Multi Platform WUCHANG: Fallen Feathers

سازنده
Leenzee Games
تاریخ انتشار
2025
ناشر
505 Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
WUCHANG_GIF-6_600x200.gif


بازی WUCHANG: Fallen Feathers یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی (Action RPG) در سبک سولزلایک (Soulslike) است که توسط استودیوی چینی Leenzee Games توسعه یافته و توسط 505 Games منتشر خواهد شد

در اینجا اطلاعات کلیدی در مورد این بازی آورده شده است:

داستان و محیط بازی:

  • بازی در اواخر دوران سلسله مینگ در چین، در سرزمین جنگ‌زده و طاعون‌زده‌ی "شو" (Shu) جریان دارد.
  • یک بیماری مرموز به نام "Ornithropy" یا "Feathering" در حال شیوع است که باعث جهش‌های وحشتناک و تبدیل انسان‌ها به موجودات هیولایی می‌شود.
  • بازیکنان نقش "بای ووچانگ" (Bai Wuchang) را بر عهده می‌گیرند، یک دزد دریایی زن که از فراموشی رنج می‌برد و به بیماری Feathering مبتلا شده است.
  • ووچانگ باید ضمن کشف رازهای گذشته فراموش‌شده خود، با بیماری‌اش مقابله کرده و حقیقت پشت پرده این طاعون و جهش‌ها را در سرزمین شو کشف کند.
  • داستان بازی از اساطیر چین، به‌ویژه افسانه‌های باستانی شو و مکان‌هایی مانند Sanxingdui و Jinsha الهام گرفته شده است.
  • انتخاب‌های بازیکن، متحدانی که به آن‌ها اعتماد می‌کند و اسراری که کشف می‌کند، به پایان‌های مختلفی در بازی منجر خواهد شد.
گیم‌پلی:

  • این بازی یک تجربه سولزلایک با مبارزات چالش‌برانگیز و از دید سوم شخص است.
  • سیستم مبارزات بر واکنش‌پذیری تمرکز دارد. با جاخالی دادن یا دفع حملات (Parry) در زمان‌بندی مناسب، "امتیاز مهارت" کسب می‌کنید که برای استفاده از حملات ویژه و طلسم‌ها ضروری است.
  • تنوع سلاح‌ها بالاست و شامل ۲۵ سلاح منحصر به فرد در ۵ دسته مختلف می‌شود. بازیکن می‌تواند یک سلاح اصلی و یک سلاح فرعی حمل کند.
  • علاوه بر سلاح‌ها، حدود ۴۰ طلسم و جادو نیز در بازی وجود دارد که می‌توان با تکیه بر آن‌ها نیز بازی را به اتمام رساند.
  • بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها و مهارت‌های خود را ارتقا دهند و مهارت‌های جدیدی از دشمنان شکست‌خورده به دست آورند.
  • دنیای بازی شامل مناطق به‌هم‌پیوسته است که بازیکنان را به کاوش تشویق می‌کند.
  • شخصیت‌های غیرقابل‌بازی (NPC) متعددی در دنیا وجود دارند که می‌توان با آن‌ها تعامل کرد و ماموریت‌های جانبی دریافت نمود.
  • باس‌فایت‌های چالش‌برانگیز با فازهای متعدد، بخش مهمی از گیم‌پلی را تشکیل می‌دهند.
  • بازی مسیری غیرخطی را ارائه می‌دهد و بازیکنان می‌توانند ترتیب مقابله با باس‌ها را انتخاب کنند.
جزئیات فنی و انتشار:

  • بازی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته شده است که امکان ارائه گرافیک بالا، نورپردازی واقع‌گرایانه و جلوه‌های مبتنی بر فیزیک را فراهم می‌کند.[6]
  • این بازی برای پلتفرم‌های PC (از طریق Steam و Epic Games Store)، پلی‌استیشن ۵ (PS5) و ایکس‌باکس سری X/S منتشر خواهد شد.
  • تاریخ انتشار بازی برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که بازی در تابستان ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.
  • بازی از روز اول انتشار در سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.
به طور خلاصه، WUCHANG: Fallen Feathers یک بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک با فضایی تاریک و فانتزی است که در چین باستان جریان دارد و بر مبارزات چالش‌برانگیز، کاوش و داستانی عمیق با الهام از تاریخ و اساطیر چین تمرکز دارد.
 
يه مشكل ديگه بازى فاصله زياد شراين هاس به نظرم.
حتى دارك سولز ١ هم تو اين زمينه بهتر بودد :D
آقایون من یادم رفته بلادبورن پرش داشت یا نداشت ؟ :دی

يه پرش نصفه نيمه ايي داشت.
حين دويدن دوباره دايره رو ميزدى ميپريد.
 
  • Like
Reactions: ( Layken )
يه مشكل ديگه بازى فاصله زياد شراين هاس به نظرم.
حتى دارك سولز ١ هم تو اين زمينه بهتر بودد :D
این تو بعضی ار مناطقش فقط اینطوره که خب با تعداد دشمن بالانسش کردن.
میخوام بگم این به نظرم نقطه قوت بازیه.

این حس ناامنی که تو اکسپلور کردن محیط به پلیر وارد میشه رو خیلی خوب درآوردن.
=======
امیدوارم استودیو با این نظرهایی که تو سطح نت هست خر نشه و مثل Lotf بس که آسونش کردن به تجربه بازی لطمه بزنن.

اونجا با اینکه یکسری ویژگیهای عالی به بازی اضافه شو ولی از لحاظ سختی اصلا یه بازی دیگه شد بس که همه چی رو تغییر دادن و خیلی آسون کردنش.
 
يه مشكل ديگه بازى فاصله زياد شراين هاس به نظرم.
حتى دارك سولز ١ هم تو اين زمينه بهتر بودد

آره بنظرم تو این زمینه هم بازی خیلی بالانس نیست. بعضی جاها خیلی به هم نزدیک هستند و بعضی جاها هم فاصله نسبتا زیادی با هم دارند. در کل بنظرم باید دقیقا قبل از لوکیشن هر باس فایت یه شراین میزاشتند تا اگر مردی بتونی سریع دوباره باس فایت رو امتحان کنی. فاصله اکثر شراین ها تا باس ها نسبتا کوتاه هست اما لودینگ های طولانی و سرعت دویدن کم کاراکتر خیلی کمکی به این موضوع نمیکنه.

امیدوارم استودیو با این نظرهایی که تو سطح نت هست خر نشه و مثل Lotf بس که آسونش کردن به تجربه بازی لطمه بزنن.

اونجا با اینکه یکسری ویژگیهای عالی به بازی اضافه شو ولی از لحاظ سختی اصلا یه بازی دیگه شد بس که همه چی رو تغییر دادن و خیلی آسون کردنش.

بنظرم احتمالش بالاست با یه پچ بازی رو نرف و حداقل برای بعضی از باس ها مثل honglan آسونتر کنند. چون همین الان هم بخاطر بعضی از نقدهای استیم ظاهرا کمی شل کردند.

IMG_۲۰۲۵۰۷۲۸_۱۴۰۴۴۹.png
 
آره بنظرم تو این زمینه هم بازی خیلی بالانس نیست. بعضی جاها خیلی به هم نزدیک هستند و بعضی جاها هم فاصله نسبتا زیادی با هم دارند. در کل بنظرم باید دقیقا قبل از لوکیشن هر باس فایت یه شراین میزاشتند تا اگر مردی بتونی سریع دوباره باس فایت رو امتحان کنی. فاصله اکثر شراین ها تا باس ها نسبتا کوتاه هست اما لودینگ های طولانی و سرعت دویدن کم کاراکتر خیلی کمکی به این موضوع نمیکنه.



بنظرم احتمالش بالاست با یه پچ بازی رو نرف و حداقل برای بعضی از باس ها مثل honglan آسونتر کنند. چون همین الان هم بخاطر بعضی از نقدهای استیم ظاهرا کمی شل کردند.

View attachment 387351
این بخش مبارزه مثل پاسخ دهی ، تو لحظه بودن و اون تاخیر تو بعضی از ضربات رو بهبودش بدن خیلی خوب میشه.
اگه دارن روش کار میکنن که عالیه.

من این دویدن کرکتر همچنان روی مخمه.
خیلی کند حرکت میکنه ، انگار داره راه میره.
این ویدئوی آخر Phantom Blade Zero رو که دیدم واقعا جیگرم حال اومد که چطور میدوه و سرعت بازی خیلی بالاست و از نردبون ها و... پارکور مانند بالا میره.
حالا نه که اونطور باشه ولی این حرکت حلزونی فعلی هم نباشه لطفا.

در مورد باسفایتها که حتما کمی دستکاری میکنن ، این تو این سبک رایجه.
حتی فرام سافتور هم این رو خیلی انجام داده و میده.

ولی به نظرم تو بخش اکسپلور کردن ، تعداد دشمنها ، بونفایرها و... خیلی خوب میشه که Lords of the fallen رو الگوی خودشون قرار ندن.
نهایتا مسیر Lies of p رو برن.

بازی یه حس مریضی و وحشت به آدم القا میکنه که این تو LOTF 1.0 هم وجود داشت ولی بعدها با تصمیم های بیجا نابودش کردن.
این رو اینجا هم داریم ، تو بعضی از مراحل حتی خیلی بیشتر ، خوب میشه که این رو همچنان حفظش کنن و با زیادکردن بونفایرها و کمتر کردن دشمنها و ... نابودش نکنن.
 
این حس ناامنی که تو اکسپلور کردن محیط به پلیر وارد میشه رو خیلی خوب درآوردن.

حس نا امنى با علاف كردن پلير خيلى فرق داره.
بعد تله هاى بازيم زياديه و فقط رو اعصابه ديگه اون عنصر غافلگيرى هم جاشو به فحش ميده.
واقعا بالانس نيست.
 
همینطوری برگشتم Shou Sanctum یه کمی فارم کنم ، داشتم گشت میزدم دیدم کلا یه منطقه رو کاملا از دست داده بودم و یه مینی باس رو همینطور!
کلی آیتم و یه در که برمیگرده به Revert Temple هم از دست داده بودم.
این بخش بازی خیلی جاهاش رو به راحتی میشه ندید و از کنارش رد شد ، اصلا فکر نمیکردم سانتی متری بوده باشه که من نگشته باشم.
خلاصه جالب بود برام.

===================
یکی دو مورد ایراد دیگه هم بخوام بگیرم که تقریبا در ادامه اینکه دوستمون گفت که از دومتری میپریم تو رودخونه خانوم میمیره که خب بخوره تو سرشون.
دیگه چرا از نیم متر ارتفاع میپری پایین باید وایسه و نفس تازه کنه؟
فکر کنم دستشون خورده و Fall Damage رو چندبرابر کردن.

یا اینکه وقتی میریم کنار نردبونها یه قرن طول میکشه که تکست Climb up بیاد و ما تایید بزنیم و بازی با یه تاخیری قبول کنه و... بعد بخواد با حرکت آهسته بره بالا.
این تو حالت معمول مهم نیست ولی تو درگیریها که میخوای در بری و برای جونت بجنگی خیلی آزار دهندست.
 
آخرین ویرایش:
الان کجای بازی هستی صدرا؟

اوايل منطقه بعد باس سوم.

دیگه چرا از نیم متر ارتفاع میپری پایین باید وایسه و نفس تازه کنه؟
فکر کنم دستشون خورده و Fall Damage رو چندبرابر کردن.

اره اينم رو مخه.
فال دميج هم ميده،دارك سولز انقد فال دميج نميداد :D
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
اوايل منطقه بعد باس سوم.
خب پس کم کم خودت رو برای Doomwillow و مناطق بعدش آماده کن که یه جهش تو سختی دشمنها و تعددشون داره :D
==========

خب من یه بار دیگه درخت رو ریست کردم و خیلی جدی تمرکز گذاشتم روی Temperance و اینکه تعدادش رو بیشتر کنم.
به فارم نیاز دارم شدید.
 
  • Like
Reactions: Rohshen
2 تا سوال فوق تخصصی :D

این swift draw که L3 رو فشار میدیم چیه و کی فعال میشه؟:-?
inner demon چیه؟باید ازش دوری کنیم تا قرمز نشه یا برعکس چیز بدرد بخوری هست؟بعد این که فعال میشه و میمیریم یه روحی چیزی میاد دفعه بعد دهن آدمو سرویس میکنه 😐
 
2 تا سوال فوق تخصصی :D

این swift draw که L3 رو فشار میدیم چیه و کی فعال میشه؟:-?
inner demon چیه؟باید ازش دوری کنیم تا قرمز نشه یا برعکس چیز بدرد بخوری هست؟بعد این که فعال میشه و میمیریم یه روحی چیزی میاد دفعه بعد دهن آدمو سرویس میکنه 😐
وقتی دو تا سلاح داری و skyborn might داشته باشی وقتی l3 بزنی از قدرتی یا اسکیل سلاح دوم استفاده میکنی.
در مورد inner demon وقتی زیاد بمیری یدونه دیمن شبیه خودت پیدا میشه که سول هاتو میگیره باید بکشیش که هم سول هات برگرده هم به حالت عادی و انسانی خودت برگردی .یه چیزی شبیه به demon soul هست البته تو سطح پایین تر اونجا کلی روند بازی عوض میشد.
یکسری inner demon دیگه هم تو بازی هستن تو یکسری مناطق وقتی وارد میشه صفحه قرمز میشه و ظاهر میشن باید اونا را هم بزنی هم ایتم میدن هم ۶ تاشونو بکشی تروفی میده
 
رفقا من تو فاز دوم کماندو هونگلان موندم :دی
تا الان تنها باسیه که مردنم به خاطر skill issueم نبوده
یه سری ضربه هاش هیت باکس شدید بزرگی داره قشنگ معلومه نخورده بهم ولی یهو میمیرم و اینکه پری کردنش خیلی راحته ولی وقتی پری میکنم فقط ضربه اولم بهش میخوره 2 تا ضربه بعدی از روش رد میشه و بهش نمیخوره
یه 20-30 باری طول کشید تا بزنمش :| همین 1 ساعت پیش زدمش :D

تا قبل این باس که بازی اصلا سخت نبوده ببینیم بعد این چی میشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or