Multi Platform WUCHANG: Fallen Feathers

سازنده
Leenzee Games
تاریخ انتشار
2025
ناشر
505 Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
WUCHANG_GIF-6_600x200.gif


بازی WUCHANG: Fallen Feathers یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی (Action RPG) در سبک سولزلایک (Soulslike) است که توسط استودیوی چینی Leenzee Games توسعه یافته و توسط 505 Games منتشر خواهد شد

در اینجا اطلاعات کلیدی در مورد این بازی آورده شده است:

داستان و محیط بازی:

  • بازی در اواخر دوران سلسله مینگ در چین، در سرزمین جنگ‌زده و طاعون‌زده‌ی "شو" (Shu) جریان دارد.
  • یک بیماری مرموز به نام "Ornithropy" یا "Feathering" در حال شیوع است که باعث جهش‌های وحشتناک و تبدیل انسان‌ها به موجودات هیولایی می‌شود.
  • بازیکنان نقش "بای ووچانگ" (Bai Wuchang) را بر عهده می‌گیرند، یک دزد دریایی زن که از فراموشی رنج می‌برد و به بیماری Feathering مبتلا شده است.
  • ووچانگ باید ضمن کشف رازهای گذشته فراموش‌شده خود، با بیماری‌اش مقابله کرده و حقیقت پشت پرده این طاعون و جهش‌ها را در سرزمین شو کشف کند.
  • داستان بازی از اساطیر چین، به‌ویژه افسانه‌های باستانی شو و مکان‌هایی مانند Sanxingdui و Jinsha الهام گرفته شده است.
  • انتخاب‌های بازیکن، متحدانی که به آن‌ها اعتماد می‌کند و اسراری که کشف می‌کند، به پایان‌های مختلفی در بازی منجر خواهد شد.
گیم‌پلی:

  • این بازی یک تجربه سولزلایک با مبارزات چالش‌برانگیز و از دید سوم شخص است.
  • سیستم مبارزات بر واکنش‌پذیری تمرکز دارد. با جاخالی دادن یا دفع حملات (Parry) در زمان‌بندی مناسب، "امتیاز مهارت" کسب می‌کنید که برای استفاده از حملات ویژه و طلسم‌ها ضروری است.
  • تنوع سلاح‌ها بالاست و شامل ۲۵ سلاح منحصر به فرد در ۵ دسته مختلف می‌شود. بازیکن می‌تواند یک سلاح اصلی و یک سلاح فرعی حمل کند.
  • علاوه بر سلاح‌ها، حدود ۴۰ طلسم و جادو نیز در بازی وجود دارد که می‌توان با تکیه بر آن‌ها نیز بازی را به اتمام رساند.
  • بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها و مهارت‌های خود را ارتقا دهند و مهارت‌های جدیدی از دشمنان شکست‌خورده به دست آورند.
  • دنیای بازی شامل مناطق به‌هم‌پیوسته است که بازیکنان را به کاوش تشویق می‌کند.
  • شخصیت‌های غیرقابل‌بازی (NPC) متعددی در دنیا وجود دارند که می‌توان با آن‌ها تعامل کرد و ماموریت‌های جانبی دریافت نمود.
  • باس‌فایت‌های چالش‌برانگیز با فازهای متعدد، بخش مهمی از گیم‌پلی را تشکیل می‌دهند.
  • بازی مسیری غیرخطی را ارائه می‌دهد و بازیکنان می‌توانند ترتیب مقابله با باس‌ها را انتخاب کنند.
جزئیات فنی و انتشار:

  • بازی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته شده است که امکان ارائه گرافیک بالا، نورپردازی واقع‌گرایانه و جلوه‌های مبتنی بر فیزیک را فراهم می‌کند.[6]
  • این بازی برای پلتفرم‌های PC (از طریق Steam و Epic Games Store)، پلی‌استیشن ۵ (PS5) و ایکس‌باکس سری X/S منتشر خواهد شد.
  • تاریخ انتشار بازی برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که بازی در تابستان ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.
  • بازی از روز اول انتشار در سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.
به طور خلاصه، WUCHANG: Fallen Feathers یک بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک با فضایی تاریک و فانتزی است که در چین باستان جریان دارد و بر مبارزات چالش‌برانگیز، کاوش و داستانی عمیق با الهام از تاریخ و اساطیر چین تمرکز دارد.
 
من متوجه اين سيستم مدنس نميشم.
حتما بايد اون روحى كه حمله ميكنه رو بكشيم؟ راه ديگه ايي نداره؟ :D
کشش این کوچ کردن رو دیگه ندارم ، حین فرآیند ترنزیشن به کنسول احتمالا بیخیال گیمینگ بشم:D

ترنزيشن خاصى نداره كنسولو روشن ميكنى و تمام :D
 
ترنزيشن خاصى نداره كنسولو روشن ميكنى و تمام :D
اون که شوخیه.
من کل لایبرری بازیهام روی استیمه و پروفایل گیمینگم برام خیلی مهمه.
کلی طول کشید با خودم کنار بیام که بخوام حتی روی گیم پس بازی کنم.
روی کنسول که قطعا باید بیام سمت پلی استیشن و این دیگه برام منتفیه که بخوام دوباره اونجا برای خودم از نو لایبرری بسازم.

من و امثال من به PC و استیم دچار شدیم.
همونطور که از بین شما که بیشتر کنسول پلیرید هم حتما یک پلتفرم خاص براتون از همه مهتره و نمیتونین به همین راحتی به یکی دیگه کوچ کنین.
من متوجه اين سيستم مدنس نميشم.
حتما بايد اون روحى كه حمله ميكنه رو بكشيم؟ راه ديگه ايي نداره؟ :D
مدنس اینطوریه که با مردن یا دشمن عادی کشتن بالا میره ، اون لوگوی سمت چپ تصویر کم کم قرمزتر میشه.
با دشمنهایی که Feathere هستن رو اگه بکشی میاد پایین.

اصولا هرچی بالاتر بره دمیج بیشتری میزنی و همینطور میخوری.
اگه با مدنس کامل بمیری و دوباره بخوای برگردی سولزهات (Red Mercury) رو جمع کنی یه Inner Demon اسپاون میشه که اگه شکستش بدی کامل سولزهات رو میگیری ولی اگه بکشتت کلا سولزهات رو از دست میدی.
وقتی هم میکشیش آیتمهای خوبی دراپ میکنه که مثلا با Fragment میتونی تو طبقه دوم Shou Sanctum بدیش به اون مجسمه که مدنس رو بیاری پایین که وقتی مردی اون بی ناموس اسپاون نشه:D

یه کار جالب هم با این مکانیک میشه کرد که اگه جایی یکی از این دشمنها داره چپ و راستت میکنه ، مدنس رو بامردن میبری بالا و پیش اون دشمن میمیری.
وقتی دوباره برگردی و Demon اسپاون شد ، اون دوتا میفتن به جون هم و تو وایمیسی یه گوشه سیگار به لب لذت میبری .
این رو جلوی باسها نمیشه انجام داد ولی غیر اون همه جا جوابه.

تو بیلدها هم میشه بر اساس مدنس بالا اسکیلها رو چید، یعنی هرچی مدنس بالاتر داشته باشی اسکیلهات دوباره اون رو باف میکنن.
کلا مکانیک جالبیه.
 
آخرین ویرایش:
من متوجه اين سيستم مدنس نميشم.
حتما بايد اون روحى كه حمله ميكنه رو بكشيم؟ راه ديگه ايي نداره؟ :D


ترنزيشن خاصى نداره كنسولو روشن ميكنى و تمام :D
آقا سیستم مدنس وقتی اون زنه رو سامون میکنه میتونی هدایتش کنی پیش دشمنا اونارو هم بزنه.الان من یکی رو نمیتونستم بکشم زنه رو بردم نزدیکش به هم اتک دادن مردن جفتشون
 
دوستان با اپدیت هم مشکل کرش کردن حل نشد انگار کلا با سیستم من مشکل داره قبلا داخل بازی هم میرفت بعد کرش میکرد الان با آپدیت تو همون منو کرش میکنه 😑
من که نسخه کرکی دانلود کردم آپدیتش هم کردم با گرافیک 3070 روی 2k و تنظیمات high هیچ مشکلی نداشتم و حدود 60 تا 70 فریم هم دارم میگیرم نه کرش کرده نه مشکلی داشته.یعنی اینقدر میگن مشکل داره، من با این سیستم میانرده تا حالا هیچ مشکلی ندیدم :-?
 
من که نسخه کرکی دانلود کردم آپدیتش هم کردم با گرافیک 3070 روی 2k و تنظیمات high هیچ مشکلی نداشتم و حدود 60 تا 70 فریم هم دارم میگیرم نه کرش کرده نه مشکلی داشته.یعنی اینقدر میگن مشکل داره، من با این سیستم میانرده تا حالا هیچ مشکلی ندیدم :-?
والا نمیدونم اولین بازی هست که اینقدر ازیت میکنه داخل اینترنت هم دیدم با ۳۰۶۰ راحت اجرا میشه البته من روی هارد معمولی تست کردم
 
  • Like
Reactions: hamid_barca
اون که شوخیه.
من کل لایبرری بازیهام روی استیمه و پروفایل گیمینگم برام خیلی مهمه.
کلی طول کشید با خودم کنار بیام که بخوام حتی روی گیم پس بازی کنم.
روی کنسول که قطعا باید بیام سمت پلی استیشن و این دیگه برام منتفیه که بخوام دوباره اونجا برای خودم از نو لایبرری بسازم.

من و امثال من به PC و استیم دچار شدیم.
همونطور که از بین شما که بیشتر کنسول پلیرید هم حتما یک پلتفرم خاص براتون از همه مهتره و نمیتونین به همین راحتی به یکی دیگه کوچ کنین.

مدنس اینطوریه که با مردن یا دشمن عادی کشتن بالا میره ، اون لوگوی سمت چپ تصویر کم کم قرمزتر میشه.
با دشمنهایی که Feathere هستن رو اگه بکشی میاد پایین.

اصولا هرچی بالاتر بره دمیج بیشتری میزنی و همینطور میخوری.
اگه با مدنس کامل بمیری و دوباره بخوای برگردی سولزهات (Red Mercury) رو جمع کنی یه Inner Demon اسپاون میشه که اگه شکستش بدی کامل سولزهات رو میگیری ولی اگه بکشتت کلا سولزهات رو از دست میدی.
وقتی هم میکشیش آیتمهای خوبی دراپ میکنه که مثلا با Fragment میتونی تو طبقه دوم Shou Sanctum بدیش به اون مجسمه که مدنس رو بیاری پایین که وقتی مردی اون بی ناموس اسپاون نشه:D

یه کار جالب هم با این مکانیک میشه کرد که اگه جایی یکی از این دشمنها داره چپ و راستت میکنه ، مدنس رو بامردن میبری بالا و پیش اون دشمن میمیری.
وقتی دوباره برگردی و Demon اسپاون شد ، اون دوتا میفتن به جون هم و تو وایمیسی یه گوشه سیگار به لب لذت میبری .
این رو جلوی باسها نمیشه انجام داد ولی غیر اون همه جا جوابه.

تو بیلدها هم میشه بر اساس مدنس بالا اسکیلها رو چید، یعنی هرچی مدنس بالاتر داشته باشی اسکیلهات دوباره اون رو باف میکنن.
کلا مکانیک جالبیه.

عجب مصيبتيه يعنى چه بميرى چه بكشى بقيه رو اين مدنس ميره بالا؟
ياد سيستم تندنسى ديمونز سولز و خودم افتادم.
يادش بخير رو ps3 اصلا نميدونم چى شد بازيو خريده بودم و اون موقع اصلا در سطح بين المللى مقوله بازياى سولز شناخته شده نبود و اينجا هم كسى سراغش نرفته بود.
با يه دريوزگى و فلاكتى تو تندنسى سياه فقط چون پول داده بودم بازيو تموم كردم :D
الان كاميونيتى اين بازيا بزرگه و همه جا كلى گايد و راهنما هست.
واقعا كابوس بود تجربه نزديك عرضه ديمونز سولز.
 
اون که شوخیه.
من کل لایبرری بازیهام روی استیمه و پروفایل گیمینگم برام خیلی مهمه.
کلی طول کشید با خودم کنار بیام که بخوام حتی روی گیم پس بازی کنم.
روی کنسول که قطعا باید بیام سمت پلی استیشن و این دیگه برام منتفیه که بخوام دوباره اونجا برای خودم از نو لایبرری بسازم.

من و امثال من به PC و استیم دچار شدیم.
همونطور که از بین شما که بیشتر کنسول پلیرید هم حتما یک پلتفرم خاص براتون از همه مهتره و نمیتونین به همین راحتی به یکی دیگه کوچ کنین.

مدنس اینطوریه که با مردن یا دشمن عادی کشتن بالا میره ، اون لوگوی سمت چپ تصویر کم کم قرمزتر میشه.
با دشمنهایی که Feathere هستن رو اگه بکشی میاد پایین.

اصولا هرچی بالاتر بره دمیج بیشتری میزنی و همینطور میخوری.
اگه با مدنس کامل بمیری و دوباره بخوای برگردی سولزهات (Red Mercury) رو جمع کنی یه Inner Demon اسپاون میشه که اگه شکستش بدی کامل سولزهات رو میگیری ولی اگه بکشتت کلا سولزهات رو از دست میدی.
وقتی هم میکشیش آیتمهای خوبی دراپ میکنه که مثلا با Fragment میتونی تو طبقه دوم Shou Sanctum بدیش به اون مجسمه که مدنس رو بیاری پایین که وقتی مردی اون بی ناموس اسپاون نشه:D

یه کار جالب هم با این مکانیک میشه کرد که اگه جایی یکی از این دشمنها داره چپ و راستت میکنه ، مدنس رو بامردن میبری بالا و پیش اون دشمن میمیری.
وقتی دوباره برگردی و Demon اسپاون شد ، اون دوتا میفتن به جون هم و تو وایمیسی یه گوشه سیگار به لب لذت میبری .
این رو جلوی باسها نمیشه انجام داد ولی غیر اون همه جا جوابه.

تو بیلدها هم میشه بر اساس مدنس بالا اسکیلها رو چید، یعنی هرچی مدنس بالاتر داشته باشی اسکیلهات دوباره اون رو باف میکنن.
کلا مکانیک جالبیه.
گویا توی بازی عمیق شدی و مکانیکای بازیو فهمیدی.
من چون ۵۰ دلار دادم واسه بازی, حتی اگه متاش صفر هم باشه و ان بالانس ترین بازی قرن هم باشه, به زور پلاتش میکنم :دی ولی حقیقتا از خیلی از مکانیزم های بازی سر در نیاوردم.
یه زحمتی بکش و مکانیزم های اصلی بازیو توضیح بده.
مثلا :
۱-سیستم درخت مهارت و اینکه کلا سیستم اپگرید بازی چطوریه - اینکه کدوم شاخه ها بهتره اول از همه لول آپ بشن؟
۲-اسکای برن و اون ۴ تا اسلات ای که گوشه ی پایین سمت چپ هست و پر و خالی میشه.
۳- سیستم لول اپ کردن اسلحه ها
۴- بهتره مدنس رو بالا نگه داریم یا پایین؟ برای کم کردنس باید چیکار کرد؟ برای بیشتر کردنش چیکار کنیم؟
و کلا هر مکانیزم جدیدی که توی بازی هست :دی

شاید با وجود این توصیحا, یه کم بازی قابل تحمل تر بشه :دی
 
گویا توی بازی عمیق شدی و مکانیکای بازیو فهمیدی.
من چون ۵۰ دلار دادم واسه بازی, حتی اگه متاش صفر هم باشه و ان بالانس ترین بازی قرن هم باشه, به زور پلاتش میکنم :دی ولی حقیقتا از خیلی از مکانیزم های بازی سر در نیاوردم.
یه زحمتی بکش و مکانیزم های اصلی بازیو توضیح بده.
مثلا :
۱-سیستم درخت مهارت و اینکه کلا سیستم اپگرید بازی چطوریه - اینکه کدوم شاخه ها بهتره اول از همه لول آپ بشن؟
۲-اسکای برن و اون ۴ تا اسلات ای که گوشه ی پایین سمت چپ هست و پر و خالی میشه.
۳- سیستم لول اپ کردن اسلحه ها
۴- بهتره مدنس رو بالا نگه داریم یا پایین؟ برای کم کردنس باید چیکار کرد؟ برای بیشتر کردنش چیکار کنیم؟
و کلا هر مکانیزم جدیدی که توی بازی هست :دی

شاید با وجود این توصیحا, یه کم بازی قابل تحمل تر بشه :دی
تازه رسیدم ، چشم حتما.
 
یه نصیحت هم بکنم در مورد بونفایرها
اینکه اگه رسیدین به یه بونفایر/Shrine جدید و خواستین فعالش کنین اگه نوشته بود Offer blood که خب هیچی.
ولی اگه نوشته بود Entract شمشیریش کنین و بعدا تشکر کنین :D
چی ؟ این. متوجه نشدم، یعنی چی شمشیری کنیم؟
 
اون تیکه پارچه، بسیار ارزشمند و متبرک هست. در عین ظرافت، قدرت بالایی هم داره و از یک الماس نگهداری میکنه. x_x B-)
من رو بیشتر یاد سریال چرنوبیل انداخت که سربازها که میرفتن حیوون خونگی ها رو تو شهر از بین ببرن با سرب یه محافظ برای آلت درست میکردن و فکر میکردن که باعث میشه جلوی تششعات رادیواکتیو رو میگیره و از مردونگی نمیندازتشون :))
egg basket
Bachco-570x321.jpg

کوآپ داره ؟
ینی مثه الدن رینگ میشه کسیو سامن کرد ؟
نه متاسفانه فقط سینگل پلیره.
 
گویا توی بازی عمیق شدی و مکانیکای بازیو فهمیدی.
من چون ۵۰ دلار دادم واسه بازی, حتی اگه متاش صفر هم باشه و ان بالانس ترین بازی قرن هم باشه, به زور پلاتش میکنم :دی ولی حقیقتا از خیلی از مکانیزم های بازی سر در نیاوردم.
یه زحمتی بکش و مکانیزم های اصلی بازیو توضیح بده.
مثلا :
۱-سیستم درخت مهارت و اینکه کلا سیستم اپگرید بازی چطوریه - اینکه کدوم شاخه ها بهتره اول از همه لول آپ بشن؟
۲-اسکای برن و اون ۴ تا اسلات ای که گوشه ی پایین سمت چپ هست و پر و خالی میشه.
۳- سیستم لول اپ کردن اسلحه ها
۴- بهتره مدنس رو بالا نگه داریم یا پایین؟ برای کم کردنس باید چیکار کرد؟ برای بیشتر کردنش چیکار کنیم؟
و کلا هر مکانیزم جدیدی که توی بازی هست :دی

شاید با وجود این توصیحا, یه کم بازی قابل تحمل تر بشه :دی
۱-سیستم درخت مهارت و اینکه کلا سیستم اپگرید بازی چطوریه - اینکه کدوم شاخه ها بهتره اول از همه لول آپ بشن؟
خب در مورد درخت مهارت ، بستگی به این داره که چه استایلی رو میخوای بازی کنی ، من خودم ترجیحم لانگسورده و این شاخه رو دارم آپگرید میکنم ولی یه نیم نگاهی هم به کلاس مجیک دارم.
هسته مرکزی از 6تا گزینه شروع میشه و بعد گسترش پیدا میکنه ، از روی تصویر کاملا مشخصه که اون شاخه مربوط به کدوم اسلحه و استایل میشه.
(6تا شامل شاخه های تبر ، لانگسورد ، نیزه ، دوال بلید ، One handed Blade و یکی هم برای آپگرید Flask (اینجا Mannaست)

برای آپگرید باید طبق معمول سولزهات به حدنصاب برسه (اینجا Red Mercury ) و بعد وقتی میری به منوی درخت مهارت جهت آپگرید اون پایین سمت چپ نوشته Refine Red Mercury Essence که وقتی میزنیش بسته به اینکه چقدر سولز داری تبدیلش میکنه به Skill Point که باهاش میتونی اسکیل ها رو آنلاک کنی.
حین تبدیل کردن سولزها به اسکیل پوینت خود کرکتر هم آپگرید میشه و لول میگیره.

باید توجه کنی که استایل لانگسورد تقریبا میشه همون کلاس Warrior/Knight و خب تو بخش لول آپش ، تمرکز روی Strength و Vitality هست.
تقریا میشه گفت عملا همون لول آپ آشنا تو سولزبورن هاست ولی کمی شکل اون رو تغییر دادن که بشه هر لحظه دوباره ریستش کرد و از نو بیلد جدیدی ساخت.

حالا کنار لول آپ کردن لانگسورد مثلا باید حواست به درخت آپگرید Flask هم باشه که تعداد فلسکها با این افزایش پیدا میکنه.
Screenshot 2025-07-27 010919.jpg
برای آپگرید Manna هم یه آیتم میخوای که تو این صندوق طلایی ها پیدا میکنیش:
Screenshot 2025-07-27 013504.jpg
۲-اسکای برن و اون ۴ تا اسلات ای که گوشه ی پایین سمت چپ هست و پر و خالی میشه.
Skyborn Might رو هم به عنوان سوخت برای مجیک زدن حساب کن.
اول بازی سه تا داریم که با Dodge و پری کردن میشه هرسه تا رو یکی یکی پر کرد.
اسلحه های one Handed هم یه اسکیل داره که اگه فقط یه شمشیر one Handed دستت باشه بعد مثلا 40-30 ثانیه خودش یه دونه Skyborn بهت میده ، یه مدت بعد دوباره یه دونه دیگه بهت میده.
مثلا بد نیست اسلحه دوم رو one Handed انتخاب کنی و جاهایی که بیرون از مبارزه ای و کسی نیست اون دستت باشه که Skyborn هات به مرور پر بشه.
گرچه خیلی جاها گلهایی روی زمینه که اون رو پر میکنه که حتما دیدی.

بالای Skyborn که آواتار شخصیته و بیشتر برای اینه که درصد Madness رو بهت نشون بده ، کامل قرمز شد یعنی اینکه نهایت مدنس رو داری.
در مورد Madnesss هم که قبلا توضیح دادم ولی اینجا هم میزارم تو اسپویلر که پست کامل بشه:
مدنس اینطوریه که با مردن یا دشمن عادی کشتن بالا میره ، اون لوگوی سمت چپ تصویر کم کم قرمزتر میشه.
با دشمنهایی که Feathere هستن رو اگه بکشی میاد پایین.

اصولا هرچی بالاتر بره دمیج بیشتری میزنی و همینطور میخوری.
اگه با مدنس کامل بمیری و دوباره بخوای برگردی سولزهات (Red Mercury) رو جمع کنی یه Inner Demon اسپاون میشه که اگه شکستش بدی کامل سولزهات رو میگیری ولی اگه بکشتت کلا سولزهات رو از دست میدی.
وقتی هم میکشیش آیتمهای خوبی دراپ میکنه که مثلا با Fragment میتونی تو طبقه دوم Shou Sanctum بدیش به اون مجسمه که مدنس رو بیاری پایین که وقتی مردی اون بی ناموس اسپاون نشه:D

یه کار جالب هم با این مکانیک میشه کرد که اگه جایی یکی از این دشمنها داره چپ و راستت میکنه ، مدنس رو بامردن میبری بالا و پیش اون دشمن میمیری.
وقتی دوباره برگردی و Demon اسپاون شد ، اون دوتا میفتن به جون هم و تو وایمیسی یه گوشه سیگار به لب لذت میبری .
این رو جلوی باسها نمیشه انجام داد ولی غیر اون همه جا جوابه.

تو بیلدها هم میشه بر اساس مدنس بالا اسکیلها رو چید، یعنی هرچی مدنس بالاتر داشته باشی اسکیلهات دوباره اون رو باف میکنن.
کلا مکانیک جالبیه.
کنار اون این آیکن اسپلهاته که خب به مرور اسپلهای مختلف پیدا میکنی و تو اینونتوری میتونی اد کنی و با Dpadچپ بینشون سوییچ کنی.
این اسپلها اون Skyborn رو استفاده میکنن:
Screenshot 2025-07-27 013203.jpg

اینجا که داریم در مورد آیکن و Hud صحبت میکنیم بگم که برای سرعت بیشتر تو اکتیو کردن اسپلها یا استفاده از آیتمهایی که سمت راست تصویر داری میتونی مثلث/Y رو بگیری یا مربع/X رو و بعد با دکمه های Shoulder (RB/R1 و...) اونها رو سریع فعال یا استفاده کنی.
Screenshot 2025-07-27 013941.jpg Screenshot 2025-07-27 014012.jpg

۳- سیستم لول اپ کردن اسلحه ها
اسلحه ها هم تو همون درخت مهارتی که آپگریدش میکنی ، گزینه آپگرید اسلحه داره که خب باید انتخاب بشه.
یه نگاه بندازی مشخصه ، شکل اسلحه رو درخت نشون میده و مثلا نوشته Weapon Mastery
Screenshot 2025-07-27 025213.jpg

۴- بهتره مدنس رو بالا نگه داریم یا پایین؟ برای کم کردنس باید چیکار کرد؟ برای بیشتر کردنش چیکار کنیم؟
این رو که تو همون بخش مدنس توضیح دادم ولی خلاصه طور اینکه به نظر من هرچی بالاتر باشه سودش بیشترس :D
هرچی جلوتر بری خب بازی دستت میاد و کمتر پیش میاد که دمیج بخوری پس خیلی بالا رفتن درصددمیج خوردنت مهم نیست ولی به جاش دمیج بیشتری به حریف زدن خب مهمه.
برای کم کردنش هم میشه مثلا بالای Shou Sanctum به اون مجسمه که هست آیتم Fragment رو بدی و مدنس کم بشه.
یا اصلا یه جا بیفتی بمیری و بعد که میری سولزهات رو ورداری با Inner Demon مبارزه کنی و بکشیش که کلا مدنس ریست بشه.
و یا ان دشمنهایی که مریض شدن (Feathered) رو بکشی که نمه نمه کم بشه.

===========
دوتا نکته هم تو پستهای قبلی گفتم که اینجا هم میزارم:
  • یکی اینکه دشمن سخت پیدا کردین بزارین مدنستون بره بالا و بعد که پیشش مردین ، برگردین که Inner Demon پیش ایشون اسپاون بشه ، این دوتا میفتن به جون هم و خیلی از جون همدیگه رو کم میکنن.
    با این روش یه جورایی بی نهایت سامون دارین که تو جاهای حساس که دشمنهای سختی رو پیدا میکنین میشه ازشون استفاده کرد.

  • دومی هم که در مورد Shrineها/بونفایرها بود که اگه رفتین جلوشون و خواستین فعالشون کنین و نوشته بود Offer blood یعنی نرماله ولی اگه نوشته Entract یعنی اینکه مثل سری سولزبورن میمیکه و خیلی هم سگ جونه.
    بهش اتک بدین که کلی جونش رو کم کنین و بعد مبارزه باهاش رو شروع کنین.

  • یه مورد دیگه اینکه تو این بازی مقاومت آرمورها به ویژگیهای مختلف مثل سم ، آتیش ، Corruption و... خیلی مهمه.
    کلا بازی ازتون میخواد که همش اینها رو تغییر بدین و خیلی اگرسیو بازی کنین.
    شکل گیم پلی و مبارزات هم این نوع بازی کردن رو خیلی تبلیغ میکنه.
    مثلا همین باس Featherd Priest که کلا اتکهاش Corruption میده رو میشه یه ست آرمور که به اون مقاومه رو بپوشید و خیلی خیلی کمتر ازش دمیج بخورین.
    همه دشمنها و باسها این مورد رو دارن ، فقط تو دفعه های اول که میمیرین و مووستهای تلگرافیکشون رو یاد میگیرین به این موارد هم توجه کنین که دفعه بعد چه آیتمهایی رو برای بیشتر کردن مقاومت آرمور و... بیارین.

  • نکته ریزی که یادم رفت اضافه کنم بازی غیر از داج کردن Parry هم داره و جزو اسکیلهای آپگرید اسلحست ، تو عکس آخر بالا اسکیلش رو اشاره کردم.
========

حالا باز اگه سوالی داشتین بپرسین ، چون دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه که بخوام اضافه کنم.
حالا خودم هم جلوتر رفتم و مکانیکهای جدیدی رو متوجه شدم میام این پست رو ویرایش میکنم
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or