PlayStation Uncharted 4: A Thief’s End

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
همونطور که خبر دارید تعداد زیادی نسخه فیزیکی به دست مردم رسیده و کم کم باید شاهد لیک شدن عکس ها و ویدئو ها از بازی بشیم.

صحبت در مورد داستان بازی، صحنه های حساس، گذاشتن عکس و در کل هرچیزی که باعث اسپویل و حساسیت بشه، فقط و فقط در تگ اسپویلر و با ذکر اینکه داخل اسپویلر چی هست.

**صحبت در مورد قیمت بازی و فروشندگان و کلا هربحثی در رابطه با خرید ممنوع**

با تشکر ویژه از احسان Kaine و آرمان g.o.w برای کمک در آماده سازی این پست

10 حقیقتی که درباره Uncharted نمی‌دانید



sxe4v56vi6c8i8c0xz64.png
آنچارتد 4 آخرین قسمت از این سری محبوب و معروف Action/Adventure (اکشن-ماجراجویی) است.
در سال 2013 بود که اعلام شد نویسنده قسمتهای قبلی بازی یعنی «ایمی هنینگ» در حال نوشتن داستان بازی است. همینطور تایید شد که «جاستین ریچموند» کارگردان بازی خواهد بود؛ اما در سال 2014 بود که هر دو استودیوی ND را ترک کردند.
بعد از مدتی مسئولین استودیو اعلام کردند که بازی توسط نیل دراکمن و بروس استیرلی در حال توسعه است.
اولین تریلر بازی نیز به صورت رسمی در پایان کنفرانس E3 2014 سونی نمایش داده شد.
آنچارتد 4 بعد از سه بار تاخیر خوردن در تاریخ انتشار، بلاخره Gold شد و قرار است در تاریخ May 10, 2016 (بیست و یکم اردیبهشت 1395) منتشر شود.

داستان
داستان سه سال پس از اتفاقات قسمت سوم ،به نظر می رسد نیتن دریک دنیای گنج یابی را رها کرده اما این موضوع مدت زیادی طول نمی کشد چون که سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و از او درخواست کمک میکند و پیشنهاد وسوسه ای انگیزی به او می دهد.
سم و ناتان برای پیدا کردن گنج گم شده ی Henry Avery ، تصمیم می گیرندLibertalia (شهر رویایی دزدان دریایی) که در عمق جنگلهای ماداگساکار است را پیدا کنند.
این شماره بازیبازان را برای پیدا کردن گنج Henry Avery به سفری دور دنیا و محیطهایی همچون،جزیره های جنگلی،مناطق شهری و قلّه های برفی می برد.

شخصیت ها

nathan.png
Nathan Drake
وقتی 5 سال داشت مادرش خودکشی کرد و پدرش حضانت او را به دولت داد. ناتان در پرورشگاه Saint Francis بزرگ شد و زبان لاتین را نیز آموخت. در همین دوران بود که با سفرهای Sir Francis آشنا شد.
در قسمت اول بازی در حالی که به دنبال پیدا کردن تابوت فرانسیس دریک بود، در تابوت او دفترچه خاطراتی پیدا می کند و بر طبق نوشته های آن دفترچه به دنبال پیدا کردن «ال دورادو» می رود.

در قسمت دوم بازی ناتان به دنبال پیدا کردن Shambala است اما در طی جریانات بازی و برخورد با شخصی به نام Zoran Lazarevic's تلاش می کند تا جلوی او را بگیرد تا دستش به Shambala نرسد.

پس از اتفاقات قسمت دوم ناتان به یمن می رود تا Atlantis of the Sands که زمانی فرانسیس دریک بدنبال آن بوده را پیدا کند.

اما حالا در قسمت چهارم بازی شخصیت اصلی و محبوب، که از دنیای گنج یابی خداحافظی کرده تصمیم می گیرد بار دیگر برای پیدا کردن گنج دزدان دریایی به سفری دور دنیا برود.
این بزرگترین ماجراجویی ناتان است و این سفر توانایی های فیزیکی ،حل معما و مهم تر از همه ی اینها بهایی که او حاضر است برای نجات دادن اطرافیانش بپردازد را می سنجد.

sam.png
Sam Drake
برادر ناتان و 5 سال از او بزرگتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی ناتان برای پیدا کردن گنج، ناپدید شدن سم بوده است. اینطور که گفته شده، "سم از ناتان کله شق تر است و کمی به دست آوردهای برادرش حسادت می کند."

پانزده سال قبل از اتفاقات قسمت چهارم، در حادثه ای نامشخص، ناتان شاهد تیر خوردن سم و همچنین کشته شدن یک نگهبان بود. ناتان از صحنه گریخته و سم زنده دستگیر و زندانی می شود.
پس از این اتفاقات ناتان به جستجو می پردازد تا بفهمد سم جان سالم به در برده یا نه، اما به این باور می رسد که به علت اثابت گلوله کشته شده است. بعد از آزاد شدن از زندان سم دنبال برادرش می گردد و او را پیدا می کند. ناتان که هیجان زده شده او را برای شام به خانه ی خود دعوت می کند،اما سم به او می گوید که دچار مشکل شده و به کمک او نیاز دارد.

elena.png
Elena Fisher
روزنامه نگار ، شخصیت تلویزیونی و خبرنگار آمریکایی که در تمام قسمتهای بازی ناتان را همراهی می کند. النا علاقه ی زیادی به رمز و رازهای باستانی دارد و برنامه ی تلویزونی او در مورد باستان شناسی باعث می شود که مورد توجه ناتان دریک قرار بگیرد.
ناتان تصمیم می گیرد النا را فریب دهد تا بتواند از طریق برنامه ی تلویزیونی او هزینه ی سفرش را تامین کند. در پی جریانات این قسمت ناتان و النا به هم علاقه مند می شوند.

در قسمت دوم سری، النا در حالی که در تلاش است ثابت کند Zoran Lazarevic's زنده است در نپال ناتان را می بیند و در ادامه ی راه با او همراه می شود در پایان این قسمت رابطه ی عاشقانه ی ناتان و النا جدی تر شده و به هم نزدیک تر می شود.

قبل از اتفاقات قسمت سوم بازی ناتان و النا با هم ازدواج می کنند اما بنا به دلایلی از هم جدا می شوند. النا که حالا خبرنگار شده به یمن سفر می کند. ناتان و سالیوان که به دنبال پیدا کردن Atlantis of the Sands هستند تصمیم می گیرند برای سفر به یمن از النا کمک بگیرند. النا به آنها کمک میکند تا به یمن سفر کنند و پس از اتفاقات زیاد
در پایان این قسمت النا و ناتان دوباره با هم ازدواج می کنند.

در قسمت چهارم بازی ناتان و النا که حالا ازدواج کرده اند ، در آرامش با هم زندگی می کنند تا سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و ناتان برای کمک کردن به دروغ به النا می گوید که برای انجام کار باید به مالزی برود.

sullivan.png
Victor Sullivan
سالیوان یار همیشگی ناتان و از کرکترهای محبوب بازی است. به گفته ی خودش دوران بچگی و پدر خوبی نداشته، به همین دلیل تصمیم گرفته که تشکیل خانواده ندهد. در دوران نوجوانی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت میکرد و پس از آن رو به دزدی آورد و در ازای دزدی برای دیگران از آنها پول می گرفت. سالیوان سپس تحت حمایت Katherine Marlowe قرار گرفت.

وقتی در تلاش برای دزدیدن حلقه ی Sir Francis دریک است به ناتان دریک نوجوان برخورد می کند. بعد از نجات دادن ناتان از دست افراد Marlowe به ناتان پیشنهاد داد که از او مراقبت کرده و به او آموزش دهد و این نقطه ی شروع دوستی چندین ساله ی ناتان و سالیوان بود.
ناتان و سالیوان درموقعیتهای خطرناک زیادی قرار گرفتند و حتی با هم به زندان رفتند. اما سالیوان در همه حال از ناتان حمایت کرده و او را مثل پسر خود بزرگ کرد. حالا سالیوان بار دیگر آماده است تا در ماجراجویی جدید ناتان به کمک کند.

nadin.png
Nadine Ross
او یک مزدور و رئیس گروه مزدورهای آفریقایی به نام Shoreline است. به نظر می رسد Nadine و دار و دسته اش در گذشته مشکلاتی با Victor سالیوان داشته اند. او و همکارش Rafe قصد دارند اجازه ندهند که دست ناتان و برادرش سم به گنج دزدان دریایی برسد.

raph.png
Rafe Adler
او Nadine و افرادش را استخدام کرده که به او کمک کنند تا برای بدست آوردن گنج افسانه ای دزدان دریایی با ناتان و برادرش رقابت کند.

znggg53kbi6f7qvs233x.png

قسمت چهارم بازی عناصر زیادی از گیم پلی نسخه های قبلی را در خود دارد، که همه ی آنها برای قسمت جدید بهبود داده شده اند. بالا رفتن از محیط همانند گذشته یکی از ویژگی های اصلی بازی است. از ویژگی های جدید که در تریلر ها به چشم میخورد، میخ کوهنوردی است که ناتان می تواند به کمک آن از صخره ها بالا برود. همچنین ناتان حالا یک قلاب و طناب هم دارد، که می تواند به وسیله ی آن تاب خورده و به مکانهای دورتر بپرد یا از دست دشمن فرار یا حتی به آنها حمله کند.

سیستم مبارزات تن به تن پویاتر شده است، حالا دشمنان می توانند به ناتان ضد حمله بزنند یا در حین درگیری از سلاح گرم استفاده کنند.
دشمنانی که قصد پرت کردن آنها از لبه ها را دارید حالا میتوانند شما را بگیرند، بازیبازان باید آنها را به زور به پایین پرتاب کرده یا خود هم همراه آنها سقوط کند.

سیستم مخفی کاری تغییرات زیادی داشته است. ناتان می تواند در بین علفها مخفی شود و اگر کسی او را ببیند می توان با دور شدن از محدوده ی دید او دوباره به حالت مخفی درآید.
همینطور سیستم جدیدی در بازی طراحی شده که در صورت شناسایی شدن توسط دشمن، به بازیباز اخطار می دهد و همچنین نشان میدهد که آن دشمن در کدام سمت است.
دشمنانی که از خود تولید صدا می کنند، مانند سوت زدن، هایلایت می شوند.

همانند گذشته نیتن می تواند در هر حالتی تیر اندازی کند، حتی وقتی از روی طناب آویزان است. اشیایی که درون محیط هستند به وسیله ی تیر اندازی قابل تخریبند. به عنوان مثال اگر پشت یک کیسه ی شنی کاور بگیرید، شن درون کیسه با تیر خوردن خالی شده و کاور شما بی استفاده می شود.

برخلاف گذشته در قسمت جدید می توان چراغ قوه ی ناتان را به دلخواه خاموش و روشن کرد. می توان از چراغ قوه برای روشن کردن نقاشی های روی دیوار و اجسام استفاده کرد. ناتان حالا می تواند سر نخهایی پیدا کرده و آنها را به دفترش اضافه کند، در صورتی که در نسخه های قبلی فقط وقتی با معمایی رو به رو می شدید این سرنخ ها به طور خودکار به دفترچه ی ناتان اضافه می شد.

بازی دارای وسایل نقلیه کاملا قابل کنترل است. ناتان حالا می تواند سوار جیپ النا شده و محیط های بازی که تا حدودی تخریب پذیر هستند طی را کند. همچنین او می تواند وسایل نقلیه دشمنان را تصرف کند، و همینطور به دشمنانی که قصد گرفتن وسیله ی نقلیه ی او را دارند حمله کند.

آخرین مورد مشاهده شده در زمینه ی گیم پلی اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ است. بازیبازان میتوانند دیالوگهایی مانند اتفاقات گذشته ای که برای ناتان افتاده را انتخاب کنند،اما این دیالوگها تاثیری در روند داستان ندارند.

e7f7wls53zwtalchfynx.png
با توجه به نسخه ی Beta بخش چند نفره ی بازی دچار تغییراتی شده.
سیستم aiming بازی کمی سنگین تر شده و همچنین قلاب و طناب بخش تک نفره در این بخش نیز حضور دارد،که می توان توسط آن با یک ضربه دشمن را از پای در آورد.
سیستم down و revive که در نسخه های قبلی وجود نداشت به بازی اضافه شده است.
همینطور دو مورد کاملا جدید با نامهای Mystical و Sidekick به بازی اضافه شده.
Mystical ها قدرت های جادویی و فوق طبیعی هستند که اغلب در بخش داستانی قسمتهای قبلی بازی شاهد آنها بودیم.

Mystical های معرفی شده در بتا:

staff.png
Staff of Ayar Manco

این Mystical با ارسال امواجی بازیکنان تیم حریف را بر روی نقشه علامتگذاری می کند.


Wrath of El Dorado
یک توتم که باعث احضار El dorado می شود و با پخش کردن ارواح ،به دشمنانی که در نزدیکی توتم هستند آسیب می زند.


Cintamani Stone
با استفاده از این Mystical میتوان هم تیمی های خود را در یک چشم به هم زدن Revive کرد.


Indra's Eternity
پرتاب کردن این Mystical باعث بوجود آمدن محیطی می شود که سرعت بازیکنان هنگام ورود به آن بسیار کم می شود.


Spirit of the Djinn
این Mystical به شما قدرت ماوریی می دهد و باعث می شود با سرعت بسیار زیادی حرکت کنید و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کنید.

Sidekick یا همان دستیار ،افرادی هستند که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل م شوند و در طول بازی می توان برای برنده شدن از آنها استفاده کرد.
Sidekick های معرفی شده در بتا:


Sniper
تک تیر اندازی که میتوان آن را در نقطه ی دلخواه قرار داد تا به دشمنانی که در محوطه ی دیدش هستند شلیک کند.


Savior
دستیاری دیگر که شما و هم تیمی هایتان را Revive می کند و همینطور به تیم شما مهمات می رساند.


Hunter
با سرعت زیاد دنبال دشمنان دویده و دستهای آنها را میگیرد تا بتوان به راحتی بر آنها غلبه کرد.


Brute
این دستیار قدرت تیر اندازی زیادی دارد و با Machine gun ای که در اختیار دارد به دشمنان شما حمله می کند.


Gear
مهمات(Gear) بازی شامل پنج مورد ،Grenade،Revivepak،Mine،C4و Smoke bomb است که هرکدام از آنها را می توان در حین بازی چند بار آپگرید کرد.

شخصیتهای قابل بازی در بخش Multiplayer:
Nathan Drake
Elena Fisher
Sam Drake
Victor Sullivan
Charlie Cutter
Chloe Frazer
Zoran Lazarević
Harry Flynn
Katherine Marlow
Knot
Orca

اسلحه ها

اسلحه های بزرگ(Long Guns)
AK-47
FAL
M14 Custom
XCR-160
MP34a
Mettler M-30
HS39Copperhead SR7
Mazur LDR
Spezzotti 12 guage

Pistols
Aegis 9mm
Para .45
Raffica
Fossa R-81
Revolver
Pistole

اسلحه های سنگین
RPG
Barok .44
Condor
ARX-160
China Lake GL
Stoner 63




 
Last edited by a moderator:
بازی رو که تموم کردم، انگار دیگه دست خودم نبودم، الانم که دارم تایپ میکنم خیلی خیلی احساسی شدم، بیشتر از هر چیزی یه حالت دپرس شدن و ناراحتی بهم دست داد از اینکه دیگه آنچارتدی نداریم، حداقل به همین زودیا و طبق گفته کارگردانا دیگه ادامه ای برای نیتن نیست، و بعد از گذشتن حدودا ۱۰ سال از عمرم که با آنچارتد ۱ شروع شد باید با این سری خداحافظی کنم.

بازی در سطح فراتر از انتظاری قرار داشت، از لحاظ گرافیکی که رقیبی فعلا براش نیست، از لحاظ گیم پلی هم واقعا غنی کار شده بود،

اما خب در شاهکار بودن هوش مصنوعی بازی، گرافیک بازی، صحنه های هیجان انگیز و ... که شکی نبود، و مطمئن بودم که خوب از آب در میان، و اما داستان بازی.

نمیدونم ولی احساس میکنم داستان بازی اصلا اون آب و تابی که از کارگردانای TLOU انتظار میرفت رو نداشت، ینی من قبل از اینکه بازیو تموم بکنم به در و دیوار فوش میدادم که چرا همه ۱۰ ندادن به بازی، اما بعد از اتمام بازی همون ۹.۵ رو میدادم و شاید کم کردن نیم نمره دلیل اصلیش داستان بود تنها، من همون موقع که سم گف تو دردسر افتاده قشنگ انگار راحت تونستم حدس بزنم که برای یه هدف دیگه ای خودش میخواد به گنج دست پیدا کنه، و نه این بهانه ی الکی اوردنا، که آخر سر هم همین شد، کلا پیچش داستانی خیلی کم داشت بازی، ینی قشنگ از قبل میدونستیم که دریک بخاطر برادرش از قول و تعهدش با النا دست میکشه و میره سراغ ماجراجوییش، ولی خب با اینکه پیچش داستانی کم بود بازم هنر فوق العاده ناتی داگ در خلق روابط احساسی بین شخصیتا ستودنیه،
ولی بازم میگم با توجه به تریلر ها و اخبار یه داستان دارک تر با وقایع خاص تری رو مدنظر داشتم، ولی خب خیلی هپی اند پایان دادن به سری.

در کل با توجه به این ضعفی که بعد از پایان بازی شاید شما هم بهش برسین، بنظر من نمره ی شایسته ی خودشو گرفته ینی اثری شاهکار
 
  • Like
Reactions: ps3_360_wii
منم تا حدودی باهات موافقم..منم دقیقا منتظر این بودم سم تو زرد از اب دراد و یه خیانتی چیزی بکنه..شاید اینجوری خیلی جذاب تر میشد ولی این که نیل هی گفته اسپویل نکنیدو اینا ارتباطی با این نداره که قبلا یه چیزیرو ساختن الان بخوان تغییرش بدن چون ساخت همین بازی حتی چپترهای اخرش هم احتمالا به چندین ماه و شایدم 1 سال برسه پس به همید راحتی ها نمیشه داستان رو تغییر داد..ولی من حدس میزدم شاید سونی سال قبل دست به کار شده و گفته جوری بازیرو بساز که بعدا هم خواستیم بسازیم بتونیم روش کار کنیم..البته چند وقت ( فک کنم 1 2 ماه پیش بود ) پیش هم خود نیل گفت من دیگه رو این بازی کار نمیکنم ولی شاید کسای دیگه ادامش بدن.
اون صحنه کاور جلد بازی رو ادم بهش نگاه کنه خوب و تفکر کنه میتونه این نتیجرو از این جلد بگیره که ناتان همه چیزش رو از دست داده ، بهترین دوستش ، همسرش و.... و حالا چیزی جز انتقام تو وجودش نیست و دیگه هدفش به دست اوردن گنج نیست..تصویر روی جلد تو تفکرات من این شکلی بود.

دقیقا منم همچین تصور و همچین داستان دارکی مد نظرم بود، نیتنی که تو مشکلاتی قرار گرفته که... و شاید خورد تو ذوقم از این حجم از هپی اند بودن، که تهش بشه فقط یه دروغ
 
  • Like
Reactions: Black Roz
دوستان من کد dlc رو که وارد کردم و confirm کردم کنسول یهو هنگ کرد!!!
آیا دی ال سی ها دانلود شدن یا به فنا رفت؟
این اپدیت اولیه بازی فقط واسه مولتی پلیر هست ؟
 
در مورد داستان:

اتفاقا بنظر من داستان توی این نسخه خیلی حساب شده و درست ادامه پیدا کرد. اگر قرار بود Sam خیانت بکنه یا مثلا آخر بازی یه نفر بخاطر زیر آوار موندن بمیره خیلی داستان بازی کلیشه ای و تکراری می شد. آنچارتد بر خلاف TLOU از همون نسخه اولش هم نقاط خیلی احساسی و تلخ نداشت و بیشتر روی ماجراجویی و حوادث هیجان انگیز تاکید داشت. من بشخصه این پایان کنونی رو بیشتر از همه برای خاتمه دادن به داستان این سری می پسندیدم، خدا رو شکر Nadine کاملا نقش منفی نبود و شخصیت تقریبا خاکستری داشت و اگه قرار بود اونم به یه نحوی در پایان بمیره، اینم به کلیشه شدن داستان اضافه می کرد. داستان دزدان دریایی و اتفاقاتی که از ابتدا تا انتها براشون افتاد برای من از همه چیز جالب تر بود، مطمئنم اگه روزی جایی صحبت از دزدان دریایی در تاریخ باشه میشه به Uncharted 4 به چشم یکی از بهترین ابزارهای کمکی نگاه کرد. در کل داستان و پایان بازی برای من رضایت بخش بود و واقعا امیدوارم که دیگه ادامه ای براش ساخته نشه تا یه شاهکار جاودانه بمونه.

یعنی لعنت به این کنکور که نمیزاره این شاهکارو بازی کنم :(
دوستان بازی نسبت به نسخههای قبلی چقدر پیشرفت داشته؟
سرور های مالتی پلیر خوبن؟راحت میشه بازی پیدا کرد؟

بنظر من از نظر تکنیکی در حال حاضر بهترین بازی کنسولی هست که میشه تجربه کرد، نسخه دوم و سوم بازی هم توی زمان خودشون همین طور بودن.

سرورهای مالتی پلیر هم وضعیت خوبی دارن و خیلی راحت پلیر پیدا می کنه. علاوه بر اون بخش چند نفره خیلی جذاب تر شده و کلی امکانات و شخصی سازی و ... بهش اضافه شده.
 
  • Like
Reactions: amin hj and sabco
اتفاقا مثلا من کاملا رو Nadine انتقاد دارم، بد معرفی شد، و اینکه عملا خارج از خط داستانی بود، کلا نقشش اوردن یسری افراد برای پیدا کردن گنج بود، ولی تو این که ماجراجویی و حوادث زیاد داشت شکی نبود، اما مثلا در مورد پازل ها، تو UC3 یا UC2 چندین پازل متنوع و واقعا چالش برانگیز داشتیم که سر هر کودوم کلی باید وقت میذاشتیم، عملا تو این نسخه بنظر من پازل ها کم کار شده بودن و واقعا ساده بودن. و اینکه بحث کلیشه ای شدن نیست، بحث پیچش داستانیه، ینی گیمر رو سرجاش میخکوب کنه، جز دروغ سم هیچ قسمت داستان اینطوری نبود واقعا، ضمن اینکه اگه قرار نبود که احساسی تر و دارک تر بشه، دلیل آرت ورک بازی، تریلر معرفی بازی، اون صحبتایی که در مورد غم انگیز شدن بازی بود کجا رف؟! من خودم انتظار داشتم خیلی رو النا و دردسری که براش میتونس اتفاق بیفته مانور بدن، و اونو ترکیب با غرایض نیتن کنن که یه حالت دوسویی بگیره، و صحنه ی های پوایی مثل مرحله قطار انچارتد ۲ یا هواپیمای انچارتد ۳ باید قبول کنیم که به مراتب کمتر داشت، و بازی خیلی روی سیستم گیم پلی جدیدش مانور داشت و جای همچین مراحلی خالی بود.
نمیدونم در کل شاید خیلی حساس شدم ولی یکم تقصیر خودشونه بنظرمن که ذهنارو خیلی بیشتر برای یه داستان خاص اماده کرده بودن، شایدم تقصیر تریلر هاس، نمیدونم.
 
  • Like
Reactions: stanley
بنظرم به احتمال خيلى زياد كار سونى بوده كه اخرش رو اينطورى سر راست تموم كردن دستشون بازتره براى ادامه دادن چون از نيل برميومد كه يه پايان بندى بهترى بنويسه. از طرفى داستان بازى هم زياد فراز و نشيبى نداشت و من هى منتظر بودم سم تو زرد از اب دراد يه بلايى سر كسى بياره يكى يه كارى بكنه يكم داستان پيچ بخوره! تنها سورپرايز داستان اين بود كه سم به دروغ نيت رو وارد ماجرا كرده! من موندم اينهمه نيل تو توييتر ميگفت اسپويل نكنيد چيو اسپويل نكنن! خيلى از قسمت ها مثل فهميدن النا يا زنده بودن سم همش تو تريلرهاى قبل لو داده بودن!
من بشخصه منتظر يك اتفاق خاصى بودم كه يهو جا بخورم نه صرفا كسى بميره و از اول تا انتهاى بازى توى همين تعليق موندم(!) اخرم هيچ چيز نشد! اينكه اون چيزى كه فكر ميكرديم نشد بيشتر تو ذوق زد تا نكته ى مثبتى باشه!

دقیقا موافقم ، اما لامصبا انقدر قشنگ شخصیتا و روابطو در اوردن ، که آدم بازم داستان ـو دوست داره ...
خیلی میمیک صورت قوی کار شده ، یه چی در حد LA Noir
 
  • Like
Reactions: stanley
یه چیز خیلی باحال پیدا کردم یک ایستر اگ برای ما ایرانیاست به نظرم:D
نمیدونم دوستان دیدن یا نه ولی چیز خاصی نیست اسپویلی نداره
مربوط به چپتر 17 بازی اصلا هیچی از داستان لو نمیده ولی بازم میزارم تو اسپویلر

3ypeqs92n64phpg03nwb.jpg
 
یه ذره ناامید شدم بازی فوقلعادس..اما انصافا یک خداحافظی در حد انچارتد هست؟؟=((
عزیزانی که بازی کردن پاسخ بدن اون حس غیر قابل وصفی که انچارتد 2 بهتون داد سر این بازی هم همون حس و داشتید؟؟
بازی یک شاهکاره اما به نظر من نیل دراکمن باید سر tlou خودش میموند..احساس میکنم بازی از مسیر سه نسخه قبل خارج شده
اما افسوس میخورم که چرا نابغه ای مثل امی هنینگ و کاربلدی مثل جاستین ریچموند کارشون روی این بازی ادامه ندادن...قطعا امی هنینگ بازی بهتری میساخت
 
بازی در یک کلام عالی بود .:-bd
با اون بحث های که کرده بودن من هر دقیقه منتظر بودم یکی نفله بشه .:))
واقعا عالی شروع کردن و عالی هم تمام کردن محیط بازی بعضی وقت ها بد جوری روی اعصاب بود مخصوصا که عادت نداشتیم محیط بازی انقدر بزرگ و وسیع باشه بعضی جاها من گفتم میزارم برای دور های بعدی که برم این طرف هم بگردم انقدر این لعنتی مپ هاش بزرگ بودن .:D
وگرنه فکر نمیکنم یه 2-3 روز دیگه هم بازی تمام میشد اگه میرفتم بیشتر از این حد میگشتم .:ar!
 
یه ذره ناامید شدم بازی فوقلعادس..اما انصافا یک خداحافظی در حد انچارتد هست؟؟=((
عزیزانی که بازی کردن پاسخ بدن اون حس غیر قابل وصفی که انچارتد 2 بهتون داد سر این بازی هم همون حس و داشتید؟؟
بازی یک شاهکاره اما به نظر من نیل دراکمن باید سر tlou خودش میموند..احساس میکنم بازی از مسیر سه نسخه قبل خارج شده
اما افسوس میخورم که چرا نابغه ای مثل امی هنینگ و کاربلدی مثل جاستین ریچموند کارشون روی این بازی ادامه ندادن...قطعا امی هنینگ بازی بهتری میساخت

از هیجان زدگی گرافیکی که بگذریم ، نه!:D من با حرف شما کاملا موافقم فعلا چیزی نمیگم برای اونایی که بازی نکردن کوفت نشه:D
 
  • Like
Reactions: amirunited
یه بی پدر مادری به بازی نمره 40 داده، اخه...!

وضعیتش وخیمه طرف هر چه سریع تر خودشو به یه روانپزشک نشون بده، این حجم از عقده بیسابقه هستش!

من که بهت گفتم یه سری میان انتحاری میزنن گند میخوره به متا و در نهایت با 93 کارش رو تموم میکنه:دی شانس آوردی باهات شرط نبستم:دی

نقد یارو رو بخونی اصلا نمیدونه UC چی هست:دی
 
من که بهت گفتم یه سری میان انتحاری میزنن گند میخوره به متا و در نهایت با 93 کارش رو تموم میکنه:D شانس آوردی باهات شرط نبستم:D

نقد یارو رو بخونی اصلا نمیدونه UC چی هست:D
جالب اینجاست طرف اصلا نمره نداده و خود متا بر اساس نقد طرف یه نمره رو هوا گفته :))
ملتم خیلی خوب از خجالت متا در اومدن :D
 
من کلا متا رو قبول ندارم . برای اینکه بازی رو بقهمم خوبه یا نه برام گیم اسپات ملاکه. هر وقت یه بازی گیم اسپات نمره خوب داده برام جالب بوده هروقت نمره بد داده خوشم نیومده .
این 40 واشنگتن پست جالب بود ! همه به اون خانوم منتقد ign فحش میدادن چرا داده 9 واشنگتن پست غافلگیرشون کرد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or