Gartall
کاربر سایت
شما میتونید اصول بحث کردن را برای ما یاد بدید ؟!جناب Gartall توجه کردی که یه تنه بحث مقایسه بازی ها رو به این تاپیک کشوندی؟ البته کار همیشگی ت همینه.
تعداد بالای انیمیشن میشه ابتکار توی صنعت بازی! جالبهانیمیشن به فضای دیسک بازی مربوطه عزیزم اون 100 تایی هم که گفتم مربوط به انیمیشن مردن بود که توی یه مصاحبه دیدم میگفت به خاطر فضای زیاد بلوری تونستیم 100 تا بزاریم ! مثلاً توی کیلزون 3 میشد به جای 3D که بی خود حجم پر کرده بود 300 یا بیشتر انیمیشن مردن بزارن ! اصلاً ربطی به ابتکار نداره ! هر بازی ای که سازنده ـش بتونه و تواناییش رو داشته باشه می تونه ! ریج هم با 3 تا دیسک DVD می تونسته خب گذاشته ! فردا روز راه رفتن استاد هم میشه ابتکار توی صنعت بازی
جالبه شما توی سوم شخص عوضه شخصیت اصلی رو ببینی دشمنا رو میبینی حال میکنیشخصیت اصلی هم دایورت میشه ...بسیار عالی
جمله ی آخرم انقدر سنگین بود با تغییر فعل کپی پیستش کردی
وای خدا استدلال را من برم تعداد انیمیشن پس ابتکار لازم نداره ؟
عزیزم انمیشن مردن منظورم این نیست که فقط بمیرن همون سیستم تیر خوری منظورمه که با شلیک به هرجایی یه عکس العامل از دشمنها میبینی .
انمیشنه تیر خوری هم اونقدر کشکه که بای ساز مثل kz3 میتونه بره از سر کوچه انمیشن بخره و بکنه تو بازی ؟!
من تو tps هم شخصیت اول را میبینم و هم دشمن را پس چه بهتر هر دو عالی طراحی بشن !
نتیجه بزرگ انیمیشن تیر خوری ربطی به ابتکار نداره
آخرین ویرایش: