Windows Mobile یا Android ؟؟؟

Windows Mobile یا Android ؟؟؟

  • Android

    رای‌ها: 66 71.0%
  • Windows Mobile

    رای‌ها: 27 29.0%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    93

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
win mo 7 که اینقدر اشکال داره اصلا به درد نمیخوره!
آندروید دارم خیلیم ازش راضی هستم!
سرعت عالیی داره از لحاظ هک کردنش خیلی راحته:D برنامه و بازی هم خیلی داره
 

XagroX

کاربر سایت
Dec 1, 2008
1,268
نام
عرفان
من به اینده ویندوز 7 خوشبین ترم و ازش بیشتر خوشم میاد .. یعنی من فنشم .. باهاش ال میکنم .. تقلیدی نیست .. کاملا نواورانه خلق شده اما از تجربیاتی هم استفاده کرده .. تنها چیزی که باعث شده تا الان گوشی نخرم اینه که هنوز گوشی که ویندوز 7 داشته باشه و امکاناتش باب میل من باشه وجود نداره .. ببینم برا سونی اریکسون چطور از اب درمیاد و مهمتر از همه نوکیا با ویندوز فون 7 :x

من ویندوز 7 از نزدیک ندیدم اما تو فیلماش(:d) خیلی باهاش حال میکنم .. دقت کردید حاشیه سمت راست ایکونها حاشیش بیشتره و خالیه .. خو چرا؟ برا اینکه بتونی راحت شصتت رو بکونی تو چش آیکونها .. تو اون حاشیه هم یه چیزا در میاد بعضی وقتها.. .. اصلا ارگونومی رو حال میکنید.. اصلا راحتی استفاده رو متصورید؟!!! البته میگن تنظیمات زیاد و پیچیده ای هم داره .. شاید چون جدید اینطوری به نظر میاد .. اما کاربریش عالیه(یعنی به نظر میاد ما که ندیدیم) آها راستی ویندوز قبلیا وعععع .. بهتره راجع بهشون حرف نزنیم .. آخه عند تهوع بودن..
 
Last edited by a moderator:

tokio_hotel

کاربر سایت
Oct 3, 2010
1,410
100 درصد آندروید از پشتیبانی بهتری برخوردار هست مخصوصا در گوشی های htc مدل nexos با رام هایی که میاد بهترین سیستم عامل گوشی حساب میشه.
ios که به نوعی سیستم عامل apple هست در ایران پشتیبانی ضعیفی داره کلا سیستم عامل مکینتاش هم همینظوریه.apple یه جورایی دنیاش با دنیای ما فرق میکنه.
بازیهایی که برای کنسول و pc میاد اکثرا یه ورژنش هم برای آندرویید عرضه میشه مثل assassins h.w.a.x و خیلی از بازیهای مشهور.الان بهترین سیستم عامل در ایران حساب میشه به شرطی که همیشه با آپدیت پیش بری و از آندروید لذت ببری .
 

tokio_hotel

کاربر سایت
Oct 3, 2010
1,410
عزیز چرا جوش میاری؟
من به اون شخصی که نوشته اول آنرویید بعد ios به اون توضیح میدادم.
در ضمن این تاپیک جاش اینجا نیست اگه به عنوان تاپیک حساسین باید این تاپیکو در بخش گوشیها که به اون گندگی نوشتن باز میکردین.
 

XagroX

کاربر سایت
Dec 1, 2008
1,268
نام
عرفان
جوش کدومه؟ راحت باش داشم.. .. گفتم تا در مورد ویندوز 7 هم اگه نظر یا تجربه ای داری بگی و بقیه هم همینطور!! :d یاد اوری کردم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر