آخرین ویرایش:
یوبی چرا جریان ساز نیست؟ شوتر آنلاین FPS مثل رینبو داریم؟ بازی فایتینگ مشابه for honor که همچین سیستم مبارزه ای داشته باشه داریم؟ (البته الان شاید باشه مثل اون kingdom come deliverance ولی قبلش نبود، اگرم بوده اونقدر خوب در نیومده بود که ماندگار بشه) یا حتی خود سری اساسین مگه کم نوآوری داشت؟ کدوم بازی اون سطح از پارکور و در دیوار بالا رفتن رو تو یه بازی جهان باز داشت؟ prince of persia هم که زمان خودش سیستم مبارزاتش واقعا یه سر و گردن از بازی های مشابه بالاتر بود! (همین الانشم از یه سری از بازیهای جدید بهتره)بازی دیگه بهتر از این واقعا نمیشد پیشرفت کنه وقتی که توی یک نسل سه نسخه ازش منتشر میشه ، بازی مثل خیلی بازیهای دیگه یوبی شاهکار نیست اما اون استاندارد همیشگی رو داره و تو دسته خیلی خوب جا میگیره .
من که هیچ مشکلی ندارم یه ناشر بازیهایی بده در سطح خیلی خوب و عوضش با فواصل کمتر ، اخه به این نکته ام توجه کنید یوبی دیگه بیشتر از این نمیتونه موفق باشه و دیر دادن بازیهاش فقط باعث میشه توقعات بره بالا در حالی که یوبی داره تمام سعی رو میگذاره و بالاتر از این نمیشه .
یوبی جریان ساز نیست شاید نباشه اما از تمام توانش استفاده میکنه ، فکر نکنید این بازی مثلا دو سال دیرتر میومد میتونست جریان ساز باشه .
فکر نکنید با دو سال دیرتر منتشر کردن یوبی میتونه صنعت گیم رو بتکونه .
ضمنا بازی به نظرم هم در زمینه گیم پلی متنوع تر شده و هم تنوع انیمیشن و هم لوکیشن و فضاسازی ، الان این همه شخصیت داره که هر کدوم یه استایل مبارزه دارن و واقعا عالیه ! یکی از شخصیتا که استایل مبارزش خود جان ویک بود رسما !
الان یعنی هر npc ببینی میتونی عضو گروه کنی؟ بمیره هم تمومه؟ خوب اینجوری طلیعیه چون حساب کن صد نفر عضو کنی محدودیت حافظه و.. بلاخره باید چرخه یکجوری ادامه پیدا کنه نمیشه همشون دوباره زنده بشن^^^
این گیم پلی جدید هم مثل قبلی شیو کرد اینبار کارگردان هنری بازی هم داره لایو توضیح میده ببینین خیلی نکات خفنی میگه.
این سیستم recruit کردن مردم خیلی جالبه. اینکه اول باید نظرشونو جلب کنی ولی یک چیز که یکم عجیب بود برام، این بود که وقتی طرفو عضو تیم کردن، اون موقع تازه گفت میخای این کدوم کلاس بره؟ شاید بنظرم هر npc کلاس مخصوص خودشو داشت با ویژگی ها و داستان خودش، جالب تر میشد... ولی حالا اوکیه
انیمیشن ها و کمبت بازی خیلی پیشرفت داشته گویا! واقعا طیف وسیعی از انیمیشن های کشتنو دیدیم توی تریلر! از اون طرف گان پلی خیلی جوری به نظر نمیرسید که ازش مطمئن باشم ولی خب گفتن خیلی خوب شده، امیدوارم همینطور باشه فقط رانندگی عین قبل به نظر میرسه امیدوارم واقعا دستی روش بکشن (هرچند نسبتا تو 2 خیلی خیلی بهتر شد از 1. نسخه اول فاجعه بود. ولی بازم توی 2 خیلی جای بهتر شدن داشت)
کاستومایزیشن واقعا جذاب بود ازون جایی که هزاران کاراکتر قابل بازی مختلف با رنگ و جنسیت و نژاد مختلف داره، احتمالا ساعت ها توی لباس فروشیا وقت صرف کنم مپ بازیم که خیلی بزرگ به نظر میرسید شدیدا هایپ شدم.
فقط یک مورد هست، من شخصا با بازی هایی که مرگ توشون از حالت کلاسیکش در میاد یکم مشکل دارم. الان اینجا مثلا وسط مرحله کاراکتر بمیره، نمیشه ماموریت رو دوباره از اول رفت؟ یا برای ماموریت ها این قابلیت رو بزارن، توی دنیای بازی چی؟ به عنوان مثال توی RDR 2 مثلا وسط دشت میگشتی یدفه یکی در میومد میکشتت، اون موقع هم پولات مقداری میرفت و هم اگه وسط کاری میبودی، کارت به فنا میرفت الان اینجا بدتره چون واقعا کاراکتر میمیره! بهرحال این همه کاراکترو توسعه دادی لولشو بردی بالا، خفنش کردی، یدفه سر یک اشتباه کوچیک بمیره کلا تموم شه؟ امیدوارم اقلا یک دکمه بزارن که بشه برگردوند بازیو
هرچند قبول دارم این کارشون هیجان بازیو میبره بالا و واقعی ترش میکنه و خیلی غیر قابل پیش بینی تر میشه و اصن این دکمه ای که گفتم ممکنه تاثیرگذاری این سیستم npc هارو از بین ببره. ولی خب یکم رو اعصاب میره مرگ واقعی کاراکترا
چیز جالبی اما برای سرگرم شدن خوبه اصل یک بازی به شخصیت پردازی با یه پیرزن همه زدن به نظم افتضاح مگر برای fun بازی کردنگفتن فقط ۴ سال صرف این سیستم کردن که بتونی جای همه npc ها بازی کنی که تقریبی میشه ۹ میلیون نفر خیلی ایده بازی بزرگ میزنه طبق معمول از توان یوبی خارجه تعادل در همه بخش های بازی ولی ایده اش وحشتناک عالیه