PlayStation Uncharted 4: A Thief’s End

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
همونطور که خبر دارید تعداد زیادی نسخه فیزیکی به دست مردم رسیده و کم کم باید شاهد لیک شدن عکس ها و ویدئو ها از بازی بشیم.

صحبت در مورد داستان بازی، صحنه های حساس، گذاشتن عکس و در کل هرچیزی که باعث اسپویل و حساسیت بشه، فقط و فقط در تگ اسپویلر و با ذکر اینکه داخل اسپویلر چی هست.

**صحبت در مورد قیمت بازی و فروشندگان و کلا هربحثی در رابطه با خرید ممنوع**

با تشکر ویژه از احسان Kaine و آرمان g.o.w برای کمک در آماده سازی این پست

10 حقیقتی که درباره Uncharted نمی‌دانید



sxe4v56vi6c8i8c0xz64.png
آنچارتد 4 آخرین قسمت از این سری محبوب و معروف Action/Adventure (اکشن-ماجراجویی) است.
در سال 2013 بود که اعلام شد نویسنده قسمتهای قبلی بازی یعنی «ایمی هنینگ» در حال نوشتن داستان بازی است. همینطور تایید شد که «جاستین ریچموند» کارگردان بازی خواهد بود؛ اما در سال 2014 بود که هر دو استودیوی ND را ترک کردند.
بعد از مدتی مسئولین استودیو اعلام کردند که بازی توسط نیل دراکمن و بروس استیرلی در حال توسعه است.
اولین تریلر بازی نیز به صورت رسمی در پایان کنفرانس E3 2014 سونی نمایش داده شد.
آنچارتد 4 بعد از سه بار تاخیر خوردن در تاریخ انتشار، بلاخره Gold شد و قرار است در تاریخ May 10, 2016 (بیست و یکم اردیبهشت 1395) منتشر شود.

داستان
داستان سه سال پس از اتفاقات قسمت سوم ،به نظر می رسد نیتن دریک دنیای گنج یابی را رها کرده اما این موضوع مدت زیادی طول نمی کشد چون که سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و از او درخواست کمک میکند و پیشنهاد وسوسه ای انگیزی به او می دهد.
سم و ناتان برای پیدا کردن گنج گم شده ی Henry Avery ، تصمیم می گیرندLibertalia (شهر رویایی دزدان دریایی) که در عمق جنگلهای ماداگساکار است را پیدا کنند.
این شماره بازیبازان را برای پیدا کردن گنج Henry Avery به سفری دور دنیا و محیطهایی همچون،جزیره های جنگلی،مناطق شهری و قلّه های برفی می برد.

شخصیت ها

nathan.png
Nathan Drake
وقتی 5 سال داشت مادرش خودکشی کرد و پدرش حضانت او را به دولت داد. ناتان در پرورشگاه Saint Francis بزرگ شد و زبان لاتین را نیز آموخت. در همین دوران بود که با سفرهای Sir Francis آشنا شد.
در قسمت اول بازی در حالی که به دنبال پیدا کردن تابوت فرانسیس دریک بود، در تابوت او دفترچه خاطراتی پیدا می کند و بر طبق نوشته های آن دفترچه به دنبال پیدا کردن «ال دورادو» می رود.

در قسمت دوم بازی ناتان به دنبال پیدا کردن Shambala است اما در طی جریانات بازی و برخورد با شخصی به نام Zoran Lazarevic's تلاش می کند تا جلوی او را بگیرد تا دستش به Shambala نرسد.

پس از اتفاقات قسمت دوم ناتان به یمن می رود تا Atlantis of the Sands که زمانی فرانسیس دریک بدنبال آن بوده را پیدا کند.

اما حالا در قسمت چهارم بازی شخصیت اصلی و محبوب، که از دنیای گنج یابی خداحافظی کرده تصمیم می گیرد بار دیگر برای پیدا کردن گنج دزدان دریایی به سفری دور دنیا برود.
این بزرگترین ماجراجویی ناتان است و این سفر توانایی های فیزیکی ،حل معما و مهم تر از همه ی اینها بهایی که او حاضر است برای نجات دادن اطرافیانش بپردازد را می سنجد.

sam.png
Sam Drake
برادر ناتان و 5 سال از او بزرگتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی ناتان برای پیدا کردن گنج، ناپدید شدن سم بوده است. اینطور که گفته شده، "سم از ناتان کله شق تر است و کمی به دست آوردهای برادرش حسادت می کند."

پانزده سال قبل از اتفاقات قسمت چهارم، در حادثه ای نامشخص، ناتان شاهد تیر خوردن سم و همچنین کشته شدن یک نگهبان بود. ناتان از صحنه گریخته و سم زنده دستگیر و زندانی می شود.
پس از این اتفاقات ناتان به جستجو می پردازد تا بفهمد سم جان سالم به در برده یا نه، اما به این باور می رسد که به علت اثابت گلوله کشته شده است. بعد از آزاد شدن از زندان سم دنبال برادرش می گردد و او را پیدا می کند. ناتان که هیجان زده شده او را برای شام به خانه ی خود دعوت می کند،اما سم به او می گوید که دچار مشکل شده و به کمک او نیاز دارد.

elena.png
Elena Fisher
روزنامه نگار ، شخصیت تلویزیونی و خبرنگار آمریکایی که در تمام قسمتهای بازی ناتان را همراهی می کند. النا علاقه ی زیادی به رمز و رازهای باستانی دارد و برنامه ی تلویزونی او در مورد باستان شناسی باعث می شود که مورد توجه ناتان دریک قرار بگیرد.
ناتان تصمیم می گیرد النا را فریب دهد تا بتواند از طریق برنامه ی تلویزیونی او هزینه ی سفرش را تامین کند. در پی جریانات این قسمت ناتان و النا به هم علاقه مند می شوند.

در قسمت دوم سری، النا در حالی که در تلاش است ثابت کند Zoran Lazarevic's زنده است در نپال ناتان را می بیند و در ادامه ی راه با او همراه می شود در پایان این قسمت رابطه ی عاشقانه ی ناتان و النا جدی تر شده و به هم نزدیک تر می شود.

قبل از اتفاقات قسمت سوم بازی ناتان و النا با هم ازدواج می کنند اما بنا به دلایلی از هم جدا می شوند. النا که حالا خبرنگار شده به یمن سفر می کند. ناتان و سالیوان که به دنبال پیدا کردن Atlantis of the Sands هستند تصمیم می گیرند برای سفر به یمن از النا کمک بگیرند. النا به آنها کمک میکند تا به یمن سفر کنند و پس از اتفاقات زیاد
در پایان این قسمت النا و ناتان دوباره با هم ازدواج می کنند.

در قسمت چهارم بازی ناتان و النا که حالا ازدواج کرده اند ، در آرامش با هم زندگی می کنند تا سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و ناتان برای کمک کردن به دروغ به النا می گوید که برای انجام کار باید به مالزی برود.

sullivan.png
Victor Sullivan
سالیوان یار همیشگی ناتان و از کرکترهای محبوب بازی است. به گفته ی خودش دوران بچگی و پدر خوبی نداشته، به همین دلیل تصمیم گرفته که تشکیل خانواده ندهد. در دوران نوجوانی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت میکرد و پس از آن رو به دزدی آورد و در ازای دزدی برای دیگران از آنها پول می گرفت. سالیوان سپس تحت حمایت Katherine Marlowe قرار گرفت.

وقتی در تلاش برای دزدیدن حلقه ی Sir Francis دریک است به ناتان دریک نوجوان برخورد می کند. بعد از نجات دادن ناتان از دست افراد Marlowe به ناتان پیشنهاد داد که از او مراقبت کرده و به او آموزش دهد و این نقطه ی شروع دوستی چندین ساله ی ناتان و سالیوان بود.
ناتان و سالیوان درموقعیتهای خطرناک زیادی قرار گرفتند و حتی با هم به زندان رفتند. اما سالیوان در همه حال از ناتان حمایت کرده و او را مثل پسر خود بزرگ کرد. حالا سالیوان بار دیگر آماده است تا در ماجراجویی جدید ناتان به کمک کند.

nadin.png
Nadine Ross
او یک مزدور و رئیس گروه مزدورهای آفریقایی به نام Shoreline است. به نظر می رسد Nadine و دار و دسته اش در گذشته مشکلاتی با Victor سالیوان داشته اند. او و همکارش Rafe قصد دارند اجازه ندهند که دست ناتان و برادرش سم به گنج دزدان دریایی برسد.

raph.png
Rafe Adler
او Nadine و افرادش را استخدام کرده که به او کمک کنند تا برای بدست آوردن گنج افسانه ای دزدان دریایی با ناتان و برادرش رقابت کند.

znggg53kbi6f7qvs233x.png

قسمت چهارم بازی عناصر زیادی از گیم پلی نسخه های قبلی را در خود دارد، که همه ی آنها برای قسمت جدید بهبود داده شده اند. بالا رفتن از محیط همانند گذشته یکی از ویژگی های اصلی بازی است. از ویژگی های جدید که در تریلر ها به چشم میخورد، میخ کوهنوردی است که ناتان می تواند به کمک آن از صخره ها بالا برود. همچنین ناتان حالا یک قلاب و طناب هم دارد، که می تواند به وسیله ی آن تاب خورده و به مکانهای دورتر بپرد یا از دست دشمن فرار یا حتی به آنها حمله کند.

سیستم مبارزات تن به تن پویاتر شده است، حالا دشمنان می توانند به ناتان ضد حمله بزنند یا در حین درگیری از سلاح گرم استفاده کنند.
دشمنانی که قصد پرت کردن آنها از لبه ها را دارید حالا میتوانند شما را بگیرند، بازیبازان باید آنها را به زور به پایین پرتاب کرده یا خود هم همراه آنها سقوط کند.

سیستم مخفی کاری تغییرات زیادی داشته است. ناتان می تواند در بین علفها مخفی شود و اگر کسی او را ببیند می توان با دور شدن از محدوده ی دید او دوباره به حالت مخفی درآید.
همینطور سیستم جدیدی در بازی طراحی شده که در صورت شناسایی شدن توسط دشمن، به بازیباز اخطار می دهد و همچنین نشان میدهد که آن دشمن در کدام سمت است.
دشمنانی که از خود تولید صدا می کنند، مانند سوت زدن، هایلایت می شوند.

همانند گذشته نیتن می تواند در هر حالتی تیر اندازی کند، حتی وقتی از روی طناب آویزان است. اشیایی که درون محیط هستند به وسیله ی تیر اندازی قابل تخریبند. به عنوان مثال اگر پشت یک کیسه ی شنی کاور بگیرید، شن درون کیسه با تیر خوردن خالی شده و کاور شما بی استفاده می شود.

برخلاف گذشته در قسمت جدید می توان چراغ قوه ی ناتان را به دلخواه خاموش و روشن کرد. می توان از چراغ قوه برای روشن کردن نقاشی های روی دیوار و اجسام استفاده کرد. ناتان حالا می تواند سر نخهایی پیدا کرده و آنها را به دفترش اضافه کند، در صورتی که در نسخه های قبلی فقط وقتی با معمایی رو به رو می شدید این سرنخ ها به طور خودکار به دفترچه ی ناتان اضافه می شد.

بازی دارای وسایل نقلیه کاملا قابل کنترل است. ناتان حالا می تواند سوار جیپ النا شده و محیط های بازی که تا حدودی تخریب پذیر هستند طی را کند. همچنین او می تواند وسایل نقلیه دشمنان را تصرف کند، و همینطور به دشمنانی که قصد گرفتن وسیله ی نقلیه ی او را دارند حمله کند.

آخرین مورد مشاهده شده در زمینه ی گیم پلی اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ است. بازیبازان میتوانند دیالوگهایی مانند اتفاقات گذشته ای که برای ناتان افتاده را انتخاب کنند،اما این دیالوگها تاثیری در روند داستان ندارند.

e7f7wls53zwtalchfynx.png
با توجه به نسخه ی Beta بخش چند نفره ی بازی دچار تغییراتی شده.
سیستم aiming بازی کمی سنگین تر شده و همچنین قلاب و طناب بخش تک نفره در این بخش نیز حضور دارد،که می توان توسط آن با یک ضربه دشمن را از پای در آورد.
سیستم down و revive که در نسخه های قبلی وجود نداشت به بازی اضافه شده است.
همینطور دو مورد کاملا جدید با نامهای Mystical و Sidekick به بازی اضافه شده.
Mystical ها قدرت های جادویی و فوق طبیعی هستند که اغلب در بخش داستانی قسمتهای قبلی بازی شاهد آنها بودیم.

Mystical های معرفی شده در بتا:

staff.png
Staff of Ayar Manco

این Mystical با ارسال امواجی بازیکنان تیم حریف را بر روی نقشه علامتگذاری می کند.


Wrath of El Dorado
یک توتم که باعث احضار El dorado می شود و با پخش کردن ارواح ،به دشمنانی که در نزدیکی توتم هستند آسیب می زند.


Cintamani Stone
با استفاده از این Mystical میتوان هم تیمی های خود را در یک چشم به هم زدن Revive کرد.


Indra's Eternity
پرتاب کردن این Mystical باعث بوجود آمدن محیطی می شود که سرعت بازیکنان هنگام ورود به آن بسیار کم می شود.


Spirit of the Djinn
این Mystical به شما قدرت ماوریی می دهد و باعث می شود با سرعت بسیار زیادی حرکت کنید و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کنید.

Sidekick یا همان دستیار ،افرادی هستند که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل م شوند و در طول بازی می توان برای برنده شدن از آنها استفاده کرد.
Sidekick های معرفی شده در بتا:


Sniper
تک تیر اندازی که میتوان آن را در نقطه ی دلخواه قرار داد تا به دشمنانی که در محوطه ی دیدش هستند شلیک کند.


Savior
دستیاری دیگر که شما و هم تیمی هایتان را Revive می کند و همینطور به تیم شما مهمات می رساند.


Hunter
با سرعت زیاد دنبال دشمنان دویده و دستهای آنها را میگیرد تا بتوان به راحتی بر آنها غلبه کرد.


Brute
این دستیار قدرت تیر اندازی زیادی دارد و با Machine gun ای که در اختیار دارد به دشمنان شما حمله می کند.


Gear
مهمات(Gear) بازی شامل پنج مورد ،Grenade،Revivepak،Mine،C4و Smoke bomb است که هرکدام از آنها را می توان در حین بازی چند بار آپگرید کرد.

شخصیتهای قابل بازی در بخش Multiplayer:
Nathan Drake
Elena Fisher
Sam Drake
Victor Sullivan
Charlie Cutter
Chloe Frazer
Zoran Lazarević
Harry Flynn
Katherine Marlow
Knot
Orca

اسلحه ها

اسلحه های بزرگ(Long Guns)
AK-47
FAL
M14 Custom
XCR-160
MP34a
Mettler M-30
HS39Copperhead SR7
Mazur LDR
Spezzotti 12 guage

Pistols
Aegis 9mm
Para .45
Raffica
Fossa R-81
Revolver
Pistole

اسلحه های سنگین
RPG
Barok .44
Condor
ARX-160
China Lake GL
Stoner 63




 
Last edited by a moderator:
ی مدت پیش شایعه بود یا واقعی سر در نیاوردیم گفتن ی شرکتی قراره نسخه هایه قبلی رو باز تولید کنه آخرمش GOD OF WAR تایید شد ..
این بازی چی باز تولید میشه سری هایه قبلی یا نه؟؟؟؟ من نسخه 1 فقط بازی کردم و 2 و 3 رو نه و الان به شدت منتظرم تایید بشه....
کسی اطلاع داشت لطفا بگه تا بدونیم بالاخره باز تولید میشه یا نه...
متشکر
 
خبر هم میگذارید کامل بگذارید! نه اینکه یک خط بنویسی بری! شاید یک نفر بخواد کامل بخونه

The Last of Us Team Working On Uncharted 4: A Thief's End Multiplayer, "Don't Worry, Greatness Awaits": Naughty Dog

The Last of Us Team Working On Uncharted 4: A Thief's End Multiplayer, "Don't Worry, Greatness Awaits": Naughty Dog

چیکاره ای تو ؟ داروغه سایت ؟ هر مدل دوست داشته باشم خبر میذارم به تـو هم ربط نداره 8-|
 
ی مدت پیش شایعه بود یا واقعی سر در نیاوردیم گفتن ی شرکتی قراره نسخه هایه قبلی رو باز تولید کنه آخرمش GOD OF WAR تایید شد ..
این بازی چی باز تولید میشه سری هایه قبلی یا نه؟؟؟؟ من نسخه 1 فقط بازی کردم و 2 و 3 رو نه و الان به شدت منتظرم تایید بشه....
کسی اطلاع داشت لطفا بگه تا بدونیم بالاخره باز تولید میشه یا نه...
متشکر
تایید نشده ولی شایعاتش هست.
پورت Uncharted Collection توسط Bluepoint Games - صفحه 3

این اخرین شایعه و محتمل ترینشونه
 
شماره جدید مجله games™ :d

Naughty Dog tells us its plan to reinvigorate the generation
? Can Drake Save Next-Gen
Uncharted's plan to save us from a generation of cross-gen ports

این یک قسمت از صحبت هایـه Josh Scherr تو این شماره از مجله ست !
We’ve completely revamped our facial animation systems
The previous Uncharted games and in The Last Of Us
the characters all had about 90 to 100 bones in their faces which we used to moved the meshes around
Now the faces have anywhere between 300 and 500 bones
This lets us get much , much more detail and fidelity in there
so you can really empathise with what [the characters] are saying
and it allows us to hit certain poses that we couldn’t quite hit before
it all allows us to tell our stories better
to animate our characters better
we hope it’s going to be something you all notice
rather than just be a technical marvel
something that really ties into the characters and emotion in the game

_________________
Uncharted 4 preview
 
آخرین ویرایش:
شماره جدید مجله games™ :d

Naughty Dog tells us its plan to reinvigorate the generation
? Can Drake Save Next-Gen
Uncharted's plan to save us from a generation of cross-gen ports

این یک قسمت از صحبت هایـه Josh Scherr تو این شماره از مجله ست !

_________________
Uncharted 4 preview

ترجمه ميکنى داداش؟
اين جزييات جديده؟
 
ترجمه ميکنى داداش؟
اين جزييات جديده؟
نوشته ناتیداگ در مورد نقشه هاش برای اینکه روح تازه ای در این نسل بدمـه با مجله ما حرف زده
آیا نیتن دریک میتونـه ما را از دست این نسل پـر از ریمستر نجات بده :d
جاش شـر طراح انیمیشن و یکی از نویسندگان اصلیه بازی هم گفته که ما کلا طرحی نو در مورد سیستم انیمیشن هایه بازی در انداختیمـ :d
تو عناوین قبلیـه استودیو کاراکترها 90 تا 100 استخون تو صورت هاشون داشتن اینجا این مقدار به 300 تا 500 رسیده
و همین باعث میشه جزئیات زیادی را به تصویر بکشیم ولی با این وجود تمرکز فقط رو بُعد فنیه کار نیست
بلکه به این وسیله میخوایمـ که داستانمان را بهتر روایت کنیم احساس را به کاراکترها و بازی تزریق کنیمـ !
 
نوشته ناتیداگ در مورد نقشه هاش برای اینکه روح تازه ای در این نسل بدمـه با مجله ما حرف زده
آیا نیتن دریک میتونـه ما را از دست این نسل پـر از ریمستر نجات بده :d
جاش شـر طراح انیمیشن و یکی از نویسندگان اصلیه بازی هم گفته که ما کلا طرحی نو در مورد سیستم انیمیشن هایه بازی در انداختیمـ :d
تو عناوین قبلیـه استودیو کاراکترها 90 تا 100 استخون تو صورت هاشون داشتن اینجا این مقدار به 300 تا 500 رسیده
و همین باعث میشه جزئیات زیادی را به تصویر بکشیم ولی با این وجود تمرکز فقط رو بُعد فنیه کار نیست
بلکه به این وسیله میخوایمـ که داستانمان را بهتر روایت کنیم احساس را به کاراکترها و بازی تزریق کنیمـ !

ممنون داداش
اميدوارم رو گيم پلى هم مثل چى کار کنن
من رفتم تو سايت ناتى داگ خيلى ها از تريلر گيم پلى راضب نبودن
ترس ورم داشته
 
ممنون داداش
اميدوارم رو گيم پلى هم مثل چى کار کنن
من رفتم تو سايت ناتى داگ خيلى ها از تريلر گيم پلى راضب نبودن
ترس ورم داشته
گمان نكنم جايي واسه نگراني باشه :d
نمايش گيم پلي بازي تقريبا خيلي از مواردي كه بازي باز ها از گيم پلي و عناصر تاثير گذار در گيم پلي (مثل محيط يا هوش مصنوعي) U4 انتظار داشتن در اولين نمايش ببينن رو بر اورده كرد ...
محيط بازي كه سند باكس شده بود ....سيستم هوش مصنوعي به مانند TLoU بود و npc ها كاملا غير قابل پيش بيني و غريزي عمل ميكردن واقعا عكس العمل هاشون كاملا طبيعي به نظر ميرسيد ....فيچر هاي جديد كه به بازي اضافه شده بودن مثل طناب و گيره به لطف ديزاينر هاي ND كاملا كاربردي و كارامد به نظر مي رسيدن و با روند گيم پلي بازي مچ بودن ....مبارزات تن به تن خيلي شبيه به TLoU شده بود يني نسبت به انچارتد هاي قبلي محكم تر و واقعي تر به نظر ميومد طوري كه زِد و خورد كاملا ملموس بود و حس ميشد :d... مخفي كاري خيلي پيشرفت كرده بود ....
در مجموع شاهد يه گيم پلي تركيبي بسيار روان و سريع بوديم كه به قول يكي از دوستان حس سيال بودن رو به گيمر منتقل ميكرد ...
تازه اين نمايش كلا 15 دقيقه از بازي بود و كلي سور پرايز ديگه در راه ....
مطمعنا عيد يا بهار سال ديگه به مانند عيد امسال كام كساني كه ps4 دارن با يه شاهكار ديگه شيرين ميشه شك نكن :d
 
گمان نكنم جايي واسه نگراني باشه :d
نمايش گيم پلي بازي تقريبا خيلي از مواردي كه بازي باز ها از گيم پلي و عناصر تاثير گذار در گيم پلي (مثل محيط يا هوش مصنوعي) U4 انتظار داشتن در اولين نمايش ببينن رو بر اورده كرد ...
محيط بازي كه سند باكس شده بود ....سيستم هوش مصنوعي به مانند TLoU بود و npc ها كاملا غير قابل پيش بيني و غريزي عمل ميكردن واقعا عكس العمل هاشون كاملا طبيعي به نظر ميرسيد ....فيچر هاي جديد كه به بازي اضافه شده بودن مثل طناب و گيره به لطف ديزاينر هاي ND كاملا كاربردي و كارامد به نظر مي رسيدن و با روند گيم پلي بازي مچ بودن ....مبارزات تن به تن خيلي شبيه به TLoU شده بود يني نسبت به انچارتد هاي قبلي محكم تر و واقعي تر به نظر ميومد طوري كه زِد و خورد كاملا ملموس بود و حس ميشد :d... مخفي كاري خيلي پيشرفت كرده بود ....
در مجموع شاهد يه گيم پلي تركيبي بسيار روان و سريع بوديم كه به قول يكي از دوستان حس سيال بودن رو به گيمر منتقل ميكرد ...
تازه اين نمايش كلا 15 دقيقه از بازي بود و كلي سور پرايز ديگه در راه ....
مطمعنا عيد يا بهار سال ديگه به مانند عيد امسال كام كساني كه ps4 دارن با يه شاهكار ديگه شيرين ميشه شك نكن :d

داداش خودم که کاملا راضى بودم
ولى ميترسم منتقدا گير بدن
از اين موضوع هم مقدارى خيالم راحت شده
به خاطر اون نوشته روى مجلهedge
 
یعنی اگه منتقد بگه گیم پلیش جیزه شما آنچارتدو میبوسی میذاری کنار ؟ :دی

نه داداش
من فقط نظر منتقدا يکى از معيارامه
همون اردر که اينقدر کوبيدنش باز من دوستش دارم
براى من ناتى داگ فرق ميکنه
فقط من اميدوارم سريعتر ناتى داگ يک تريلر ديگه بده تا بترکونه
در ضمن چون شرکت مورد علاقم هست
سعى ميکنم کم تر به نظر منتقدا اهميت بدم
 
نه داداش
من فقط نظر منتقدا يکى از معيارامه
همون اردر که اينقدر کوبيدنش باز من دوستش دارم
براى من ناتى داگ فرق ميکنه
فقط من اميدوارم سريعتر ناتى داگ يک تريلر ديگه بده تا بترکونه
در ضمن چون شرکت مورد علاقم هست
سعى ميکنم کم تر به نظر منتقدا اهميت بدم

والا به شخصه ترجیح میدم ناتی داگ گیم پلی بازیش یه چیز جدید و گیمر ذوب کن مثل آنچارتد 2 یا تلو باشه تا یه چیز منتقد پسند و تکراری ! :دی در حال حاضر هم هنوز به اون سطح U2 یا TLOU نرسیدن ، گیم پلی آنچارتد 4 بیشتر از اینکه آدم رو توی اون شوک گیم پلی U2 و tlou ببره ، فقط چیزایی که داشته رو گسترش داده ؛ بهبود هوش مصنوعی ، ابعاد محیط ، مخفی کاری و اکشن در کنار هم و ... علت اینکه خیلیا اونطور که باید تحت تاثیر قرار نگرفتن و در حال حاضر بازی چند ماهی تاخیر خورده همینه :دی
گیم پلی منتقد پسند میشه همون آنچارتد 3 که تکرار آنچارتد 2 بود ... :دی همچین چیزی می خوام صد سال دیگه ساخته نشه :دی
 
ما که بعد از جریان Beyond: Two Souls منتقد و متا و این جور چیزا رو بوسیدیم گذاشتیم کنار... :دی
AI بازی TLoU یه سری ایراد هم داشتا مث همون جریان یارات که جلو دشمنات رژه میرفتن و کسی نمیفهمید واقعا مضحک بود اینش...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or