PlayStation Uncharted 4: A Thief’s End

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
همونطور که خبر دارید تعداد زیادی نسخه فیزیکی به دست مردم رسیده و کم کم باید شاهد لیک شدن عکس ها و ویدئو ها از بازی بشیم.

صحبت در مورد داستان بازی، صحنه های حساس، گذاشتن عکس و در کل هرچیزی که باعث اسپویل و حساسیت بشه، فقط و فقط در تگ اسپویلر و با ذکر اینکه داخل اسپویلر چی هست.

**صحبت در مورد قیمت بازی و فروشندگان و کلا هربحثی در رابطه با خرید ممنوع**

با تشکر ویژه از احسان Kaine و آرمان g.o.w برای کمک در آماده سازی این پست

10 حقیقتی که درباره Uncharted نمی‌دانید



sxe4v56vi6c8i8c0xz64.png
آنچارتد 4 آخرین قسمت از این سری محبوب و معروف Action/Adventure (اکشن-ماجراجویی) است.
در سال 2013 بود که اعلام شد نویسنده قسمتهای قبلی بازی یعنی «ایمی هنینگ» در حال نوشتن داستان بازی است. همینطور تایید شد که «جاستین ریچموند» کارگردان بازی خواهد بود؛ اما در سال 2014 بود که هر دو استودیوی ND را ترک کردند.
بعد از مدتی مسئولین استودیو اعلام کردند که بازی توسط نیل دراکمن و بروس استیرلی در حال توسعه است.
اولین تریلر بازی نیز به صورت رسمی در پایان کنفرانس E3 2014 سونی نمایش داده شد.
آنچارتد 4 بعد از سه بار تاخیر خوردن در تاریخ انتشار، بلاخره Gold شد و قرار است در تاریخ May 10, 2016 (بیست و یکم اردیبهشت 1395) منتشر شود.

داستان
داستان سه سال پس از اتفاقات قسمت سوم ،به نظر می رسد نیتن دریک دنیای گنج یابی را رها کرده اما این موضوع مدت زیادی طول نمی کشد چون که سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و از او درخواست کمک میکند و پیشنهاد وسوسه ای انگیزی به او می دهد.
سم و ناتان برای پیدا کردن گنج گم شده ی Henry Avery ، تصمیم می گیرندLibertalia (شهر رویایی دزدان دریایی) که در عمق جنگلهای ماداگساکار است را پیدا کنند.
این شماره بازیبازان را برای پیدا کردن گنج Henry Avery به سفری دور دنیا و محیطهایی همچون،جزیره های جنگلی،مناطق شهری و قلّه های برفی می برد.

شخصیت ها

nathan.png
Nathan Drake
وقتی 5 سال داشت مادرش خودکشی کرد و پدرش حضانت او را به دولت داد. ناتان در پرورشگاه Saint Francis بزرگ شد و زبان لاتین را نیز آموخت. در همین دوران بود که با سفرهای Sir Francis آشنا شد.
در قسمت اول بازی در حالی که به دنبال پیدا کردن تابوت فرانسیس دریک بود، در تابوت او دفترچه خاطراتی پیدا می کند و بر طبق نوشته های آن دفترچه به دنبال پیدا کردن «ال دورادو» می رود.

در قسمت دوم بازی ناتان به دنبال پیدا کردن Shambala است اما در طی جریانات بازی و برخورد با شخصی به نام Zoran Lazarevic's تلاش می کند تا جلوی او را بگیرد تا دستش به Shambala نرسد.

پس از اتفاقات قسمت دوم ناتان به یمن می رود تا Atlantis of the Sands که زمانی فرانسیس دریک بدنبال آن بوده را پیدا کند.

اما حالا در قسمت چهارم بازی شخصیت اصلی و محبوب، که از دنیای گنج یابی خداحافظی کرده تصمیم می گیرد بار دیگر برای پیدا کردن گنج دزدان دریایی به سفری دور دنیا برود.
این بزرگترین ماجراجویی ناتان است و این سفر توانایی های فیزیکی ،حل معما و مهم تر از همه ی اینها بهایی که او حاضر است برای نجات دادن اطرافیانش بپردازد را می سنجد.

sam.png
Sam Drake
برادر ناتان و 5 سال از او بزرگتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی ناتان برای پیدا کردن گنج، ناپدید شدن سم بوده است. اینطور که گفته شده، "سم از ناتان کله شق تر است و کمی به دست آوردهای برادرش حسادت می کند."

پانزده سال قبل از اتفاقات قسمت چهارم، در حادثه ای نامشخص، ناتان شاهد تیر خوردن سم و همچنین کشته شدن یک نگهبان بود. ناتان از صحنه گریخته و سم زنده دستگیر و زندانی می شود.
پس از این اتفاقات ناتان به جستجو می پردازد تا بفهمد سم جان سالم به در برده یا نه، اما به این باور می رسد که به علت اثابت گلوله کشته شده است. بعد از آزاد شدن از زندان سم دنبال برادرش می گردد و او را پیدا می کند. ناتان که هیجان زده شده او را برای شام به خانه ی خود دعوت می کند،اما سم به او می گوید که دچار مشکل شده و به کمک او نیاز دارد.

elena.png
Elena Fisher
روزنامه نگار ، شخصیت تلویزیونی و خبرنگار آمریکایی که در تمام قسمتهای بازی ناتان را همراهی می کند. النا علاقه ی زیادی به رمز و رازهای باستانی دارد و برنامه ی تلویزونی او در مورد باستان شناسی باعث می شود که مورد توجه ناتان دریک قرار بگیرد.
ناتان تصمیم می گیرد النا را فریب دهد تا بتواند از طریق برنامه ی تلویزیونی او هزینه ی سفرش را تامین کند. در پی جریانات این قسمت ناتان و النا به هم علاقه مند می شوند.

در قسمت دوم سری، النا در حالی که در تلاش است ثابت کند Zoran Lazarevic's زنده است در نپال ناتان را می بیند و در ادامه ی راه با او همراه می شود در پایان این قسمت رابطه ی عاشقانه ی ناتان و النا جدی تر شده و به هم نزدیک تر می شود.

قبل از اتفاقات قسمت سوم بازی ناتان و النا با هم ازدواج می کنند اما بنا به دلایلی از هم جدا می شوند. النا که حالا خبرنگار شده به یمن سفر می کند. ناتان و سالیوان که به دنبال پیدا کردن Atlantis of the Sands هستند تصمیم می گیرند برای سفر به یمن از النا کمک بگیرند. النا به آنها کمک میکند تا به یمن سفر کنند و پس از اتفاقات زیاد
در پایان این قسمت النا و ناتان دوباره با هم ازدواج می کنند.

در قسمت چهارم بازی ناتان و النا که حالا ازدواج کرده اند ، در آرامش با هم زندگی می کنند تا سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و ناتان برای کمک کردن به دروغ به النا می گوید که برای انجام کار باید به مالزی برود.

sullivan.png
Victor Sullivan
سالیوان یار همیشگی ناتان و از کرکترهای محبوب بازی است. به گفته ی خودش دوران بچگی و پدر خوبی نداشته، به همین دلیل تصمیم گرفته که تشکیل خانواده ندهد. در دوران نوجوانی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت میکرد و پس از آن رو به دزدی آورد و در ازای دزدی برای دیگران از آنها پول می گرفت. سالیوان سپس تحت حمایت Katherine Marlowe قرار گرفت.

وقتی در تلاش برای دزدیدن حلقه ی Sir Francis دریک است به ناتان دریک نوجوان برخورد می کند. بعد از نجات دادن ناتان از دست افراد Marlowe به ناتان پیشنهاد داد که از او مراقبت کرده و به او آموزش دهد و این نقطه ی شروع دوستی چندین ساله ی ناتان و سالیوان بود.
ناتان و سالیوان درموقعیتهای خطرناک زیادی قرار گرفتند و حتی با هم به زندان رفتند. اما سالیوان در همه حال از ناتان حمایت کرده و او را مثل پسر خود بزرگ کرد. حالا سالیوان بار دیگر آماده است تا در ماجراجویی جدید ناتان به کمک کند.

nadin.png
Nadine Ross
او یک مزدور و رئیس گروه مزدورهای آفریقایی به نام Shoreline است. به نظر می رسد Nadine و دار و دسته اش در گذشته مشکلاتی با Victor سالیوان داشته اند. او و همکارش Rafe قصد دارند اجازه ندهند که دست ناتان و برادرش سم به گنج دزدان دریایی برسد.

raph.png
Rafe Adler
او Nadine و افرادش را استخدام کرده که به او کمک کنند تا برای بدست آوردن گنج افسانه ای دزدان دریایی با ناتان و برادرش رقابت کند.

znggg53kbi6f7qvs233x.png

قسمت چهارم بازی عناصر زیادی از گیم پلی نسخه های قبلی را در خود دارد، که همه ی آنها برای قسمت جدید بهبود داده شده اند. بالا رفتن از محیط همانند گذشته یکی از ویژگی های اصلی بازی است. از ویژگی های جدید که در تریلر ها به چشم میخورد، میخ کوهنوردی است که ناتان می تواند به کمک آن از صخره ها بالا برود. همچنین ناتان حالا یک قلاب و طناب هم دارد، که می تواند به وسیله ی آن تاب خورده و به مکانهای دورتر بپرد یا از دست دشمن فرار یا حتی به آنها حمله کند.

سیستم مبارزات تن به تن پویاتر شده است، حالا دشمنان می توانند به ناتان ضد حمله بزنند یا در حین درگیری از سلاح گرم استفاده کنند.
دشمنانی که قصد پرت کردن آنها از لبه ها را دارید حالا میتوانند شما را بگیرند، بازیبازان باید آنها را به زور به پایین پرتاب کرده یا خود هم همراه آنها سقوط کند.

سیستم مخفی کاری تغییرات زیادی داشته است. ناتان می تواند در بین علفها مخفی شود و اگر کسی او را ببیند می توان با دور شدن از محدوده ی دید او دوباره به حالت مخفی درآید.
همینطور سیستم جدیدی در بازی طراحی شده که در صورت شناسایی شدن توسط دشمن، به بازیباز اخطار می دهد و همچنین نشان میدهد که آن دشمن در کدام سمت است.
دشمنانی که از خود تولید صدا می کنند، مانند سوت زدن، هایلایت می شوند.

همانند گذشته نیتن می تواند در هر حالتی تیر اندازی کند، حتی وقتی از روی طناب آویزان است. اشیایی که درون محیط هستند به وسیله ی تیر اندازی قابل تخریبند. به عنوان مثال اگر پشت یک کیسه ی شنی کاور بگیرید، شن درون کیسه با تیر خوردن خالی شده و کاور شما بی استفاده می شود.

برخلاف گذشته در قسمت جدید می توان چراغ قوه ی ناتان را به دلخواه خاموش و روشن کرد. می توان از چراغ قوه برای روشن کردن نقاشی های روی دیوار و اجسام استفاده کرد. ناتان حالا می تواند سر نخهایی پیدا کرده و آنها را به دفترش اضافه کند، در صورتی که در نسخه های قبلی فقط وقتی با معمایی رو به رو می شدید این سرنخ ها به طور خودکار به دفترچه ی ناتان اضافه می شد.

بازی دارای وسایل نقلیه کاملا قابل کنترل است. ناتان حالا می تواند سوار جیپ النا شده و محیط های بازی که تا حدودی تخریب پذیر هستند طی را کند. همچنین او می تواند وسایل نقلیه دشمنان را تصرف کند، و همینطور به دشمنانی که قصد گرفتن وسیله ی نقلیه ی او را دارند حمله کند.

آخرین مورد مشاهده شده در زمینه ی گیم پلی اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ است. بازیبازان میتوانند دیالوگهایی مانند اتفاقات گذشته ای که برای ناتان افتاده را انتخاب کنند،اما این دیالوگها تاثیری در روند داستان ندارند.

e7f7wls53zwtalchfynx.png
با توجه به نسخه ی Beta بخش چند نفره ی بازی دچار تغییراتی شده.
سیستم aiming بازی کمی سنگین تر شده و همچنین قلاب و طناب بخش تک نفره در این بخش نیز حضور دارد،که می توان توسط آن با یک ضربه دشمن را از پای در آورد.
سیستم down و revive که در نسخه های قبلی وجود نداشت به بازی اضافه شده است.
همینطور دو مورد کاملا جدید با نامهای Mystical و Sidekick به بازی اضافه شده.
Mystical ها قدرت های جادویی و فوق طبیعی هستند که اغلب در بخش داستانی قسمتهای قبلی بازی شاهد آنها بودیم.

Mystical های معرفی شده در بتا:

staff.png
Staff of Ayar Manco

این Mystical با ارسال امواجی بازیکنان تیم حریف را بر روی نقشه علامتگذاری می کند.


Wrath of El Dorado
یک توتم که باعث احضار El dorado می شود و با پخش کردن ارواح ،به دشمنانی که در نزدیکی توتم هستند آسیب می زند.


Cintamani Stone
با استفاده از این Mystical میتوان هم تیمی های خود را در یک چشم به هم زدن Revive کرد.


Indra's Eternity
پرتاب کردن این Mystical باعث بوجود آمدن محیطی می شود که سرعت بازیکنان هنگام ورود به آن بسیار کم می شود.


Spirit of the Djinn
این Mystical به شما قدرت ماوریی می دهد و باعث می شود با سرعت بسیار زیادی حرکت کنید و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کنید.

Sidekick یا همان دستیار ،افرادی هستند که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل م شوند و در طول بازی می توان برای برنده شدن از آنها استفاده کرد.
Sidekick های معرفی شده در بتا:


Sniper
تک تیر اندازی که میتوان آن را در نقطه ی دلخواه قرار داد تا به دشمنانی که در محوطه ی دیدش هستند شلیک کند.


Savior
دستیاری دیگر که شما و هم تیمی هایتان را Revive می کند و همینطور به تیم شما مهمات می رساند.


Hunter
با سرعت زیاد دنبال دشمنان دویده و دستهای آنها را میگیرد تا بتوان به راحتی بر آنها غلبه کرد.


Brute
این دستیار قدرت تیر اندازی زیادی دارد و با Machine gun ای که در اختیار دارد به دشمنان شما حمله می کند.


Gear
مهمات(Gear) بازی شامل پنج مورد ،Grenade،Revivepak،Mine،C4و Smoke bomb است که هرکدام از آنها را می توان در حین بازی چند بار آپگرید کرد.

شخصیتهای قابل بازی در بخش Multiplayer:
Nathan Drake
Elena Fisher
Sam Drake
Victor Sullivan
Charlie Cutter
Chloe Frazer
Zoran Lazarević
Harry Flynn
Katherine Marlow
Knot
Orca

اسلحه ها

اسلحه های بزرگ(Long Guns)
AK-47
FAL
M14 Custom
XCR-160
MP34a
Mettler M-30
HS39Copperhead SR7
Mazur LDR
Spezzotti 12 guage

Pistols
Aegis 9mm
Para .45
Raffica
Fossa R-81
Revolver
Pistole

اسلحه های سنگین
RPG
Barok .44
Condor
ARX-160
China Lake GL
Stoner 63




 
Last edited by a moderator:
آقا دیگه از اونور بام نیفتین این نکته که نور از صوت سرعتش بیشتره رو دیگه تقریبا هرکسی میدونه و اگر اتفاقا این کار رو انجام نمیدادن سر صحنه انفجار خیلی زشت بود:d
یعنی اصلا نکته خفنی نبود این یکی مخصوصا وقتی در کنار نکات ریزی که دوستان گفتن بزاریمش:d

مسلما همه میدونن، ولی اینکه دقت کنی همه ی این موارد در بازی رعایت بشه خیلی مهمه.
مطمئن باش اگه تو اون صحنه صدا و انفجار کاملا همزمان بود هیچ کس متوجه نمیشد و نمیومد بگه اینجا باید صدا تاخیر داشته باشه.
معما چو حل گشت آسان شود
 
نیما راست میگه. جناب آقای صداگذار بازی باید خیلی خیلی هواسش جمع باشه تا همچین نکاتی از زیر دستش در نره! تو ان حجم جزییات، ان همه صداهای مختلف، افکت های جورواجور، دقت به نکات ریزی عین این کار هر استدیوای نیست!

من یادمه توی پشت صحنه UC3 آقامون جیکوب مینوف میگفت رمز موفقیت بازی های ما اینه، جزییات، جزییات، جزییات! فکر کنم ND تنها استدیوای هست که این همه روی جزییات وسواس نشون بده! توی UC یا TLoU نکاتی وجود دارن که تو بقیه بازیا شوخیه!
 
من یادمه توی پشت صحنه UC3 آقامون جیکوب مینوف میگفت رمز موفقیت بازی های ما اینه، جزییات، جزییات، جزییات! فکر کنم ND تنها استدیوای هست که این همه روی جزییات وسواس نشون بده
نه تنها نیست:dبازی های راک استار هم تو جزییات بی نظیره!
بروس دلیل چند ثانیه بی حرکت موندن نیتن تو نمایش بازی رو توضیح داده و معلوم شده هیچ ربطی به باگ و پردازش نداشته! وقتی میاد روی سن که بازی رو اجرا کنه میبینه که ps4 هست ولی کنترلر سر جاش نیست:d تو تاریکی میگرده یه کنترلر دیگه بر میداره ولی هر چی باهاش کار کرده دیده نیتن جلو نمیره بعد فهمیده این کنترلر یه ps4 دیگه ست:dvهیچی دیگه نیل و رفقا هم که پشت صحنه داشتن از استرس میمردن بروس سریع کنترلر اصلی رو پیدا میکنه میبینه وقتی دکمه میزنه کار میکنه:)):((
 
ما همچنان در اول وصف تو مانده ایم.

انتظار خیلی سخته خیلی=((
دوستان مورد آب فراموش نشه که خیلی مهمه.
-------------------
یه چیزی که برای من خیلی خیلی مهمه انیمه ی گلوله خوردن دشمنه.من تا حالا تو عمرم انیمیشن اصابت گلوله به زیبایی کیلزون ۲ ندیدم حتی شماره ۳ خودش.هیچ وقت یادم نمیره سعی میکردم هلگان ها رو یه جایی تاریک گیر بندازم بعد همین جوری رگ باری بهش شلیک کنم نور شلیک بیفته رو بدنشون و اون رقص زیباشونو ببینم.بی نهایت زیبا بود.
و خیلی دوست دارم با توجه به فیزیک قوی بازی این بزنه رو دست اون.البته وقتی دیدم جنازه ها هم فیزیک دارن خیلی خوشحال شدم که خیلی به این چیزی که من گفتم کمک میکنه.
یه مقدار گیف.قشنگه نگاه کنید.

و فیزیک استثنایی شاهکار اون موقع روی ps3

اقا این گیف ها رو دیدم دلم خون شد :| چجوری اینا از شاهکار کیلزون 2 به اشغالی به نام شدوفال رسیدن فقط خودشون میدونن :|
 
خبر های خوب و بد.
ظاهرا ناتی داگ میخواسته یک ورژن قابل بازی از کرش بندیکوت داخل انچارتد 4 قرار بده...:-o در همین راستا اعضای av club از بروس استرلی کارگردان انچارتد سوال پرسیده اند: اگر شما میخواهید یک مود قابل بازی از یک عنوان کلاسیک داخل بازی تان بگذارید.. ان عنوان چه خواهد بود و برای چه؟ و بروس در جواب گفته:
"Well, there's actually been a conversation about if it were at all possible—which it's not, let me emphasize—but we wanted to put a Crash Bandicoot game inside. Not gonna happen, though. Don't worry. "
ترجمه: خب. در واقع راجع به این موضوع در صورت امکان مکالماتی داشتیم. که ممکن نیست. اجازه بدید روشن کنم. ما میخواستیم یک "کرش بندیکوت" در بازی داشته باشیم. گرچه اتفاق نمی افته.

بروس ادامه میدهد که چرا این اتفاق در "زمان حال" نمی افته:
"Yeah. It's not our title. Sony doesn't own it, so we don't have control."
بله این عنوان برای ما نیست. سونی مالکش نیست. پس ما اختیار نداریم.

به نظر من خبر بد اینه که بروس ظاهرا تایید کرده که در حال حاضر حقوق کرش دست سونی نیست:( ولی اگر بخوایم به شیوه تیم lsd برخورد کنیم حرف های بروس نشان دهنده علاقه ناتی داگ به در اختیار گرفتن کرشه. میتونه نوید دهنده اقدامات پشت پرده سونی و اکتیویژن سر حقوق کرش باشه. ایستر اگ کرش در اون تبلیغ لانچ هم میتونه نشان دهنده شروع مذاکرات با اکتی باشه. یک کلام سونی واقعا دنبال حقوق کرشه... نکته عجیب دیگه. این خبرنگاران از کجا فهمیدند که ناتی داگ سر مینی گیم کرش در انچارتد 4 تصمیماتی داشته؟ کلا میگن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها.
Uncharted 4: A Thief's End Dev Wanted To Embed Playable "Crash Bandicoot" Title Inside Uncharted, Why They Stop?
 
یه نکته دیگه از تریلر دوستان یک قسمت از تریلر بود میرسن به یه جایی که دارن گود برداری میکنن کاپوت ماشین کاملا تمیزه ولی وقتی دارن از اون قسمت رد میشن خود به خود گلی میشه!! :dبعضی جاها رو اومدن خیلی جزئیات اضافه کردن گند زدن:d
میدونم درست میشه کلی گفتم
 
نیما راست میگه. جناب آقای صداگذار بازی باید خیلی خیلی هواسش جمع باشه تا همچین نکاتی از زیر دستش در نره! تو ان حجم جزییات، ان همه صداهای مختلف، افکت های جورواجور، دقت به نکات ریزی عین این کار هر استدیوای نیست!

من یادمه توی پشت صحنه UC3 آقامون جیکوب مینوف میگفت رمز موفقیت بازی های ما اینه، جزییات، جزییات، جزییات! فکر کنم ND تنها استدیوای هست که این همه روی جزییات وسواس نشون بده! توی UC یا TLoU نکاتی وجود دارن که تو بقیه بازیا شوخیه!
فوق العاده کار شده بود و درش شکی نیست از طرفی این چیزا مبانی اولیه فیزیکه; کسی تو ND باشه و اینو ندونه فاتحه ش خوندس. کشش ندید اینقدر :دی
 
آقا دیگه از اونور بام نیفتین این نکته که نور از صوت سرعتش بیشتره رو دیگه تقریبا هرکسی میدونه و اگر اتفاقا این کار رو انجام نمیدادن سر صحنه انفجار خیلی زشت بود:d
یعنی اصلا نکته خفنی نبود این یکی مخصوصا وقتی در کنار نکات ریزی که دوستان گفتن بزاریمش:d
و اینکارو حتی میشه با اسکریپت نویسی و به صورت داینامیک هم انجام داد یعنی اصلاً نیازی نیست کسی حواسش به چیزی باشه. این جور نکات توی نسل جدید باید باشه. نباشه جای تعجب داره.
 
2 تا نکته پشم ریزون از تریلر پیدا کردم :دی
تو تریلر وقتی بهشون تیر میزنن و شیشه ماشین میشکنه نیت به سالی میگه شیشه رو بده پایین تا دیدشون بهتر بشه ! :|
اول ماشین میره تو اون قسمت ساختمانی کثیف میشه بعد که میره توی اون چاله های آب یه ذره تمیز میشه :|

مادر اف دیتیلز :|
 
دوستان من یه سوالی برام پیش اومده، انچارتد 3 به نظرم خیلی بازی عالی ای بود ولی چه مشکلی وجود داشت که مثل انچارتد 2 انقدر خفن نترکوند؟یعنی درسته خیلی های ازش استفبال کردن ولی در مقابل اون استقبالی که از انچارتد 2 شد خیلی کمتر بود. متای نسخه 3 هم 92 شد و نسخه 2 96 شد اگر اشتباه نکنم
 
دوستان من یه سوالی برام پیش اومده، انچارتد 3 به نظرم خیلی بازی عالی ای بود ولی چه مشکلی وجود داشت که مثل انچارتد 2 انقدر خفن نترکوند؟یعنی درسته خیلی های ازش استفبال کردن ولی در مقابل اون استقبالی که از انچارتد 2 شد خیلی کمتر بود. متای نسخه 3 هم 92 شد و نسخه 2 96 شد اگر اشتباه نکنم

آنچارتد 3 بازی خیلی خوبی بود متاش نشون میده ...
منتها یه مشکلی داشت این بود که مکانیک ها به اندازه ی نسخه ی دوم دچار تحول و شکوفایی نشده بودن اکثر ست پیس هام مشابهش تو نسخه ی قبل بود تو این نسخه یکم اومده بودن تعاملی ترش کرده بودن! :دی
 
دوستان من یه سوالی برام پیش اومده، انچارتد 3 به نظرم خیلی بازی عالی ای بود ولی چه مشکلی وجود داشت که مثل انچارتد 2 انقدر خفن نترکوند؟یعنی درسته خیلی های ازش استفبال کردن ولی در مقابل اون استقبالی که از انچارتد 2 شد خیلی کمتر بود. متای نسخه 3 هم 92 شد و نسخه 2 96 شد اگر اشتباه نکنم
1-وقت کم برای ساخت:دو سال زمان برای ساخت یه بازی بهتر از U2 خیلی کمه.همین حالا اگر امروز U4 به چنین کیفیتی رسیده بخاطر زمان ساخت تقریبا 4 سالشه.

2-کارگردانی:کارگردانی امی و ریچموند به خودی خود از 95% بازیهای اون سال بهتر بود ولی در مقایسه با کار بروس تو U2 یکی دو لول پایین تر بود.

3-گیم پلی:ایده های جالبی به گیم پلی و H2H Combat بازی اضافه شده بود ولی بخشی از همین ایده ها بشدت به بازی ضربه زده بود.بطور نمونه قابلیت پرتاب کردن دوباره نارنجک به سمت دشمن بود.عملا بازی گیمر رو تشویق میکرد که بدون نیاز به تغییر کاور خیلی راحت بشه همه رو نا کار کرد.باعث میشد جذابیت گیم پلی کاهش پیدا کنه.شوتینگ بازی هم اون اوایل قبل از اینکه پچ بیاد در مقایسه با شوتینگ روون U2 مشکلاتی رو داشت که باعث شد تو نقد ها هم بهش اشاره بشه.البته بعدا با پچی که ND داد خیلی بهتر شد.

4-هوش مصنوعی: به نظرم هوش مصنوعی U2 بهتر و کم نقص تر بود.

در کل نمیشه آنچنان به تیم دوم ایراد گرفت چون واقعا ساخت ادامه یی در حد و اندازه ای یه عنوان مثل U2 تقریبا تو نسل پیش غیر ممکن بود , قدرت کنسول و مدت زمان بسیار کم برای ساخت بازی رو هم در کنارش قرار بدی میشه نتیجه گرفت تیمدوم واقعا شرایط سختی پیش رو داشتند.

البته بازی تو خیلی از زمینه ها هم نسبت به U2 پیشرفت کرد.بخصوص تو بخش گرافیک , H2H COMBAT و ست پیس ها من U3 رو بیشتر میپسندم.
 
یک سری عکس اومده که بعضیاش مربوط به نیمه دوم دمو هست و بعضیاش هم مربوط به نیمه اول دمو هست.یکیشو میزارم بقیش تو منبعِ:d
19083274011_412b56a540_b.jpg

پ.ن:لینک بلاگ اروپا رو میزارم چون بلاگ امریکا عکساش عموما *****ه:d
The inside track on that stunning E3 Uncharted 4: A Thief's End demo - PlayStation.Blog.Europe
 
آخرین ویرایش:
یه نکته دیگه از تریلر دوستان یک قسمت از تریلر بود میرسن به یه جایی که دارن گود برداری میکنن کاپوت ماشین کاملا تمیزه ولی وقتی دارن از اون قسمت رد میشن خود به خود گلی میشه!! :dبعضی جاها رو اومدن خیلی جزئیات اضافه کردن گند زدن:d
میدونم درست میشه کلی گفتم
اینو یکی دیگه کشف کرد
قرار بود منبع ذکر بشه
خالد :|
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or