آخرین ویرایش:
مرده رو میشه جایگزین کرداولا تریلر 101 بازیو ببینین خیلی باحاله
بعدشم یک سری نکات توی تریلر گیمپلی به چشم اومد و واقعا شیو شدم اولا اینکه قطعا همتون دیدین که هر NPC تو یک کاری خفنه. مثلا یکی متخصص درون ها هست، یکی قاتله، یکی مبارز MMA عه
باز جدای اینا، نوشته مثلا فلانی 30% دمیجش توی شوتینگ بیشتره، یا این مقدار مثلا cool-down هک کردنش کمتره (یس! مثل اینکه کول داون زمانی به هک اضافه کردن )، یا مثلا دمیج خوردن یارو کمتره، یا ...
بعد توی تریلر بعد اینکه یارو میمیره، ما میریم توی بخش Team و لیست playable character هارو میبینیم و این قسمت یسری نکات خیلی خفن راجب گیمپلی داره!
اولین نکته اینه که توی منو کاراکتر ها نوشته 18 نفر از 20 تا! نمیدونم ولی فکر کنم نشه بیشتر از 20 کاراکتر توی تیم داشت. بهرحال فکر کنم اگه نا محدود میکردنش خیلی لوس میشد. از اون طرف یکی از این 18 نفر هم کاراکتریه که همین الان مرده امیدوارم اقلا الان که محدودیت گذاشتن مرده هارو حساب نکنن دیگه
دقت کنین کنار هر کاراکتر توی منو یک عدد هست و یک لوگو! اون عدد لول کاراکتره! لوگو هم کلاسشه! (رسما آلمان های rpg اضافه کردن )
طبق این عکس اقلا ما سه تا کلاس داریم توی بازی. یکی Infiltrator عه، یکی Hacker و یکی هم Enforcer. هر کاراکتر 3 تا perk slot داره که یکیش توی لول 15 باز میشه. یکی تو لول 10 و اولی هم قاعدتا باید لول 5 باشه!
اون قسمت اطلاعات کاراکتر ها هم خیلی جالبه، جدای اینکه یک بیوگرافی کوچیک داره، میگه مثلا نزدیکاش کیان (مثل پدرمادرش، فرزند و همسر سابق، دوست پسر/دختر ـش و یا ...)! توی مرحله هم میگه تیم مقابل، خواهر جیمی (اون پسره متخصص درون ها) رو کشتن و قاعدتا جیمی دنبال انتقام هست. پس مورد مناسبیه برای recruit کردن. اگه این شبکه روابطو درست و خوب پیاده سازی کرده باشن واقعا خفن میشه
این یعنی واقعا هر NPC رو تا میتونستن یونیک درووردن و مثل بازیای RPG باید انتخاب کنیم الان مرحلمون چیه و کدوم کاراکتر به کارمون میاد و بسته به شیوه بازیمون کاراکتر درستو برداریم
این نمایش بازی واقعا واقعا فوق العاده بود و شدیدا ایده و پیشرفتشون یجور انقلابیه امیدوارم واقعا تا ته از پتانسیلش استفاده کنن و یک شاهکارو شاهد باشیم
یه بازی متوسط با متای ۸۰ با گرافیک ۳ سال قبل که نسبت به نسخه قبلیش پیشرفت خیلی نداشته. نقطه خوب تریلر فقط شوتینگ بازیه که اونم کم نشون دادن. احتمالا چون شخصیت ها زیادن شخصیت پردازی حذف میشه برای کرکتر شاید جالب و متنوع باشه از اونجایی که بازی تو لندنه و خیابوناش تنگن نسبت به امریکا و شهراش پس نمیشه با ماشین اون حالی رو کرد که تو نسخه های قبلی میشد!
بازی متوسط با متای ۸۰
ایدش واقعا جالب و خوبه اما چیزی که تو تریلر اذیت میکرد بخش فنی قضیه بود بنظرم شهر که خیلی خوب کار شده بود و شاید از حد انتظاراتمم بهتر حال و هواشو نشون دادن اما واقعا پیشرفت خاصی توی خیلی از نظرات نسبت به نسخه قبل ندیدم، نمیگم گیم پلی روون نیست یا انیمیشناش خوب نیست اما خب بعد چند سال انتظار میره وقتی میخوان یک تحول جدی تو سری ایجاد کنن و کلا بازی رو از امریکا خارج کنن و فاز جدید شروع کنن گیم پلی و انیمیشنا و گرافیکم باید پیشرفت چشمگیر داشته باشه در صورتی که کلا یک نمونه یکم Smooth تر شده بود از نسخه قبل و گان پلی هم حس قبلی رو میداد، یک چیزی که بنظرم تو کل سری تا الان بسیار داغون بوده درایوینگ و مخصوصا فیزیک ماشینا بود که با اینکه کلا 10 ثانیه هم پشت ماشین ننشست دقیقا حس همون درایوینگ خشک نسخه قبلو میداد حالا باید دید.
در کل بازم تا موقع ریلیز خیلی مونده و اگه بتونن بازی رو از نظر داستانی و لول دیزاین جذاب درست کنن میتونه جز بهترینای سال باشه.
فک کنم منظورمو بد رسوندم، قصد اینو نداشتم که بگم پیشرفتی نداشته، همونجوری که گفتم تریلرش برام جذاب بود و ایده ها عالی و خلاقیت زیادی هم توش به کار رفته بود که تو همین لینک گفته شده اما منظور من اینه که یک بازی اگه بخواد به یک شاهکار تبدیل بشه باید از همه نظرا قوی باشه، آقا اصلا انقلاب تو کل سری ایجاد کنه و حتی دنیای Open World رو هم متحول کنه اما بخوای سوار یک ماشین بشی 1 کیلومتر راهو بری شکنجه روحی بشی کم کم بقیه نکات مثبت گیم واست کم رنگ میشه.واقعا جالبه که پیشرفت یه بازی را فقط تو گرافیک و انیمیشن و این جنس چیزا می بینید!
برید این مطلب را که یکی از دوستان عزیزمون تو تحریره تهیه کردن را بخونید و متوجه بشید که بازی چه پیشرفت هایی کرده و چه المانهایی به بازی اضافه شده. المانهایی که نه تنها نسبت به نسخه قبلی بازی پیشرفت حساب میشن، بلکه المانهایی انقلابی هستند که شاید تابحال تو بازی دیگه ای ندیده باشیم!
جزئیاتی حیرتانگیز از بازی Watch Dogs: Legion اعلام شد - بازی سنتر
پ.ن: تابحال تو بازی ای permadeath داشتیم؟
یوبی سافت استاد ایده های عالی و بکر تو بازی هاش هست ولی مشکل اینجاست که همیشه تو یک جای کار میلنگیده یا حالا ایده رو کامل نتونستن دربیارن یا بحث فنی بوده یا .. حالا یکسری از الان دیگه فیتیله هایپ بدجور زدن بالا بعدا فیل بشه نمیشه جمعش کردفک کنم منظورمو بد رسوندم، قصد اینو نداشتم که بگم پیشرفتی نداشته، همونجوری که گفتم تریلرش برام جذاب بود و ایده ها عالی و خلاقیت زیادی هم توش به کار رفته بود که تو همین لینک گفته شده اما منظور من اینه که یک بازی اگه بخواد به یک شاهکار تبدیل بشه باید از همه نظرا قوی باشه، آقا اصلا انقلاب تو کل سری ایجاد کنه و حتی دنیای Open World رو هم متحول کنه اما بخوای سوار یک ماشین بشی 1 کیلومتر راهو بری شکنجه روحی بشی کم کم بقیه نکات مثبت گیم واست کم رنگ میشه.
من جز کسانی بودم که نسخه دومو خیلی دوس داشتم بر خلاف خیلی دیگه از دوستان اما این نکاتی که گفتم تو اون نسخه اذیتم میکرد که بازم بیشترشو توی این تریلر دیدم، اگه آدم بخواد به عنوان یک بازی با متای 80-85 بهش نگاه کنه که اوکیه، در همین سطح خوبه نیاز نیست نه گرافیکو پیشرفت بدن نه انیمیشن، فقط یک ادامه واسه سری بسازن بره و هر کی دوس داشت بازی کنه هر کی نخواست نکنه اما اگه بازی رو به عنوان یک بازی متا 90 به بالا بهش نگاه کنی انتظار میره خیلی بیشتر روش کار بشه.