من نمیگم بازی اشکالات زیادی داشت.اتفاقاٌ فوق العاده بود و یکی از بهترین Action Platformer هایی هست که بازی کردم.منظورم این بود که بی نقص نبود.میشه بگی کجای اولش نقص داشت؟
من به خاطر uncharted رفتم ps3 گرفتم
گرافیک بازی هم در طراحی انیمیشن ها و هم از نظر طراحی هنری و تکنیکال فوق العاده بود اما یکی از مشکلاتش دیر لود شدن تکسچرها بود که گاهاٌ حتی تا 6-5 ثانیه تأخیر دیده می شد.حتی یادمه یه جایی 5 ثانیه طول کشید تا تکسچرهای پیراهن سالی لود بشه.
گیم پلی هم تو قسمت های پلتفرمر خیلی خطی و فوق العاده آسون بود و ذره ای هم نیاز به فکر کردن نداشت.مسیرها کاملاٌ مشخص بود و فشردن L2 برای نمایش hint کار رو حتی آسون تر هم می کرد.
تو بخش های شوتر هم یکی از مشکلات مربوط به دوربین هنگام هدف گیری بود که تو Drake's Fortune،ناتان هنگام هدف گیری بخش زیادی از صفحه رو پر می کرد و منجر به کاهش دید می شد.نکته ی بعدی هم جدا کردن بخش های پلتفرمر از شوتر بود که تو preview بهش اشاره کردم.یعنی به این منوال بود که ابتدا بخش های پلتفرمر رو انجام می دادی بعد چند نفر میومدن،اونها را می کشتی و بعد دوباره پلتفرمر و همین سیکل تکرار می شد.در حالیکه Naughty Dog میتونست مراحل پلتفرمر را با شوتر ادغام کنه.یک مثال می زنم:در حین اینکه بازیباز یک لبه ی چوبی رو گرفته چند تا دشمن از راه می رسند و شروع به شلیک و در نتیجه تخریب این لبه ی چوبی می کنند.در اینجا بازیباز علاوه بر اینکه باید به اونها شلیک کنه باید حواسش باشه که مسیر بعدیش رو هم انتخاب کنه و هر چه سریع تر حرکت بعدیش رو انجام بده چراکه هر لحظه ممکنه اون لبه ی چوبی بشکنه و به پایین سقوط کنه.
جای خالی یک چنین چیزی تو Drake's Fortune محسوس بود و اتفاقاٌ تو Among Thieves به خوبی سازنده ها این مشکل رو رفع کردن.نمایش بازی تو E3 2009 و فرار ناتان و Chloe از دست هلیکوپتر صحنه های جالبی داشت که نشان از کار خوب Naughty Dog در ادغام این دو بخش گیم پلی در Among Thieves هست.