Valve: استفاده ي 93-94 درصد از قدرت كنسول xbox360 در بازي half life 2 episode 2 .

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
يه مصاحبه اي كه بين psu و valve شده .
psu پرسيده كه از مزيتهاي تكنولوژي در بازي next-gen خودتون توضيح بديد و در جواب valve گفته كه بالاخره تفاوت هاي بسياري در ساختار xbox360 و ps3 هست
و گفتن كه شايد ما بتونيم بگيم كه تونستيم از 93 الي 94 درصد قدرت كنسول xbox360 استفاده كنيم .
ولي ما نميتونيم به طور مشخص بگيم كه چقدر از قدرت ps3 استفاده كرديم . ما از spu ها استفاده نكرديم و اون به طور كلي ساختار در graphics card و پردازنده cellهست .
ولي ما داريم بهينه سازي مكنيم و جاي نگراني نيست .

اين متن خبر :
PSU: What is the primary advantage with the technologies for next-gen? Are there differences between the 360 and PS3 that you found aided you in the game?
* Charles Kieg: We defintiely feel next-gen technology aided truly in our development process. You know---you have complexer AI, you have more characters to work with, an enhanced ability to work with the animations on a higher scale--all that stuff. The only difference between the 360 and PS3--which both as a collective helped us develop The Orange Box is definitely there. For the 360 version of the game, we can probably say we are using around 93-94% of the console's power given our current optimization. With the PS3, we can't exactly say what power cap we reached, since no developer really knows where the boundary is for the PS3. We can tell you that in terms of the whole game together on the PS3, we are not even using the SPU's and it is purely built on the graphics card and Cell. We're still optimizing for PS3 more because we can, which can explain the slight delay to you. But no worries, everything is going smoothly to put down any rumors.

Update: When contacted about the last answer, Valve stated that they are still continuing to optimize for the 360, so the power % is just the estimate for their current optimization. They still have a long way to go.



ولي به نظر خودم بايد منتظر تاخير نسخه ي ps3 بود و يا اينكه باز تفاوتهايي خواهد داشت بين دو پلتفورم .:cheesygri
و بازي كه اين همه بتونه از قدرت كنسول استفاده كنه بايد چيز بسيار عالي از آب در بياد .
 

soroushq

کاربر سایت
May 5, 2006
350
نام
سروش دیگه!
من میگم Hl2 رو کنسول بازی کردن توهین به مقدسات دنیای گیمه...مثل مافیا2 که بیای رو کنسول بازی کنی...
فرقی هم نمیکنه که باps3 بازی کنی یا 360 کلا لطف یه سری ازبازی ها اینه که با Pc بازیشون کنی.
پ.ن:من تو این پستم منظوری نداشتم یه وقت به کسی بر نخوره کلا اگه کیفیتش رو Ps هم بیشتر باشه بازم Pc یه چیز دیگس ....
 

joopi_gam3r

کاربر سایت
Nov 3, 2006
1,116
گفته نشده اين بازي رو 360 روي يه dvd9 مياد يا بيشتر؟
اخه hl2: orange box شامل است از half life 2 و half life 2:episode 1 و half life 2:episode 2 و team fortness و portal !
 

Ali-360

کاربر سایت
Feb 14, 2007
1,140
نام
شک داری؟؟؟ گفتم که علی
93 % و 94% ؟؟؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
چند تا عکس بزار ببینیم این چیه؟
آخه گیرز آو ووار با اون همه انقلاب و فروشش که جنجال به پا کرد مدیر شرکت Epic گفت در این بازی از نصف قدرت 360 استفاده کرده بودیم!!! :confused:

عجب دنیایی شده؟
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
93 % و 94% ؟؟؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
چند تا عکس بزار ببینیم این چیه؟
آخه گیرز آو ووار با اون همه انقلاب و فروشش که جنجال به پا کرد مدیر شرکت Epic گفت در این بازی از نصف قدرت 360 استفاده کرده بودیم!!! :confused:

عجب دنیایی شده؟

اولا از خود valve بخواي جوابت را ميده !:biggrin1:
اين ويدئو را هم ببيني بد نيست :
http://www.n4g.com/News-62046.aspx
 

XENOS

کاربر سایت
Oct 22, 2005
426
احتمالا بخاطر موتور فیزیک منحصر به فردیه که تو half life 2 episode 2 بکار گرفته شده به بیان بهتر یک عنوان multi threading شدید که منابع هسته ای پردازنده های dual/multi core رو
خوب بکار میگیره
فکر کنم تو یکی از مباحث پیش تستهایی از موتور گرافیکی half life 2 episode 2 روی پردازنده های چند هسته ای pc گذاشته بودم
بهرحال ارزش داره یه بار دیگه توانایی موتور گرافیکی episode 2 رو ببینید

half life 2 episode 2 یکی از عنوانهاییه که به این صورت میتونه توانایی یک پردازنده 4 هسته ای یا حتی 2 هسته ای رو به رخ بکشه:
13488.png


قدرت پردازش یک پردازنده ای مسه core2 duo QUAD 6700 اینتل تو این موتورها فوق العادس

همونطور که میدونید 360 از 3 هسته پردازش که هر کدوم توانایی اجرای 2 thread دارند خواهد بود که در مجموع به 6 thread ماکزیمم توان عملیاتی میرسه که بسیار میتونه برای چنین موتورهایی کاربرد داشته داشته
وضعیت برای ps3 با 8 موتور spe خودش و ماهیت specialize hardwareش بسیار فراتر از انتظارات هست تنها ایراد کار اینه کنه مسیر کد نویس برای speها متفاوت از 360 و pc هست
باید دید valve چقدر میتونه در استفاده از تواناییهای خارق العاده cell موفق باشه

half life 2 episode 2 اوج انعطاف پذیری و قدرت نمایشی موتور source رو به نمایش در میاره
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
thats a general engine...it provides better AI and better particle effects...that also cause nice draw distance that it was obvious in the trailers...the Technology they used is called hybrid-threading...thats good i look forward to it:cool::balloon:
everybody does, but why in English? aren't we supposed to speak Persian around here?! unless you can't speak Farsi, which that's a whole different story, but then how could you understand what ppl saying in the first place? I know yer from UK but it's our regulation.​
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
معلوم نیست این خبر برای کدوم طرف خوبه و برای کدوم طرف بد !! از یه طرف میگه از 93% قدرت 360 استفاده کردیم و توی PS3 از هیچ کدوم از SPU ها استفاده نشده. اگه بازی برای دو کنسول شبیه هم باشه یا حتی برای PS3 یه ذره ضعیف تر باشه , به گفته Valve قدرت PS3 خیلی بیشتر از 360 هست.اگه اشتباه میکنم بگین.
ولی میشه هم از این موضوع نگران بود که یه بازی افتضاح برای PS3 ساخته بشه و بهانه شون کار نکشیدن از SPU ها باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر