War Has Change
کاربر سایت
ایول سوژه خوبی دادینمیدونم چرا وقتی تو یه بازی یه دختره ضعیفه مردنی یه لوکاست 200کیلوییو با یه دستش بلند میکنه تو همین حالت ارش میکنه و از پشت سر میندازتش رو زمین آقایون به قوانین فیزیکی گیر نداده بودن
نه داداشم شما که اصلا تقصیری نداری یه سوال پرسیدی که برات به وجود اومده بود درست بعد از پس شماهم یکی از دوستان جوابتون رو داد وخودتم کاملا قانع شدی ودرجوابش گفتی آره درسته چرا من خودم بهش فکر نکرده بودم.عجب فتنه ای راه انداختم :d
برم فکر کنم بر تاپیک Gears 3 هم یه فتنه ای جور کنم! :d
مصطفی@
ببین پرش نیت هر چقدر که هست مسئله ای نیست ! مسئله اینه که اون فشار بادی که میگی اونجا نیست ! هیچ بادی اونجا نیست , ماکزیمم باد یه نسیم ملایمه هر چقدر هم که نیت بپره به فیزیک مربوط نمیشه باید بری عضلات دور ساق پاش رو اندازه بگیری
این آخرین پست من هست چون مثل ـه اینکه باز فن های u3 منطقشون گل کرد و ایراد های گرافیکی شد کشک ، صابون و .....!!! کلاً در مورد آنچارتد نباید جز به به و چه چه چیزی گفت !! از این به بعد کسی هم انتقادی داشت به فرمایش دوستان بره تو تاپیک گیرز یا کلاً انحصاری های 360 بگه .....مصطفی جان دقت کن به cargodoor زاویه باز شدنش رو ببین فشار هوا اصلا تو اون قسمت بین دوتا کامیون وجود نداره
چقدر ناقصه این تاپیک
هیچ اطلاعاتی از آنچارتد در پست اول نیست
همش قدیمیه
کاربر احسان داره میگه اونجا بادی نیست شما میگی باد شکلش وحشتناکه؟!!!!!!تو اون لحظه ی پرش ناتان کامیون ها به به حالت عمودی در میان !! و تو این حالت باد به شکل وحشتناکی دنبال یه منفض میگرده که ازش عبور کنه !!!( که همون فاصله ی بین کامیون هاست )
هیچ بادی اونجا نیست , ماکزیمم باد یه نسیم ملایمه :biggrin1:
نه داداش ایرادای گرافیکی کشک و صابون نمیشه.مساله اینجاس که این قضیه به کل ایراد نیست.گرفتن ماهی از آب گل آلوده!مثل ـه اینکه باز فن های u3 منطقشون گل کرد و ایراد های گرافیکی شد کشک ، صابون و
نه حرف نا مربوطی در مورد بازی زدم !!
اول بگم که حرف این دوستمون game fun کاملا درسته مخصوصا اون سکانسی که ناتان بین 2تا کامیون قرار داره ؛ و فشار باد تمام اجسام و بدن ناتان رو تحت تاثیر قرار داده و حتی پاهای ناتان به خاطر شدت با در هوا معلق هستن ؛ بعد ناتان خیلی راحت از کامیون اولی میپره رو دومی !!!!
ببین مصطفی جان اون ناحیه ی قرمز پشت هواپیما که برات توضیح دادم توی صفحه های قبل تر به علت باز بودن در عقب هواپیما باعث گسترش اون منطقه ی قرمز تا زیر کامیون ها میشه اون حرکت آزادانه ی کامیون ها به این علته که اولاً از یه جرم بزرگتر از خودشون آویزون شدن و دوماً در حین آویزون بودن اون جرم بزرگتر حرکت داره ! و این به خاطر باد نیست ! و گرنه الان این همه کامیون تو جاده بخوان مثلاً 100 تا سرعت برن که باید باد شوتشون بکنه یه مثال راحت که معلق بودن کامیون برات توجیه بشه ! الان یه مدادی خودکار یا هر وسیله ی کوچکی رو بگیر دستت و دستت رو اینور اونور کن ! چون یه سر اون وسیله به دستت متصل هست تابع حرکتی ـه که اون داره و با حرکت دستت تکون میخوره ! حالا این وسط آیا توی اتاق تو باد شدیدی میوزه ؟ خیر
این آخرین پست من هست چون مثل ـه اینکه باز فن های u3 منطقشون گل کرد و ایراد های گرافیکی شد کشک ، صابون و .....!!! کلاً در مورد آنچارتد نباید جز به به و چه چه چیزی گفت !! از این به بعد کسی هم انتقادی داشت به فرمایش دوستان بره تو تاپیک گیرز یا کلاً انحصاری های 360 بگه .....
در هر صورت احسان و شایان عزیز ببیند کامیون ها پایین تر از فضایی هستن که شما دارین در موردش حرف میزنید در حقیقت انگار با یه طناب به هواپیما آویزون شدن به خاطر همین هم هست که مثل پره کاه تو تریلر دارن جابجا میشن !!! نکته دیگه اینکه حرف شما درسته ولی نه موقعی ایی که بین دو کامیون ها فاصله ایی به این زیادی هست و تو اون لحظه ی پرش ناتان کامیون ها به به حالت عمودی در میان !! و تو این حالت باد به شکل وحشتناکی دنبال یه منفض میگرده که ازش عبور کنه !!!( که همون فاصله ی بین کامیون هاست )
نیروهای موثر روی اجسام متحرکاحسان این چه مثالایی هست که داری میزنی!!! وای خدا !!!! بیا پروفایلم !!!
اینم از نکته ی آموزشی بحثاین یه قانون ثابت شدس که نه تنها پشت ماشین یا هواپیما بلکه پشت تمام اجسامی که با یه سرعتی ( نه حالا سرعت خیلی بالا ولی کند هم نه !) در حال حرکت هستن اون تونل خلاف جهت یا بدون باد ایجاد میشه حتی انسان هم اگه در حال دویدن سریع باشه در حد 1 ثانیه یا کمتر در هر لحظه به اندازه ی قد و به ضخامت بدنش این فضا پشتش ایجاد میشه !
احسان این چه مثالایی هست که داری میزنی!!! وای خدا !!!! بیا پروفایلم !!!ببین مصطفی جان اون ناحیه ی قرمز پشت هواپیما که برات توضیح دادم توی صفحه های قبل تر به علت باز بودن در عقب هواپیما باعث گسترش اون منطقه ی قرمز تا زیر کامیون ها میشه اون حرکت آزادانه ی کامیون ها به این علته که اولاً از یه جرم بزرگتر از خودشون آویزون شدن و دوماً در حین آویزون بودن اون جرم بزرگتر حرکت داره ! و این به خاطر باد نیست ! و گرنه الان این همه کامیون تو جاده بخوان مثلاً 100 تا سرعت برن که باید با شوتشون بکنه یه مثال راحت که معلق بودن کامیون برات توجیه بشه ! الان یه مدادی خودکار یا هر وسیله ی کوچکی رو یگیر دستت و دستت رو اینور اونور کن ! چون یه سر اون وسیله به دستت متصل هست تابع حرکتی که اون داره به حرکت دستت تکون میخوره ! حالا این وسط آیا توی اتاق تو باد شدیدی میوزه ؟ خیر