PlayStation Uncharted 4: A Thief’s End

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
همونطور که خبر دارید تعداد زیادی نسخه فیزیکی به دست مردم رسیده و کم کم باید شاهد لیک شدن عکس ها و ویدئو ها از بازی بشیم.

صحبت در مورد داستان بازی، صحنه های حساس، گذاشتن عکس و در کل هرچیزی که باعث اسپویل و حساسیت بشه، فقط و فقط در تگ اسپویلر و با ذکر اینکه داخل اسپویلر چی هست.

**صحبت در مورد قیمت بازی و فروشندگان و کلا هربحثی در رابطه با خرید ممنوع**

با تشکر ویژه از احسان Kaine و آرمان g.o.w برای کمک در آماده سازی این پست

10 حقیقتی که درباره Uncharted نمی‌دانید



sxe4v56vi6c8i8c0xz64.png
آنچارتد 4 آخرین قسمت از این سری محبوب و معروف Action/Adventure (اکشن-ماجراجویی) است.
در سال 2013 بود که اعلام شد نویسنده قسمتهای قبلی بازی یعنی «ایمی هنینگ» در حال نوشتن داستان بازی است. همینطور تایید شد که «جاستین ریچموند» کارگردان بازی خواهد بود؛ اما در سال 2014 بود که هر دو استودیوی ND را ترک کردند.
بعد از مدتی مسئولین استودیو اعلام کردند که بازی توسط نیل دراکمن و بروس استیرلی در حال توسعه است.
اولین تریلر بازی نیز به صورت رسمی در پایان کنفرانس E3 2014 سونی نمایش داده شد.
آنچارتد 4 بعد از سه بار تاخیر خوردن در تاریخ انتشار، بلاخره Gold شد و قرار است در تاریخ May 10, 2016 (بیست و یکم اردیبهشت 1395) منتشر شود.

داستان
داستان سه سال پس از اتفاقات قسمت سوم ،به نظر می رسد نیتن دریک دنیای گنج یابی را رها کرده اما این موضوع مدت زیادی طول نمی کشد چون که سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و از او درخواست کمک میکند و پیشنهاد وسوسه ای انگیزی به او می دهد.
سم و ناتان برای پیدا کردن گنج گم شده ی Henry Avery ، تصمیم می گیرندLibertalia (شهر رویایی دزدان دریایی) که در عمق جنگلهای ماداگساکار است را پیدا کنند.
این شماره بازیبازان را برای پیدا کردن گنج Henry Avery به سفری دور دنیا و محیطهایی همچون،جزیره های جنگلی،مناطق شهری و قلّه های برفی می برد.

شخصیت ها

nathan.png
Nathan Drake
وقتی 5 سال داشت مادرش خودکشی کرد و پدرش حضانت او را به دولت داد. ناتان در پرورشگاه Saint Francis بزرگ شد و زبان لاتین را نیز آموخت. در همین دوران بود که با سفرهای Sir Francis آشنا شد.
در قسمت اول بازی در حالی که به دنبال پیدا کردن تابوت فرانسیس دریک بود، در تابوت او دفترچه خاطراتی پیدا می کند و بر طبق نوشته های آن دفترچه به دنبال پیدا کردن «ال دورادو» می رود.

در قسمت دوم بازی ناتان به دنبال پیدا کردن Shambala است اما در طی جریانات بازی و برخورد با شخصی به نام Zoran Lazarevic's تلاش می کند تا جلوی او را بگیرد تا دستش به Shambala نرسد.

پس از اتفاقات قسمت دوم ناتان به یمن می رود تا Atlantis of the Sands که زمانی فرانسیس دریک بدنبال آن بوده را پیدا کند.

اما حالا در قسمت چهارم بازی شخصیت اصلی و محبوب، که از دنیای گنج یابی خداحافظی کرده تصمیم می گیرد بار دیگر برای پیدا کردن گنج دزدان دریایی به سفری دور دنیا برود.
این بزرگترین ماجراجویی ناتان است و این سفر توانایی های فیزیکی ،حل معما و مهم تر از همه ی اینها بهایی که او حاضر است برای نجات دادن اطرافیانش بپردازد را می سنجد.

sam.png
Sam Drake
برادر ناتان و 5 سال از او بزرگتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی ناتان برای پیدا کردن گنج، ناپدید شدن سم بوده است. اینطور که گفته شده، "سم از ناتان کله شق تر است و کمی به دست آوردهای برادرش حسادت می کند."

پانزده سال قبل از اتفاقات قسمت چهارم، در حادثه ای نامشخص، ناتان شاهد تیر خوردن سم و همچنین کشته شدن یک نگهبان بود. ناتان از صحنه گریخته و سم زنده دستگیر و زندانی می شود.
پس از این اتفاقات ناتان به جستجو می پردازد تا بفهمد سم جان سالم به در برده یا نه، اما به این باور می رسد که به علت اثابت گلوله کشته شده است. بعد از آزاد شدن از زندان سم دنبال برادرش می گردد و او را پیدا می کند. ناتان که هیجان زده شده او را برای شام به خانه ی خود دعوت می کند،اما سم به او می گوید که دچار مشکل شده و به کمک او نیاز دارد.

elena.png
Elena Fisher
روزنامه نگار ، شخصیت تلویزیونی و خبرنگار آمریکایی که در تمام قسمتهای بازی ناتان را همراهی می کند. النا علاقه ی زیادی به رمز و رازهای باستانی دارد و برنامه ی تلویزونی او در مورد باستان شناسی باعث می شود که مورد توجه ناتان دریک قرار بگیرد.
ناتان تصمیم می گیرد النا را فریب دهد تا بتواند از طریق برنامه ی تلویزیونی او هزینه ی سفرش را تامین کند. در پی جریانات این قسمت ناتان و النا به هم علاقه مند می شوند.

در قسمت دوم سری، النا در حالی که در تلاش است ثابت کند Zoran Lazarevic's زنده است در نپال ناتان را می بیند و در ادامه ی راه با او همراه می شود در پایان این قسمت رابطه ی عاشقانه ی ناتان و النا جدی تر شده و به هم نزدیک تر می شود.

قبل از اتفاقات قسمت سوم بازی ناتان و النا با هم ازدواج می کنند اما بنا به دلایلی از هم جدا می شوند. النا که حالا خبرنگار شده به یمن سفر می کند. ناتان و سالیوان که به دنبال پیدا کردن Atlantis of the Sands هستند تصمیم می گیرند برای سفر به یمن از النا کمک بگیرند. النا به آنها کمک میکند تا به یمن سفر کنند و پس از اتفاقات زیاد
در پایان این قسمت النا و ناتان دوباره با هم ازدواج می کنند.

در قسمت چهارم بازی ناتان و النا که حالا ازدواج کرده اند ، در آرامش با هم زندگی می کنند تا سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و ناتان برای کمک کردن به دروغ به النا می گوید که برای انجام کار باید به مالزی برود.

sullivan.png
Victor Sullivan
سالیوان یار همیشگی ناتان و از کرکترهای محبوب بازی است. به گفته ی خودش دوران بچگی و پدر خوبی نداشته، به همین دلیل تصمیم گرفته که تشکیل خانواده ندهد. در دوران نوجوانی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت میکرد و پس از آن رو به دزدی آورد و در ازای دزدی برای دیگران از آنها پول می گرفت. سالیوان سپس تحت حمایت Katherine Marlowe قرار گرفت.

وقتی در تلاش برای دزدیدن حلقه ی Sir Francis دریک است به ناتان دریک نوجوان برخورد می کند. بعد از نجات دادن ناتان از دست افراد Marlowe به ناتان پیشنهاد داد که از او مراقبت کرده و به او آموزش دهد و این نقطه ی شروع دوستی چندین ساله ی ناتان و سالیوان بود.
ناتان و سالیوان درموقعیتهای خطرناک زیادی قرار گرفتند و حتی با هم به زندان رفتند. اما سالیوان در همه حال از ناتان حمایت کرده و او را مثل پسر خود بزرگ کرد. حالا سالیوان بار دیگر آماده است تا در ماجراجویی جدید ناتان به کمک کند.

nadin.png
Nadine Ross
او یک مزدور و رئیس گروه مزدورهای آفریقایی به نام Shoreline است. به نظر می رسد Nadine و دار و دسته اش در گذشته مشکلاتی با Victor سالیوان داشته اند. او و همکارش Rafe قصد دارند اجازه ندهند که دست ناتان و برادرش سم به گنج دزدان دریایی برسد.

raph.png
Rafe Adler
او Nadine و افرادش را استخدام کرده که به او کمک کنند تا برای بدست آوردن گنج افسانه ای دزدان دریایی با ناتان و برادرش رقابت کند.

znggg53kbi6f7qvs233x.png

قسمت چهارم بازی عناصر زیادی از گیم پلی نسخه های قبلی را در خود دارد، که همه ی آنها برای قسمت جدید بهبود داده شده اند. بالا رفتن از محیط همانند گذشته یکی از ویژگی های اصلی بازی است. از ویژگی های جدید که در تریلر ها به چشم میخورد، میخ کوهنوردی است که ناتان می تواند به کمک آن از صخره ها بالا برود. همچنین ناتان حالا یک قلاب و طناب هم دارد، که می تواند به وسیله ی آن تاب خورده و به مکانهای دورتر بپرد یا از دست دشمن فرار یا حتی به آنها حمله کند.

سیستم مبارزات تن به تن پویاتر شده است، حالا دشمنان می توانند به ناتان ضد حمله بزنند یا در حین درگیری از سلاح گرم استفاده کنند.
دشمنانی که قصد پرت کردن آنها از لبه ها را دارید حالا میتوانند شما را بگیرند، بازیبازان باید آنها را به زور به پایین پرتاب کرده یا خود هم همراه آنها سقوط کند.

سیستم مخفی کاری تغییرات زیادی داشته است. ناتان می تواند در بین علفها مخفی شود و اگر کسی او را ببیند می توان با دور شدن از محدوده ی دید او دوباره به حالت مخفی درآید.
همینطور سیستم جدیدی در بازی طراحی شده که در صورت شناسایی شدن توسط دشمن، به بازیباز اخطار می دهد و همچنین نشان میدهد که آن دشمن در کدام سمت است.
دشمنانی که از خود تولید صدا می کنند، مانند سوت زدن، هایلایت می شوند.

همانند گذشته نیتن می تواند در هر حالتی تیر اندازی کند، حتی وقتی از روی طناب آویزان است. اشیایی که درون محیط هستند به وسیله ی تیر اندازی قابل تخریبند. به عنوان مثال اگر پشت یک کیسه ی شنی کاور بگیرید، شن درون کیسه با تیر خوردن خالی شده و کاور شما بی استفاده می شود.

برخلاف گذشته در قسمت جدید می توان چراغ قوه ی ناتان را به دلخواه خاموش و روشن کرد. می توان از چراغ قوه برای روشن کردن نقاشی های روی دیوار و اجسام استفاده کرد. ناتان حالا می تواند سر نخهایی پیدا کرده و آنها را به دفترش اضافه کند، در صورتی که در نسخه های قبلی فقط وقتی با معمایی رو به رو می شدید این سرنخ ها به طور خودکار به دفترچه ی ناتان اضافه می شد.

بازی دارای وسایل نقلیه کاملا قابل کنترل است. ناتان حالا می تواند سوار جیپ النا شده و محیط های بازی که تا حدودی تخریب پذیر هستند طی را کند. همچنین او می تواند وسایل نقلیه دشمنان را تصرف کند، و همینطور به دشمنانی که قصد گرفتن وسیله ی نقلیه ی او را دارند حمله کند.

آخرین مورد مشاهده شده در زمینه ی گیم پلی اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ است. بازیبازان میتوانند دیالوگهایی مانند اتفاقات گذشته ای که برای ناتان افتاده را انتخاب کنند،اما این دیالوگها تاثیری در روند داستان ندارند.

e7f7wls53zwtalchfynx.png
با توجه به نسخه ی Beta بخش چند نفره ی بازی دچار تغییراتی شده.
سیستم aiming بازی کمی سنگین تر شده و همچنین قلاب و طناب بخش تک نفره در این بخش نیز حضور دارد،که می توان توسط آن با یک ضربه دشمن را از پای در آورد.
سیستم down و revive که در نسخه های قبلی وجود نداشت به بازی اضافه شده است.
همینطور دو مورد کاملا جدید با نامهای Mystical و Sidekick به بازی اضافه شده.
Mystical ها قدرت های جادویی و فوق طبیعی هستند که اغلب در بخش داستانی قسمتهای قبلی بازی شاهد آنها بودیم.

Mystical های معرفی شده در بتا:

staff.png
Staff of Ayar Manco

این Mystical با ارسال امواجی بازیکنان تیم حریف را بر روی نقشه علامتگذاری می کند.


Wrath of El Dorado
یک توتم که باعث احضار El dorado می شود و با پخش کردن ارواح ،به دشمنانی که در نزدیکی توتم هستند آسیب می زند.


Cintamani Stone
با استفاده از این Mystical میتوان هم تیمی های خود را در یک چشم به هم زدن Revive کرد.


Indra's Eternity
پرتاب کردن این Mystical باعث بوجود آمدن محیطی می شود که سرعت بازیکنان هنگام ورود به آن بسیار کم می شود.


Spirit of the Djinn
این Mystical به شما قدرت ماوریی می دهد و باعث می شود با سرعت بسیار زیادی حرکت کنید و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کنید.

Sidekick یا همان دستیار ،افرادی هستند که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل م شوند و در طول بازی می توان برای برنده شدن از آنها استفاده کرد.
Sidekick های معرفی شده در بتا:


Sniper
تک تیر اندازی که میتوان آن را در نقطه ی دلخواه قرار داد تا به دشمنانی که در محوطه ی دیدش هستند شلیک کند.


Savior
دستیاری دیگر که شما و هم تیمی هایتان را Revive می کند و همینطور به تیم شما مهمات می رساند.


Hunter
با سرعت زیاد دنبال دشمنان دویده و دستهای آنها را میگیرد تا بتوان به راحتی بر آنها غلبه کرد.


Brute
این دستیار قدرت تیر اندازی زیادی دارد و با Machine gun ای که در اختیار دارد به دشمنان شما حمله می کند.


Gear
مهمات(Gear) بازی شامل پنج مورد ،Grenade،Revivepak،Mine،C4و Smoke bomb است که هرکدام از آنها را می توان در حین بازی چند بار آپگرید کرد.

شخصیتهای قابل بازی در بخش Multiplayer:
Nathan Drake
Elena Fisher
Sam Drake
Victor Sullivan
Charlie Cutter
Chloe Frazer
Zoran Lazarević
Harry Flynn
Katherine Marlow
Knot
Orca

اسلحه ها

اسلحه های بزرگ(Long Guns)
AK-47
FAL
M14 Custom
XCR-160
MP34a
Mettler M-30
HS39Copperhead SR7
Mazur LDR
Spezzotti 12 guage

Pistols
Aegis 9mm
Para .45
Raffica
Fossa R-81
Revolver
Pistole

اسلحه های سنگین
RPG
Barok .44
Condor
ARX-160
China Lake GL
Stoner 63




 
Last edited by a moderator:
تا ماداگاسکار رفتم یعنی استارتش که سوار ماشینن
خوب باید بگم فک برانداز ترین گرافیکی بود که تا حالا تو عمرم دیدم
بخصوص انفجار نارنجک ها و مواد منفجره اصلا قابل هضم نیست وعملا تفاوتی با واقعیت نداره!!
همه چیز در بالاترین سطح ممکن قرار داره اما ضربان اکشن بازی یکم به نظرم نسبت به نسخه 2 و 3 افت کرده
حجم مبارزات کلا کمتر شده بخصوص چون میشه مخفی کاری هم کرد و شخص خود من بیشتر با مخفی کاری حال میکنم عملا دیگه اکشنی نمیبینم:D:D
ولی در مجموع کامل ترین انچارتد تاریخه و بدون شک یکی از بی نقص ترین گیم های تاریخ
واقعا نوع مبارزات نحوه کاور گیری و حرکت کردنا انقدر خوبه که ادم گاهی حس میکنه داره یه فیلم میبینه!!
البته من فعلا بازیو اپدیت نکردم گاهی دچار افت فریم(خیلی محسوس نیست)میشه حتما بازیو اپ کنید.
 
خب منم تا چپتر 9 بازی کردم
بدون هیچ شکی بهترین گرافیک تاریخ این صنعت..همه چی عالیه عالییییییی
اما نمیدونم چرا صحنه هایی که ضربان قلب ادمو تند میکنه و باعث ترشح ادرنالین میشه تو این بازی کم بوده=((
درگیری تو نپال و تعقیب روی قطار و سوار هواپیما شدن و درگیری تو کشتی و...از این دست صحنه ها که امید وار بودم تو این نسخه به اوجش برسه اما تا این جا که اصلا اون طوری نبوده.
خیلی بازی و شبیه د لست کرده دنیای انچارتد با همین دیوونه بازی هاش بود که یه سر و گردن از تمام بازی های هم سبک خودش بالاتر قرار میگرفت/:)
 
خب منم الان بازى رو تموم كردم:D و از الان منتظر TLOU 2 هستم!

از گرافيك و ريزه كارى هاى بازى كه بگذريم چون حرفى براى گفتن نميذاره در خيلى از موارد همون رويه ى قبلى رو پيش بردند كه خيلى هم عاليه. اما داستان واقعا نااميدم كرد از چيزى كه انتظار داشتم چند لول پايين تر بود و تغيير خاصى نكرده بود. من انتظار داستان تاريك ترى داشتم با توجه به اسم بازى و عكس روى كاور بازى وگفته هايى كه ديگه اصلا نميشه انچارتدى ديگرى ساخت! (با اين پايان رفيق ميشه ده تاى ديگه هم بعدش ساخت)، قسمت شوكه كننده ى داستان اونجايى بود كه به مهتمل ترين صورت ممكن تموم شد! در اخر اينكه انچارتد اونقدر خوب بود كه نسخه جديدش با يك گرافيك محشر و منظره هاى بى نظير كامل كامل شد.

دقیقا داستان بازی منم انتظار داشتم دارک تر باشه ، خیلی رو این پایان بازی مانور دادن و چیز ها گفتن ، شاید سونی دخالت کرده خدایی نکرده D :
 
نمیدونم کسی گفته یا نه ولی عکس نمیزارم تا خودتون تجربش کنید

qncient Persepolis amir abasi university of Tehran
انقد این جمله تو بازی قلب منو به تپش در آورد که خود بازی این کارو نکرد :D

ناتی داگ گفته پرسپولیس قهرمان میشه :))
 
اصلا چندتا چپتر آخر بازی هیچ جوره جای ایراد گرفتن نداره. :D
منظورش همون چپتر 3 بوده که اونم چرت ترین ایراد ممکن رو گرفته.
کلا بازی یه جوریه که گذر زمان و عوض شدن چپترها حس نمیشه، بعد این اومده ایراد گرفته طولانی ـه و.... :|
وقتی اسمش چپتره برای چی بهشون بگه اکت؟ :D اینم از تو نقدش که از اول بازی تعریف کرده.
Its 15-hour experience kicks off with focus. Uncharted 4’s story is established in a compelling handful of chapters that weave their way through different time periods with tightly directed cinematic flair
من بازی رو نکردم ولی با تجربه هایی که از ناتی داگ دارم اکت سوم بازیهاشون همیشه عالی بوده، ولی از نظر منتقد آخر بازی گیمپلی تکراری می شه و بیش از حد بزرگه. حالا من نمی دونم چرا به اکت سه RotTR گیر نداده چون از نظر من کاملاً تکرار بازی اول بود و تویستش رو از همون اول می شد حدس زد :D در هر حال نظرشخصیشه و قابل احترامه، منم چون می خواستم اسپویل نشه نخوندم تا آخر، شاید چیزی بوده من ندیدم. :D
 
آخرین ویرایش:
به نقل از Forbes
'Uncharted 4' Has The Best Graphics I've Ever Seen

دقیقا داستان بازی منم انتظار داشتم دارک تر باشه ، خیلی رو این پایان بازی مانور دادن و چیز ها گفتن ، شاید سونی دخالت کرده خدایی نکرده D :

به نظر من اگر اون چیزی که تو فکر ما بود مثلا یکی قرار باشه بمیره و از دست بره خیلی کلیشه ای میشد و چندان جالب نمیشد..همین که هممون اخرش دیدم کسی از دست نرفته برای هممون جالب بود چون اون چیزی که قبلا فکر می کردیم اتفاق نیافتد..همین بزرگترین نکته مثبته
 
آخرین ویرایش:
تموم شد
باورم نمیشه یعنی دیگه no more uncharted :((

اون فلش بک آخری هم به زمان بچگی نیت به نظرم خیلی بدموقع بود! اوج هیجان بازی یهو رفت اون زمان. همش دلم میخواست تموم شه زودتر.
 
این چیه ناتی داگ ساخته ؟!؟! :|
بعد تلو عنوانی که تک تک لحظاتش با روح و روانم بازی کنه در این حد و اندازه اصلا نبوده !!
یعنی واقعا این همه اختلاف بین ناتی داگ و بقیه استودیوهاست که تجربه ای این چنینی نمی تونن رقم بزنن؟! :-??
خیلی وقتها از فرط این همه زیبایی و هیجان نمی دونم چی کنم.
اصلا فاز اونهایی که زیر 10 دادن رو درک نمی کنم !! :D دیگه از یه بازی چی میخوان ؟! تو هر بخش هر چیزی رو نه تنها فوق العاده و تمام در آوردن بلکه حتی در خیلی از زمینه ها استاندارد هایی رو به وجود آوردن و چند سال از بقیه پیش هستن!
گرافیک و جلو های بصری بازی به قدری عجیب و وحشتناک خوبه که هر لحظه ی اون رو باید شات گرفت و بعد چاپش کرد و قاب کرد و گذاشت رو دیوار!
دوستانی که به دنبال تصاویر زیبا برای بک کراند سیستم هستن این بازی کلکسیونی از اونها رو بهتون هدیه میده!
داستان و روایتش هم مثل همه ی کارهای ناتی داگ بینظیره و دیگه نمیشد بهتر از این خلقش کرد! کارکاترها و دیالوگ ها و هر چی که به داستان مربوط میشه شما رو دنبال خودش میکشونه!
از گیم پلی بازی هم دیگه نمیدونم چی بگم حق مطلب رو اداکنه ! ترکیب دلنشین از مبارزات روان و سکو بازی های پر هیجان و معماهای ساده ولی ارضا کننده.....
مبارزات تن به تن عالیه ( مخصوصا چند مبارزه ی تن به تن اجباری و از پیش تعیین شده ) گان پلی بازی هم بهترین در سری شده و قشنگ میشه لذت شلیک رو احساس کرد . طناب هم که روح تازه ای به سکو بازی داده و این بخش رو عمیق تر کرده و جالبتر اینکه همین طناب در مبارزات هم کاربرد جذابی داره.همکاری های دو نفره هم به قدری در بازی خوبه که احساس می کنید نفر دوم پلیره!
هوش مصنوعی هم چه در دشمن و چه در همراهان عالی وبه معنای واقعی بی نقصه!
روند گیم پلی به بهترین شکل ممکن پیاده شده. مبارزات به موقع , سکو بازی به موقع , معما ها به موقع, روندن جیپ و قایق به موقع و کات سین ها هم به موقع. یعنی هر لحظه هر کاری که دوست دارید انجام بدید در اختیارتونه.
بخش صوتی هم به که عظمتش رو با یه سیستم صوتی قوی میشه احساس کرد.
اما نکته ای که رکن موفقیت بازی های ناتی داگه توجه به جزییاته! توجه به جزییات...توجه به جزییات و بازهم توجه به جزییات ( در همه ی ارکان بازی)...این خودش یه بحث جدا و مفصل می طلبه :D
آنچارتد 4 در کنار تلو تبدیل شدن به بهترین بازی های عمر من و از حالا 3 سال انتظار سخت رو دارم تحمل می کنم!
the last of us 2
:((
 
بد نیست حالا یه تایم لاین هم از Nathan Drake در این چهار نسخه سری Uncharted ببینیم ....

jk4a_nathandraketimeline.png
 
یعنی لعنت به این کنکور که نمیزاره این شاهکارو بازی کنم :(
دوستان بازی نسبت به نسخههای قبلی چقدر پیشرفت داشته؟
سرور های مالتی پلیر خوبن؟راحت میشه بازی پیدا کرد؟
 
دقیقا داستان بازی منم انتظار داشتم دارک تر باشه ، خیلی رو این پایان بازی مانور دادن و چیز ها گفتن ، شاید سونی دخالت کرده خدایی نکرده D :

به نقل از Forbes




به نظر من اگر اون چیزی که تو فکر ما بود مثلا یکی قرار باشه بمیره و از دست بره خیلی کلیشه ای میشد و چندان جالب نمیشد..همین که هممون اخرش دیدم کسی از دست نرفته برای هممون جالب بود چون اون چیزی که قبلا فکر می کردیم اتفاق نیافتد..همین بزرگترین نکته مثبته
بنظرم به احتمال خيلى زياد كار سونى بوده كه اخرش رو اينطورى سر راست تموم كردن دستشون بازتره براى ادامه دادن چون از نيل برميومد كه يه پايان بندى بهترى بنويسه. از طرفى داستان بازى هم زياد فراز و نشيبى نداشت و من هى منتظر بودم سم تو زرد از اب دراد يه بلايى سر كسى بياره يكى يه كارى بكنه يكم داستان پيچ بخوره! تنها سورپرايز داستان اين بود كه سم به دروغ نيت رو وارد ماجرا كرده! من موندم اينهمه نيل تو توييتر ميگفت اسپويل نكنيد چيو اسپويل نكنن! خيلى از قسمت ها مثل فهميدن النا يا زنده بودن سم همش تو تريلرهاى قبل لو داده بودن!
من بشخصه منتظر يك اتفاق خاصى بودم كه يهو جا بخورم نه صرفا كسى بميره و از اول تا انتهاى بازى توى همين تعليق موندم(!) اخرم هيچ چيز نشد! اينكه اون چيزى كه فكر ميكرديم نشد بيشتر تو ذوق زد تا نكته ى مثبتى باشه!
 
  • Like
Reactions: LeBron James 6
بنظرم به احتمال خيلى زياد كار سونى بوده كه اخرش رو اينطورى سر راست تموم كردن دستشون بازتره براى ادامه دادن چون از نيل برميومد كه يه پايان بندى بهترى بنويسه. از طرفى داستان بازى هم زياد فراز و نشيبى نداشت و من هى منتظر بودم سم تو زرد از اب دراد يه بلايى سر كسى بياره يكى يه كارى بكنه يكم داستان پيچ بخوره! تنها سورپرايز داستان اين بود كه سم به دروغ نيت رو وارد ماجرا كرده! من موندم اينهمه نيل تو توييتر ميگفت اسپويل نكنيد چيو اسپويل نكنن! خيلى از قسمت ها مثل فهميدن النا يا زنده بودن سم همش تو تريلرهاى قبل لو داده بودن!
من بشخصه منتظر يك اتفاق خاصى بودم كه يهو جا بخورم نه صرفا كسى بميره و از اول تا انتهاى بازى توى همين تعليق موندم(!) اخرم هيچ چيز نشد! اينكه اون چيزى كه فكر ميكرديم نشد بيشتر تو ذوق زد تا نكته ى مثبتى باشه!
منم تا حدودی باهات موافقم..منم دقیقا منتظر این بودم سم تو زرد از اب دراد و یه خیانتی چیزی بکنه..شاید اینجوری خیلی جذاب تر میشد ولی این که نیل هی گفته اسپویل نکنیدو اینا ارتباطی با این نداره که قبلا یه چیزیرو ساختن الان بخوان تغییرش بدن چون ساخت همین بازی حتی چپترهای اخرش هم احتمالا به چندین ماه و شایدم 1 سال برسه پس به همید راحتی ها نمیشه داستان رو تغییر داد..ولی من حدس میزدم شاید سونی سال قبل دست به کار شده و گفته جوری بازیرو بساز که بعدا هم خواستیم بسازیم بتونیم روش کار کنیم..البته چند وقت ( فک کنم 1 2 ماه پیش بود ) پیش هم خود نیل گفت من دیگه رو این بازی کار نمیکنم ولی شاید کسای دیگه ادامش بدن.
اون صحنه کاور جلد بازی رو ادم بهش نگاه کنه خوب و تفکر کنه میتونه این نتیجرو از این جلد بگیره که ناتان همه چیزش رو از دست داده ، بهترین دوستش ، همسرش و.... و حالا چیزی جز انتقام تو وجودش نیست و دیگه هدفش به دست اوردن گنج نیست..تصویر روی جلد تو تفکرات من این شکلی بود.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or