PlayStation Uncharted 4: A Thief’s End

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
همونطور که خبر دارید تعداد زیادی نسخه فیزیکی به دست مردم رسیده و کم کم باید شاهد لیک شدن عکس ها و ویدئو ها از بازی بشیم.

صحبت در مورد داستان بازی، صحنه های حساس، گذاشتن عکس و در کل هرچیزی که باعث اسپویل و حساسیت بشه، فقط و فقط در تگ اسپویلر و با ذکر اینکه داخل اسپویلر چی هست.

**صحبت در مورد قیمت بازی و فروشندگان و کلا هربحثی در رابطه با خرید ممنوع**

با تشکر ویژه از احسان Kaine و آرمان g.o.w برای کمک در آماده سازی این پست

10 حقیقتی که درباره Uncharted نمی‌دانید



sxe4v56vi6c8i8c0xz64.png
آنچارتد 4 آخرین قسمت از این سری محبوب و معروف Action/Adventure (اکشن-ماجراجویی) است.
در سال 2013 بود که اعلام شد نویسنده قسمتهای قبلی بازی یعنی «ایمی هنینگ» در حال نوشتن داستان بازی است. همینطور تایید شد که «جاستین ریچموند» کارگردان بازی خواهد بود؛ اما در سال 2014 بود که هر دو استودیوی ND را ترک کردند.
بعد از مدتی مسئولین استودیو اعلام کردند که بازی توسط نیل دراکمن و بروس استیرلی در حال توسعه است.
اولین تریلر بازی نیز به صورت رسمی در پایان کنفرانس E3 2014 سونی نمایش داده شد.
آنچارتد 4 بعد از سه بار تاخیر خوردن در تاریخ انتشار، بلاخره Gold شد و قرار است در تاریخ May 10, 2016 (بیست و یکم اردیبهشت 1395) منتشر شود.

داستان
داستان سه سال پس از اتفاقات قسمت سوم ،به نظر می رسد نیتن دریک دنیای گنج یابی را رها کرده اما این موضوع مدت زیادی طول نمی کشد چون که سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و از او درخواست کمک میکند و پیشنهاد وسوسه ای انگیزی به او می دهد.
سم و ناتان برای پیدا کردن گنج گم شده ی Henry Avery ، تصمیم می گیرندLibertalia (شهر رویایی دزدان دریایی) که در عمق جنگلهای ماداگساکار است را پیدا کنند.
این شماره بازیبازان را برای پیدا کردن گنج Henry Avery به سفری دور دنیا و محیطهایی همچون،جزیره های جنگلی،مناطق شهری و قلّه های برفی می برد.

شخصیت ها

nathan.png
Nathan Drake
وقتی 5 سال داشت مادرش خودکشی کرد و پدرش حضانت او را به دولت داد. ناتان در پرورشگاه Saint Francis بزرگ شد و زبان لاتین را نیز آموخت. در همین دوران بود که با سفرهای Sir Francis آشنا شد.
در قسمت اول بازی در حالی که به دنبال پیدا کردن تابوت فرانسیس دریک بود، در تابوت او دفترچه خاطراتی پیدا می کند و بر طبق نوشته های آن دفترچه به دنبال پیدا کردن «ال دورادو» می رود.

در قسمت دوم بازی ناتان به دنبال پیدا کردن Shambala است اما در طی جریانات بازی و برخورد با شخصی به نام Zoran Lazarevic's تلاش می کند تا جلوی او را بگیرد تا دستش به Shambala نرسد.

پس از اتفاقات قسمت دوم ناتان به یمن می رود تا Atlantis of the Sands که زمانی فرانسیس دریک بدنبال آن بوده را پیدا کند.

اما حالا در قسمت چهارم بازی شخصیت اصلی و محبوب، که از دنیای گنج یابی خداحافظی کرده تصمیم می گیرد بار دیگر برای پیدا کردن گنج دزدان دریایی به سفری دور دنیا برود.
این بزرگترین ماجراجویی ناتان است و این سفر توانایی های فیزیکی ،حل معما و مهم تر از همه ی اینها بهایی که او حاضر است برای نجات دادن اطرافیانش بپردازد را می سنجد.

sam.png
Sam Drake
برادر ناتان و 5 سال از او بزرگتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی ناتان برای پیدا کردن گنج، ناپدید شدن سم بوده است. اینطور که گفته شده، "سم از ناتان کله شق تر است و کمی به دست آوردهای برادرش حسادت می کند."

پانزده سال قبل از اتفاقات قسمت چهارم، در حادثه ای نامشخص، ناتان شاهد تیر خوردن سم و همچنین کشته شدن یک نگهبان بود. ناتان از صحنه گریخته و سم زنده دستگیر و زندانی می شود.
پس از این اتفاقات ناتان به جستجو می پردازد تا بفهمد سم جان سالم به در برده یا نه، اما به این باور می رسد که به علت اثابت گلوله کشته شده است. بعد از آزاد شدن از زندان سم دنبال برادرش می گردد و او را پیدا می کند. ناتان که هیجان زده شده او را برای شام به خانه ی خود دعوت می کند،اما سم به او می گوید که دچار مشکل شده و به کمک او نیاز دارد.

elena.png
Elena Fisher
روزنامه نگار ، شخصیت تلویزیونی و خبرنگار آمریکایی که در تمام قسمتهای بازی ناتان را همراهی می کند. النا علاقه ی زیادی به رمز و رازهای باستانی دارد و برنامه ی تلویزونی او در مورد باستان شناسی باعث می شود که مورد توجه ناتان دریک قرار بگیرد.
ناتان تصمیم می گیرد النا را فریب دهد تا بتواند از طریق برنامه ی تلویزیونی او هزینه ی سفرش را تامین کند. در پی جریانات این قسمت ناتان و النا به هم علاقه مند می شوند.

در قسمت دوم سری، النا در حالی که در تلاش است ثابت کند Zoran Lazarevic's زنده است در نپال ناتان را می بیند و در ادامه ی راه با او همراه می شود در پایان این قسمت رابطه ی عاشقانه ی ناتان و النا جدی تر شده و به هم نزدیک تر می شود.

قبل از اتفاقات قسمت سوم بازی ناتان و النا با هم ازدواج می کنند اما بنا به دلایلی از هم جدا می شوند. النا که حالا خبرنگار شده به یمن سفر می کند. ناتان و سالیوان که به دنبال پیدا کردن Atlantis of the Sands هستند تصمیم می گیرند برای سفر به یمن از النا کمک بگیرند. النا به آنها کمک میکند تا به یمن سفر کنند و پس از اتفاقات زیاد
در پایان این قسمت النا و ناتان دوباره با هم ازدواج می کنند.

در قسمت چهارم بازی ناتان و النا که حالا ازدواج کرده اند ، در آرامش با هم زندگی می کنند تا سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و ناتان برای کمک کردن به دروغ به النا می گوید که برای انجام کار باید به مالزی برود.

sullivan.png
Victor Sullivan
سالیوان یار همیشگی ناتان و از کرکترهای محبوب بازی است. به گفته ی خودش دوران بچگی و پدر خوبی نداشته، به همین دلیل تصمیم گرفته که تشکیل خانواده ندهد. در دوران نوجوانی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت میکرد و پس از آن رو به دزدی آورد و در ازای دزدی برای دیگران از آنها پول می گرفت. سالیوان سپس تحت حمایت Katherine Marlowe قرار گرفت.

وقتی در تلاش برای دزدیدن حلقه ی Sir Francis دریک است به ناتان دریک نوجوان برخورد می کند. بعد از نجات دادن ناتان از دست افراد Marlowe به ناتان پیشنهاد داد که از او مراقبت کرده و به او آموزش دهد و این نقطه ی شروع دوستی چندین ساله ی ناتان و سالیوان بود.
ناتان و سالیوان درموقعیتهای خطرناک زیادی قرار گرفتند و حتی با هم به زندان رفتند. اما سالیوان در همه حال از ناتان حمایت کرده و او را مثل پسر خود بزرگ کرد. حالا سالیوان بار دیگر آماده است تا در ماجراجویی جدید ناتان به کمک کند.

nadin.png
Nadine Ross
او یک مزدور و رئیس گروه مزدورهای آفریقایی به نام Shoreline است. به نظر می رسد Nadine و دار و دسته اش در گذشته مشکلاتی با Victor سالیوان داشته اند. او و همکارش Rafe قصد دارند اجازه ندهند که دست ناتان و برادرش سم به گنج دزدان دریایی برسد.

raph.png
Rafe Adler
او Nadine و افرادش را استخدام کرده که به او کمک کنند تا برای بدست آوردن گنج افسانه ای دزدان دریایی با ناتان و برادرش رقابت کند.

znggg53kbi6f7qvs233x.png

قسمت چهارم بازی عناصر زیادی از گیم پلی نسخه های قبلی را در خود دارد، که همه ی آنها برای قسمت جدید بهبود داده شده اند. بالا رفتن از محیط همانند گذشته یکی از ویژگی های اصلی بازی است. از ویژگی های جدید که در تریلر ها به چشم میخورد، میخ کوهنوردی است که ناتان می تواند به کمک آن از صخره ها بالا برود. همچنین ناتان حالا یک قلاب و طناب هم دارد، که می تواند به وسیله ی آن تاب خورده و به مکانهای دورتر بپرد یا از دست دشمن فرار یا حتی به آنها حمله کند.

سیستم مبارزات تن به تن پویاتر شده است، حالا دشمنان می توانند به ناتان ضد حمله بزنند یا در حین درگیری از سلاح گرم استفاده کنند.
دشمنانی که قصد پرت کردن آنها از لبه ها را دارید حالا میتوانند شما را بگیرند، بازیبازان باید آنها را به زور به پایین پرتاب کرده یا خود هم همراه آنها سقوط کند.

سیستم مخفی کاری تغییرات زیادی داشته است. ناتان می تواند در بین علفها مخفی شود و اگر کسی او را ببیند می توان با دور شدن از محدوده ی دید او دوباره به حالت مخفی درآید.
همینطور سیستم جدیدی در بازی طراحی شده که در صورت شناسایی شدن توسط دشمن، به بازیباز اخطار می دهد و همچنین نشان میدهد که آن دشمن در کدام سمت است.
دشمنانی که از خود تولید صدا می کنند، مانند سوت زدن، هایلایت می شوند.

همانند گذشته نیتن می تواند در هر حالتی تیر اندازی کند، حتی وقتی از روی طناب آویزان است. اشیایی که درون محیط هستند به وسیله ی تیر اندازی قابل تخریبند. به عنوان مثال اگر پشت یک کیسه ی شنی کاور بگیرید، شن درون کیسه با تیر خوردن خالی شده و کاور شما بی استفاده می شود.

برخلاف گذشته در قسمت جدید می توان چراغ قوه ی ناتان را به دلخواه خاموش و روشن کرد. می توان از چراغ قوه برای روشن کردن نقاشی های روی دیوار و اجسام استفاده کرد. ناتان حالا می تواند سر نخهایی پیدا کرده و آنها را به دفترش اضافه کند، در صورتی که در نسخه های قبلی فقط وقتی با معمایی رو به رو می شدید این سرنخ ها به طور خودکار به دفترچه ی ناتان اضافه می شد.

بازی دارای وسایل نقلیه کاملا قابل کنترل است. ناتان حالا می تواند سوار جیپ النا شده و محیط های بازی که تا حدودی تخریب پذیر هستند طی را کند. همچنین او می تواند وسایل نقلیه دشمنان را تصرف کند، و همینطور به دشمنانی که قصد گرفتن وسیله ی نقلیه ی او را دارند حمله کند.

آخرین مورد مشاهده شده در زمینه ی گیم پلی اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ است. بازیبازان میتوانند دیالوگهایی مانند اتفاقات گذشته ای که برای ناتان افتاده را انتخاب کنند،اما این دیالوگها تاثیری در روند داستان ندارند.

e7f7wls53zwtalchfynx.png
با توجه به نسخه ی Beta بخش چند نفره ی بازی دچار تغییراتی شده.
سیستم aiming بازی کمی سنگین تر شده و همچنین قلاب و طناب بخش تک نفره در این بخش نیز حضور دارد،که می توان توسط آن با یک ضربه دشمن را از پای در آورد.
سیستم down و revive که در نسخه های قبلی وجود نداشت به بازی اضافه شده است.
همینطور دو مورد کاملا جدید با نامهای Mystical و Sidekick به بازی اضافه شده.
Mystical ها قدرت های جادویی و فوق طبیعی هستند که اغلب در بخش داستانی قسمتهای قبلی بازی شاهد آنها بودیم.

Mystical های معرفی شده در بتا:

staff.png
Staff of Ayar Manco

این Mystical با ارسال امواجی بازیکنان تیم حریف را بر روی نقشه علامتگذاری می کند.


Wrath of El Dorado
یک توتم که باعث احضار El dorado می شود و با پخش کردن ارواح ،به دشمنانی که در نزدیکی توتم هستند آسیب می زند.


Cintamani Stone
با استفاده از این Mystical میتوان هم تیمی های خود را در یک چشم به هم زدن Revive کرد.


Indra's Eternity
پرتاب کردن این Mystical باعث بوجود آمدن محیطی می شود که سرعت بازیکنان هنگام ورود به آن بسیار کم می شود.


Spirit of the Djinn
این Mystical به شما قدرت ماوریی می دهد و باعث می شود با سرعت بسیار زیادی حرکت کنید و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کنید.

Sidekick یا همان دستیار ،افرادی هستند که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل م شوند و در طول بازی می توان برای برنده شدن از آنها استفاده کرد.
Sidekick های معرفی شده در بتا:


Sniper
تک تیر اندازی که میتوان آن را در نقطه ی دلخواه قرار داد تا به دشمنانی که در محوطه ی دیدش هستند شلیک کند.


Savior
دستیاری دیگر که شما و هم تیمی هایتان را Revive می کند و همینطور به تیم شما مهمات می رساند.


Hunter
با سرعت زیاد دنبال دشمنان دویده و دستهای آنها را میگیرد تا بتوان به راحتی بر آنها غلبه کرد.


Brute
این دستیار قدرت تیر اندازی زیادی دارد و با Machine gun ای که در اختیار دارد به دشمنان شما حمله می کند.


Gear
مهمات(Gear) بازی شامل پنج مورد ،Grenade،Revivepak،Mine،C4و Smoke bomb است که هرکدام از آنها را می توان در حین بازی چند بار آپگرید کرد.

شخصیتهای قابل بازی در بخش Multiplayer:
Nathan Drake
Elena Fisher
Sam Drake
Victor Sullivan
Charlie Cutter
Chloe Frazer
Zoran Lazarević
Harry Flynn
Katherine Marlow
Knot
Orca

اسلحه ها

اسلحه های بزرگ(Long Guns)
AK-47
FAL
M14 Custom
XCR-160
MP34a
Mettler M-30
HS39Copperhead SR7
Mazur LDR
Spezzotti 12 guage

Pistols
Aegis 9mm
Para .45
Raffica
Fossa R-81
Revolver
Pistole

اسلحه های سنگین
RPG
Barok .44
Condor
ARX-160
China Lake GL
Stoner 63




 
Last edited by a moderator:
یک سری عکس اومده که بعضیاش مربوط به نیمه دوم دمو هست و بعضیاش هم تکراریه.یکیشو میزارم بقیش تو منبعه:d
19083274011_412b56a540_b.jpg

پ.ن:لینک بلاگ اروپا رو میزارم چون بلاگ امریکا عکساش عموما *****ه:d
The inside track on that stunning E3 Uncharted 4: A Thief's End demo - PlayStation.Blog.Europe

هی این عکسارو تو تاپیک میبینم داغ دلم میگیره ؛دقت کنین بهترین کیفیتی ام که از تریلر اومد بازم کیفیت ارجینال نداره اسکرینشات بگیرین بذارین کنار این شاتای رسمی ؛ هنوز که هنوزه تریلر و نگا نکردم! به این امید که کیفیت اصلی بیاد :| من خیلی حساسم تو این قضیه
 
p4vcgam27dvqry66fgo2.png

مصاحبه PS Blog با Neil و Bruce :

اگر شما نیز مثل من از نمایش Uncharted 4 در E3 2015 زبانتان بند امده است، میتوانید اطلاعات بیشتری از ثروت و شکوهی که Nathan در جستجوی آن است بدست آوردید.

PS Blog: پیش از این که Nathan و Sully وارد آن بازار شلوغ شوند، دمو با یک کتیبه که رو آن نوشته شده است:" من مرد ثروتمندی هستم و باید به دنبال ثروت من باشید" شروع میشود، ایا این شعاری هست که Nathan دنبال تحقق آن است ؟

Neil: این یک نقل قول از هنری آوری است، پادشاه دزدان دریایی. او یکی از مشهورترین و موفق ترین دزدان دریایی است که هرگز گیر نیفتاد و دستگیر نشد، در واقع این چنین ویژگی هایی در Nathan نیز وجود دارد. او مدام دنبال این است که چیزی را به خودش ثابت کند، همیشه به دنبال ثروت است - و شاید مجبور شود برای چیزی تاوان بدهد. در این قسمت، ما میخواهیم کشف کنیم که او واقعا چه کسی است.

wxeilaoi9eh6xn7s37gl.jpg

PS Blog: اولین چیزی که در دمو بسیار به چشم می امد حس زنده بودن بازار بود. آیا قدرت PS4 به ساختن دنیایی بزرگ تر برای Drake کمک می کند؟

Neil: درست است، الان ما قادر هستیم که جزئیات بیشتری در یک مرحله قرار دهیم، می توانیم اتفاقات بیشتری در یک لحظه رقم بزنیم و می توانیم تمام محیط را داینامیک تر کنیم. اکنون ما در مرحله ای قرار داریم که دیگر محدودیت تکنولوژی نمی تواند بر روی تصمیمات ما تاثیر بگذارد و حالا خلاقیت است که تعیین کننده است.

Bruce: ما بازی های بسیار با کیفیتی با انچه در اختیار داشتیم به وجود آوردیم، اما شما نمیتوانید همه چیز را در اختیار داشته باشید پس بنابر این شما باید ابزار خود را انتخاب کنید و خود را با آن مطابقت دهید. حالا ما می توانیم دنیایی بسیار واقعی به جود بیاوریم.
مانند صحنه تعقیب و گریز ماشین، نابود شدن نرده ها توسط شما، در هم کوبیده شدن ماشین ها دیگر، پرتاب شدن و پراکنده شدن آناناس ها به اطراف و هر زمانی که ماشین به ساختمان ها بر خورد میکند واکنشی از خود نشان میدهد. تمام این اتفاق ها برای این است زمانی که بازیکن در حال بازی هست باور کند که به طور مثال انگار واقعا ساختمان در انجا حضور دارد.


iz16rtu2ap8diukgbwa1.jpg


PS Blog: آیا در بازی زیاد شاهد رانندگی Drake خواهیم بود؟

Bruce: وسایل نقلیه چیزی است که ما در بازی های قبلی خود نیز آن را میخواستیم و در مواقعی نیز شاهد آن بودیم اما این برای اولین بار است که آن ها قابل کنترل و راندن هستند. ماشین های بسیار زیادی در بازی وجود دارند و ما میخواهیم فرصت های زیادی برای شما به وجود آوریم که شما از آن استفاده کنید و ویژگی های آن را یاد بگیرید و دیوانه وار از آن لذت ببرید.

Neil: در دمویی که شما مشاهده کردید Nate با سرعت بسیار زیادی در حال راندن است، او زیر فشار زیادی قرار دارد چرا که افرادی قصد کشتن او را دارند و شما به عنوان Player مجبور هستید که پای خود را بر روی گاز فشار دهید!
اما ما میخواهیم از آن به روش ها دیگری نیز استفاده کنید، شما قادر هستید که سوار ان شده و به جستجو و اکتشاف در مراحل بپردازید و قادر خواهید بود که فواصل زیادی را رانندگی کنید!

Bruce: با این حال، ما داستان زیادی برای گفتن داریم پس بنابراین ما یک بازی Open-World نساخته ایم که شما بتوانید ماشینِ جیپ را برداشته و همه جا بروید بلکه هدفمان این است که Player از هر آنچه ما درون بازی قرار داده ایم به طور صحیح استفاده کند و به آن بپردازد. به این معنی که در بعضی مواقع شما می توانید با ماشینِ جیپ در مناطق وسیع رانندگی کنید و در بعضی مواقع نیز مانند مرحله ای که شما (در نمایش E3 2015) دیدید مجبور هستید که پای خود را بر روی گاز فشار دهید به خاطر این که Sam (برادر Nathan) در مشکل افتاده است.

rqj6uq0cx2nhbfwq4g0l.jpg

PS Blog: ما دیدیم که چطور Nathan راه های جدیدی برای مبارزه انتخاب میکند مانند استفاده از محیط اطرفش برای مبارزه با دشمن های خود. در دمویی که دیدیم، Nathan در حالی که تلاش میکند از موانع جا خالی دهد اما در انتها به مانع بزرگی که قسمتی از پل است برخورد میکند. اما در نمایش بازی پشت در های بسته Nathan خود را نجات میدهد و یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین صحنه های سری Uncharted را به وجود می آورد!

Neil: ما توانایی های Nathan را تکامل داده ایم. برای مثال هنگامی که او پشت کیسه های شن(سوراخ شده) کاور میگیرد، یک سیستم کاور گیری جدید شاهد هستید و می بینید که او بسیار پایین تر از گذشته قرار میگیرد( به حالت چهار دست و پا) چرا که سطح کیسه های شنی بعد از سوراخ شدن پایین تر آمده است. بالا رفتن از یک کلبه و سپس با ضربه یک مشت کار دشمن را تمام کردن، این ها همه مکانیک های جدیدی هستن که با یکدیگر در ارتباط قرار دارند و ما در تلاش هستیم که Player بتواند استراتژی مناسب را برای مبارزه با دشمن ها انتخاب کند.
t6iznbwanufk9id2acvq.jpg

PS Blog: تمام اتفاق هایی که در دموی بازی افتاد برای نجات دادن برادر بزرگتر Nathan یعنی Sam بود - آیا او به خوبی Nathan برای وارد شدن به مشکلات است ؟

Bruce: تمام کرکتر هایی که ما خلق کرده ایم مانند نوعی آینه از جنبه های مختلف شخصیت Nathan هستند. Sam بخشی از گذشته Nathan است و او مانند جرقه ای در ذهن Nathan می شود که دوباره او را ماجراجویی هایش بازگرداند.

Neil: به عنوان یک کرکتر جدید، Sam راز هایی در پیرامون خود دارد- او واقعا چه کسی است؟ چه چیزی از Nathan میخواهد؟ اما آن ها مانند هر برادر دیگری که یکدیگر را در حل مشکلات یاری می کنند.

8wv6ge0d53hyg32p9swp.jpg


Source
 
آخرین ویرایش:
دوستان الان انچارتد 3 رو تیم دومشون ساخته ؟ اگه اره که فوق العادس. الان انچارتد 4 رو تیم اولشون میسازه؟
مصاحبه خیلی عالی بود و ممنون
 
دوستان الان انچارتد 3 رو تیم دومشون ساخته ؟ اگه اره که فوق العادس. الان انچارتد 4 رو تیم اولشون میسازه؟
مصاحبه خیلی عالی بود و ممنون
نه بابا تیم دوم کجا بود. Uncharted 3 رو تیم اصلی ساخته ولی به نیل و بروس اجازه دادن برن سمت ایده خودشون که شد The Last Of Us. حتما مستند 30 سالگی ناتی داگ رو ببین

==========================

به کسانی که این مستند رو ندیدن شدیدا توصیه میکنم این مستند رو ببینن چون خیلی از نکات رو براشون روشن میکنه
 
جالبه توی تریلری که دادن نکات ریز در گرافیک و گیم پلی انجام شده بود که با این مصاحبه ای که دوستمون قرار دادن مثل اینکه هیچ محدودیتی ندارن و راحت کارشون رو انجام میدن و کنسول هم اونقدر قدرتمند هست که حالا حالا ها راحت میتونن کمپانی های سازنده بازی کارشون رو به راحتی انجام بدن.
 
مصاحبه PS Blog با Neil و Bruce :

اگر شما نیز مثل من از نمایش Uncharted 4 در E3 2015 زبانتان بند امده است، میتوانید اطلاعات بیشتری از ثروت و شکوهی که Nathan در جستجوی آن اس
Neil: ما توانایی های Nathan را تکامل داده ایم. برای مثال هنگامی که او پشت کیسه های شن(سوراخ شده) کاور میگیرد، یک سیستم کاور گیری جدید شاهد هستید و می بینید که او بسیار پایین تر از گذشته قرار میگیرد( به حالت چهار دست و پا) چرا که سطح کیسه های شنی بعد از سوراخ شدن پایین تر آمده است.

یعنی دیگه باید سکوت اختیار کرد در پشت این توصیف :d
یاد بگیرن استودیو های بازیسازی
اینا باید یه کلاس مربیگری SSS بزارین واس بقیه :d
 
نه بابا تیم دوم کجا بود. Uncharted 3 رو تیم اصلی ساخته ولی به نیل و بروس اجازه دادن برن سمت ایده خودشون که شد The Last Of Us. حتما مستند 30 سالگی ناتی داگ رو ببین
تیم دوم همونجا بود /:).
بروس و نیل که دو نفری نرفتن سمت ایده خودشون . بعد انتشار U2 ناتی داگ 2تیم شد یکی به رهبری بروس و نیل روی لست آو اس کار کرد یکی هم به رهبری امی و جاستین روی انچارتد 3, اینو 100بار تا الان گفتن .
 
تیم دوم همونجا بود /:).
بروس و نیل که دو نفری نرفتن سمت ایده خودشون . بعد انتشار U2 ناتی داگ 2تیم شد یکی به رهبری بروس و نیل روی لست آو اس کار کرد یکی هم به رهبری امی و جاستین روی انچارتد 3, اینو 100بار تا الان گفتن .

نه بابا؟ مگه من گفتم نیل و بروس دونفری رفتن؟ :-"
اونوقت 100 بار گفتن آنچارتد 3 تیم دوم بوده؟ اصلا کدوم اول بوده کدوم دوم :d

البته اون تیمی که امی رهبری میکرده تیم اول هست و فکر نکنم بخواهید بگید تیم دوم هست که خیلی این موضوع خنده دار هست
 
یک سری عکس اومده که بعضیاش مربوط به نیمه دوم دمو هست و بعضیاش هم مربوط به نیمه اول دمو هست.یکیشو میزارم بقیش تو منبعِ:d
19083274011_412b56a540_b.jpg

پ.ن:لینک بلاگ اروپا رو میزارم چون بلاگ امریکا عکساش عموما *****ه:d
The inside track on that stunning E3 Uncharted 4: A Thief's End demo - PlayStation.Blog.Europe


حالا نمیدونم مشکل از صورت من یا خفن بودن ناتی داگ ولی جزییات چهره و صورت سالی و موهاش از چهره من تو آیینه واقعی تر و بهتر :)

یعنی محشر کبرا رو گذاشته تو جیب بغلش بازی...
 
نه بابا؟ مگه من گفتم نیل و بروس دونفری رفتن؟ :-"
اونوقت 100 بار گفتن آنچارتد 3 تیم دوم بوده؟ اصلا کدوم اول بوده کدوم دوم :d

البته اون تیمی که امی رهبری میکرده تیم اول هست و فکر نکنم بخواهید بگید تیم دوم هست که خیلی این موضوع خنده دار هست
اینکه کدوم تیم اوله کدوم دوم هیچ ربطی به پست شما که گفتی "نه بابا تیم دوم کجا بود." نداره . اول و دوم بودن هم معنی نداره اینجا کی اسم اول دومی آورد ؟ کارگردان و دیزاینر اصلی U2 با نیمی از تیم اصلی ND روی TLoU کار کردن و بقیه تیم هم روی Uncharted 3 . برای ساخت U3 کمتر از دو سال وقت صرف شد برای ساخت TLoU نزدیک به 4 سال .
Naughty Dog Officially Split Into Two-Teams

مجبور نیستیم در مورد چیزی که اطلاعی نداریم الکی فکت صادر کنیم ;) .

دقیقا کاش به توصیه خودت عمل میکردی و درباره چیزی گه نمیدونی نظر نمی‌دادی . این دوستمون یه سوال پرسید :



منم جوابشون رو درست و دقیق دادم که تیم دوم کجا بود. فکر نکنم درک منظور این جمله خیلی سخت باشه ;;) آنچارتد رو تیم اصلی ساخته و TLOU رو هم تیم اصلی. برای همین نمیشه اول و دومی مشخص کرد. فکت رو شما داری صادر میکنی که یجورایی میخوای بگی آنچارتد رو تیم اصلی نساخت اونم به رهبری امی که خالق این اثر هست. شبتون خوش
کوچه علی چپ ... باشه همینه که تو میگی :)) .
 
آخرین ویرایش:
اینکه کدوم تیم اوله کدوم دوم هیچ ربطی به پست شما که گفتی "نه بابا تیم دوم کجا بود." نداره . اول و دوم بودن هم معنی نداره اینجا کی اسم اول دومی آورد ؟ کارگردان و دیزاینر اصلی U2 با نیمی از تیم اصلی ND روی TLoU کار کردن و بقیه تیم هم روی Uncharted 3 . برای ساخت U3 کمتر از دو سال وقت صرف شد برای ساخت TLoU نزدیک به 4 سال .
Naughty Dog Officially Split Into Two-Teams

مجبور نیستیم در مورد چیزی که اطلاعی نداریم الکی فکت صادر کنیم ;) .

دقیقا کاش به توصیه خودت عمل میکردی و درباره چیزی گه نمیدونی نظر نمی‌دادی . این دوستمون یه سوال پرسید :

دوستان الان انچارتد 3 رو تیم دومشون ساخته ؟ اگه اره که فوق العادس. الان انچارتد 4 رو تیم اولشون میسازه؟
مصاحبه خیلی عالی بود و ممنون

منم جوابشون رو درست و دقیق دادم که تیم دوم کجا بود. فکر نکنم درک منظور این جمله خیلی سخت باشه ;;) آنچارتد رو تیم اصلی ساخته و TLOU رو هم تیم اصلی. برای همین نمیشه اول و دومی مشخص کرد. فکت رو شما داری صادر میکنی که یجورایی میخوای بگی آنچارتد رو تیم اصلی نساخت اونم به رهبری امی که خالق این اثر هست. شبتون خوش
 
آنچارتد رو تیم اصلی ساخته و TLOU رو هم تیم اصلی.

خوب نه دیگه!:دی TLoU رو تیم دوم میسازه. بعد UC2 و موفقیت بزرگی که بدست میاره ND تصمیم به توسعه میگیره و جذب نیروه میکنه. بعد تیم سازنده UC2 دو قسمت میشن, بروس که کارگردان بوده و نیل که طراح ارشد بوده میرن سراغ ادامه Jack و امی هنینگ (Creative Director) و جاستین میرن سراغ ادامه UC. جیکوب مینوف هم میشه طراح ارشد UC3. بروس و نیل هم میان Jack رو ریبوت کنن و کلا یه سری کانسپت خیلی متفاوت در میارن, اوان ولز هم میگه حالا که میخواید یه بازی این همه متفاوت بسازید خوب چه کاریه, IP خودتون رو بسازید! نیل هم از فرصت استفاده میکنه و پروژه زمان دانشجویی اش رو با تغییرات به اسم TLoU میسازه. ضمن اینکه این پروژه رو از اول تحت تاثیر Ico نوشته بوده. پایان بازی هم کلا یه چیز دیگه بود. اما تو پروسه ساخت سه بار آخر بازیو عوض میکنن!:دی (اینارو خود نیل دراکمن تو IGDA توضیح میده) حالا بعد اتمام ساخت UC3 باز اعضای ان تیم هم به TLoU اضافه میشن و مثلا جیکوب مینوف هم به این پروژه میاد و میشه لد دیزاینر بازی. بعد دوباره امی هنینگ و جاستین ریچموند میرن سراغ UC4...

مساله اینه که اصلا تیم اصلی و فرعی وجود خارجی نداره! چیزیه که شما میگید. اعضای ND دایم بین پروژه ها میچرخن. و اینکه اصولا ND ساخت دو پروژه رو همزمان میبره جلو. به این شکل که تا ساخت این یکی تموم بشه, ان یکی پروژه هم پی پروداکشنش تموم شده, یعنی اعضای اصلی مثل کارگردان و CD و لد دیزاینرها کلیت بازی رو طراحی میکنن و تا به ساخت برسه اعضای مرکزی اضافه میشن بهشون. مثلا همین الان یحتمل یه سری دیگه دارن روی ساخت بازی بعدی کار میکنن. ساخت UC4 تموم بشه اعضای اصلی ساخت میرن روی ان یکی پروژه و احتمالا دوباره بروس و نیل میرن سراغ کار بعدی خودشون!
 
خوب نه دیگه!:دی TLoU رو تیم دوم میسازه. بعد UC2 و موفقیت بزرگی که بدست میاره ND تصمیم به توسعه میگیره و جذب نیروه میکنه. بعد تیم سازنده UC2 دو قسمت میشن, بروس که کارگردان بوده و نیل که طراح ارشد بوده میرن سراغ ادامه Jack و امی هنینگ (Creative Director) و جاستین میرن سراغ ادامه UC. جیکوب مینوف هم میشه طراح ارشد UC3. بروس و نیل هم میان Jack رو ریبوت کنن و کلا یه سری کانسپت خیلی متفاوت در میارن, اوان ولز هم میگه حالا که میخواید یه بازی این همه متفاوت بسازید خوب چه کاریه, IP خودتون رو بسازید! نیل هم از فرصت استفاده میکنه و پروژه زمان دانشجویی اش رو با تغییرات به اسم TLoU میسازه. ضمن اینکه این پروژه رو از اول تحت تاثیر Ico نوشته بوده. پایان بازی هم کلا یه چیز دیگه بود. اما تو پروسه ساخت سه بار آخر بازیو عوض میکنن!:دی (اینارو خود نیل دراکمن تو IGDA توضیح میده) حالا بعد اتمام ساخت UC3 باز اعضای ان تیم هم به TLoU اضافه میشن و مثلا جیکوب مینوف هم به این پروژه میاد و میشه لد دیزاینر بازی. بعد دوباره امی هنینگ و جاستین ریچموند میرن سراغ UC4...

مساله اینه که اصلا تیم اصلی و فرعی وجود خارجی نداره! چیزیه که شما میگید. اعضای ND دایم بین پروژه ها میچرخن. و اینکه اصولا ND ساخت دو پروژه رو همزمان میبره جلو. به این شکل که تا ساخت این یکی تموم بشه, ان یکی پروژه هم پی پروداکشنش تموم شده, یعنی اعضای اصلی مثل کارگردان و CD و لد دیزاینرها کلیت بازی رو طراحی میکنن و تا به ساخت برسه اعضای مرکزی اضافه میشن بهشون. مثلا همین الان یحتمل یه سری دیگه دارن روی ساخت بازی بعدی کار میکنن. ساخت UC4 تموم بشه اعضای اصلی ساخت میرن روی ان یکی پروژه و احتمالا دوباره بروس و نیل میرن سراغ کار بعدی خودشون!

منم دقیقا منظورم همین بود. گفتم که تیم دومی وجود نداره ولی بر فرض اینکه که کسی هم بخواد قسمت بندی کنه اون تیمی که روی آنچارتد کار کرده میشه تیم اول. البته من همونطور که گفتم هر دو تیم اصلی هستن یعنی برای من کل ناتی مهم هست نه اینکه داخل ناتی چند تا تیم مختلف تشکیل شده برای همینم گفتم که تیم دوم کجا بود. من اینطور برداشت کردم که توی سوال اون دوستمون منظور از اول و دوم شماره تیم نبوده بلکه مرتبه تیم بوده. صد البته که اگه شماره تیم باشه میشه همون تیم 1 و تیم 2 و ...
===========

فکر کنم بعضی دوستان درست منظور من رو متوجه نشدن یا من درست منظورم رو بیان نکردم. امیدوارم این توضیحات کافی باشه.
 
چه صحرای محشری بشه اگه اینا رو توی بازی گذاشته باشن :دی این غواصیه بد قلقلک میده ، خیلی بد ! :دی به خصوص بعد از دیدن انیمیشن های شیرجه و شنا کردن نیت توی U3 ! :دی
آره واقعا حال میده ! :d
احسان فرض کن یک کشتی شکسته شده باشه و غرق شده باشه :dاز شکستگیش یا ... بریم داخلشو بگردیم :d یکی دو تا هم اونجا بچه کوسه باشه بزنیم بکشیم :d یا فرار...!:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or