عجب شیر تو خریه !آریا لینک رو هم دیدم ! فقط تنها چیزی که میشه گفت اینه که اگه مولتی به حالت قبل (همون بتا) برنگرده دوباره داره تاریخ تکرار میشه !
همون بلایی که سر k3 اومد !
قضیه چیه احسان ؟ :d یعنی U3 به سرنوشت KZ3 دچار بشه ؟
عجب شیر تو خریه !آریا لینک رو هم دیدم ! فقط تنها چیزی که میشه گفت اینه که اگه مولتی به حالت قبل (همون بتا) برنگرده دوباره داره تاریخ تکرار میشه !
همون بلایی که سر k3 اومد !
آرهقضیه چیه احسان ؟ :d یعنی U3 به سرنوشت KZ3 دچار بشه ؟
این که صد البته شایان جاناین مشکلاتی که آریا گفت خیلی راحت حل میشه راحت-تر از چیزی که فکرش رو میکنید حل میشه .
دیگه ته تهش اینه که یه patch میدن دیگه :biggrin1:
بحث k3 اینجا جایز نیستاحسان می شه بیشتر توضیح بدی قضیه چیه ؟ :d چیو حذف کردن ؟ :d من در جریان نیستم :d
نمیشه انحصاریهاحسان بيا ضد هايپ رو هم به ما ياد بده :d
This is a great way to get a head start on leveling up your Uncharted 3 multiplayer profile – Naughty Dog have made sure that key aspects of your progress during the competitive multiplayer experience, will carry over into the final retail copy of Uncharted 3: Drake’s Deception. We’ll have more details on how that works very, very soon
فکر نمیکردم به این زودیها انیمیشن اسب بهتر از RDR ببینیم .اینو قبلاً کسی گذاشته بود ؟ صحبت های یکی ازطراحان اصلی انیمیشن های بازی هست در مورد حضور اسب در نسخه سوم.
توجه به حرکات و انیمیشن های اسب ها باور نکردنیه. احتمالاً باید شاهد رئلستیک ترین انیمیشن و حرکات اسب در تاریخ بازی های ویدئویی باشیم .One of the new challenges in Uncharted 3 was the introduction of horses. Nate is rescued by Selim and the Bedouins when they come charging in on horseback to take out Marlowe’s men. In order to bring this to life, Brian Robinson, Cinematic Gameplay Animator, and the Naughty Dog team went to Burbank, CA to the Burbank Equestrian Center to consult with horse trainers and capture hours of reference video.
It’s a lot of studying. Even the modelers and concept artists used the footage to break down the musculature of the horses to see how they move and flex. For instance, they found than when you look the anatomy of a horse’s leg, you see how they lock out their knee and absorb the shock of their weight in their shoulder. It’s the attention to little details like this that make all the difference.
“Horse’s ears are like little antennae”, said Robinson. “They’re constantly scanning around and moving. When they’re arngry then pin back on their head. When they’re interested they point forward. We added this element when the player is on the horse and idling. The ears move around giving that extra bit of realism. Probably no one will notice, but I will”
دوستان خوب هدف گذاشتن دوباره بتا به نظرتون چی باید باشه؟خوی اینا میخوان همه ایده هاشونو بزارن ببینین واکنش بازیباز در مورد اون چیه....... مسلما هر مشکلی که تعداد زیادی بازیباز ازش شکایت دارن بهش رسیدگی میشه100%............LOVE UNCHARTED FOR EVER