلیز شد شروع کردم و الان هم تموم شد، در یک کلام بخوام بازیو توصیف کنم یک بازی عالی خوش ساخت که واقعا باید به سازنده های این بازی یک خسته نباشید حسابی گفت، این بازی شاید بهترین اثر سولز لایک تا به امروز باشه که حتی در بعضی موارد هم نسبت به خود سری دارک سولز لذتش برای من بیشتر بود که یکی از دلیلش میتونه fast pace بودن بازی باشه که در اواخر برای من تبدیل شده بود به نینجا گیدن ترکیب اونیموشا 3 در قالب دارک سولز. چه از منظر ستینگ، اتمسفر و ست درسینگ محیط ها با یک اثر عالی طرف هستیم که مکانیک گیم پلی و درخت مهارت بازی به بهترین شکل ممکن در اختیار هم هستن که بازی به شدت لذت بخش میکنه. تنوع باسها و مینی باس ها و دشمن های عادی هم خوب هست، داستان بازی هم به نظرم به بهترین شکل روایت میشه در بین سولز لایک ها.

اول از همه دوست دارم یه چند مورد رو از سر راه بردارم، مورد اول اینکه بازی حداقل روی 2 تا سیستم بنده هیچ مشکل پرفورمنسی نداره و حتی 1 دونه باگ هم برنخوردم. من با موس و کیبورد بازی میکنم و اصلا ابدا مشکل دوربینی که بهش اشاره میشد رو ندیدم و همه چیز تو بهترین حالت ممکن هست و هیچ تاخیری تو مکانیک گیم پلی و غیره دیده نشده تو بعضی موارد میگن موقع ناک اوت شدن روی زمین کاراکتر دیر بلند میشه که این خودش کیس بای کیس متفاوته و نکات مثبت منفی خودشو داره، مثلا در مواجه با بعضی از باسها که شما به زمین پرتاب میشید اون باس وسط حمله های زنجیره وار هست که اگه به سرعت بلند بشید باعث میشه که سریع کشته بشید مثلا همین امروز که اپدیت جدید دادن مواجه شد به باس آخر که برای من بعد از ناک اوت شدن توسط اسپل 2 مرحله ای بعد از بلند شدن مجدد دوباره همون اسپل به من دمیج داد چون تایمینگ برخواستن با اسپل اتک باس یکی بود در صورتی که در پیش از اپدیت این فرصت برای شما وجود داشت تا یه بازه زمانی خودتون تصمیم بگیرید چه زمانی از زمین بلند بشید که اونم با اسپم کردن دکمه Dodge بود.
خیلی گفته میشه که بازی بالانس نیست و سخته و من بهترین توصیفی که که میتونم پیدا کنم اینه که بازی بعضی از باسهاش چالش بر انگیزه از نوع لذت بخشش و البته این بر میگرده به خود پلیر که درخت مهارتش رو به چه صورت چیده باشه یا هنگام مواجه با باس با ارمور یا Pendant های درستی استفاده کرده باشه و از همه مهمتر تا چه سطحی در منطقه ای که هستید فارم کردید. مورد دیگه هم باسها یک سری پترن دارن که ممکن تکرار بشه و از چند حالت خارج نیست به عنوان مثال Commander Honglan در فاز اولیه حمله بهتره از فاصله دور فقط حملاتش دفلکت بشه تا اون دایره مربوط به Critical hit پر بشه در نیمه دوم جونش هم بهتر با فاصله نزدیک. هر چی به آخر بازی نزدیک بشید باسها هم براتون آسونتر میشه چون آیتم های مهم و فارمینگ بهتری گیرتون میاد به طوری که از 20k رد مرکروی فارمینگ چپتر 3 میرسید به 100k آخرای بازی در یک rotation.
مورد بعدی اینکه بارها گفته شده که فاصله بین Teleport ها زیاده، که باز هم این مورد اشتباه نه تنها فاصلشون زیاد نیست بلکه مپ ها به صورت حرفه ای طراحی شده که در آخر همه فواصل به نوعی به هم در ارتباط هستن که به صورت یک هاب مرکزی همرو به هم وصل میکنه و فاصله بیشتر از چند دقیقه ای با هم ندارن و اینکه گفته میشه راههای زیادی هست خب اینم چیز جدیدی نیست و قانون بازیهای سولز بک ترک کردن مسیرها هستش که ممکن منتهی بشه آیتم های مختلف یا درهای از پشت بسته شده ای که بعد از باز کردنشون مسیر به سمت Teleport قبلی رو برای شما هموار میکنه که مناطق رو به هم وصل میکنه.

من خودم بازی با لول 130 تموم کردم و تمامی تمرکزم فقط بر روی longsword بود و مهمترین اسکیلی که براش گرفتم deflect بود و از شاخه های اصلی دیگه هم Dual Blades ، Axe ، one hand sword و Spear فقط مهارت های مربوط به Strength, Agility, Endurance، Vitality اپگرید کردم. دلیلش هم این هست که بعضی مواقع شما برای دسترسی به endurance بیشتر باید خانه بیشتری در یک درخت مهارت طی کنید تا بهش بهش برسید در صورتی که مثلا تو Dual Blades ممکن سریعتر به +5 اندییورنس برسید.
بعضی از اسپل ها هم گیم چنجر هستن مثل Ethereal Form که عملا شمارو از 1 یا 2 حمله 100% هیت غیب میکنه و تنها یک خونه از مجیک شمارو میگیره و سریع هم پر میشه.

View attachment 387498
Divine Might هم برای ضربه قدرتی Heavy Attack از پشت یا حتی دمیج های اسلشینگ هم عالیه

View attachment 387501

یه اسپل دیگه هم هست اواخر چپتر 4 میگیرد که اون دیگه 4 5 تا ضربه 100% هیت رو جلوشو میگیره که به صورت یک شیلد هست که به دلیل اسپویل اول اسمش رو میگم که حواستون بهش باشه Echo of the ...

یک سری تصاویر هم از چپتر نخست گرفتم تا انتهای بازی از محیط های زیباش که میزارم تو اسپویلر. فقط چون حجم هر عکس 20 مگ بود مجبور شدم کامپرس کنم که به 180kb برسه.



توی ریجن ۲ یه سری درخت هستن که وقتی heavy attack بهت میزنن, پرت میشی روی زمین. بلافاصله بعد از افتادن, درخته شروع میکنه به انجام اتک های چرخشی. ۳ تا اتک پشت سر هم میزنه. زنده موندن توی این حالت صفر درصده. چرا؟ چون کاراکتر افتاده روی زمین. تا بخواد بلند بشه اتک میخوره! ایا پلیر مقصره؟ نه! اصا پلیر کاری نمیتونه بکنه! چون ضربه خوردن از این دشمن, مساویه با افتادن روی زمین. روی زمین افتادن هم مساویه با مرگ صد در صد! حالا ترکیبش کن با فاصله ی بسیارررر دور بین شراین ها! حالا تقصیر بازیکن چیه؟ هیچی :دی
در کل قطعا این موارد مشکل داشته که سازنده خودش اومده توی اپدیت گفته که قراره اینو فیکس کنیم.
 
@Musician
من به صحبتهات این رو اضافه کنم که گفته میشه این بازی چیزی از خودش نداره و همه چیش رو از بازیهای دیگه مثل ساخته های فرام سافتور و تیم نینجا گرفته که خب این اصلا چیز بدی نیست.
بالاخره بازی تو زیرسبکِ سولزلایک ساخته شده و خب مشخصه که باید ایده های رایج سبک رو درش ببینیم.

میخوام بگم دقیقا صحبتهایی که اوایل انتشار Lies of P هم میشد ، اینکه کپی پیست بلادبورنه ، هیچی از خودش نداره و... در مورد این بازی هم داره تکرار میشه.

بازی برای منم جز چند مورد تاخیر در بعضی انیمیشنها و ضربات یا دویدن کرکتر و... واقعا همه چیش استانداردهای بالایی داره.
باسهای نسبتا سخت ولی با حرکات تلگرافیک که میشه با تمرکز درست انداختشون ، بیخود نوار سلامتی خیلی گنده براشون نزاشتن یا همه باسها رو دو یا سه فازی نساختن.
لول دیزاین بازی خیلی خوبه ، حداقل من تو سولزلایکهای تو این ابعاد چیزی به این خوبی ندیدم.

=========
در آخر میخوام بگم مواظب باشید که آرزوی چی رو میکنید ، بازی بعد از این آپدیتها ممکنه که گند بخوره توش.
نمونش Lords of the Fallen که واقعا سطح بازی رو چند نمره کشوندن پایین چون خیلی در دسترسش کردن و اون چالش رو از بازی حداقل تو دور اول که بازی میکنیم گرفتن.
البته پلیرهاش خیلی بیشتر شد ولی برای طرفدارهای با تجربه تر سبک عملا عقبگرد بود.

البته این احتماله.
شاید با آپدیتها بهتر هم شد.

ولی به نظرم اگه خریدین یا قصد بازی کردن دارین بشینین بازی کنین تا احتمال همچین بلایی رو رفع کنین.
تهش اگه بهتر شد خب سولزلایک رو که یک بار تموم نمیکنن.
چه بهتر که نیوگیم پلاسهای جذابتری خواهیم داشت.
 
آخرین ویرایش:
به شخصه این بازی و lies of p بهترین SL های غیر فرام سافتور ان برام.اصلا به چیزایی مثل نمره پایین استیم نگاه نکنید و تا نرف نشده لذتشو ببرید
..........
هر کی Fierce tiger رو بزنه خیله مرد :D .فاز اولش یک ربع طول میکشه یک لحظه غفلت تمومه.فاز 2 برای چی گذاشتن.
......
زدمش :o
 
آخرین ویرایش:
چطور با بانگ سورد بايد ديفلكت كرد؟
من احساس ميكنم با بيخبرى دارم خودمو عذاب ميدم :D
البته تا الان ٤ يا ٥ تا باس داشتم و هيچكدوم خيلى اذيت نكردن.
ولى محيط رو اعصابه.
 
آخرین ویرایش:
خب چندتا ماد عالی برای پلیرهای PC معرفی کنم.

اولی اگه کارت انویدیا دارین و استاتر این ماد رو نصب کنین:

Ultimate Engine Tweaks (Anti-Stutters - More Performance - Lower Latency - Better Clarity - Lossless)​

نسخه گیم پس و استیم داره.
Ultimate Engine Tweaks (Anti-Stutters - More Performance - Lower Latency - Better Clarity - Lossless)

باید تو این آدرسها کپی پیست کنین:
(Xbox / Game Pass version only)

(Press Win + R , type the path above and click Enter to open the folder directly)

then Right-Click on it -> Properties -> make sure the "Read-Only" box is selected -> Apply/OK
(Press Win + R , type the path above and click Enter to open the folder directly)

then Right-Click on it -> Properties -> make sure the "Read-Only" box is selected -> Apply/OK
(To Uninstall just delete the modded Engine.ini, the game will recreate its default one on next launch)
============
برای مادهای پایین باید اول Wuchang Mod Enabler رو دانلود کنین:
که نسخه گیم پس و استیم داره ، بعد دانلود بریزیدش تو فولدر بازی
Wuchang Mod Enabler

Skip Intro Logos​

ماد حذف لوگوهای بازی زمان بالا اومدن که خیل طولانیه.
Skip Intro Logos
مراحل نصبش که تو سایت مشخصه ولی برای نصب مادها با Mod Enabler باید برین به این آدرس:
WUCHANG- Fallen Feathers\Content\Project_Plague\Content\Paks
یه پوشه به اسم "mods~" بسازین و این مادها رو اونجا کپی پیست کنین.
===========

Fast Item Pick Up​

انیمیشن برداشتن آیتم از روی زمین رو سریعتر میکنه:
Fast Item Pick Up
2حالت داره ، یکیش 50 درصد و یکیش 100 درصد سرعت رو بیشتر میکنه.

===============

Oversampling Resolution Unlocker​

اگه میخواین رزولوشن بازی رو برگردونین به حالت native قبل از آپدیت از این استفاده کنین:
Oversampling Resolution Unlocker
توضیحاتش رو بخونین ، مهمه.
=============

Fix Oversampling Resolution slider​

مثل همون بالاییه ، ولی خودتون تست کنین ببینین کدوم بهتر جواب میده.
Fix Oversampling Resolution slider

============

Improved Sprinting​

اینکه عشق منه ، تو سه حالت 10 - 20 -30 درصد سرعت دویدن رو بیشتر میکنه.
Improved Sprinting

==========
مادهای دیگه هم هست مثل Pause the game و...
یا save ,load کردن به صورت دلخواه
یه سر به صفحش بزنین.


اینها همه مادهای Qol هستن و فقط تجربه بازی رو بهتر میکنن.
حالا تا بعدها خودشون آپدیت بدن یا این موارد رو بهبود بدن.
 
آخرین ویرایش:
چطور با بانگ سورد بايد ديفلكت كرد؟
من احساس ميكنم با بيخبرى دارم خودمو عذاب ميدم :D
البته تا الان ٤ يا ٥ تا باس داشتم و هيچكدوم خيلى اذيت نكردن.
ولى محيط رو اعصابه.
تو درخت مهارت یه اسکیل داره که باید آنلاک کنی و بعد خودش بهت میگه که باید فعالش کنی و جای چی رو میگیره.
بعد این با L2 میتونی دیفلکت/پری کنی.
دوتا خورده اسکیل هم کنارش میتونی فعال کنی که این رو بهبود میدن و میتونی بعدش اتک بدی که خیلی کارراه اندازه.
 
  • Like
Reactions: SaDrA-HhH
این حس ناامنی که تو اکسپلور کردن محیط به پلیر وارد میشه رو خیلی خوب درآوردن.
ناامنی نیست بیشتر رو مخه فقط :دی
من هنوز منطقه اولم ولی یه جوری مجبورم بازی کنم که انگار تو کانتر AWP bait میکنم وگرنه تو هر اتاق و راهرو دو نفر میریزن سرم یه command grab میزنن نصف HP م میره :))
 
ناامنی نیست بیشتر رو مخه فقط :دی
من هنوز منطقه اولم ولی یه جوری مجبورم بازی کنم که انگار تو کانتر AWP bait میکنم وگرنه تو هر اتاق و راهرو دو نفر میریزن سرم یه command grab میزنن نصف HP م میره :))
جلوتر بری آبدیده تر میشی:دی
سعی کن اوناگیت رو فعال نگه داری
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or